دانش جوین
جمعه, تیر ۲۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سایر اخبار تکنولوژی

هوش مصنوعی متا حالا برای تبلیغ‌ها تصاویر جدید می‌سازد

کارشناس روابط عمومی دیجیتال توسط کارشناس روابط عمومی دیجیتال
۰۴ مهر ۱۴۰۳
در سایر اخبار تکنولوژی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
0
هوش مصنوعی متا حالا برای تبلیغ‌ها تصاویر جدید می‌سازد
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

ابزارهای هوش مصنوعی متا برای تبلیغ‌کنندگان اکنون می‌تواند تصاویر جدید و نه فقط پس‌زمینه جدید ایجاد کنند.

این روزها هوش مصنوعی جنبه‌های مختلفی از دنیای فناوری را تحت سلطه قرار داده است و عرصه تبلیغات دیجیتال هم شامل همین مسئله می‌شود. اغلب پلتفرم‌ها اقدام به ارائه ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به مشتریان خود کرده‌اند تا بتوانند آسان‌تر از گذشته کمپین‌های تبلیغاتی خود را ایجاد نمایند. در اقدامی تازه، هوش مصنوعی متا به ویژگی ساخت خودکار تصاویر برای تبلیغات مجهز شده‌است تا دیگر حتی نیازی به وارد کردن عکس برای تبلیغات در پلتفرم‌های مختلف این شرکت نیز نباشد.

ساخت تبلیغ با هوش مصنوعی متا چگونه است؟

متا در سال گذشته میلادی مجموعه‌ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار تبلیغ‌دهندگان خود قرار داد که می‌توانست فرایند ساخت تبلیغ برای کسب‌وکارهای نه چندان بزرگ را بسیار آسان‌تر کند. یکی از قابلیت‌های مبتنی بر ابزارهای گفته‌شده، توانایی ساخت خودکار پس‌زمینه برای بنرهای تبلیغاتی بود. اکنون این شرکت اعلام کرده است که نسخه جدید از ابزارهای تبلیغاتی آن، امکان ساخت تصویر کامل را هم در کنار پس‌زمینه به کاربر می‌دهند تا بهتر از قبل بتوانند محصول یا خدمات خود را به کاربران نمایش دهند.

متا در نمونه‌ای اقدام به ساخت خودکار تصویر یک فنجان قهوه در حالت‌های مختلف کرده است که در هرکدام از آنها، زاویه عکس متفاوت است. کاربران می‌توانند با وارد کردن دستورات متنی، اقدام به تغییر پس‌زمینه یا خود سوژه نمایند. البته این مسئله مطرح می‌شود که احتمال سوء استفاده از قابلیت مذکور و نمایش تصاویری غیر واقعی از محصولات قابل فروش وجود خواهد داشت.

متا هم اعلام کرده است نسبت به‌احتمال سوء استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی واقف است؛ اما راه‌حلی برای رفع آن ارائه نداده‌است. این شرکت تنها اشاره دارد که سیستم مورد بحث از ساخت تبلیغات نامناسب یا بی‌کیفیت به‌شدت خودداری خواهد کرد. فیلترهای مورد نیاز برای جلوگیری از ساخت چنین تبلیغاتی هم هنگام وارد کردن دستورات متنی و هم هنگام ارائه خروجی اعمال می‌شوند. همچنین طبق ادعای متا، کارشناسان داخلی و خارجی اقدام به تست کامل ابزارها و رفع آسیب‌پذیری‌ها کرده‌اند.

از دیگر قابلیت‌هایی که متا در اختیار تبلیغ‌دهندگان قرار می‌دهد، امکان اضافه کردن متن به عکس‌های ساخته شده با هوش مصنوعی است که چندین نوع فونت مختلف را هم پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توان امکان تولید خودکار عنوان برای تبلیغات توسط مدل زبانی Llama 3 را نیز انتخاب نمود. ویژگی گسترش عکس هم که قبلاً تنها در پست‌های اینستاگرام ارائه می‌شد، اکنون به ریلز نیز اضافه شده‌است. امکانات گفته‌شده در ماه‌های آتی به‌مرور در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تا پایان سال جاری میلادی تمامی تبلیغ‌دهندگان از آنها بهره‌مند خواهند شد.

ابزارهای هوش مصنوعی متا برای تبلیغ‌کنندگان اکنون می‌تواند تصاویر جدید و نه فقط پس‌زمینه جدید ایجاد کنند.

