دانش جوین
چهارشنبه, مرداد ۲۲, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

Amazon:‌ حتی پس از ۱۵ سال رقابت، نتوانستیم Steam را در بازار رایانه‌های شخصی شکست دهیم

گیمفا توسط گیمفا
۰۱ اسفند ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
Amazon:‌ حتی پس از ۱۵ سال رقابت، نتوانستیم Steam را در بازار رایانه‌های شخصی شکست دهیم
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

Steam همچنان برای سال‌های متوالی و علی‌رغم وجود رقبایی مانند Amazon، Epic Games، GOG و Xbox App، در بازار رایانه‌های شخصی یکه‌تازی می‌کند.

تبلیغات

 در یک پست جدید در شبکه اجتماعی لینکدین، معاون سابق Amazon Prime Gaming، ایتن اوانز (Ethan Evans)، به نبرد تجاری این شرکت با Steam پرداخته است. به گفته او، این نبرد از حدود ۱۵ سال پیش آغاز شده و تاکنون نتیجه‌ای جز شکست نداشته است.

 او در این پست فاش کرده است:

ما به دفعات متعددی، در نبرد با پلتفرم Steam شکست خورده‌ایم. ما ۲۵۰ برابر بزرگتر از آنها بودیم و تقریباً همه چیز را امتحان کردیم، اما در نهایت، چیزی جز شکست عاید ما نشد.

در بیش از ۱۵ سال اخیر، حتی قبل از اینکه من معاون بخش گیمینگ آمازون باشم، ما تلاش‌های زیادی برای شکست دادن Steam انجام داده‌ایم، اما هیچگاه متوجه نشده‌ایم دلیل موفقیت Steam، چه بوده است.

اولین تلاش ما، ورود به بازار بازی‌های آنلاین سپس هدایت بازیکنان به فروشگاه خودمان بود. همچنین ما اقدام به خرید Reflexive Entertainment (یک فروشگاه بازی کوچک) کردیم تا آن را گسترش بدهیم، اما به هیچ جا نرسیدیم.

سپس، ما پلتفرم استریم Twitch را خریدیم و به دنبال آن، فروشگاه خودمان را تأسیس کردیم. ما گمان می‌کردیم چون گیمرها از Twitch استفاده می‌کنند، به دنبال آن از فروشگاه ما نیز خریداری خواهند کرد. طولی نکشید که متوجه شویم در این مورد نیز اشتباه می‌کردیم.

در نهایت، ما تصمیم گرفتیم که سرویس «Luna» را تأسیس کنیم. یک سرویس استریم ابری بازی که به گیمرها اجازه می‌داد حتی روی دستگاه‌های ضعیف نیز، بازی‌های مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت اجرا کنند. در همین زمان، گوگل هم با پروژه «Stadia» همین برنامه را دنبال کرده بود. متأسفانه، هر دوی این سرویس‌ها شکست خوردند. در تمام این ۱۵ سال، کمپانی Steam که بسیار از ما کوچک‌تر بود، نبض بازار را در دست داشت.

Amazon:‌ حتی پس از ۱۵ سال رقابت، نتوانستیم Steam را در بازار رایانه‌های شخصی شکست دهیم - گیمفا
تنها در سال ۲۰۲۴، تعداد ۱۸,۸۲۵ بازی جدید در Steam منتشر شده‌ است.

 اوانز در نهایت، به شرح دلایل موفقیت Steam پرداخت:

اشتباه ما این بود که از ریشه‌یابی علت اینکه گیمرها از Steam استفاده می‌کنند، غافل مانده بودیم. Steam، فقط یک فروشگاه نیست، بلکه یک شبکه اجتماعی، لایبرری بازی و ویترین تروفی‌ها، همه و همه در یک پکیج کامل است.

 چیزی که از سخنان اوانز برداشت می‌شود، این است که قرار نیست شرکتی دیگری، حداقل به این زودی‌ها، پادشاهی Steam در بازار رایانه‌های شخصی را تهدید کند. مدتی قبل نیز، کاربران نگرانی خود پیرامون آینده Valve و راهبرد‌های آن پس از مرگ احتمالی مدیرعامل این پلتفرم را ابراز کرده بودند.

