دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۲۵, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

Avowed یک بازی کاملا جهان باز نخواهد بود

گیمفا توسط گیمفا
۰۷ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
Avowed یک بازی کاملا جهان باز نخواهد بود
10
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

اخیرا رسانه Xbox Wire، با چند تن از توسعه‌دهندگان استودیوی Obsidian مصاحبه‌ای ترتیب داده و آنها درباره دلیل فقدان یک نقشه کاملا باز در بازی Avowed صحبت کردند. در حقیقت نقشه بازی به چند منطقه تقسیم شده، تا طبق گفته توسعه‌دهندگان، بازیکنان تجربه بهتری داشته باشند.

تبلیغات

آزادی عمل شما در Avowed محدود نشده است

در این مصاحبه، برتو ریتگر (Berto Ritger)، کری پاتل (Carrie Patel) و کیت دلارهاید (Kate Dollarhyde) از توسعه‌دهندگان استودیوی Obsidian حضور داشتند. ریتگر درباره انتخاب ساختار جهان بازی گفت:

Avowed یک RPG جاه‌طلبانه است، اما یک بازی کاملا جهان باز نیست. در عوض بازی به چند منطقه متراکم‌ تقسیم شده که در پشت مرزها بازی قفل می‌شود، تا رتیم آن ثابت و قابل کنترل باشد.

در طول مصاحبه، دلارهاید که طراح روایی بازی است، توضیح داد:

ریتم بازی‌های جهان‌باز واقعا پیچیده است. شما هرگز نمی‌دانید که بازیکن کجاست و دقیقا چه می‌کند. بنابراین داشتن این تقسیم‌بندی به این معنی است که ما همیشه می‌دانیم شما درگیر چه چیزی هستید و یا چه چیزی را پشت سر گذاشته‌اید. شاید برخی از ماموریت‌های فرعی را انجام نداده باشید، اما همیشه هسته ماجراجویی شما مشخص خواهد بود.

این موضوع توسط ریتگر هم تایید شد:

من فکر می‌کنم این مکانیسم خیلی خوب است. ما تقریباً می‌دانیم قبل از اینکه به سراغ ماموریت بعدی بروید، چه کاری انجام داده‌اید. تقریبا آزادی عمل خود را دارید، اما بازی کاملا پیوسته نیست که در هر شرایطی هر جا که بخواهید باشید.

تقسیم‌بندی نقشه بازی به مناطق کوچکتر و با جزئیات‌تر، Obsidian را قادر می‌سازد تا روی ارائه یک تجربه فراگیرتر و انتخاب محور برای بازیکنان تمرکز کند.

GOD OF WAR 3Ashen undead the bearerParsa7889اپوزیسیون گیمفاMasuod EnayatiAliMotinAhmad_bkserMax22Brainiac

اخیرا رسانه Xbox Wire، با چند تن از توسعه‌دهندگان استودیوی Obsidian مصاحبه‌ای ترتیب داده و آنها درباره دلیل فقدان یک نقشه کاملا باز در بازی Avowed صحبت کردند. در حقیقت نقشه بازی به چند منطقه تقسیم شده، تا طبق گفته توسعه‌دهندگان، بازیکنان تجربه بهتری داشته باشند.

تبلیغات

آزادی عمل شما در Avowed محدود نشده است

در این مصاحبه، برتو ریتگر (Berto Ritger)، کری پاتل (Carrie Patel) و کیت دلارهاید (Kate Dollarhyde) از توسعه‌دهندگان استودیوی Obsidian حضور داشتند. ریتگر درباره انتخاب ساختار جهان بازی گفت:

Avowed یک RPG جاه‌طلبانه است، اما یک بازی کاملا جهان باز نیست. در عوض بازی به چند منطقه متراکم‌ تقسیم شده که در پشت مرزها بازی قفل می‌شود، تا رتیم آن ثابت و قابل کنترل باشد.

در طول مصاحبه، دلارهاید که طراح روایی بازی است، توضیح داد:

ریتم بازی‌های جهان‌باز واقعا پیچیده است. شما هرگز نمی‌دانید که بازیکن کجاست و دقیقا چه می‌کند. بنابراین داشتن این تقسیم‌بندی به این معنی است که ما همیشه می‌دانیم شما درگیر چه چیزی هستید و یا چه چیزی را پشت سر گذاشته‌اید. شاید برخی از ماموریت‌های فرعی را انجام نداده باشید، اما همیشه هسته ماجراجویی شما مشخص خواهد بود.

این موضوع توسط ریتگر هم تایید شد:

من فکر می‌کنم این مکانیسم خیلی خوب است. ما تقریباً می‌دانیم قبل از اینکه به سراغ ماموریت بعدی بروید، چه کاری انجام داده‌اید. تقریبا آزادی عمل خود را دارید، اما بازی کاملا پیوسته نیست که در هر شرایطی هر جا که بخواهید باشید.

تقسیم‌بندی نقشه بازی به مناطق کوچکتر و با جزئیات‌تر، Obsidian را قادر می‌سازد تا روی ارائه یک تجربه فراگیرتر و انتخاب محور برای بازیکنان تمرکز کند.

GOD OF WAR 3Ashen undead the bearerParsa7889اپوزیسیون گیمفاMasuod EnayatiAliMotinAhmad_bkserMax22Brainiac

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

اخیرا رسانه Xbox Wire، با چند تن از توسعه‌دهندگان استودیوی Obsidian مصاحبه‌ای ترتیب داده و آنها درباره دلیل فقدان یک نقشه کاملا باز در بازی Avowed صحبت کردند. در حقیقت نقشه بازی به چند منطقه تقسیم شده، تا طبق گفته توسعه‌دهندگان، بازیکنان تجربه بهتری داشته باشند.

