دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سیاسی

دغدغه کمبود نیروی انسانی با اجرای هوشمندسازی رفع می‌شود

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۳ اسفند ۱۴۰۰
در سیاسی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
2
11
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
دغدغه کمبود نیروی انسانی با اجرای هوشمندسازی رفع می‌شود

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به کمبود نیروی انسانی در این سازمان گفت: با اجرای فرآیند هوشمندسازی و الکترونیکی شدن تمام فرآیندهای ثبتی دغدغه کمبود نیروی انسانی هم مرتفع خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آخرین نشست شورای تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال جاری ضمن تبریک حضور حیدر فتاحی به عنوان قائم مقام و مدیرکل حفاظت اطلاعات در سازمان، با اشاره به این‌که در سال جاری اقدامات خوبی در حوزه هوشمندسازی فرآیندهای ثبتی و افزایش رضایتمندی مردم  انجام گرفته است گفت: با تعامل و همکاری تمامی ارکان سازمان طی سال جاری برنامه‌های مطلوبی در پیشبرد اهداف سازمان عملیاتی شده و با هدف‌گذاری‌هایی که صورت گرفته است در سال آتی در جهت رضایتمندی مردم گام‌های بلندتری خواهیم برداشت. 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به پیشرفت این سازمان در کاداستر منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: بحث منابع طبیعی لایه نرمی در کاداستر بود حال آنکه با لایه سختی در کاداستر اراضی کشاورزی روبرو هستیم.

وی ادامه داد: لایه کشاورزی تقاضا محور است و نقش مدیران استانی در اجرای آن با حضور مداوم در نشست‌های شوراهای قضایی دادگستری کل استان و جلسات شورای استانی حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی و منابع طبیعی کشور و همچنین انجام کارهای فرهنگی و تبلیغاتی در مساجد و شوراها در ترغیب زارعین بسیار موثر است.‌

بابایی با اشاره به پلاک‌هایی که در کمیسیون‌های رفع تداخلات هستند نقش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را به عنوان مدعی‌العموم حدنگاری (کاداستر) در پیگیری اجرای کامل قانون مهم دانست و افزود: در سال آینده مدیران باید از ظرفیت نهادهای نظارتی در تحقق اهداف عالی قوه قضاییه استفاده نمایند.

وی توفیق در حدنگاری را منوط به تعامل سایر دستگاه‌های متولی دانست و بیان کرد: در سال جاری اغلب استان‌ها نسبت به سال‌های قبل در کاداستر منابع ملی و اجرای اسناد و وصول معوقات بانکی پیشرو بوده و امیدواریم این روند در سال ۱۴۰۱ هم تداوم داشته باشد.

بابایی به نقش نظارتی مدیران در پیشگیری و  کاهش فساد در دستگاه‌های اداری اشاره کرد و گفت: مدیران باید در بازرسی های محسوس و نامحسوس واحدهای تحت نظارت خود جدیت داشته باشند.

معاون رییس قوه قضاییه در ادامه خطاب به مدیران استانی که به صورت وبیناری در این نشست حضور داشتند گفت: مدیران باید عملکرد روسای واحدهای ثبتی خود را مورد بازبینی قرار داده و چنانچه در این امر کوتاهی محرز شد، از مدیران شایسته که مشخصات آنان در بانک اطلاعات نخبگان موجود است در پست‌های مدیریتی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی گفت: با اجرای فرآیند هوشمندسازی و الکترونیکی شدن تمام فرآیندهای ثبتی دغدغه کمبود نیروی انسانی هم مرتفع خواهد شد.

در ادامه حیدر فتاحی قائم مقام رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان، از سازمان به عنوان خانواده ای بزرگ و تاثیرگذار یاد کرد و افزود: بنا بر وظایف محوله به اینجانب، امیدوارم با تعامل و همفکری با معاونین و مدیران کل و استفاده از خرد جمعی، گامی موثر در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سازمان داشته باشیم.

وی با اشاره به نقاط ضعف و آسیب ها در دستگاههای اداری گفت: بیشترین آسیب‌های مدیریتی ما عدم بکارگیری مدیران شایسته است. ما در مجموعه سازمان بکارگیری مدیران متعهد و متخصص را سر لوحه کار خود قرار دادیم تا علاوه بر ارتقای سلامت اداری باعث پیشگیری از آسیب‌ها گردد.

