دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی دانشگاه

اعتراض انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی به حضوری نشدن کلاس‌های تمامی ورودی‌ها

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۵ فروردین ۱۴۰۱
در دانشگاه
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
7
48
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
اعتراض انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی به حضوری نشدن کلاس‌های تمامی ورودی‌ها

ایسنا/همدان دبیرکل انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی‌سینا از اعتراض انجمن‌های علمی این دانشگاه، نسبت به عدم بازگشایی حضوری دانشگاه برای دانشجویان کارشناسی ورودی سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ خبر داد.

آرژین امینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط استثنائی پیش آمده در خصوص پاندمی کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مراکز عمومی، بیش از دو سال است که برای دانشجویان، علاوه بر نگرانی در خصوص سلامت، نگرانی‌هایی مضاعف در رابطه با آموزش و تدریس مجازی پیش آمده است.

امینی تصریح کرد: با توجه به صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین اعلام ستاد ملی کرونا در رابطه با مهیا شدن شرایط از سر گیری آموزش همگانی حضوری در دانشگاه‌ها و مدارس انتظار می‌رفت که دانشگاه مطرح بوعلی سینا با مدیریت بهتر، شرایط و اخذ تصمیمات هوشمندانه‌تر، منجر به کاستن از حجم انبوه نگرانی‌ها و مشکلات دانشجویان کارشناسی خود ‌شود اما در اطلاعیه‌ای که دانشگاه برای حضور دانشجویان در دانشگاه، منتشر کرده فقط در دوره کارشناسی، دانشجویان ورودی سال ۹۷ و ماقبل آن، کلاس‌هایشان به صورت حضوری است.

وی ادامه داد: این در حالی است که بیشتر این دانشجویان در حال سپری کردن سال آخر دوران کارشناسی خود هستند، بیشتر دروس عمومی و پروژه‌های پایان دوره خود را می‌گذرانند و کلاس درسی خاصی ندارند.

دبیرکل انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی‌سینا تأکید کرد: درحال حاضر دانشگاه هایی با پتانسیل‌های کمتر نسبت به دانشگاه بوعلی سینا همدان، آموزش را برای تمامی رشته‌های دوره کارشناسی خود حضوری کردند و توقع این میرود که با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح، این بستر برای ما دانشجویان کارشناسی دانشگاه بوعلی نیز فراهم شود.

امینی خاطرنشان کرد: هر چند که این چنین پیگیری‌ها از جمله وظایف شوراهای صنفی‌ است اما با توجه وضعیت دانشگاه و عدم وجود شورای صنفی، انجمن‌های علمی به عنوان مهم ترین تشکل دانشجویی علمی، این مسئولیت را برعهده گرفته است تا حقوق دانشجویان تضییع نگردد.

وی با اشاره به قطعی شدن برگزاری امتحانات حضوری برای تمامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و قطعی شدن برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت حضوری برای کلیه مقاطع، باید آموزش برای تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی به صورت یکسان باشد و تفاوتی بین ورودی‌های ۹۷ و مابقی ورودی‌ها نباشد. از طرفی تعدادی از ورودی‌های ۹۸ و ۹۹ و بعضاً ۱۴۰۰، دروس نظری مشترکی با ورودی‌های ۹۷ دارند و این تفاوت در حضوری شدن کلاس‌ها تنها باعث ایجاد آشفتگی در نحوه‌ی تدریس اساتید و برگزاری امتحانات میانترم خواهد بود.

دبیرکل انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی‌سینا در پایان، خاطرنشان کرد: بهره بردن از شرایط یکسان حضوری و کیفیت تدریس بهتر، حق تمامی دانشجویان روزانه دانشگاه بوده و جزء اصول اساسی دانشگاه های دولتی نسبت به سایر دانشگاه‌ها، از جمله دانشگاه‌های آزاد و پیام نور است و شرایط حال حاضر، تفاوتی با دانشگاه های غیر دولتی ندارد.