AMIR 007crystal skyShark GamerAlucardXxHunterLt. RileyJohn_Marstonآنارشیست

Steam همچنان برای سال‌های متوالی و علی‌رغم وجود رقبایی مانند Amazon، Epic Games، GOG و Xbox App، در بازار رایانه‌های شخصی یکه‌تازی می‌کند.

تبلیغات

 در یک پست جدید در شبکه اجتماعی لینکدین، معاون سابق Amazon Prime Gaming، ایتن اوانز (Ethan Evans)، به نبرد تجاری این شرکت با Steam پرداخته است. به گفته او، این نبرد از حدود ۱۵ سال پیش آغاز شده و تاکنون نتیجه‌ای جز شکست نداشته است.

 او در این پست فاش کرده است:

ما به دفعات متعددی، در نبرد با پلتفرم Steam شکست خورده‌ایم. ما ۲۵۰ برابر بزرگتر از آنها بودیم و تقریباً همه چیز را امتحان کردیم، اما در نهایت، چیزی جز شکست عاید ما نشد.

در بیش از ۱۵ سال اخیر، حتی قبل از اینکه من معاون بخش گیمینگ آمازون باشم، ما تلاش‌های زیادی برای شکست دادن Steam انجام داده‌ایم، اما هیچگاه متوجه نشده‌ایم دلیل موفقیت Steam، چه بوده است.

اولین تلاش ما، ورود به بازار بازی‌های آنلاین سپس هدایت بازیکنان به فروشگاه خودمان بود. همچنین ما اقدام به خرید Reflexive Entertainment (یک فروشگاه بازی کوچک) کردیم تا آن را گسترش بدهیم، اما به هیچ جا نرسیدیم.

سپس، ما پلتفرم استریم Twitch را خریدیم و به دنبال آن، فروشگاه خودمان را تأسیس کردیم. ما گمان می‌کردیم چون گیمرها از Twitch استفاده می‌کنند، به دنبال آن از فروشگاه ما نیز خریداری خواهند کرد. طولی نکشید که متوجه شویم در این مورد نیز اشتباه می‌کردیم.

در نهایت، ما تصمیم گرفتیم که سرویس «Luna» را تأسیس کنیم. یک سرویس استریم ابری بازی که به گیمرها اجازه می‌داد حتی روی دستگاه‌های ضعیف نیز، بازی‌های مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت اجرا کنند. در همین زمان، گوگل هم با پروژه «Stadia» همین برنامه را دنبال کرده بود. متأسفانه، هر دوی این سرویس‌ها شکست خوردند. در تمام این ۱۵ سال، کمپانی Steam که بسیار از ما کوچک‌تر بود، نبض بازار را در دست داشت.

Amazon:‌ حتی پس از ۱۵ سال رقابت، نتوانستیم Steam را در بازار رایانه‌های شخصی شکست دهیم - گیمفا
تنها در سال ۲۰۲۴، تعداد ۱۸,۸۲۵ بازی جدید در Steam منتشر شده‌ است.

 اوانز در نهایت، به شرح دلایل موفقیت Steam پرداخت:

اشتباه ما این بود که از ریشه‌یابی علت اینکه گیمرها از Steam استفاده می‌کنند، غافل مانده بودیم. Steam، فقط یک فروشگاه نیست، بلکه یک شبکه اجتماعی، لایبرری بازی و ویترین تروفی‌ها، همه و همه در یک پکیج کامل است.

 چیزی که از سخنان اوانز برداشت می‌شود، این است که قرار نیست شرکتی دیگری، حداقل به این زودی‌ها، پادشاهی Steam در بازار رایانه‌های شخصی را تهدید کند. مدتی قبل نیز، کاربران نگرانی خود پیرامون آینده Valve و راهبرد‌های آن پس از مرگ احتمالی مدیرعامل این پلتفرم را ابراز کرده بودند.

AMIR 007crystal skyShark GamerAlucardXxHunterLt. RileyJohn_Marstonآنارشیست

اخبارجدیدترین

یه پلیر حرفه‌ای کالاف بودن فقط یه قدم باهات فاصله داره!

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

Steam همچنان برای سال‌های متوالی و علی‌رغم وجود رقبایی مانند Amazon، Epic Games، GOG و Xbox App، در بازار رایانه‌های شخصی یکه‌تازی می‌کند.