فتاحی با اشاره به برنامه تحول و تعالی دستگاه قضا افزود: تمام اولویت‌ها و اهداف سازمان بر مبنای تحقق سیاست‌های برنامه تحول و تعالی تعریف شده است که امیدواریم با تلاش و کار جهادی بتوانیم اقدامات ارزنده ای را در این زمینه انجام دهیم.

در طول جلسه آخرین وضعیت اجرای کاداستر در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است در این نشست که با حضور معاونین و مدیران ستادی و استانی برگزار شد راهبردها و برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ استانها مورد بازبینی قرار گرفت.

انتهای پیام

دغدغه کمبود نیروی انسانی با اجرای هوشمندسازی رفع می‌شود

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به کمبود نیروی انسانی در این سازمان گفت: با اجرای فرآیند هوشمندسازی و الکترونیکی شدن تمام فرآیندهای ثبتی دغدغه کمبود نیروی انسانی هم مرتفع خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آخرین نشست شورای تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال جاری ضمن تبریک حضور حیدر فتاحی به عنوان قائم مقام و مدیرکل حفاظت اطلاعات در سازمان، با اشاره به این‌که در سال جاری اقدامات خوبی در حوزه هوشمندسازی فرآیندهای ثبتی و افزایش رضایتمندی مردم  انجام گرفته است گفت: با تعامل و همکاری تمامی ارکان سازمان طی سال جاری برنامه‌های مطلوبی در پیشبرد اهداف سازمان عملیاتی شده و با هدف‌گذاری‌هایی که صورت گرفته است در سال آتی در جهت رضایتمندی مردم گام‌های بلندتری خواهیم برداشت. 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به پیشرفت این سازمان در کاداستر منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: بحث منابع طبیعی لایه نرمی در کاداستر بود حال آنکه با لایه سختی در کاداستر اراضی کشاورزی روبرو هستیم.

وی ادامه داد: لایه کشاورزی تقاضا محور است و نقش مدیران استانی در اجرای آن با حضور مداوم در نشست‌های شوراهای قضایی دادگستری کل استان و جلسات شورای استانی حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی و منابع طبیعی کشور و همچنین انجام کارهای فرهنگی و تبلیغاتی در مساجد و شوراها در ترغیب زارعین بسیار موثر است.‌

بابایی با اشاره به پلاک‌هایی که در کمیسیون‌های رفع تداخلات هستند نقش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را به عنوان مدعی‌العموم حدنگاری (کاداستر) در پیگیری اجرای کامل قانون مهم دانست و افزود: در سال آینده مدیران باید از ظرفیت نهادهای نظارتی در تحقق اهداف عالی قوه قضاییه استفاده نمایند.

وی توفیق در حدنگاری را منوط به تعامل سایر دستگاه‌های متولی دانست و بیان کرد: در سال جاری اغلب استان‌ها نسبت به سال‌های قبل در کاداستر منابع ملی و اجرای اسناد و وصول معوقات بانکی پیشرو بوده و امیدواریم این روند در سال ۱۴۰۱ هم تداوم داشته باشد.

بابایی به نقش نظارتی مدیران در پیشگیری و  کاهش فساد در دستگاه‌های اداری اشاره کرد و گفت: مدیران باید در بازرسی های محسوس و نامحسوس واحدهای تحت نظارت خود جدیت داشته باشند.

معاون رییس قوه قضاییه در ادامه خطاب به مدیران استانی که به صورت وبیناری در این نشست حضور داشتند گفت: مدیران باید عملکرد روسای واحدهای ثبتی خود را مورد بازبینی قرار داده و چنانچه در این امر کوتاهی محرز شد، از مدیران شایسته که مشخصات آنان در بانک اطلاعات نخبگان موجود است در پست‌های مدیریتی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی گفت: با اجرای فرآیند هوشمندسازی و الکترونیکی شدن تمام فرآیندهای ثبتی دغدغه کمبود نیروی انسانی هم مرتفع خواهد شد.

