ایمپرزا WRX سدان با استایل اسپرت و با ویژگیهای منحصربهفرد توانسته کوپههای قدرتمند اسپرتی همچون نیسان ۳۷۰Z، آئودی TT RS و پورشه باکستر را بهراحتی بهچالش بکشد. نسل دوم WRX در ۱۹ آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی بهجهان معرفی شد.
نسل دوم این خودرو نسبت به نسل اول با استایلی جذابتر و اسپرتتر به تولید رسید. نسل دوم WRX از کانسپت Viziv پرفورمنس که سال ۲۰۱۷ در موتورشوی توکیو بهنمایش در آمد، برگرفته شده است.
به بیان دیگر برای ساخت این خودرو از این کانسپت الگوبرداریهای زیادی شده و تنها تفاوتی که این خودرو نسبت به نسخه کانسپت دارد، فرمهای تخت و خطوط اتوکشیده است که با حجمهای برآمده بدنه جایگزین شده است.
پروفیل خودرو با خط افقی برجسته روی بدنه و خط تیز روی گلگیرهای عقب، حجم خاصی را ایجاد کرده که سبب عریضتر شدن خودرو میشود. زاویه نسبتا زیاد ستون C با اورهنگهای نسبتا کوتاه نیز کاراکتر اسپرت و نافذی به WRX میبخشد.
چهره خودرو نسبت بهنسل اول تغییرات اندکی را تجربه کرده است. چراغهای مشابه کانسپت Viziv پرفورمنس، جلوپنجره ۶ ضلعی و کاپوت اسپرت با ورودی هوای روی آن، نمایی تهاجمی و خشن ایجاد میکند. البته در نمای عقب انتظار بیشتری از طراحان سوبارو میرفت؛ زیرا طراحی چراغهای V شکل، مشابه محصولات هونداست.
با حجمپردازی خاص در بخش عقب و چراغهای جمعوجور، این نمای خودرو نیز ظاهری زیبا و شیک دارد. سوبارو WRX با رینگهای ۱۷ و ۱۸ اینچی فورجشده به بازار میآید.
نصب قطعاتی چون گارنیش (قطعات پلاستیکی روی گلگیرها)، سپر جلو با لیپ زیر آن، ورودی هوای روی کاپوت، اسپویلر کوچک روی درِ صندوقعقب، دیفیوزر و اگزوزهای دوبل در طرفین سپر، چاشنی اسپرت WRX را دوچندان میکند. کابین و فضای داخلی این سدان اسپرت خوشنام سوبارو با تغییرات کمی مواجه شده است و تنها نکته بسیار مهم در فضای داخلی سوبارو WRX قرارگیری نمایشگر لمسی ۱۱.۶ اینچی عمودی در کنسول مرکزی است.
این نمایشگر قابلیت اتصال به اندروید اتو و اپلکارپلی را دارد. همچنین کلاستر این خودرو از یک نمایشگر ۴.۳ اینچی TFT تشکیل شده است. دریچههای بزرگ عمودی سیستم تهویهمطبوع در کنار نمایشگر لمسی و دریچههای افقی بزرگ سیستم تهویهمطبوع در طرفین داشبورد، حس نامتقارن بودنی ایجاد میکند که فضای داخلی را جذاب کرده است. طراحی صندلیهای جدید اسپرت، روکش چرمی روی صندلیها، دستهدنده اسپرت و غربیلکفرمان D کات، حس و حال رانندگی با این سدان اسپرت را تا حد زیادی هیجانانگیز کرده است.
از مهمترین آپشنهای WRX میتوان به نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با سیستم ارتباط کاربری سوبارو استارلینک، سیستم پیشرفته کمکی رانندگی، کروزکنترل تطبیقی، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سامانه پایش نقاط کور، دوربین ۳۶۰ درجهای، سیستم تهویهمطبوع دوگانه، سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۱ بلندگو، سیستم فوق پیشرفته ایمنی سوبارو، سیستم فوق پیشرفته ترمز اضطراری خودکار و… اشاره کرد. زیر کاپوت WRX همچنان با موتور آشنای باکستر مواجه هستیم.
