دانش جوین
پنجشنبه, تیر ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سایر اخبار تکنولوژی

تصور مارک زاکربرگ از آینده: محتواسازان نسخه هوش مصنوعی خود را می‌سازند

کارشناس روابط عمومی دیجیتال توسط کارشناس روابط عمومی دیجیتال
۰۴ مهر ۱۴۰۳
در سایر اخبار تکنولوژی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
0
تصور مارک زاکربرگ از آینده: محتواسازان نسخه هوش مصنوعی خود را می‌سازند
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

تولیدکنندگان محتوا اغلب بیش از ۲۰ ساعت در هفته‌ را به ساخت محتواهای جدید اختصاص می‌دهند و به‌همین دلیل زمان کمی برای تعامل با مخاطبان‌شان در اختیار دارند. حالا «مارک زاکربرگ»،‌ مدیرعامل متا، معتقد است که هوش مصنوعی مولد می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.

او در مصاحبه با «روان چئونگ»، کارشناس هوش مصنوعی، آینده‌ متفاوتی را توصیف کرد؛ آینده‌ای که ربات‌های شخصی به‌جای سازندگان محتوا با مخاطبین‌شان ارتباط برقرار می‌کنند و زمان بیشتری را برای انجام سایر تسک‌ها در اختیار محتواسازان قرار می‌دهد. البته زاکربرگ اذعان کرده که متا باید نگرانی‌های سازندگان و کاربران را در مورد استفاده از هوش مصنوعی کاهش دهد و اعتماد آن‌ها را در درازمدت جلب کند.

هوش مصنوعی مولد

زاکربرگ بر این باور است که با توسعه هرچه بیشتر هوش مصنوعی در آینده، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند تمام اطلاعات خود در شبکه‌های مجازی را جمع‌آوری کنند و سیستم‌های هوش مصنوعی را برای ترویج اهداف و ارزش‌های کاری‌شان آموزش دهند. بنابراین تعامل کاربران با این سیستم‌ها، به نوعی تعامل با آثار هنری و خلاقانه سازندگان خواهد بود. در همین راستا نیز گوگل به خالقان محتوا پیشنهاد کرده تا از ابزارهای تقویت‌شده در این زمینه بهره ببرند.

دیدگاه زاکربرگ همانند سایر نظرات مشابه، سودمند بودن هوش مصنوعی را برجسته می‌کند، زیرا قابلیت‌های آن‌ها می‌تواند توانایی‌های یک فرد یا سازمان را تقویت کند. بااین‌حال برخی سازندگان نگران این موضوع هستند که با استفاده از هوش مصنوعی، ارتباطات انسانی و اصالت محتواها کاهش پیدا کند.

عملکرد نگران‌کننده هوش مصنوعی مولد در متا

متا در گذشته به‌منظور گسترش دسترسی به هوش مصنوعی، ربات‌های مبتنی بر AI را معرفی کرد. اما این ابزار مدتی پس از رونمایی، با مشکلات رایجی مانند تولید اطلاعات غلط و نادرست مواجه شدند. برای مثال، یک ربات با عضویت در گروهی عمومی، به دروغ ادعا کرد که فرزندش در مدرسه‌ای در نیویورک درس می‌خواند؛ یا ربات دیگری قصد داشت تا یک تهویه‌کننده هوا و دوربین را (که وجود خارجی نداشتند) به شخصی هدیه دهد.

متا ادعا می‌کند که هوش مصنوعی در دست توسعه و پیشرفت است و آخرین نسخه از مدل زبانی لاما، یعنی Llama 3.1 این موضوع را نشان می‌دهد. بااین‌حال متا هنوز نتوانسته برخی مشکلات نظیر همین توهمات و اطلاعات نادرست را برطرف کند.

LLAMA 3.1

با این حساب، تولیدکنندگان محتوا قطعاً به‌همین سادگی نمی‌توانند به چت‌بات‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی برای ارتباط با کاربران‌شان اعتماد کنند.

تولیدکنندگان محتوا اغلب بیش از ۲۰ ساعت در هفته‌ را به ساخت محتواهای جدید اختصاص می‌دهند و به‌همین دلیل زمان کمی برای تعامل با مخاطبان‌شان در اختیار دارند. حالا «مارک زاکربرگ»،‌ مدیرعامل متا، معتقد است که هوش مصنوعی مولد می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.