در ادامه حیدر فتاحی قائم مقام رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان، از سازمان به عنوان خانواده ای بزرگ و تاثیرگذار یاد کرد و افزود: بنا بر وظایف محوله به اینجانب، امیدوارم با تعامل و همفکری با معاونین و مدیران کل و استفاده از خرد جمعی، گامی موثر در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سازمان داشته باشیم.

وی با اشاره به نقاط ضعف و آسیب ها در دستگاههای اداری گفت: بیشترین آسیب‌های مدیریتی ما عدم بکارگیری مدیران شایسته است. ما در مجموعه سازمان بکارگیری مدیران متعهد و متخصص را سر لوحه کار خود قرار دادیم تا علاوه بر ارتقای سلامت اداری باعث پیشگیری از آسیب‌ها گردد.

فتاحی با اشاره به برنامه تحول و تعالی دستگاه قضا افزود: تمام اولویت‌ها و اهداف سازمان بر مبنای تحقق سیاست‌های برنامه تحول و تعالی تعریف شده است که امیدواریم با تلاش و کار جهادی بتوانیم اقدامات ارزنده ای را در این زمینه انجام دهیم.

در طول جلسه آخرین وضعیت اجرای کاداستر در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است در این نشست که با حضور معاونین و مدیران ستادی و استانی برگزار شد راهبردها و برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ استانها مورد بازبینی قرار گرفت.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

پای طالبان روی حق‌آبه ایران

ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد

مرگ در بازگشت به غربت

دغدغه کمبود نیروی انسانی با اجرای هوشمندسازی رفع می‌شود

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به کمبود نیروی انسانی در این سازمان گفت: با اجرای فرآیند هوشمندسازی و الکترونیکی شدن تمام فرآیندهای ثبتی دغدغه کمبود نیروی انسانی هم مرتفع خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آخرین نشست شورای تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال جاری ضمن تبریک حضور حیدر فتاحی به عنوان قائم مقام و مدیرکل حفاظت اطلاعات در سازمان، با اشاره به این‌که در سال جاری اقدامات خوبی در حوزه هوشمندسازی فرآیندهای ثبتی و افزایش رضایتمندی مردم  انجام گرفته است گفت: با تعامل و همکاری تمامی ارکان سازمان طی سال جاری برنامه‌های مطلوبی در پیشبرد اهداف سازمان عملیاتی شده و با هدف‌گذاری‌هایی که صورت گرفته است در سال آتی در جهت رضایتمندی مردم گام‌های بلندتری خواهیم برداشت. 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به پیشرفت این سازمان در کاداستر منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: بحث منابع طبیعی لایه نرمی در کاداستر بود حال آنکه با لایه سختی در کاداستر اراضی کشاورزی روبرو هستیم.

وی ادامه داد: لایه کشاورزی تقاضا محور است و نقش مدیران استانی در اجرای آن با حضور مداوم در نشست‌های شوراهای قضایی دادگستری کل استان و جلسات شورای استانی حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی و منابع طبیعی کشور و همچنین انجام کارهای فرهنگی و تبلیغاتی در مساجد و شوراها در ترغیب زارعین بسیار موثر است.‌

بابایی با اشاره به پلاک‌هایی که در کمیسیون‌های رفع تداخلات هستند نقش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را به عنوان مدعی‌العموم حدنگاری (کاداستر) در پیگیری اجرای کامل قانون مهم دانست و افزود: در سال آینده مدیران باید از ظرفیت نهادهای نظارتی در تحقق اهداف عالی قوه قضاییه استفاده نمایند.

وی توفیق در حدنگاری را منوط به تعامل سایر دستگاه‌های متولی دانست و بیان کرد: در سال جاری اغلب استان‌ها نسبت به سال‌های قبل در کاداستر منابع ملی و اجرای اسناد و وصول معوقات بانکی پیشرو بوده و امیدواریم این روند در سال ۱۴۰۱ هم تداوم داشته باشد.

بابایی به نقش نظارتی مدیران در پیشگیری و  کاهش فساد در دستگاه‌های اداری اشاره کرد و گفت: مدیران باید در بازرسی های محسوس و نامحسوس واحدهای تحت نظارت خود جدیت داشته باشند.

