دانش جوین
شنبه, تیر ۱۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی اجتماعی

پرونده آلودگی هوا در سازمان بازرسی به کجا رسید؟

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۸ شهریور ۱۴۰۰
در اجتماعی, متفرقه
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
2
13
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

سرویس اجتماعی دانشجو اینترنشنال:

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت وگو، دکتر غلام عباس ترکی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با برنامه «صبح و گفتگو» درمورد پرونده آلودگی هوا در سازمان بازرسی کشور مصاحبه کرد.

ترکی با اشاره به اینکه قوانین متعددی در حوزه آلودگی هوا وجود دارد گفت: از جمله‌ی قوانین موجود می‌توان به «قانون هوای پاک» اشاره کرد که در سال 1396 به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه ما در این زمینه هیچ خلأ قانونی نداریم افزود: مشکل و چالش اصلی به کیفیت اجرای قانون مربوط می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: طبق بررسی‌ها و بازرسی‌های انجام شده، با وجود انباشت قوانین و تکالیف متعددی که برای دستگاه‌های اجرایی در وزارتخانه‌های مختلف و مراکز صنعتی تعیین شده اما در مواردی این مسئولیت‌ها به صورت کامل و یا کلاً اجرا نشده است.

ترکی از اعلام نتایج بررسی‌ها به مراجع مسئول و ارسال گزارشات سازمان بازرسی به ریاست جمهوری وقت در تیرماه امسال سخن گفت و افزود: ترک فعل‌هایی که از سوی دستگاه‌ها و مسئولان انجام شده بود به مبادی ذیربط گزارش شده و در دست بررسی دقیق قرار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نیمی از تکالیف مقرر در قانون اجرا نشده گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در این قانون به عنوان ناظر پیش بینی شده و موظف به پیگیری است و در صورت رویت موارد تخلف امکان اعلام گزارش را دارد.

همچنین، دکتر داریوش گلعلی زاده معاون دفتر هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تصویب قانون هوای پاک و 14 آئین نامه اجرایی برای آن در سال 1396 گفت: اجرای راهکارهای قانونی نیازمند اعتبارات و ابزارهای لازم است.

وی افزد: ترک فعل از سوی دستگاه‌ها زمانی مطرح می‌شود و مذموم است که ما ابزار لازم را برای اجرای قوانین و آئین نامه‌ها فراهم کرده باشیم و دستگاه‌ها انجام نداده باشند.

گلعلی زاده با اشاره به اینکه اجرای مفاد قانون هوای پاک شامل از رده خارج کردن خودروهای فرسوده، توسعه حمل و نقل عمومی و ایجاد نیروگاه‌های تجدیدپذیر منوط به تأمین اعتبارات است گفت: متاسفانه به دلیل افزایش هزینه‌ها و محدودیت‌های ناشی از تحریم این مفاد قانونی محقق نشدند.

معاون دفتر هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست در رادیو گفت وگو با اظهار اینکه از زمان ابلاغ قانون هوای پاک موتورسیکلت کاربراتوری تولید نمی‌شود گفت: ما حتی اجازه شماره گذاری به خودروهای یورو4 را هم نمی‌دهیم.

وی افزود: اگرچه اقدامات کاهش آلودگی هوا در حال انجام است اما از طرفی جلوی ورودی آلودگی‌ها گرفته نمی‌شود بطوریکه به دلیل بارگذاری بیش از حد صنعت تهران به مرکز انبارهای کشور تبدیل شده است.

سرویس اجتماعی دانشجو اینترنشنال:

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت وگو، دکتر غلام عباس ترکی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با برنامه «صبح و گفتگو» درمورد پرونده آلودگی هوا در سازمان بازرسی کشور مصاحبه کرد.

ترکی با اشاره به اینکه قوانین متعددی در حوزه آلودگی هوا وجود دارد گفت: از جمله‌ی قوانین موجود می‌توان به «قانون هوای پاک» اشاره کرد که در سال 1396 به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه ما در این زمینه هیچ خلأ قانونی نداریم افزود: مشکل و چالش اصلی به کیفیت اجرای قانون مربوط می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: طبق بررسی‌ها و بازرسی‌های انجام شده، با وجود انباشت قوانین و تکالیف متعددی که برای دستگاه‌های اجرایی در وزارتخانه‌های مختلف و مراکز صنعتی تعیین شده اما در مواردی این مسئولیت‌ها به صورت کامل و یا کلاً اجرا نشده است.

ترکی از اعلام نتایج بررسی‌ها به مراجع مسئول و ارسال گزارشات سازمان بازرسی به ریاست جمهوری وقت در تیرماه امسال سخن گفت و افزود: ترک فعل‌هایی که از سوی دستگاه‌ها و مسئولان انجام شده بود به مبادی ذیربط گزارش شده و در دست بررسی دقیق قرار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نیمی از تکالیف مقرر در قانون اجرا نشده گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در این قانون به عنوان ناظر پیش بینی شده و موظف به پیگیری است و در صورت رویت موارد تخلف امکان اعلام گزارش را دارد.