تبلیغات

آزادی عمل شما در Avowed محدود نشده است

در این مصاحبه، برتو ریتگر (Berto Ritger)، کری پاتل (Carrie Patel) و کیت دلارهاید (Kate Dollarhyde) از توسعه‌دهندگان استودیوی Obsidian حضور داشتند. ریتگر درباره انتخاب ساختار جهان بازی گفت:

Avowed یک RPG جاه‌طلبانه است، اما یک بازی کاملا جهان باز نیست. در عوض بازی به چند منطقه متراکم‌ تقسیم شده که در پشت مرزها بازی قفل می‌شود، تا رتیم آن ثابت و قابل کنترل باشد.

در طول مصاحبه، دلارهاید که طراح روایی بازی است، توضیح داد:

ریتم بازی‌های جهان‌باز واقعا پیچیده است. شما هرگز نمی‌دانید که بازیکن کجاست و دقیقا چه می‌کند. بنابراین داشتن این تقسیم‌بندی به این معنی است که ما همیشه می‌دانیم شما درگیر چه چیزی هستید و یا چه چیزی را پشت سر گذاشته‌اید. شاید برخی از ماموریت‌های فرعی را انجام نداده باشید، اما همیشه هسته ماجراجویی شما مشخص خواهد بود.

این موضوع توسط ریتگر هم تایید شد:

من فکر می‌کنم این مکانیسم خیلی خوب است. ما تقریباً می‌دانیم قبل از اینکه به سراغ ماموریت بعدی بروید، چه کاری انجام داده‌اید. تقریبا آزادی عمل خود را دارید، اما بازی کاملا پیوسته نیست که در هر شرایطی هر جا که بخواهید باشید.

تقسیم‌بندی نقشه بازی به مناطق کوچکتر و با جزئیات‌تر، Obsidian را قادر می‌سازد تا روی ارائه یک تجربه فراگیرتر و انتخاب محور برای بازیکنان تمرکز کند.

GOD OF WAR 3Ashen undead the bearerParsa7889اپوزیسیون گیمفاMasuod EnayatiAliMotinAhmad_bkserMax22Brainiac

اخیرا رسانه Xbox Wire، با چند تن از توسعه‌دهندگان استودیوی Obsidian مصاحبه‌ای ترتیب داده و آنها درباره دلیل فقدان یک نقشه کاملا باز در بازی Avowed صحبت کردند. در حقیقت نقشه بازی به چند منطقه تقسیم شده، تا طبق گفته توسعه‌دهندگان، بازیکنان تجربه بهتری داشته باشند.

تبلیغات

آزادی عمل شما در Avowed محدود نشده است

در این مصاحبه، برتو ریتگر (Berto Ritger)، کری پاتل (Carrie Patel) و کیت دلارهاید (Kate Dollarhyde) از توسعه‌دهندگان استودیوی Obsidian حضور داشتند. ریتگر درباره انتخاب ساختار جهان بازی گفت:

Avowed یک RPG جاه‌طلبانه است، اما یک بازی کاملا جهان باز نیست. در عوض بازی به چند منطقه متراکم‌ تقسیم شده که در پشت مرزها بازی قفل می‌شود، تا رتیم آن ثابت و قابل کنترل باشد.

در طول مصاحبه، دلارهاید که طراح روایی بازی است، توضیح داد:

ریتم بازی‌های جهان‌باز واقعا پیچیده است. شما هرگز نمی‌دانید که بازیکن کجاست و دقیقا چه می‌کند. بنابراین داشتن این تقسیم‌بندی به این معنی است که ما همیشه می‌دانیم شما درگیر چه چیزی هستید و یا چه چیزی را پشت سر گذاشته‌اید. شاید برخی از ماموریت‌های فرعی را انجام نداده باشید، اما همیشه هسته ماجراجویی شما مشخص خواهد بود.

این موضوع توسط ریتگر هم تایید شد:

من فکر می‌کنم این مکانیسم خیلی خوب است. ما تقریباً می‌دانیم قبل از اینکه به سراغ ماموریت بعدی بروید، چه کاری انجام داده‌اید. تقریبا آزادی عمل خود را دارید، اما بازی کاملا پیوسته نیست که در هر شرایطی هر جا که بخواهید باشید.

تقسیم‌بندی نقشه بازی به مناطق کوچکتر و با جزئیات‌تر، Obsidian را قادر می‌سازد تا روی ارائه یک تجربه فراگیرتر و انتخاب محور برای بازیکنان تمرکز کند.

GOD OF WAR 3Ashen undead the bearerParsa7889اپوزیسیون گیمفاMasuod EnayatiAliMotinAhmad_bkserMax22Brainiac
پست قبلی

سیستم مورد نیاز Clair Obscur: Expedition 33 مشخص شد

پست بعدی

بازی Ninja Gaiden 4 همانند نسخه‌های قبلی بسیار دشوار خواهد بود

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • حق بیمه‌ها ۱۶۵ هزار میلیارد شد
  • طرح شیرین مجلس برای ۵۵ میلیون ایرانی قطعی شد
  • پول یارانه کالابرگ دهک‌های ۱ تا ۷ از خارج کشور رسید
  • نسخه نجات سازمان تامین اجتماعی نوشته شد
  • قیمت طلا لرزه به جان بازار انداخت (۲۵ تیر)
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.