دانش جوین
شنبه, مرداد ۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

«DS3» جدید؛ زیبای فرانسوی

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۰۲ مرداد ۱۴۰۴
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 2 دقیقه
0
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

خودروهای سگمنت B یا سوپرمینی به‌دلیل تنوع نسبتا کم، چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرند. به همین دلیل توجه بازار بیشتر به دو سگمنت C و D است. با این وجود DS3 یکی از خودروهای نسبتا موفق سگمنت B در بازار اروپا شناخته می‌شود. این خودرو سوپرمینی سگمنت B از سال 2009 روی خط‌تولید کمپانی پژو-سیتروئن قرار دارد و تا به امروز دو نسل از آن روانه بازار شده است.
اما نسل جدید این خودرو از زبان جدید طراحی برند لوکس پژو-سیتروئن یعنی دی‌اس برخوردار است.

DS3 جدید نسبت به‌نسخه‌های فعلی از ارتفاع نسبتا کمی برخوردار است تا حس یک هاچ‌بک‌کراس را به‌بیننده القا کند. با نگاهی به‌پروفیل DS3 جدید می‌توان مشاهده کرد که خطوط نسبتا تیز روی بدنه در کنار سطوح تخت و صاف، استفاده از رینگ‌های 17 و 18 اینچی و فرم کمانی ستون B کاراکتر اسپرت و نافذی به این خودرو بخشیده است.

در نمای جلو، چراغ‌های B شکل که در کاسه‌چراغ حالت لوزی به‌خود گرفته، خطوط تیز روی کاپوت و جلوپنجره 6 ضلعی ایستاده به سبک دی‌اس، چهره تهاجمی به این هاچ‌بک‌کراس سوپرمینی بخشیده است. در نمای عقب، خط مشکی میان چراغ‌ها حالت پیوسته به آن‌ها داده که با انحنای خاص درِ صندوق، نمای زیبایی از یک هاچ‌بک‌کراس را به‌نمایش می‌گذارد.

«DS3» جدید؛ زیبای فرانسوی

همچنین اسپویلر الحاقی، ورودی هوای عمودی زیر چراغ‌های عقب و دیفیوزر به‌چاشنی اسپرت این خودرو می‌افزایند. ناگفته نماند که دستگیره‌های پنهان i شکل نیز سبب شده است ضریب درگ این خودرو بهبود پیدا کرده و به ترند طراحی خودروهای مدرن نیز نزدیک‌تر باشد. در زمان ورود به کابین DS3 جدید با سبک طراحی خاص پژو مواجه می‌شویم. دسته‌دنده خاص و نمایشگر لمسی، همان سبک طراحی آشنای زبان جدید طراحی پژو را به‌نمایش می‌گذارد.

البته طراحان دی‌اس، در نسل جدید این هاچ‌بک‌کراس جذاب از طراحی نوآورانه‌ای استفاده کرده‌اند. طراحی داشبورد، ساده و مینیمال بوده و دریچه‌های میانی نیز لوزی‌شکل است. تنظیمات سیستم اطلاعات-سرگرمی دکمه‌ای فیزیکی به‌شکل لوزی است که هارمونی خاصی در کابین ایجاد می‌کند. دکمه‌های کریستالی کنسول میانی با دسته‌دنده جذاب و استفاده از متریال چرم باکیفیت آلکانترا و کروم مشکی، جذابیت فضای داخلی این خودرو را دوچندان می‌کند. همچنین طراحی غربیلک‌فرمان نسل جدید دی‌-کات با تریم مشکی‌رنگ، رانندگی با DS3 جدید را جذاب جلوه می‌دهد.

ناگفته نماند که استفاده از کلاستر 7 اینچی تمام‌دیجیتال مقابل راننده و تعبیه یک نمایشگر 10.3 اینچی عریض لمسی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی، فضای داخلی مدرنی برای این خودرو ایجاد کرده است.