این روزها هوش مصنوعی جنبه‌های مختلفی از دنیای فناوری را تحت سلطه قرار داده است و عرصه تبلیغات دیجیتال هم شامل همین مسئله می‌شود. اغلب پلتفرم‌ها اقدام به ارائه ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به مشتریان خود کرده‌اند تا بتوانند آسان‌تر از گذشته کمپین‌های تبلیغاتی خود را ایجاد نمایند. در اقدامی تازه، هوش مصنوعی متا به ویژگی ساخت خودکار تصاویر برای تبلیغات مجهز شده‌است تا دیگر حتی نیازی به وارد کردن عکس برای تبلیغات در پلتفرم‌های مختلف این شرکت نیز نباشد.

ساخت تبلیغ با هوش مصنوعی متا چگونه است؟

متا در سال گذشته میلادی مجموعه‌ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار تبلیغ‌دهندگان خود قرار داد که می‌توانست فرایند ساخت تبلیغ برای کسب‌وکارهای نه چندان بزرگ را بسیار آسان‌تر کند. یکی از قابلیت‌های مبتنی بر ابزارهای گفته‌شده، توانایی ساخت خودکار پس‌زمینه برای بنرهای تبلیغاتی بود. اکنون این شرکت اعلام کرده است که نسخه جدید از ابزارهای تبلیغاتی آن، امکان ساخت تصویر کامل را هم در کنار پس‌زمینه به کاربر می‌دهند تا بهتر از قبل بتوانند محصول یا خدمات خود را به کاربران نمایش دهند.

متا در نمونه‌ای اقدام به ساخت خودکار تصویر یک فنجان قهوه در حالت‌های مختلف کرده است که در هرکدام از آنها، زاویه عکس متفاوت است. کاربران می‌توانند با وارد کردن دستورات متنی، اقدام به تغییر پس‌زمینه یا خود سوژه نمایند. البته این مسئله مطرح می‌شود که احتمال سوء استفاده از قابلیت مذکور و نمایش تصاویری غیر واقعی از محصولات قابل فروش وجود خواهد داشت.

متا هم اعلام کرده است نسبت به‌احتمال سوء استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی واقف است؛ اما راه‌حلی برای رفع آن ارائه نداده‌است. این شرکت تنها اشاره دارد که سیستم مورد بحث از ساخت تبلیغات نامناسب یا بی‌کیفیت به‌شدت خودداری خواهد کرد. فیلترهای مورد نیاز برای جلوگیری از ساخت چنین تبلیغاتی هم هنگام وارد کردن دستورات متنی و هم هنگام ارائه خروجی اعمال می‌شوند. همچنین طبق ادعای متا، کارشناسان داخلی و خارجی اقدام به تست کامل ابزارها و رفع آسیب‌پذیری‌ها کرده‌اند.

از دیگر قابلیت‌هایی که متا در اختیار تبلیغ‌دهندگان قرار می‌دهد، امکان اضافه کردن متن به عکس‌های ساخته شده با هوش مصنوعی است که چندین نوع فونت مختلف را هم پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توان امکان تولید خودکار عنوان برای تبلیغات توسط مدل زبانی Llama 3 را نیز انتخاب نمود. ویژگی گسترش عکس هم که قبلاً تنها در پست‌های اینستاگرام ارائه می‌شد، اکنون به ریلز نیز اضافه شده‌است. امکانات گفته‌شده در ماه‌های آتی به‌مرور در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تا پایان سال جاری میلادی تمامی تبلیغ‌دهندگان از آنها بهره‌مند خواهند شد.

اخبارجدیدترین

توپ جام جهانی آن‌قدر بد بود که ناسا وارد میدان شد

این سوپرسونیک در سکوت پرواز می‌کند!

اینترنت ماهواره‌ای به این گوشی چینی آمد!

ابزارهای هوش مصنوعی متا برای تبلیغ‌کنندگان اکنون می‌تواند تصاویر جدید و نه فقط پس‌زمینه جدید ایجاد کنند.

این روزها هوش مصنوعی جنبه‌های مختلفی از دنیای فناوری را تحت سلطه قرار داده است و عرصه تبلیغات دیجیتال هم شامل همین مسئله می‌شود. اغلب پلتفرم‌ها اقدام به ارائه ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به مشتریان خود کرده‌اند تا بتوانند آسان‌تر از گذشته کمپین‌های تبلیغاتی خود را ایجاد نمایند. در اقدامی تازه، هوش مصنوعی متا به ویژگی ساخت خودکار تصاویر برای تبلیغات مجهز شده‌است تا دیگر حتی نیازی به وارد کردن عکس برای تبلیغات در پلتفرم‌های مختلف این شرکت نیز نباشد.