تبلیغات

 در یک پست جدید در شبکه اجتماعی لینکدین، معاون سابق Amazon Prime Gaming، ایتن اوانز (Ethan Evans)، به نبرد تجاری این شرکت با Steam پرداخته است. به گفته او، این نبرد از حدود ۱۵ سال پیش آغاز شده و تاکنون نتیجه‌ای جز شکست نداشته است.

 او در این پست فاش کرده است:

ما به دفعات متعددی، در نبرد با پلتفرم Steam شکست خورده‌ایم. ما ۲۵۰ برابر بزرگتر از آنها بودیم و تقریباً همه چیز را امتحان کردیم، اما در نهایت، چیزی جز شکست عاید ما نشد.

در بیش از ۱۵ سال اخیر، حتی قبل از اینکه من معاون بخش گیمینگ آمازون باشم، ما تلاش‌های زیادی برای شکست دادن Steam انجام داده‌ایم، اما هیچگاه متوجه نشده‌ایم دلیل موفقیت Steam، چه بوده است.

اولین تلاش ما، ورود به بازار بازی‌های آنلاین سپس هدایت بازیکنان به فروشگاه خودمان بود. همچنین ما اقدام به خرید Reflexive Entertainment (یک فروشگاه بازی کوچک) کردیم تا آن را گسترش بدهیم، اما به هیچ جا نرسیدیم.

سپس، ما پلتفرم استریم Twitch را خریدیم و به دنبال آن، فروشگاه خودمان را تأسیس کردیم. ما گمان می‌کردیم چون گیمرها از Twitch استفاده می‌کنند، به دنبال آن از فروشگاه ما نیز خریداری خواهند کرد. طولی نکشید که متوجه شویم در این مورد نیز اشتباه می‌کردیم.

در نهایت، ما تصمیم گرفتیم که سرویس «Luna» را تأسیس کنیم. یک سرویس استریم ابری بازی که به گیمرها اجازه می‌داد حتی روی دستگاه‌های ضعیف نیز، بازی‌های مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت اجرا کنند. در همین زمان، گوگل هم با پروژه «Stadia» همین برنامه را دنبال کرده بود. متأسفانه، هر دوی این سرویس‌ها شکست خوردند. در تمام این ۱۵ سال، کمپانی Steam که بسیار از ما کوچک‌تر بود، نبض بازار را در دست داشت.

Amazon:‌ حتی پس از ۱۵ سال رقابت، نتوانستیم Steam را در بازار رایانه‌های شخصی شکست دهیم - گیمفا
تنها در سال ۲۰۲۴، تعداد ۱۸,۸۲۵ بازی جدید در Steam منتشر شده‌ است.

 اوانز در نهایت، به شرح دلایل موفقیت Steam پرداخت:

اشتباه ما این بود که از ریشه‌یابی علت اینکه گیمرها از Steam استفاده می‌کنند، غافل مانده بودیم. Steam، فقط یک فروشگاه نیست، بلکه یک شبکه اجتماعی، لایبرری بازی و ویترین تروفی‌ها، همه و همه در یک پکیج کامل است.

 چیزی که از سخنان اوانز برداشت می‌شود، این است که قرار نیست شرکتی دیگری، حداقل به این زودی‌ها، پادشاهی Steam در بازار رایانه‌های شخصی را تهدید کند. مدتی قبل نیز، کاربران نگرانی خود پیرامون آینده Valve و راهبرد‌های آن پس از مرگ احتمالی مدیرعامل این پلتفرم را ابراز کرده بودند.

AMIR 007crystal skyShark GamerAlucardXxHunterLt. RileyJohn_Marstonآنارشیست

Steam همچنان برای سال‌های متوالی و علی‌رغم وجود رقبایی مانند Amazon، Epic Games، GOG و Xbox App، در بازار رایانه‌های شخصی یکه‌تازی می‌کند.

تبلیغات

 در یک پست جدید در شبکه اجتماعی لینکدین، معاون سابق Amazon Prime Gaming، ایتن اوانز (Ethan Evans)، به نبرد تجاری این شرکت با Steam پرداخته است. به گفته او، این نبرد از حدود ۱۵ سال پیش آغاز شده و تاکنون نتیجه‌ای جز شکست نداشته است.