انتهای پیام

اعتراض انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی به حضوری نشدن کلاس‌های تمامی ورودی‌ها

ایسنا/همدان دبیرکل انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی‌سینا از اعتراض انجمن‌های علمی این دانشگاه، نسبت به عدم بازگشایی حضوری دانشگاه برای دانشجویان کارشناسی ورودی سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ خبر داد.

آرژین امینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط استثنائی پیش آمده در خصوص پاندمی کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مراکز عمومی، بیش از دو سال است که برای دانشجویان، علاوه بر نگرانی در خصوص سلامت، نگرانی‌هایی مضاعف در رابطه با آموزش و تدریس مجازی پیش آمده است.

امینی تصریح کرد: با توجه به صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین اعلام ستاد ملی کرونا در رابطه با مهیا شدن شرایط از سر گیری آموزش همگانی حضوری در دانشگاه‌ها و مدارس انتظار می‌رفت که دانشگاه مطرح بوعلی سینا با مدیریت بهتر، شرایط و اخذ تصمیمات هوشمندانه‌تر، منجر به کاستن از حجم انبوه نگرانی‌ها و مشکلات دانشجویان کارشناسی خود ‌شود اما در اطلاعیه‌ای که دانشگاه برای حضور دانشجویان در دانشگاه، منتشر کرده فقط در دوره کارشناسی، دانشجویان ورودی سال ۹۷ و ماقبل آن، کلاس‌هایشان به صورت حضوری است.

وی ادامه داد: این در حالی است که بیشتر این دانشجویان در حال سپری کردن سال آخر دوران کارشناسی خود هستند، بیشتر دروس عمومی و پروژه‌های پایان دوره خود را می‌گذرانند و کلاس درسی خاصی ندارند.

دبیرکل انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی‌سینا تأکید کرد: درحال حاضر دانشگاه هایی با پتانسیل‌های کمتر نسبت به دانشگاه بوعلی سینا همدان، آموزش را برای تمامی رشته‌های دوره کارشناسی خود حضوری کردند و توقع این میرود که با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح، این بستر برای ما دانشجویان کارشناسی دانشگاه بوعلی نیز فراهم شود.

امینی خاطرنشان کرد: هر چند که این چنین پیگیری‌ها از جمله وظایف شوراهای صنفی‌ است اما با توجه وضعیت دانشگاه و عدم وجود شورای صنفی، انجمن‌های علمی به عنوان مهم ترین تشکل دانشجویی علمی، این مسئولیت را برعهده گرفته است تا حقوق دانشجویان تضییع نگردد.

وی با اشاره به قطعی شدن برگزاری امتحانات حضوری برای تمامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و قطعی شدن برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت حضوری برای کلیه مقاطع، باید آموزش برای تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی به صورت یکسان باشد و تفاوتی بین ورودی‌های ۹۷ و مابقی ورودی‌ها نباشد. از طرفی تعدادی از ورودی‌های ۹۸ و ۹۹ و بعضاً ۱۴۰۰، دروس نظری مشترکی با ورودی‌های ۹۷ دارند و این تفاوت در حضوری شدن کلاس‌ها تنها باعث ایجاد آشفتگی در نحوه‌ی تدریس اساتید و برگزاری امتحانات میانترم خواهد بود.

دبیرکل انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی‌سینا در پایان، خاطرنشان کرد: بهره بردن از شرایط یکسان حضوری و کیفیت تدریس بهتر، حق تمامی دانشجویان روزانه دانشگاه بوده و جزء اصول اساسی دانشگاه های دولتی نسبت به سایر دانشگاه‌ها، از جمله دانشگاه‌های آزاد و پیام نور است و شرایط حال حاضر، تفاوتی با دانشگاه های غیر دولتی ندارد.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

اعتراض انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی به حضوری نشدن کلاس‌های تمامی ورودی‌ها

ایسنا/همدان دبیرکل انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی‌سینا از اعتراض انجمن‌های علمی این دانشگاه، نسبت به عدم بازگشایی حضوری دانشگاه برای دانشجویان کارشناسی ورودی سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ خبر داد.