این پیشرانه ۲.۴ لیتری تخت با سیستم پرخوران توربوشارژ همراه است که راندمان بالاتری را ایجاد میکند. این موتور تخت توربوشارژ حداکثر ۲۷۱ اسببخار قدرت را ۵ هزار و ۶۰۰ آرپیام (دور در دقیقه) و حداکثر ۳۵۰ نیوتونمتر گشتاور را در ۲ تا ۵ هزار و ۲۰۰ آرپیام به ارمغان میآورد.
بر اساس آنچه کمپانی سوبارو اعلام کرده، با تغییراتی در طراحی توربوشارژها و محفظه احتراق، راندمان خروجی این موتور تخت حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.
این پیشرانه با دو نوع سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته دستی با مکانیزم جدید و ۶ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. WRX تنها در نسخه چهارچرخمحرک به بازار خواهد آمد و از سیستم دیفرانسیل با لغزش محدود LSD بهره میبرد.
ایمپرزا WRX سدان با استایل اسپرت و با ویژگیهای منحصربهفرد توانسته کوپههای قدرتمند اسپرتی همچون نیسان ۳۷۰Z، آئودی TT RS و پورشه باکستر را بهراحتی بهچالش بکشد. نسل دوم WRX در ۱۹ آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی بهجهان معرفی شد.
نسل دوم این خودرو نسبت به نسل اول با استایلی جذابتر و اسپرتتر به تولید رسید. نسل دوم WRX از کانسپت Viziv پرفورمنس که سال ۲۰۱۷ در موتورشوی توکیو بهنمایش در آمد، برگرفته شده است.
به بیان دیگر برای ساخت این خودرو از این کانسپت الگوبرداریهای زیادی شده و تنها تفاوتی که این خودرو نسبت به نسخه کانسپت دارد، فرمهای تخت و خطوط اتوکشیده است که با حجمهای برآمده بدنه جایگزین شده است.
پروفیل خودرو با خط افقی برجسته روی بدنه و خط تیز روی گلگیرهای عقب، حجم خاصی را ایجاد کرده که سبب عریضتر شدن خودرو میشود. زاویه نسبتا زیاد ستون C با اورهنگهای نسبتا کوتاه نیز کاراکتر اسپرت و نافذی به WRX میبخشد.
چهره خودرو نسبت بهنسل اول تغییرات اندکی را تجربه کرده است. چراغهای مشابه کانسپت Viziv پرفورمنس، جلوپنجره ۶ ضلعی و کاپوت اسپرت با ورودی هوای روی آن، نمایی تهاجمی و خشن ایجاد میکند. البته در نمای عقب انتظار بیشتری از طراحان سوبارو میرفت؛ زیرا طراحی چراغهای V شکل، مشابه محصولات هونداست.
با حجمپردازی خاص در بخش عقب و چراغهای جمعوجور، این نمای خودرو نیز ظاهری زیبا و شیک دارد. سوبارو WRX با رینگهای ۱۷ و ۱۸ اینچی فورجشده به بازار میآید.
نصب قطعاتی چون گارنیش (قطعات پلاستیکی روی گلگیرها)، سپر جلو با لیپ زیر آن، ورودی هوای روی کاپوت، اسپویلر کوچک روی درِ صندوقعقب، دیفیوزر و اگزوزهای دوبل در طرفین سپر، چاشنی اسپرت WRX را دوچندان میکند. کابین و فضای داخلی این سدان اسپرت خوشنام سوبارو با تغییرات کمی مواجه شده است و تنها نکته بسیار مهم در فضای داخلی سوبارو WRX قرارگیری نمایشگر لمسی ۱۱.۶ اینچی عمودی در کنسول مرکزی است.