همچنین، دکتر داریوش گلعلی زاده معاون دفتر هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تصویب قانون هوای پاک و 14 آئین نامه اجرایی برای آن در سال 1396 گفت: اجرای راهکارهای قانونی نیازمند اعتبارات و ابزارهای لازم است.

وی افزد: ترک فعل از سوی دستگاه‌ها زمانی مطرح می‌شود و مذموم است که ما ابزار لازم را برای اجرای قوانین و آئین نامه‌ها فراهم کرده باشیم و دستگاه‌ها انجام نداده باشند.

گلعلی زاده با اشاره به اینکه اجرای مفاد قانون هوای پاک شامل از رده خارج کردن خودروهای فرسوده، توسعه حمل و نقل عمومی و ایجاد نیروگاه‌های تجدیدپذیر منوط به تأمین اعتبارات است گفت: متاسفانه به دلیل افزایش هزینه‌ها و محدودیت‌های ناشی از تحریم این مفاد قانونی محقق نشدند.

معاون دفتر هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست در رادیو گفت وگو با اظهار اینکه از زمان ابلاغ قانون هوای پاک موتورسیکلت کاربراتوری تولید نمی‌شود گفت: ما حتی اجازه شماره گذاری به خودروهای یورو4 را هم نمی‌دهیم.

وی افزود: اگرچه اقدامات کاهش آلودگی هوا در حال انجام است اما از طرفی جلوی ورودی آلودگی‌ها گرفته نمی‌شود بطوریکه به دلیل بارگذاری بیش از حد صنعت تهران به مرکز انبارهای کشور تبدیل شده است.

اخبارجدیدترین

روش های درآوردن اشیا از لوله ها: چگونه با روش های ساده مشکل را حل کنیم؟

اسکیچرز؛ از تولید اسکیت تا ارائه کفش های جهانی مد و ورزش

بهترین فروشگاه‌های لوازم یدکی در تهران

سرویس اجتماعی دانشجو اینترنشنال:

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت وگو، دکتر غلام عباس ترکی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با برنامه «صبح و گفتگو» درمورد پرونده آلودگی هوا در سازمان بازرسی کشور مصاحبه کرد.

ترکی با اشاره به اینکه قوانین متعددی در حوزه آلودگی هوا وجود دارد گفت: از جمله‌ی قوانین موجود می‌توان به «قانون هوای پاک» اشاره کرد که در سال 1396 به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه ما در این زمینه هیچ خلأ قانونی نداریم افزود: مشکل و چالش اصلی به کیفیت اجرای قانون مربوط می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: طبق بررسی‌ها و بازرسی‌های انجام شده، با وجود انباشت قوانین و تکالیف متعددی که برای دستگاه‌های اجرایی در وزارتخانه‌های مختلف و مراکز صنعتی تعیین شده اما در مواردی این مسئولیت‌ها به صورت کامل و یا کلاً اجرا نشده است.

ترکی از اعلام نتایج بررسی‌ها به مراجع مسئول و ارسال گزارشات سازمان بازرسی به ریاست جمهوری وقت در تیرماه امسال سخن گفت و افزود: ترک فعل‌هایی که از سوی دستگاه‌ها و مسئولان انجام شده بود به مبادی ذیربط گزارش شده و در دست بررسی دقیق قرار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نیمی از تکالیف مقرر در قانون اجرا نشده گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در این قانون به عنوان ناظر پیش بینی شده و موظف به پیگیری است و در صورت رویت موارد تخلف امکان اعلام گزارش را دارد.

همچنین، دکتر داریوش گلعلی زاده معاون دفتر هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تصویب قانون هوای پاک و 14 آئین نامه اجرایی برای آن در سال 1396 گفت: اجرای راهکارهای قانونی نیازمند اعتبارات و ابزارهای لازم است.

وی افزد: ترک فعل از سوی دستگاه‌ها زمانی مطرح می‌شود و مذموم است که ما ابزار لازم را برای اجرای قوانین و آئین نامه‌ها فراهم کرده باشیم و دستگاه‌ها انجام نداده باشند.

گلعلی زاده با اشاره به اینکه اجرای مفاد قانون هوای پاک شامل از رده خارج کردن خودروهای فرسوده، توسعه حمل و نقل عمومی و ایجاد نیروگاه‌های تجدیدپذیر منوط به تأمین اعتبارات است گفت: متاسفانه به دلیل افزایش هزینه‌ها و محدودیت‌های ناشی از تحریم این مفاد قانونی محقق نشدند.

معاون دفتر هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست در رادیو گفت وگو با اظهار اینکه از زمان ابلاغ قانون هوای پاک موتورسیکلت کاربراتوری تولید نمی‌شود گفت: ما حتی اجازه شماره گذاری به خودروهای یورو4 را هم نمی‌دهیم.

وی افزود: اگرچه اقدامات کاهش آلودگی هوا در حال انجام است اما از طرفی جلوی ورودی آلودگی‌ها گرفته نمی‌شود بطوریکه به دلیل بارگذاری بیش از حد صنعت تهران به مرکز انبارهای کشور تبدیل شده است.