از مهم‌ترین امکانات این هاچ‌بک‌کراس جدید می‌توان به: سیستم هشدار نقاط‌کور، کروزکنترل تطبیقی، دوربین 360 درجه‌، سیستم پارک اتوماتیک، سیستم کمکی رانندگی سطح یک پلاس، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار انحراف از مسیر، پایش و آنالیز مسیر و ترافیک شهری، هداپ‌دیسپلی، سیستم دستیار صوتی برای راننده و… اشاره کرد.

DS3 جدید در چهار نسخه بنزینی، هیبریدی، الکتریکی و دیزلی به‌بازار عرضه شده است. در نسخه بنزینی از پیشرانه‌های 3 و 4 سیلندر با قدرت‌های 130 تا 210 اسب‌بخار و گشتاورهای 205 تا 300 نیوتون‌متر استفاده خواهد شد. در نسخه هیبریدی قدرت 165 تا 190 اسب‌بخار دردسترس است.

نسخه‌های دیزلی با قدرت 110 تا 120 اسب‌بخار و گشتاور 230 تا 285 نیوتون‌متر عرضه می‌شود. اما مهم‌ترین نکته در زمینه قوای محرکه این هاچ‌بک‌کراس، مدل تمام‌برقی DS3 است. در نسخه برقی این خودرو، تنها از یک موتور در محور جلو بهره گرفته شده که حداکثر 156 اسب‌بخار قدرت و 260 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

DS3 جدید برقی با پک باتری‌های لیتیوم-یونی 54 کیلووات-ساعتی همراه است که حداکثر با یک بار شارژ 402 کیلومتر را می‌پیماید. این خودرو تا 500 کیلومتر مسافت درون‌شهری با ترافیک‌های نسبتا سنگین را طی می‌کند. قیمت نسخه پایه DS3 در زادگاهش 30 هزار یورو و نسخه تمام‌برقی آن 41 هزار و 700 یورو است.

خودروهای سگمنت B یا سوپرمینی به‌دلیل تنوع نسبتا کم، چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرند. به همین دلیل توجه بازار بیشتر به دو سگمنت C و D است. با این وجود DS3 یکی از خودروهای نسبتا موفق سگمنت B در بازار اروپا شناخته می‌شود. این خودرو سوپرمینی سگمنت B از سال 2009 روی خط‌تولید کمپانی پژو-سیتروئن قرار دارد و تا به امروز دو نسل از آن روانه بازار شده است.
اما نسل جدید این خودرو از زبان جدید طراحی برند لوکس پژو-سیتروئن یعنی دی‌اس برخوردار است.

DS3 جدید نسبت به‌نسخه‌های فعلی از ارتفاع نسبتا کمی برخوردار است تا حس یک هاچ‌بک‌کراس را به‌بیننده القا کند. با نگاهی به‌پروفیل DS3 جدید می‌توان مشاهده کرد که خطوط نسبتا تیز روی بدنه در کنار سطوح تخت و صاف، استفاده از رینگ‌های 17 و 18 اینچی و فرم کمانی ستون B کاراکتر اسپرت و نافذی به این خودرو بخشیده است.

در نمای جلو، چراغ‌های B شکل که در کاسه‌چراغ حالت لوزی به‌خود گرفته، خطوط تیز روی کاپوت و جلوپنجره 6 ضلعی ایستاده به سبک دی‌اس، چهره تهاجمی به این هاچ‌بک‌کراس سوپرمینی بخشیده است. در نمای عقب، خط مشکی میان چراغ‌ها حالت پیوسته به آن‌ها داده که با انحنای خاص درِ صندوق، نمای زیبایی از یک هاچ‌بک‌کراس را به‌نمایش می‌گذارد.

«DS3» جدید؛ زیبای فرانسوی

همچنین اسپویلر الحاقی، ورودی هوای عمودی زیر چراغ‌های عقب و دیفیوزر به‌چاشنی اسپرت این خودرو می‌افزایند. ناگفته نماند که دستگیره‌های پنهان i شکل نیز سبب شده است ضریب درگ این خودرو بهبود پیدا کرده و به ترند طراحی خودروهای مدرن نیز نزدیک‌تر باشد. در زمان ورود به کابین DS3 جدید با سبک طراحی خاص پژو مواجه می‌شویم. دسته‌دنده خاص و نمایشگر لمسی، همان سبک طراحی آشنای زبان جدید طراحی پژو را به‌نمایش می‌گذارد.