این نمایشگر قابلیت اتصال به اندروید اتو و اپلکارپلی را دارد. همچنین کلاستر این خودرو از یک نمایشگر ۴.۳ اینچی TFT تشکیل شده است. دریچههای بزرگ عمودی سیستم تهویهمطبوع در کنار نمایشگر لمسی و دریچههای افقی بزرگ سیستم تهویهمطبوع در طرفین داشبورد، حس نامتقارن بودنی ایجاد میکند که فضای داخلی را جذاب کرده است. طراحی صندلیهای جدید اسپرت، روکش چرمی روی صندلیها، دستهدنده اسپرت و غربیلکفرمان D کات، حس و حال رانندگی با این سدان اسپرت را تا حد زیادی هیجانانگیز کرده است.
از مهمترین آپشنهای WRX میتوان به نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با سیستم ارتباط کاربری سوبارو استارلینک، سیستم پیشرفته کمکی رانندگی، کروزکنترل تطبیقی، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سامانه پایش نقاط کور، دوربین ۳۶۰ درجهای، سیستم تهویهمطبوع دوگانه، سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۱ بلندگو، سیستم فوق پیشرفته ایمنی سوبارو، سیستم فوق پیشرفته ترمز اضطراری خودکار و… اشاره کرد. زیر کاپوت WRX همچنان با موتور آشنای باکستر مواجه هستیم.
این پیشرانه ۲.۴ لیتری تخت با سیستم پرخوران توربوشارژ همراه است که راندمان بالاتری را ایجاد میکند. این موتور تخت توربوشارژ حداکثر ۲۷۱ اسببخار قدرت را ۵ هزار و ۶۰۰ آرپیام (دور در دقیقه) و حداکثر ۳۵۰ نیوتونمتر گشتاور را در ۲ تا ۵ هزار و ۲۰۰ آرپیام به ارمغان میآورد.
بر اساس آنچه کمپانی سوبارو اعلام کرده، با تغییراتی در طراحی توربوشارژها و محفظه احتراق، راندمان خروجی این موتور تخت حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.
این پیشرانه با دو نوع سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته دستی با مکانیزم جدید و ۶ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. WRX تنها در نسخه چهارچرخمحرک به بازار خواهد آمد و از سیستم دیفرانسیل با لغزش محدود LSD بهره میبرد.
ایمپرزا WRX سدان با استایل اسپرت و با ویژگیهای منحصربهفرد توانسته کوپههای قدرتمند اسپرتی همچون نیسان ۳۷۰Z، آئودی TT RS و پورشه باکستر را بهراحتی بهچالش بکشد. نسل دوم WRX در ۱۹ آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی بهجهان معرفی شد.
نسل دوم این خودرو نسبت به نسل اول با استایلی جذابتر و اسپرتتر به تولید رسید. نسل دوم WRX از کانسپت Viziv پرفورمنس که سال ۲۰۱۷ در موتورشوی توکیو بهنمایش در آمد، برگرفته شده است.
به بیان دیگر برای ساخت این خودرو از این کانسپت الگوبرداریهای زیادی شده و تنها تفاوتی که این خودرو نسبت به نسخه کانسپت دارد، فرمهای تخت و خطوط اتوکشیده است که با حجمهای برآمده بدنه جایگزین شده است.
پروفیل خودرو با خط افقی برجسته روی بدنه و خط تیز روی گلگیرهای عقب، حجم خاصی را ایجاد کرده که سبب عریضتر شدن خودرو میشود. زاویه نسبتا زیاد ستون C با اورهنگهای نسبتا کوتاه نیز کاراکتر اسپرت و نافذی به WRX میبخشد.
چهره خودرو نسبت بهنسل اول تغییرات اندکی را تجربه کرده است. چراغهای مشابه کانسپت Viziv پرفورمنس، جلوپنجره ۶ ضلعی و کاپوت اسپرت با ورودی هوای روی آن، نمایی تهاجمی و خشن ایجاد میکند. البته در نمای عقب انتظار بیشتری از طراحان سوبارو میرفت؛ زیرا طراحی چراغهای V شکل، مشابه محصولات هونداست.