آرژین امینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط استثنائی پیش آمده در خصوص پاندمی کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مراکز عمومی، بیش از دو سال است که برای دانشجویان، علاوه بر نگرانی در خصوص سلامت، نگرانی‌هایی مضاعف در رابطه با آموزش و تدریس مجازی پیش آمده است.

امینی تصریح کرد: با توجه به صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین اعلام ستاد ملی کرونا در رابطه با مهیا شدن شرایط از سر گیری آموزش همگانی حضوری در دانشگاه‌ها و مدارس انتظار می‌رفت که دانشگاه مطرح بوعلی سینا با مدیریت بهتر، شرایط و اخذ تصمیمات هوشمندانه‌تر، منجر به کاستن از حجم انبوه نگرانی‌ها و مشکلات دانشجویان کارشناسی خود ‌شود اما در اطلاعیه‌ای که دانشگاه برای حضور دانشجویان در دانشگاه، منتشر کرده فقط در دوره کارشناسی، دانشجویان ورودی سال ۹۷ و ماقبل آن، کلاس‌هایشان به صورت حضوری است.

وی ادامه داد: این در حالی است که بیشتر این دانشجویان در حال سپری کردن سال آخر دوران کارشناسی خود هستند، بیشتر دروس عمومی و پروژه‌های پایان دوره خود را می‌گذرانند و کلاس درسی خاصی ندارند.

دبیرکل انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی‌سینا تأکید کرد: درحال حاضر دانشگاه هایی با پتانسیل‌های کمتر نسبت به دانشگاه بوعلی سینا همدان، آموزش را برای تمامی رشته‌های دوره کارشناسی خود حضوری کردند و توقع این میرود که با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح، این بستر برای ما دانشجویان کارشناسی دانشگاه بوعلی نیز فراهم شود.

امینی خاطرنشان کرد: هر چند که این چنین پیگیری‌ها از جمله وظایف شوراهای صنفی‌ است اما با توجه وضعیت دانشگاه و عدم وجود شورای صنفی، انجمن‌های علمی به عنوان مهم ترین تشکل دانشجویی علمی، این مسئولیت را برعهده گرفته است تا حقوق دانشجویان تضییع نگردد.

وی با اشاره به قطعی شدن برگزاری امتحانات حضوری برای تمامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و قطعی شدن برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت حضوری برای کلیه مقاطع، باید آموزش برای تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی به صورت یکسان باشد و تفاوتی بین ورودی‌های ۹۷ و مابقی ورودی‌ها نباشد. از طرفی تعدادی از ورودی‌های ۹۸ و ۹۹ و بعضاً ۱۴۰۰، دروس نظری مشترکی با ورودی‌های ۹۷ دارند و این تفاوت در حضوری شدن کلاس‌ها تنها باعث ایجاد آشفتگی در نحوه‌ی تدریس اساتید و برگزاری امتحانات میانترم خواهد بود.

دبیرکل انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی‌سینا در پایان، خاطرنشان کرد: بهره بردن از شرایط یکسان حضوری و کیفیت تدریس بهتر، حق تمامی دانشجویان روزانه دانشگاه بوده و جزء اصول اساسی دانشگاه های دولتی نسبت به سایر دانشگاه‌ها، از جمله دانشگاه‌های آزاد و پیام نور است و شرایط حال حاضر، تفاوتی با دانشگاه های غیر دولتی ندارد.

انتهای پیام

اعتراض انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی به حضوری نشدن کلاس‌های تمامی ورودی‌ها

ایسنا/همدان دبیرکل انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی‌سینا از اعتراض انجمن‌های علمی این دانشگاه، نسبت به عدم بازگشایی حضوری دانشگاه برای دانشجویان کارشناسی ورودی سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ خبر داد.

آرژین امینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط استثنائی پیش آمده در خصوص پاندمی کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مراکز عمومی، بیش از دو سال است که برای دانشجویان، علاوه بر نگرانی در خصوص سلامت، نگرانی‌هایی مضاعف در رابطه با آموزش و تدریس مجازی پیش آمده است.