 او در این پست فاش کرده است:

ما به دفعات متعددی، در نبرد با پلتفرم Steam شکست خورده‌ایم. ما ۲۵۰ برابر بزرگتر از آنها بودیم و تقریباً همه چیز را امتحان کردیم، اما در نهایت، چیزی جز شکست عاید ما نشد.

در بیش از ۱۵ سال اخیر، حتی قبل از اینکه من معاون بخش گیمینگ آمازون باشم، ما تلاش‌های زیادی برای شکست دادن Steam انجام داده‌ایم، اما هیچگاه متوجه نشده‌ایم دلیل موفقیت Steam، چه بوده است.

اولین تلاش ما، ورود به بازار بازی‌های آنلاین سپس هدایت بازیکنان به فروشگاه خودمان بود. همچنین ما اقدام به خرید Reflexive Entertainment (یک فروشگاه بازی کوچک) کردیم تا آن را گسترش بدهیم، اما به هیچ جا نرسیدیم.

سپس، ما پلتفرم استریم Twitch را خریدیم و به دنبال آن، فروشگاه خودمان را تأسیس کردیم. ما گمان می‌کردیم چون گیمرها از Twitch استفاده می‌کنند، به دنبال آن از فروشگاه ما نیز خریداری خواهند کرد. طولی نکشید که متوجه شویم در این مورد نیز اشتباه می‌کردیم.

در نهایت، ما تصمیم گرفتیم که سرویس «Luna» را تأسیس کنیم. یک سرویس استریم ابری بازی که به گیمرها اجازه می‌داد حتی روی دستگاه‌های ضعیف نیز، بازی‌های مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت اجرا کنند. در همین زمان، گوگل هم با پروژه «Stadia» همین برنامه را دنبال کرده بود. متأسفانه، هر دوی این سرویس‌ها شکست خوردند. در تمام این ۱۵ سال، کمپانی Steam که بسیار از ما کوچک‌تر بود، نبض بازار را در دست داشت.

Amazon:‌ حتی پس از ۱۵ سال رقابت، نتوانستیم Steam را در بازار رایانه‌های شخصی شکست دهیم - گیمفا
تنها در سال ۲۰۲۴، تعداد ۱۸,۸۲۵ بازی جدید در Steam منتشر شده‌ است.

 اوانز در نهایت، به شرح دلایل موفقیت Steam پرداخت:

اشتباه ما این بود که از ریشه‌یابی علت اینکه گیمرها از Steam استفاده می‌کنند، غافل مانده بودیم. Steam، فقط یک فروشگاه نیست، بلکه یک شبکه اجتماعی، لایبرری بازی و ویترین تروفی‌ها، همه و همه در یک پکیج کامل است.

 چیزی که از سخنان اوانز برداشت می‌شود، این است که قرار نیست شرکتی دیگری، حداقل به این زودی‌ها، پادشاهی Steam در بازار رایانه‌های شخصی را تهدید کند. مدتی قبل نیز، کاربران نگرانی خود پیرامون آینده Valve و راهبرد‌های آن پس از مرگ احتمالی مدیرعامل این پلتفرم را ابراز کرده بودند.

AMIR 007crystal skyShark GamerAlucardXxHunterLt. RileyJohn_Marstonآنارشیست
پست قبلی

خالق ایکس باکس: زمان مانور بر قدرت کنسول‌ها به پایان رسیده است و انحصاری‌ها مهم هستند

پست بعدی

راهنمای کامل اجرای Bloodborne روی کامپیوتر + مادهای پیشنهادی

مربوطه پست ها

یه پلیر حرفه‌ای کالاف بودن فقط یه قدم باهات فاصله داره!
بازی‌های کامپیوتری

یه پلیر حرفه‌ای کالاف بودن فقط یه قدم باهات فاصله داره!

۱۷ مرداد ۱۴۰۴
ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • هوشمندسازی پارک ملی گلستان؛ دستور ویژه رئیس‌جمهور
  • هشدار فوری سیلاب رودخانه اترک
  • تراکتور قهرمان سوپرجام ایران شد
  • وضعیت هوای تهران به حالت قرمز رسید
  • کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز نامزد کردند / واکنش جالب جورجینا به خواستگاری رونالدو +عکس
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری
  • سنگ قبر
  • خرید کتاب زبا انگلیسی – قیمت کتاب زبان انگلیسی با تخفیف – کتاب آموزشی زبان انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.