البته طراحان دی‌اس، در نسل جدید این هاچ‌بک‌کراس جذاب از طراحی نوآورانه‌ای استفاده کرده‌اند. طراحی داشبورد، ساده و مینیمال بوده و دریچه‌های میانی نیز لوزی‌شکل است. تنظیمات سیستم اطلاعات-سرگرمی دکمه‌ای فیزیکی به‌شکل لوزی است که هارمونی خاصی در کابین ایجاد می‌کند. دکمه‌های کریستالی کنسول میانی با دسته‌دنده جذاب و استفاده از متریال چرم باکیفیت آلکانترا و کروم مشکی، جذابیت فضای داخلی این خودرو را دوچندان می‌کند. همچنین طراحی غربیلک‌فرمان نسل جدید دی‌-کات با تریم مشکی‌رنگ، رانندگی با DS3 جدید را جذاب جلوه می‌دهد.

ناگفته نماند که استفاده از کلاستر 7 اینچی تمام‌دیجیتال مقابل راننده و تعبیه یک نمایشگر 10.3 اینچی عریض لمسی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی، فضای داخلی مدرنی برای این خودرو ایجاد کرده است.

از مهم‌ترین امکانات این هاچ‌بک‌کراس جدید می‌توان به: سیستم هشدار نقاط‌کور، کروزکنترل تطبیقی، دوربین 360 درجه‌، سیستم پارک اتوماتیک، سیستم کمکی رانندگی سطح یک پلاس، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار انحراف از مسیر، پایش و آنالیز مسیر و ترافیک شهری، هداپ‌دیسپلی، سیستم دستیار صوتی برای راننده و… اشاره کرد.

DS3 جدید در چهار نسخه بنزینی، هیبریدی، الکتریکی و دیزلی به‌بازار عرضه شده است. در نسخه بنزینی از پیشرانه‌های 3 و 4 سیلندر با قدرت‌های 130 تا 210 اسب‌بخار و گشتاورهای 205 تا 300 نیوتون‌متر استفاده خواهد شد. در نسخه هیبریدی قدرت 165 تا 190 اسب‌بخار دردسترس است.

نسخه‌های دیزلی با قدرت 110 تا 120 اسب‌بخار و گشتاور 230 تا 285 نیوتون‌متر عرضه می‌شود. اما مهم‌ترین نکته در زمینه قوای محرکه این هاچ‌بک‌کراس، مدل تمام‌برقی DS3 است. در نسخه برقی این خودرو، تنها از یک موتور در محور جلو بهره گرفته شده که حداکثر 156 اسب‌بخار قدرت و 260 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

DS3 جدید برقی با پک باتری‌های لیتیوم-یونی 54 کیلووات-ساعتی همراه است که حداکثر با یک بار شارژ 402 کیلومتر را می‌پیماید. این خودرو تا 500 کیلومتر مسافت درون‌شهری با ترافیک‌های نسبتا سنگین را طی می‌کند. قیمت نسخه پایه DS3 در زادگاهش 30 هزار یورو و نسخه تمام‌برقی آن 41 هزار و 700 یورو است.

اخبارجدیدترین

خودرو تک‌نرخی شد!

خروج افغان‌ها‌ بحران پنهان قطعه‌سازی

همه مشکلات استارت خودرو

خودروهای سگمنت B یا سوپرمینی به‌دلیل تنوع نسبتا کم، چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرند. به همین دلیل توجه بازار بیشتر به دو سگمنت C و D است. با این وجود DS3 یکی از خودروهای نسبتا موفق سگمنت B در بازار اروپا شناخته می‌شود. این خودرو سوپرمینی سگمنت B از سال 2009 روی خط‌تولید کمپانی پژو-سیتروئن قرار دارد و تا به امروز دو نسل از آن روانه بازار شده است.
اما نسل جدید این خودرو از زبان جدید طراحی برند لوکس پژو-سیتروئن یعنی دی‌اس برخوردار است.