او در مصاحبه با «روان چئونگ»، کارشناس هوش مصنوعی، آینده‌ متفاوتی را توصیف کرد؛ آینده‌ای که ربات‌های شخصی به‌جای سازندگان محتوا با مخاطبین‌شان ارتباط برقرار می‌کنند و زمان بیشتری را برای انجام سایر تسک‌ها در اختیار محتواسازان قرار می‌دهد. البته زاکربرگ اذعان کرده که متا باید نگرانی‌های سازندگان و کاربران را در مورد استفاده از هوش مصنوعی کاهش دهد و اعتماد آن‌ها را در درازمدت جلب کند.

هوش مصنوعی مولد

زاکربرگ بر این باور است که با توسعه هرچه بیشتر هوش مصنوعی در آینده، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند تمام اطلاعات خود در شبکه‌های مجازی را جمع‌آوری کنند و سیستم‌های هوش مصنوعی را برای ترویج اهداف و ارزش‌های کاری‌شان آموزش دهند. بنابراین تعامل کاربران با این سیستم‌ها، به نوعی تعامل با آثار هنری و خلاقانه سازندگان خواهد بود. در همین راستا نیز گوگل به خالقان محتوا پیشنهاد کرده تا از ابزارهای تقویت‌شده در این زمینه بهره ببرند.

دیدگاه زاکربرگ همانند سایر نظرات مشابه، سودمند بودن هوش مصنوعی را برجسته می‌کند، زیرا قابلیت‌های آن‌ها می‌تواند توانایی‌های یک فرد یا سازمان را تقویت کند. بااین‌حال برخی سازندگان نگران این موضوع هستند که با استفاده از هوش مصنوعی، ارتباطات انسانی و اصالت محتواها کاهش پیدا کند.

عملکرد نگران‌کننده هوش مصنوعی مولد در متا

متا در گذشته به‌منظور گسترش دسترسی به هوش مصنوعی، ربات‌های مبتنی بر AI را معرفی کرد. اما این ابزار مدتی پس از رونمایی، با مشکلات رایجی مانند تولید اطلاعات غلط و نادرست مواجه شدند. برای مثال، یک ربات با عضویت در گروهی عمومی، به دروغ ادعا کرد که فرزندش در مدرسه‌ای در نیویورک درس می‌خواند؛ یا ربات دیگری قصد داشت تا یک تهویه‌کننده هوا و دوربین را (که وجود خارجی نداشتند) به شخصی هدیه دهد.

متا ادعا می‌کند که هوش مصنوعی در دست توسعه و پیشرفت است و آخرین نسخه از مدل زبانی لاما، یعنی Llama 3.1 این موضوع را نشان می‌دهد. بااین‌حال متا هنوز نتوانسته برخی مشکلات نظیر همین توهمات و اطلاعات نادرست را برطرف کند.

LLAMA 3.1

با این حساب، تولیدکنندگان محتوا قطعاً به‌همین سادگی نمی‌توانند به چت‌بات‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی برای ارتباط با کاربران‌شان اعتماد کنند.

اخبارجدیدترین

مدیرعامل ایکس، لیندا یاکارینو، از سمت خود کناره‌گیری کرد

عکس | این باریک‌ترین آیفون تاریخ است

کابوسی که محقق شد؛ دسترسی متا به گالری کاربران!

تولیدکنندگان محتوا اغلب بیش از ۲۰ ساعت در هفته‌ را به ساخت محتواهای جدید اختصاص می‌دهند و به‌همین دلیل زمان کمی برای تعامل با مخاطبان‌شان در اختیار دارند. حالا «مارک زاکربرگ»،‌ مدیرعامل متا، معتقد است که هوش مصنوعی مولد می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.