معاون رییس قوه قضاییه در ادامه خطاب به مدیران استانی که به صورت وبیناری در این نشست حضور داشتند گفت: مدیران باید عملکرد روسای واحدهای ثبتی خود را مورد بازبینی قرار داده و چنانچه در این امر کوتاهی محرز شد، از مدیران شایسته که مشخصات آنان در بانک اطلاعات نخبگان موجود است در پست‌های مدیریتی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی گفت: با اجرای فرآیند هوشمندسازی و الکترونیکی شدن تمام فرآیندهای ثبتی دغدغه کمبود نیروی انسانی هم مرتفع خواهد شد.

در ادامه حیدر فتاحی قائم مقام رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان، از سازمان به عنوان خانواده ای بزرگ و تاثیرگذار یاد کرد و افزود: بنا بر وظایف محوله به اینجانب، امیدوارم با تعامل و همفکری با معاونین و مدیران کل و استفاده از خرد جمعی، گامی موثر در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سازمان داشته باشیم.

وی با اشاره به نقاط ضعف و آسیب ها در دستگاههای اداری گفت: بیشترین آسیب‌های مدیریتی ما عدم بکارگیری مدیران شایسته است. ما در مجموعه سازمان بکارگیری مدیران متعهد و متخصص را سر لوحه کار خود قرار دادیم تا علاوه بر ارتقای سلامت اداری باعث پیشگیری از آسیب‌ها گردد.

فتاحی با اشاره به برنامه تحول و تعالی دستگاه قضا افزود: تمام اولویت‌ها و اهداف سازمان بر مبنای تحقق سیاست‌های برنامه تحول و تعالی تعریف شده است که امیدواریم با تلاش و کار جهادی بتوانیم اقدامات ارزنده ای را در این زمینه انجام دهیم.

در طول جلسه آخرین وضعیت اجرای کاداستر در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است در این نشست که با حضور معاونین و مدیران ستادی و استانی برگزار شد راهبردها و برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ استانها مورد بازبینی قرار گرفت.

انتهای پیام

دغدغه کمبود نیروی انسانی با اجرای هوشمندسازی رفع می‌شود

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به کمبود نیروی انسانی در این سازمان گفت: با اجرای فرآیند هوشمندسازی و الکترونیکی شدن تمام فرآیندهای ثبتی دغدغه کمبود نیروی انسانی هم مرتفع خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آخرین نشست شورای تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال جاری ضمن تبریک حضور حیدر فتاحی به عنوان قائم مقام و مدیرکل حفاظت اطلاعات در سازمان، با اشاره به این‌که در سال جاری اقدامات خوبی در حوزه هوشمندسازی فرآیندهای ثبتی و افزایش رضایتمندی مردم  انجام گرفته است گفت: با تعامل و همکاری تمامی ارکان سازمان طی سال جاری برنامه‌های مطلوبی در پیشبرد اهداف سازمان عملیاتی شده و با هدف‌گذاری‌هایی که صورت گرفته است در سال آتی در جهت رضایتمندی مردم گام‌های بلندتری خواهیم برداشت. 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به پیشرفت این سازمان در کاداستر منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: بحث منابع طبیعی لایه نرمی در کاداستر بود حال آنکه با لایه سختی در کاداستر اراضی کشاورزی روبرو هستیم.

وی ادامه داد: لایه کشاورزی تقاضا محور است و نقش مدیران استانی در اجرای آن با حضور مداوم در نشست‌های شوراهای قضایی دادگستری کل استان و جلسات شورای استانی حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی و منابع طبیعی کشور و همچنین انجام کارهای فرهنگی و تبلیغاتی در مساجد و شوراها در ترغیب زارعین بسیار موثر است.‌

بابایی با اشاره به پلاک‌هایی که در کمیسیون‌های رفع تداخلات هستند نقش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را به عنوان مدعی‌العموم حدنگاری (کاداستر) در پیگیری اجرای کامل قانون مهم دانست و افزود: در سال آینده مدیران باید از ظرفیت نهادهای نظارتی در تحقق اهداف عالی قوه قضاییه استفاده نمایند.