امینی تصریح کرد: با توجه به صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین اعلام ستاد ملی کرونا در رابطه با مهیا شدن شرایط از سر گیری آموزش همگانی حضوری در دانشگاه‌ها و مدارس انتظار می‌رفت که دانشگاه مطرح بوعلی سینا با مدیریت بهتر، شرایط و اخذ تصمیمات هوشمندانه‌تر، منجر به کاستن از حجم انبوه نگرانی‌ها و مشکلات دانشجویان کارشناسی خود ‌شود اما در اطلاعیه‌ای که دانشگاه برای حضور دانشجویان در دانشگاه، منتشر کرده فقط در دوره کارشناسی، دانشجویان ورودی سال ۹۷ و ماقبل آن، کلاس‌هایشان به صورت حضوری است.

وی ادامه داد: این در حالی است که بیشتر این دانشجویان در حال سپری کردن سال آخر دوران کارشناسی خود هستند، بیشتر دروس عمومی و پروژه‌های پایان دوره خود را می‌گذرانند و کلاس درسی خاصی ندارند.

دبیرکل انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی‌سینا تأکید کرد: درحال حاضر دانشگاه هایی با پتانسیل‌های کمتر نسبت به دانشگاه بوعلی سینا همدان، آموزش را برای تمامی رشته‌های دوره کارشناسی خود حضوری کردند و توقع این میرود که با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح، این بستر برای ما دانشجویان کارشناسی دانشگاه بوعلی نیز فراهم شود.

امینی خاطرنشان کرد: هر چند که این چنین پیگیری‌ها از جمله وظایف شوراهای صنفی‌ است اما با توجه وضعیت دانشگاه و عدم وجود شورای صنفی، انجمن‌های علمی به عنوان مهم ترین تشکل دانشجویی علمی، این مسئولیت را برعهده گرفته است تا حقوق دانشجویان تضییع نگردد.

وی با اشاره به قطعی شدن برگزاری امتحانات حضوری برای تمامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی و قطعی شدن برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت حضوری برای کلیه مقاطع، باید آموزش برای تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی به صورت یکسان باشد و تفاوتی بین ورودی‌های ۹۷ و مابقی ورودی‌ها نباشد. از طرفی تعدادی از ورودی‌های ۹۸ و ۹۹ و بعضاً ۱۴۰۰، دروس نظری مشترکی با ورودی‌های ۹۷ دارند و این تفاوت در حضوری شدن کلاس‌ها تنها باعث ایجاد آشفتگی در نحوه‌ی تدریس اساتید و برگزاری امتحانات میانترم خواهد بود.

دبیرکل انجمن‌های علمی دانشگاه بوعلی‌سینا در پایان، خاطرنشان کرد: بهره بردن از شرایط یکسان حضوری و کیفیت تدریس بهتر، حق تمامی دانشجویان روزانه دانشگاه بوده و جزء اصول اساسی دانشگاه های دولتی نسبت به سایر دانشگاه‌ها، از جمله دانشگاه‌های آزاد و پیام نور است و شرایط حال حاضر، تفاوتی با دانشگاه های غیر دولتی ندارد.

انتهای پیام

برچسب ها: استانی - علمی دانشگاهیدانشگاه بوعلی سینا
پست قبلی

ماه مبارک رمضان در کشورهای عربی در سایه بحران اقتصادی و تاثیر جنگ اوکراین

پست بعدی

ایران باید«عاملیتِ صحنه‌آرایی»را از دست اسرائیل خارج کند/ وزارت خارجه مانع شکست”مذاکرات وین”شد

مربوطه پست ها

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟
دانشگاه

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم
دانشگاه

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

۲۹ اسفند ۱۴۰۳
نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی
دانشگاه

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

۱۴ مهر ۱۴۰۳
راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه
دانشگاه

راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها
دانشگاه

آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها

۱۲ فروردین ۱۴۰۳
اصول کلیدی برنامه ریزی درسی
دانشگاه

آموزش انجام برنامه ریزی درسی | موفقیت تحصیلی با برنامه ریزی

۲۴ شهریور ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 17 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.