با حجمپردازی خاص در بخش عقب و چراغهای جمعوجور، این نمای خودرو نیز ظاهری زیبا و شیک دارد. سوبارو WRX با رینگهای ۱۷ و ۱۸ اینچی فورجشده به بازار میآید.
نصب قطعاتی چون گارنیش (قطعات پلاستیکی روی گلگیرها)، سپر جلو با لیپ زیر آن، ورودی هوای روی کاپوت، اسپویلر کوچک روی درِ صندوقعقب، دیفیوزر و اگزوزهای دوبل در طرفین سپر، چاشنی اسپرت WRX را دوچندان میکند. کابین و فضای داخلی این سدان اسپرت خوشنام سوبارو با تغییرات کمی مواجه شده است و تنها نکته بسیار مهم در فضای داخلی سوبارو WRX قرارگیری نمایشگر لمسی ۱۱.۶ اینچی عمودی در کنسول مرکزی است.
این نمایشگر قابلیت اتصال به اندروید اتو و اپلکارپلی را دارد. همچنین کلاستر این خودرو از یک نمایشگر ۴.۳ اینچی TFT تشکیل شده است. دریچههای بزرگ عمودی سیستم تهویهمطبوع در کنار نمایشگر لمسی و دریچههای افقی بزرگ سیستم تهویهمطبوع در طرفین داشبورد، حس نامتقارن بودنی ایجاد میکند که فضای داخلی را جذاب کرده است. طراحی صندلیهای جدید اسپرت، روکش چرمی روی صندلیها، دستهدنده اسپرت و غربیلکفرمان D کات، حس و حال رانندگی با این سدان اسپرت را تا حد زیادی هیجانانگیز کرده است.
از مهمترین آپشنهای WRX میتوان به نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با سیستم ارتباط کاربری سوبارو استارلینک، سیستم پیشرفته کمکی رانندگی، کروزکنترل تطبیقی، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سامانه پایش نقاط کور، دوربین ۳۶۰ درجهای، سیستم تهویهمطبوع دوگانه، سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۱ بلندگو، سیستم فوق پیشرفته ایمنی سوبارو، سیستم فوق پیشرفته ترمز اضطراری خودکار و… اشاره کرد. زیر کاپوت WRX همچنان با موتور آشنای باکستر مواجه هستیم.
این پیشرانه ۲.۴ لیتری تخت با سیستم پرخوران توربوشارژ همراه است که راندمان بالاتری را ایجاد میکند. این موتور تخت توربوشارژ حداکثر ۲۷۱ اسببخار قدرت را ۵ هزار و ۶۰۰ آرپیام (دور در دقیقه) و حداکثر ۳۵۰ نیوتونمتر گشتاور را در ۲ تا ۵ هزار و ۲۰۰ آرپیام به ارمغان میآورد.
بر اساس آنچه کمپانی سوبارو اعلام کرده، با تغییراتی در طراحی توربوشارژها و محفظه احتراق، راندمان خروجی این موتور تخت حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.
این پیشرانه با دو نوع سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته دستی با مکانیزم جدید و ۶ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. WRX تنها در نسخه چهارچرخمحرک به بازار خواهد آمد و از سیستم دیفرانسیل با لغزش محدود LSD بهره میبرد.
ایمپرزا WRX سدان با استایل اسپرت و با ویژگیهای منحصربهفرد توانسته کوپههای قدرتمند اسپرتی همچون نیسان ۳۷۰Z، آئودی TT RS و پورشه باکستر را بهراحتی بهچالش بکشد. نسل دوم WRX در ۱۹ آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی بهجهان معرفی شد.
نسل دوم این خودرو نسبت به نسل اول با استایلی جذابتر و اسپرتتر به تولید رسید. نسل دوم WRX از کانسپت Viziv پرفورمنس که سال ۲۰۱۷ در موتورشوی توکیو بهنمایش در آمد، برگرفته شده است.