او در مصاحبه با «روان چئونگ»، کارشناس هوش مصنوعی، آینده‌ متفاوتی را توصیف کرد؛ آینده‌ای که ربات‌های شخصی به‌جای سازندگان محتوا با مخاطبین‌شان ارتباط برقرار می‌کنند و زمان بیشتری را برای انجام سایر تسک‌ها در اختیار محتواسازان قرار می‌دهد. البته زاکربرگ اذعان کرده که متا باید نگرانی‌های سازندگان و کاربران را در مورد استفاده از هوش مصنوعی کاهش دهد و اعتماد آن‌ها را در درازمدت جلب کند.

هوش مصنوعی مولد

زاکربرگ بر این باور است که با توسعه هرچه بیشتر هوش مصنوعی در آینده، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند تمام اطلاعات خود در شبکه‌های مجازی را جمع‌آوری کنند و سیستم‌های هوش مصنوعی را برای ترویج اهداف و ارزش‌های کاری‌شان آموزش دهند. بنابراین تعامل کاربران با این سیستم‌ها، به نوعی تعامل با آثار هنری و خلاقانه سازندگان خواهد بود. در همین راستا نیز گوگل به خالقان محتوا پیشنهاد کرده تا از ابزارهای تقویت‌شده در این زمینه بهره ببرند.

دیدگاه زاکربرگ همانند سایر نظرات مشابه، سودمند بودن هوش مصنوعی را برجسته می‌کند، زیرا قابلیت‌های آن‌ها می‌تواند توانایی‌های یک فرد یا سازمان را تقویت کند. بااین‌حال برخی سازندگان نگران این موضوع هستند که با استفاده از هوش مصنوعی، ارتباطات انسانی و اصالت محتواها کاهش پیدا کند.

عملکرد نگران‌کننده هوش مصنوعی مولد در متا

متا در گذشته به‌منظور گسترش دسترسی به هوش مصنوعی، ربات‌های مبتنی بر AI را معرفی کرد. اما این ابزار مدتی پس از رونمایی، با مشکلات رایجی مانند تولید اطلاعات غلط و نادرست مواجه شدند. برای مثال، یک ربات با عضویت در گروهی عمومی، به دروغ ادعا کرد که فرزندش در مدرسه‌ای در نیویورک درس می‌خواند؛ یا ربات دیگری قصد داشت تا یک تهویه‌کننده هوا و دوربین را (که وجود خارجی نداشتند) به شخصی هدیه دهد.

متا ادعا می‌کند که هوش مصنوعی در دست توسعه و پیشرفت است و آخرین نسخه از مدل زبانی لاما، یعنی Llama 3.1 این موضوع را نشان می‌دهد. بااین‌حال متا هنوز نتوانسته برخی مشکلات نظیر همین توهمات و اطلاعات نادرست را برطرف کند.

LLAMA 3.1

با این حساب، تولیدکنندگان محتوا قطعاً به‌همین سادگی نمی‌توانند به چت‌بات‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی برای ارتباط با کاربران‌شان اعتماد کنند.

تولیدکنندگان محتوا اغلب بیش از ۲۰ ساعت در هفته‌ را به ساخت محتواهای جدید اختصاص می‌دهند و به‌همین دلیل زمان کمی برای تعامل با مخاطبان‌شان در اختیار دارند. حالا «مارک زاکربرگ»،‌ مدیرعامل متا، معتقد است که هوش مصنوعی مولد می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.

او در مصاحبه با «روان چئونگ»، کارشناس هوش مصنوعی، آینده‌ متفاوتی را توصیف کرد؛ آینده‌ای که ربات‌های شخصی به‌جای سازندگان محتوا با مخاطبین‌شان ارتباط برقرار می‌کنند و زمان بیشتری را برای انجام سایر تسک‌ها در اختیار محتواسازان قرار می‌دهد. البته زاکربرگ اذعان کرده که متا باید نگرانی‌های سازندگان و کاربران را در مورد استفاده از هوش مصنوعی کاهش دهد و اعتماد آن‌ها را در درازمدت جلب کند.

هوش مصنوعی مولد

زاکربرگ بر این باور است که با توسعه هرچه بیشتر هوش مصنوعی در آینده، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند تمام اطلاعات خود در شبکه‌های مجازی را جمع‌آوری کنند و سیستم‌های هوش مصنوعی را برای ترویج اهداف و ارزش‌های کاری‌شان آموزش دهند. بنابراین تعامل کاربران با این سیستم‌ها، به نوعی تعامل با آثار هنری و خلاقانه سازندگان خواهد بود. در همین راستا نیز گوگل به خالقان محتوا پیشنهاد کرده تا از ابزارهای تقویت‌شده در این زمینه بهره ببرند.