ساخت تبلیغ با هوش مصنوعی متا چگونه است؟

متا در سال گذشته میلادی مجموعه‌ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار تبلیغ‌دهندگان خود قرار داد که می‌توانست فرایند ساخت تبلیغ برای کسب‌وکارهای نه چندان بزرگ را بسیار آسان‌تر کند. یکی از قابلیت‌های مبتنی بر ابزارهای گفته‌شده، توانایی ساخت خودکار پس‌زمینه برای بنرهای تبلیغاتی بود. اکنون این شرکت اعلام کرده است که نسخه جدید از ابزارهای تبلیغاتی آن، امکان ساخت تصویر کامل را هم در کنار پس‌زمینه به کاربر می‌دهند تا بهتر از قبل بتوانند محصول یا خدمات خود را به کاربران نمایش دهند.

متا در نمونه‌ای اقدام به ساخت خودکار تصویر یک فنجان قهوه در حالت‌های مختلف کرده است که در هرکدام از آنها، زاویه عکس متفاوت است. کاربران می‌توانند با وارد کردن دستورات متنی، اقدام به تغییر پس‌زمینه یا خود سوژه نمایند. البته این مسئله مطرح می‌شود که احتمال سوء استفاده از قابلیت مذکور و نمایش تصاویری غیر واقعی از محصولات قابل فروش وجود خواهد داشت.

متا هم اعلام کرده است نسبت به‌احتمال سوء استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی واقف است؛ اما راه‌حلی برای رفع آن ارائه نداده‌است. این شرکت تنها اشاره دارد که سیستم مورد بحث از ساخت تبلیغات نامناسب یا بی‌کیفیت به‌شدت خودداری خواهد کرد. فیلترهای مورد نیاز برای جلوگیری از ساخت چنین تبلیغاتی هم هنگام وارد کردن دستورات متنی و هم هنگام ارائه خروجی اعمال می‌شوند. همچنین طبق ادعای متا، کارشناسان داخلی و خارجی اقدام به تست کامل ابزارها و رفع آسیب‌پذیری‌ها کرده‌اند.

از دیگر قابلیت‌هایی که متا در اختیار تبلیغ‌دهندگان قرار می‌دهد، امکان اضافه کردن متن به عکس‌های ساخته شده با هوش مصنوعی است که چندین نوع فونت مختلف را هم پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توان امکان تولید خودکار عنوان برای تبلیغات توسط مدل زبانی Llama 3 را نیز انتخاب نمود. ویژگی گسترش عکس هم که قبلاً تنها در پست‌های اینستاگرام ارائه می‌شد، اکنون به ریلز نیز اضافه شده‌است. امکانات گفته‌شده در ماه‌های آتی به‌مرور در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تا پایان سال جاری میلادی تمامی تبلیغ‌دهندگان از آنها بهره‌مند خواهند شد.

ابزارهای هوش مصنوعی متا برای تبلیغ‌کنندگان اکنون می‌تواند تصاویر جدید و نه فقط پس‌زمینه جدید ایجاد کنند.

این روزها هوش مصنوعی جنبه‌های مختلفی از دنیای فناوری را تحت سلطه قرار داده است و عرصه تبلیغات دیجیتال هم شامل همین مسئله می‌شود. اغلب پلتفرم‌ها اقدام به ارائه ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی به مشتریان خود کرده‌اند تا بتوانند آسان‌تر از گذشته کمپین‌های تبلیغاتی خود را ایجاد نمایند. در اقدامی تازه، هوش مصنوعی متا به ویژگی ساخت خودکار تصاویر برای تبلیغات مجهز شده‌است تا دیگر حتی نیازی به وارد کردن عکس برای تبلیغات در پلتفرم‌های مختلف این شرکت نیز نباشد.

ساخت تبلیغ با هوش مصنوعی متا چگونه است؟

متا در سال گذشته میلادی مجموعه‌ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار تبلیغ‌دهندگان خود قرار داد که می‌توانست فرایند ساخت تبلیغ برای کسب‌وکارهای نه چندان بزرگ را بسیار آسان‌تر کند. یکی از قابلیت‌های مبتنی بر ابزارهای گفته‌شده، توانایی ساخت خودکار پس‌زمینه برای بنرهای تبلیغاتی بود. اکنون این شرکت اعلام کرده است که نسخه جدید از ابزارهای تبلیغاتی آن، امکان ساخت تصویر کامل را هم در کنار پس‌زمینه به کاربر می‌دهند تا بهتر از قبل بتوانند محصول یا خدمات خود را به کاربران نمایش دهند.