وی توفیق در حدنگاری را منوط به تعامل سایر دستگاه‌های متولی دانست و بیان کرد: در سال جاری اغلب استان‌ها نسبت به سال‌های قبل در کاداستر منابع ملی و اجرای اسناد و وصول معوقات بانکی پیشرو بوده و امیدواریم این روند در سال ۱۴۰۱ هم تداوم داشته باشد.

بابایی به نقش نظارتی مدیران در پیشگیری و  کاهش فساد در دستگاه‌های اداری اشاره کرد و گفت: مدیران باید در بازرسی های محسوس و نامحسوس واحدهای تحت نظارت خود جدیت داشته باشند.

معاون رییس قوه قضاییه در ادامه خطاب به مدیران استانی که به صورت وبیناری در این نشست حضور داشتند گفت: مدیران باید عملکرد روسای واحدهای ثبتی خود را مورد بازبینی قرار داده و چنانچه در این امر کوتاهی محرز شد، از مدیران شایسته که مشخصات آنان در بانک اطلاعات نخبگان موجود است در پست‌های مدیریتی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی گفت: با اجرای فرآیند هوشمندسازی و الکترونیکی شدن تمام فرآیندهای ثبتی دغدغه کمبود نیروی انسانی هم مرتفع خواهد شد.

در ادامه حیدر فتاحی قائم مقام رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان، از سازمان به عنوان خانواده ای بزرگ و تاثیرگذار یاد کرد و افزود: بنا بر وظایف محوله به اینجانب، امیدوارم با تعامل و همفکری با معاونین و مدیران کل و استفاده از خرد جمعی، گامی موثر در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سازمان داشته باشیم.

وی با اشاره به نقاط ضعف و آسیب ها در دستگاههای اداری گفت: بیشترین آسیب‌های مدیریتی ما عدم بکارگیری مدیران شایسته است. ما در مجموعه سازمان بکارگیری مدیران متعهد و متخصص را سر لوحه کار خود قرار دادیم تا علاوه بر ارتقای سلامت اداری باعث پیشگیری از آسیب‌ها گردد.

فتاحی با اشاره به برنامه تحول و تعالی دستگاه قضا افزود: تمام اولویت‌ها و اهداف سازمان بر مبنای تحقق سیاست‌های برنامه تحول و تعالی تعریف شده است که امیدواریم با تلاش و کار جهادی بتوانیم اقدامات ارزنده ای را در این زمینه انجام دهیم.

در طول جلسه آخرین وضعیت اجرای کاداستر در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است در این نشست که با حضور معاونین و مدیران ستادی و استانی برگزار شد راهبردها و برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ استانها مورد بازبینی قرار گرفت.

انتهای پیام

برچسب ها: سازمان ثبت اسناد و املاك
پست قبلی

نگرانی کره‌جنوبی از آزمایش قریب‌الوقوع موشک قاره‌پیمای کره‌شمالی

پست بعدی

عربستان باید درباره اعدام‌های اخیر پاسخگو باشد

مربوطه پست ها

پای طالبان روی حق‌آبه ایران
سیاسی

پای طالبان روی حق‌آبه ایران

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد
سیاسی

ائمه جمعه با رفتار خود امر به تقوا کنند/تفاوت گفتار و رفتار امام جمعه مستمع را سر لج می‌آورد

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
مرگ در بازگشت به غربت
سیاسی

مرگ در بازگشت به غربت

۰۶ مرداد ۱۴۰۱
واکنش آمریکا به اظهارات اخیر بورل درباره احیای برجام
سیاسی

واکنش آمریکا به اظهارات اخیر بورل درباره احیای برجام

۰۵ مرداد ۱۴۰۱
اعضای جدید شورای نگهبان را بیشتر بشناسید
سیاسی

اعضای جدید شورای نگهبان را بیشتر بشناسید

۰۵ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا: تصمیم سیاسی‌مان را در زمینه احیای برجام گرفته‌ایم
سیاسی

آمریکا: تصمیم سیاسی‌مان را در زمینه احیای برجام گرفته‌ایم

۰۴ مرداد ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.