دیدگاه زاکربرگ همانند سایر نظرات مشابه، سودمند بودن هوش مصنوعی را برجسته می‌کند، زیرا قابلیت‌های آن‌ها می‌تواند توانایی‌های یک فرد یا سازمان را تقویت کند. بااین‌حال برخی سازندگان نگران این موضوع هستند که با استفاده از هوش مصنوعی، ارتباطات انسانی و اصالت محتواها کاهش پیدا کند.

عملکرد نگران‌کننده هوش مصنوعی مولد در متا

متا در گذشته به‌منظور گسترش دسترسی به هوش مصنوعی، ربات‌های مبتنی بر AI را معرفی کرد. اما این ابزار مدتی پس از رونمایی، با مشکلات رایجی مانند تولید اطلاعات غلط و نادرست مواجه شدند. برای مثال، یک ربات با عضویت در گروهی عمومی، به دروغ ادعا کرد که فرزندش در مدرسه‌ای در نیویورک درس می‌خواند؛ یا ربات دیگری قصد داشت تا یک تهویه‌کننده هوا و دوربین را (که وجود خارجی نداشتند) به شخصی هدیه دهد.

متا ادعا می‌کند که هوش مصنوعی در دست توسعه و پیشرفت است و آخرین نسخه از مدل زبانی لاما، یعنی Llama 3.1 این موضوع را نشان می‌دهد. بااین‌حال متا هنوز نتوانسته برخی مشکلات نظیر همین توهمات و اطلاعات نادرست را برطرف کند.

LLAMA 3.1

با این حساب، تولیدکنندگان محتوا قطعاً به‌همین سادگی نمی‌توانند به چت‌بات‌ها و ابزارهای هوش مصنوعی برای ارتباط با کاربران‌شان اعتماد کنند.

پست قبلی

آیا هوش مصنوعی به‌زودی افراد را بیکار می‌کند؟

پست بعدی

رگولاتورهای آمریکا، اروپا و بریتانیا برای حفظ رقابت در حوزه هوش مصنوعی بیانیه مشترک امضا کردند

مربوطه پست ها

مدیرعامل ایکس، لیندا یاکارینو، از سمت خود کناره‌گیری کرد
سایر اخبار تکنولوژی

مدیرعامل ایکس، لیندا یاکارینو، از سمت خود کناره‌گیری کرد

۱۹ تیر ۱۴۰۴
عکس | این باریک‌ترین آیفون تاریخ است
سایر اخبار تکنولوژی

عکس | این باریک‌ترین آیفون تاریخ است

۱۸ تیر ۱۴۰۴
کابوسی که محقق شد؛ دسترسی متا به گالری کاربران!
سایر اخبار تکنولوژی

کابوسی که محقق شد؛ دسترسی متا به گالری کاربران!

۱۸ تیر ۱۴۰۴
اپل رقبا را جا گذاشت /فروش چشمگیر مک‌ها در ۲۰۲۵
سایر اخبار تکنولوژی

اپل رقبا را جا گذاشت /فروش چشمگیر مک‌ها در ۲۰۲۵

۱۸ تیر ۱۴۰۴
مشخصات گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ لو رفت
سایر اخبار تکنولوژی

مشخصات گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ لو رفت

۱۷ تیر ۱۴۰۴
انتقاد تند کاخ سفید از تیم کوک، مدیرعامل اپل
سایر اخبار تکنولوژی

انتقاد تند کاخ سفید از تیم کوک، مدیرعامل اپل

۱۷ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴ میلیون ملک‌ در کشور سند ندارند
  • آغاز بازسازی ساختمان‌های آسیب‌دیده در پهنه شرقی پایتخت
  • هشدار نارنجی بحران در هفت استان ؛ وقوع سیلاب و تندباد در جنوب کشور
  • افزایش توانگری مالی بیمه «پارسیان»
  • وضعیت واریز وام ازدواج بعد از جنگ ۱۲ روزه
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.