DS3 جدید نسبت به‌نسخه‌های فعلی از ارتفاع نسبتا کمی برخوردار است تا حس یک هاچ‌بک‌کراس را به‌بیننده القا کند. با نگاهی به‌پروفیل DS3 جدید می‌توان مشاهده کرد که خطوط نسبتا تیز روی بدنه در کنار سطوح تخت و صاف، استفاده از رینگ‌های 17 و 18 اینچی و فرم کمانی ستون B کاراکتر اسپرت و نافذی به این خودرو بخشیده است.

در نمای جلو، چراغ‌های B شکل که در کاسه‌چراغ حالت لوزی به‌خود گرفته، خطوط تیز روی کاپوت و جلوپنجره 6 ضلعی ایستاده به سبک دی‌اس، چهره تهاجمی به این هاچ‌بک‌کراس سوپرمینی بخشیده است. در نمای عقب، خط مشکی میان چراغ‌ها حالت پیوسته به آن‌ها داده که با انحنای خاص درِ صندوق، نمای زیبایی از یک هاچ‌بک‌کراس را به‌نمایش می‌گذارد.

«DS3» جدید؛ زیبای فرانسوی

همچنین اسپویلر الحاقی، ورودی هوای عمودی زیر چراغ‌های عقب و دیفیوزر به‌چاشنی اسپرت این خودرو می‌افزایند. ناگفته نماند که دستگیره‌های پنهان i شکل نیز سبب شده است ضریب درگ این خودرو بهبود پیدا کرده و به ترند طراحی خودروهای مدرن نیز نزدیک‌تر باشد. در زمان ورود به کابین DS3 جدید با سبک طراحی خاص پژو مواجه می‌شویم. دسته‌دنده خاص و نمایشگر لمسی، همان سبک طراحی آشنای زبان جدید طراحی پژو را به‌نمایش می‌گذارد.

البته طراحان دی‌اس، در نسل جدید این هاچ‌بک‌کراس جذاب از طراحی نوآورانه‌ای استفاده کرده‌اند. طراحی داشبورد، ساده و مینیمال بوده و دریچه‌های میانی نیز لوزی‌شکل است. تنظیمات سیستم اطلاعات-سرگرمی دکمه‌ای فیزیکی به‌شکل لوزی است که هارمونی خاصی در کابین ایجاد می‌کند. دکمه‌های کریستالی کنسول میانی با دسته‌دنده جذاب و استفاده از متریال چرم باکیفیت آلکانترا و کروم مشکی، جذابیت فضای داخلی این خودرو را دوچندان می‌کند. همچنین طراحی غربیلک‌فرمان نسل جدید دی‌-کات با تریم مشکی‌رنگ، رانندگی با DS3 جدید را جذاب جلوه می‌دهد.

ناگفته نماند که استفاده از کلاستر 7 اینچی تمام‌دیجیتال مقابل راننده و تعبیه یک نمایشگر 10.3 اینچی عریض لمسی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی، فضای داخلی مدرنی برای این خودرو ایجاد کرده است.

از مهم‌ترین امکانات این هاچ‌بک‌کراس جدید می‌توان به: سیستم هشدار نقاط‌کور، کروزکنترل تطبیقی، دوربین 360 درجه‌، سیستم پارک اتوماتیک، سیستم کمکی رانندگی سطح یک پلاس، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار انحراف از مسیر، پایش و آنالیز مسیر و ترافیک شهری، هداپ‌دیسپلی، سیستم دستیار صوتی برای راننده و… اشاره کرد.

DS3 جدید در چهار نسخه بنزینی، هیبریدی، الکتریکی و دیزلی به‌بازار عرضه شده است. در نسخه بنزینی از پیشرانه‌های 3 و 4 سیلندر با قدرت‌های 130 تا 210 اسب‌بخار و گشتاورهای 205 تا 300 نیوتون‌متر استفاده خواهد شد. در نسخه هیبریدی قدرت 165 تا 190 اسب‌بخار دردسترس است.