متا در نمونه‌ای اقدام به ساخت خودکار تصویر یک فنجان قهوه در حالت‌های مختلف کرده است که در هرکدام از آنها، زاویه عکس متفاوت است. کاربران می‌توانند با وارد کردن دستورات متنی، اقدام به تغییر پس‌زمینه یا خود سوژه نمایند. البته این مسئله مطرح می‌شود که احتمال سوء استفاده از قابلیت مذکور و نمایش تصاویری غیر واقعی از محصولات قابل فروش وجود خواهد داشت.

متا هم اعلام کرده است نسبت به‌احتمال سوء استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی واقف است؛ اما راه‌حلی برای رفع آن ارائه نداده‌است. این شرکت تنها اشاره دارد که سیستم مورد بحث از ساخت تبلیغات نامناسب یا بی‌کیفیت به‌شدت خودداری خواهد کرد. فیلترهای مورد نیاز برای جلوگیری از ساخت چنین تبلیغاتی هم هنگام وارد کردن دستورات متنی و هم هنگام ارائه خروجی اعمال می‌شوند. همچنین طبق ادعای متا، کارشناسان داخلی و خارجی اقدام به تست کامل ابزارها و رفع آسیب‌پذیری‌ها کرده‌اند.

از دیگر قابلیت‌هایی که متا در اختیار تبلیغ‌دهندگان قرار می‌دهد، امکان اضافه کردن متن به عکس‌های ساخته شده با هوش مصنوعی است که چندین نوع فونت مختلف را هم پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توان امکان تولید خودکار عنوان برای تبلیغات توسط مدل زبانی Llama 3 را نیز انتخاب نمود. ویژگی گسترش عکس هم که قبلاً تنها در پست‌های اینستاگرام ارائه می‌شد، اکنون به ریلز نیز اضافه شده‌است. امکانات گفته‌شده در ماه‌های آتی به‌مرور در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تا پایان سال جاری میلادی تمامی تبلیغ‌دهندگان از آنها بهره‌مند خواهند شد.

پست قبلی

بلومبرگ: اپل به توافق با OpenAI برای آوردن قابلیت‌های ChatGPT به آیفون نزدیک شده است

پست بعدی

از تأمین قطعات تا زیرساخت؛ چرا هوش مصنوعی یک فناوری گران است؟ 

مربوطه پست ها

توپ جام جهانی آن‌قدر بد بود که ناسا وارد میدان شد
سایر اخبار تکنولوژی

توپ جام جهانی آن‌قدر بد بود که ناسا وارد میدان شد

۲۷ تیر ۱۴۰۴
این سوپرسونیک در سکوت پرواز می‌کند!
سایر اخبار تکنولوژی

این سوپرسونیک در سکوت پرواز می‌کند!

۲۷ تیر ۱۴۰۴
اینترنت ماهواره‌ای به این گوشی چینی آمد!
سایر اخبار تکنولوژی

اینترنت ماهواره‌ای به این گوشی چینی آمد!

۲۷ تیر ۱۴۰۴
رنگ جنجالی آیفون ۱۷، امضای نسل جدید اپل می‌شود؟
سایر اخبار تکنولوژی

رنگ جنجالی آیفون ۱۷، امضای نسل جدید اپل می‌شود؟

۲۷ تیر ۱۴۰۴
ارتش سوسک‌های نینجا چه ماموریتی دارند؟
سایر اخبار تکنولوژی

ارتش سوسک‌های نینجا چه ماموریتی دارند؟

۲۷ تیر ۱۴۰۴
کدام گوشی هوشمند در چین پرفروش‌ترین است؟
سایر اخبار تکنولوژی

کدام گوشی هوشمند در چین پرفروش‌ترین است؟

۲۶ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهار =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • «مجنون» در هفته دفاع مقدس اکران می‌شود؛ پرتره‌ای از شهید زین‌الدین
  • به افتخار موسیقی‌های تمام نشدنی وطن؛ شنوندگان عزیز این صدای ایران است
  • دعوتی برای ورود به دنیای نوجوانان اوتیسم؛ اینجا صحنه جای درمان است!
  • دستور جبلی برای نمایش مقاومت رسانه؛ موزه ساختمان شیشه‌ای برپا می‌شود
  • بررسی «اشک هور»؛ جوان اول سال‌های دور سینمای ایران به «هفت» می‌آید
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.