سرویس اجتماعی دانشجو اینترنشنال:

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت وگو، دکتر غلام عباس ترکی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با برنامه «صبح و گفتگو» درمورد پرونده آلودگی هوا در سازمان بازرسی کشور مصاحبه کرد.

ترکی با اشاره به اینکه قوانین متعددی در حوزه آلودگی هوا وجود دارد گفت: از جمله‌ی قوانین موجود می‌توان به «قانون هوای پاک» اشاره کرد که در سال 1396 به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه ما در این زمینه هیچ خلأ قانونی نداریم افزود: مشکل و چالش اصلی به کیفیت اجرای قانون مربوط می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: طبق بررسی‌ها و بازرسی‌های انجام شده، با وجود انباشت قوانین و تکالیف متعددی که برای دستگاه‌های اجرایی در وزارتخانه‌های مختلف و مراکز صنعتی تعیین شده اما در مواردی این مسئولیت‌ها به صورت کامل و یا کلاً اجرا نشده است.

ترکی از اعلام نتایج بررسی‌ها به مراجع مسئول و ارسال گزارشات سازمان بازرسی به ریاست جمهوری وقت در تیرماه امسال سخن گفت و افزود: ترک فعل‌هایی که از سوی دستگاه‌ها و مسئولان انجام شده بود به مبادی ذیربط گزارش شده و در دست بررسی دقیق قرار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه نیمی از تکالیف مقرر در قانون اجرا نشده گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در این قانون به عنوان ناظر پیش بینی شده و موظف به پیگیری است و در صورت رویت موارد تخلف امکان اعلام گزارش را دارد.

همچنین، دکتر داریوش گلعلی زاده معاون دفتر هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تصویب قانون هوای پاک و 14 آئین نامه اجرایی برای آن در سال 1396 گفت: اجرای راهکارهای قانونی نیازمند اعتبارات و ابزارهای لازم است.

وی افزد: ترک فعل از سوی دستگاه‌ها زمانی مطرح می‌شود و مذموم است که ما ابزار لازم را برای اجرای قوانین و آئین نامه‌ها فراهم کرده باشیم و دستگاه‌ها انجام نداده باشند.

گلعلی زاده با اشاره به اینکه اجرای مفاد قانون هوای پاک شامل از رده خارج کردن خودروهای فرسوده، توسعه حمل و نقل عمومی و ایجاد نیروگاه‌های تجدیدپذیر منوط به تأمین اعتبارات است گفت: متاسفانه به دلیل افزایش هزینه‌ها و محدودیت‌های ناشی از تحریم این مفاد قانونی محقق نشدند.

معاون دفتر هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست در رادیو گفت وگو با اظهار اینکه از زمان ابلاغ قانون هوای پاک موتورسیکلت کاربراتوری تولید نمی‌شود گفت: ما حتی اجازه شماره گذاری به خودروهای یورو4 را هم نمی‌دهیم.

وی افزود: اگرچه اقدامات کاهش آلودگی هوا در حال انجام است اما از طرفی جلوی ورودی آلودگی‌ها گرفته نمی‌شود بطوریکه به دلیل بارگذاری بیش از حد صنعت تهران به مرکز انبارهای کشور تبدیل شده است.

پست قبلی

آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۰ شهریور

پست بعدی

رویداد‌های انتخابات ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که مردم به عدالت و فساد گریزی رای دادند

مربوطه پست ها

در اوردن گوشواره از داخل لوله
متفرقه

روش های درآوردن اشیا از لوله ها: چگونه با روش های ساده مشکل را حل کنیم؟

۰۲ فروردین ۱۴۰۴
اسکیچرز؛ از تولید اسکیت تا ارائه کفش های جهانی مد و ورزش
متفرقه

اسکیچرز؛ از تولید اسکیت تا ارائه کفش های جهانی مد و ورزش

۱۵ اسفند ۱۴۰۳
لوازم یدکی هیوندای
متفرقه

بهترین فروشگاه‌های لوازم یدکی در تهران

۱۱ اسفند ۱۴۰۳
متفرقه

آشنایی با لوازم تحریر و محصولات کاربردی فروشگاه اکلیل

۰۵ اسفند ۱۴۰۳
مزایا و چالش‌های کار در کافه و شغل باریستایی
متفرقه

مزایا و چالش‌های کار در کافه و شغل باریستایی

۱۹ دی ۱۴۰۳
قیمت دمپایی عمده
متفرقه

قیمت دمپایی عمده (طبی + پلاستیکی)|Model 2025

۱۵ دی ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • گوشی سه‌بار تاشو، پرچمدار بعدی سامسونگ با قیمتی نجومی/ عکس
  • پخش یک سریال محرمی جدید؛ دعوت از چهره‌هایی که نیاز تلویزیون است
  • قطعه‌ای که در وصف سالار شهیدان اجرا شد؛ تأکید به ترویج فرهنگ عاشورایی
  • برگزاری مجالس هنر تعزیه در فرهنگسرای نیاوران
  • وداع با حضرت علی اکبر (ع) نقاشی جدید حسن روح‌الامین شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.