نسخه‌های دیزلی با قدرت 110 تا 120 اسب‌بخار و گشتاور 230 تا 285 نیوتون‌متر عرضه می‌شود. اما مهم‌ترین نکته در زمینه قوای محرکه این هاچ‌بک‌کراس، مدل تمام‌برقی DS3 است. در نسخه برقی این خودرو، تنها از یک موتور در محور جلو بهره گرفته شده که حداکثر 156 اسب‌بخار قدرت و 260 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

DS3 جدید برقی با پک باتری‌های لیتیوم-یونی 54 کیلووات-ساعتی همراه است که حداکثر با یک بار شارژ 402 کیلومتر را می‌پیماید. این خودرو تا 500 کیلومتر مسافت درون‌شهری با ترافیک‌های نسبتا سنگین را طی می‌کند. قیمت نسخه پایه DS3 در زادگاهش 30 هزار یورو و نسخه تمام‌برقی آن 41 هزار و 700 یورو است.

خودروهای سگمنت B یا سوپرمینی به‌دلیل تنوع نسبتا کم، چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرند. به همین دلیل توجه بازار بیشتر به دو سگمنت C و D است. با این وجود DS3 یکی از خودروهای نسبتا موفق سگمنت B در بازار اروپا شناخته می‌شود. این خودرو سوپرمینی سگمنت B از سال 2009 روی خط‌تولید کمپانی پژو-سیتروئن قرار دارد و تا به امروز دو نسل از آن روانه بازار شده است.
اما نسل جدید این خودرو از زبان جدید طراحی برند لوکس پژو-سیتروئن یعنی دی‌اس برخوردار است.

DS3 جدید نسبت به‌نسخه‌های فعلی از ارتفاع نسبتا کمی برخوردار است تا حس یک هاچ‌بک‌کراس را به‌بیننده القا کند. با نگاهی به‌پروفیل DS3 جدید می‌توان مشاهده کرد که خطوط نسبتا تیز روی بدنه در کنار سطوح تخت و صاف، استفاده از رینگ‌های 17 و 18 اینچی و فرم کمانی ستون B کاراکتر اسپرت و نافذی به این خودرو بخشیده است.

در نمای جلو، چراغ‌های B شکل که در کاسه‌چراغ حالت لوزی به‌خود گرفته، خطوط تیز روی کاپوت و جلوپنجره 6 ضلعی ایستاده به سبک دی‌اس، چهره تهاجمی به این هاچ‌بک‌کراس سوپرمینی بخشیده است. در نمای عقب، خط مشکی میان چراغ‌ها حالت پیوسته به آن‌ها داده که با انحنای خاص درِ صندوق، نمای زیبایی از یک هاچ‌بک‌کراس را به‌نمایش می‌گذارد.

«DS3» جدید؛ زیبای فرانسوی

همچنین اسپویلر الحاقی، ورودی هوای عمودی زیر چراغ‌های عقب و دیفیوزر به‌چاشنی اسپرت این خودرو می‌افزایند. ناگفته نماند که دستگیره‌های پنهان i شکل نیز سبب شده است ضریب درگ این خودرو بهبود پیدا کرده و به ترند طراحی خودروهای مدرن نیز نزدیک‌تر باشد. در زمان ورود به کابین DS3 جدید با سبک طراحی خاص پژو مواجه می‌شویم. دسته‌دنده خاص و نمایشگر لمسی، همان سبک طراحی آشنای زبان جدید طراحی پژو را به‌نمایش می‌گذارد.

البته طراحان دی‌اس، در نسل جدید این هاچ‌بک‌کراس جذاب از طراحی نوآورانه‌ای استفاده کرده‌اند. طراحی داشبورد، ساده و مینیمال بوده و دریچه‌های میانی نیز لوزی‌شکل است. تنظیمات سیستم اطلاعات-سرگرمی دکمه‌ای فیزیکی به‌شکل لوزی است که هارمونی خاصی در کابین ایجاد می‌کند. دکمه‌های کریستالی کنسول میانی با دسته‌دنده جذاب و استفاده از متریال چرم باکیفیت آلکانترا و کروم مشکی، جذابیت فضای داخلی این خودرو را دوچندان می‌کند. همچنین طراحی غربیلک‌فرمان نسل جدید دی‌-کات با تریم مشکی‌رنگ، رانندگی با DS3 جدید را جذاب جلوه می‌دهد.

ناگفته نماند که استفاده از کلاستر 7 اینچی تمام‌دیجیتال مقابل راننده و تعبیه یک نمایشگر 10.3 اینچی عریض لمسی برای سیستم اطلاعات-سرگرمی، فضای داخلی مدرنی برای این خودرو ایجاد کرده است.

از مهم‌ترین امکانات این هاچ‌بک‌کراس جدید می‌توان به: سیستم هشدار نقاط‌کور، کروزکنترل تطبیقی، دوربین 360 درجه‌، سیستم پارک اتوماتیک، سیستم کمکی رانندگی سطح یک پلاس، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار انحراف از مسیر، پایش و آنالیز مسیر و ترافیک شهری، هداپ‌دیسپلی، سیستم دستیار صوتی برای راننده و… اشاره کرد.

DS3 جدید در چهار نسخه بنزینی، هیبریدی، الکتریکی و دیزلی به‌بازار عرضه شده است. در نسخه بنزینی از پیشرانه‌های 3 و 4 سیلندر با قدرت‌های 130 تا 210 اسب‌بخار و گشتاورهای 205 تا 300 نیوتون‌متر استفاده خواهد شد. در نسخه هیبریدی قدرت 165 تا 190 اسب‌بخار دردسترس است.

نسخه‌های دیزلی با قدرت 110 تا 120 اسب‌بخار و گشتاور 230 تا 285 نیوتون‌متر عرضه می‌شود. اما مهم‌ترین نکته در زمینه قوای محرکه این هاچ‌بک‌کراس، مدل تمام‌برقی DS3 است. در نسخه برقی این خودرو، تنها از یک موتور در محور جلو بهره گرفته شده که حداکثر 156 اسب‌بخار قدرت و 260 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

DS3 جدید برقی با پک باتری‌های لیتیوم-یونی 54 کیلووات-ساعتی همراه است که حداکثر با یک بار شارژ 402 کیلومتر را می‌پیماید. این خودرو تا 500 کیلومتر مسافت درون‌شهری با ترافیک‌های نسبتا سنگین را طی می‌کند. قیمت نسخه پایه DS3 در زادگاهش 30 هزار یورو و نسخه تمام‌برقی آن 41 هزار و 700 یورو است.

پست قبلی

رشد درآمد و افزایش هزینه‌ «کویر تایر»

پست بعدی

مدیریت هوشمندانه «سایپا» در شرایط دشوار

مربوطه پست ها

خودرو

خودرو تک‌نرخی شد!

۰۳ مرداد ۱۴۰۴
خودرو

خروج افغان‌ها‌ بحران پنهان قطعه‌سازی

۰۲ مرداد ۱۴۰۴
همه مشکلات استارت خودرو
خودرو

همه مشکلات استارت خودرو

۰۲ مرداد ۱۴۰۴
نخستین تست رانندگی ویژه بانوان خبرنگار، امروز در سایپا برگزار می‌شود
خودرو

نخستین تست رانندگی ویژه بانوان خبرنگار، امروز در سایپا برگزار می‌شود

۰۲ مرداد ۱۴۰۴
مدیریت هوشمندانه «سایپا» در شرایط دشوار
خودرو

مدیریت هوشمندانه «سایپا» در شرایط دشوار

۰۲ مرداد ۱۴۰۴
رشد درآمد و افزایش هزینه‌ «کویر تایر»
خودرو

رشد درآمد و افزایش هزینه‌ «کویر تایر»

۰۲ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + یازده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • موتور گلزنی لیگ نخبگان در راه استقلال
  • هادی ساعی سمت جهانی گرفت
  • استقلال به دنبال انتقام از سپاهان / اخباری آبی‌پوش می‌شود؟
  • پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین روز سینمای ایران در تیر ماه کدام بود؟
  • مهدی طارمی به سوپر لیگ ترکیه می‌رود؟
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.