به بیان دیگر برای ساخت این خودرو از این کانسپت الگوبرداریهای زیادی شده و تنها تفاوتی که این خودرو نسبت به نسخه کانسپت دارد، فرمهای تخت و خطوط اتوکشیده است که با حجمهای برآمده بدنه جایگزین شده است.
پروفیل خودرو با خط افقی برجسته روی بدنه و خط تیز روی گلگیرهای عقب، حجم خاصی را ایجاد کرده که سبب عریضتر شدن خودرو میشود. زاویه نسبتا زیاد ستون C با اورهنگهای نسبتا کوتاه نیز کاراکتر اسپرت و نافذی به WRX میبخشد.
چهره خودرو نسبت بهنسل اول تغییرات اندکی را تجربه کرده است. چراغهای مشابه کانسپت Viziv پرفورمنس، جلوپنجره ۶ ضلعی و کاپوت اسپرت با ورودی هوای روی آن، نمایی تهاجمی و خشن ایجاد میکند. البته در نمای عقب انتظار بیشتری از طراحان سوبارو میرفت؛ زیرا طراحی چراغهای V شکل، مشابه محصولات هونداست.
با حجمپردازی خاص در بخش عقب و چراغهای جمعوجور، این نمای خودرو نیز ظاهری زیبا و شیک دارد. سوبارو WRX با رینگهای ۱۷ و ۱۸ اینچی فورجشده به بازار میآید.
نصب قطعاتی چون گارنیش (قطعات پلاستیکی روی گلگیرها)، سپر جلو با لیپ زیر آن، ورودی هوای روی کاپوت، اسپویلر کوچک روی درِ صندوقعقب، دیفیوزر و اگزوزهای دوبل در طرفین سپر، چاشنی اسپرت WRX را دوچندان میکند. کابین و فضای داخلی این سدان اسپرت خوشنام سوبارو با تغییرات کمی مواجه شده است و تنها نکته بسیار مهم در فضای داخلی سوبارو WRX قرارگیری نمایشگر لمسی ۱۱.۶ اینچی عمودی در کنسول مرکزی است.
این نمایشگر قابلیت اتصال به اندروید اتو و اپلکارپلی را دارد. همچنین کلاستر این خودرو از یک نمایشگر ۴.۳ اینچی TFT تشکیل شده است. دریچههای بزرگ عمودی سیستم تهویهمطبوع در کنار نمایشگر لمسی و دریچههای افقی بزرگ سیستم تهویهمطبوع در طرفین داشبورد، حس نامتقارن بودنی ایجاد میکند که فضای داخلی را جذاب کرده است. طراحی صندلیهای جدید اسپرت، روکش چرمی روی صندلیها، دستهدنده اسپرت و غربیلکفرمان D کات، حس و حال رانندگی با این سدان اسپرت را تا حد زیادی هیجانانگیز کرده است.
از مهمترین آپشنهای WRX میتوان به نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با سیستم ارتباط کاربری سوبارو استارلینک، سیستم پیشرفته کمکی رانندگی، کروزکنترل تطبیقی، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سامانه پایش نقاط کور، دوربین ۳۶۰ درجهای، سیستم تهویهمطبوع دوگانه، سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۱ بلندگو، سیستم فوق پیشرفته ایمنی سوبارو، سیستم فوق پیشرفته ترمز اضطراری خودکار و… اشاره کرد. زیر کاپوت WRX همچنان با موتور آشنای باکستر مواجه هستیم.
این پیشرانه ۲.۴ لیتری تخت با سیستم پرخوران توربوشارژ همراه است که راندمان بالاتری را ایجاد میکند. این موتور تخت توربوشارژ حداکثر ۲۷۱ اسببخار قدرت را ۵ هزار و ۶۰۰ آرپیام (دور در دقیقه) و حداکثر ۳۵۰ نیوتونمتر گشتاور را در ۲ تا ۵ هزار و ۲۰۰ آرپیام به ارمغان میآورد.
بر اساس آنچه کمپانی سوبارو اعلام کرده، با تغییراتی در طراحی توربوشارژها و محفظه احتراق، راندمان خروجی این موتور تخت حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.
این پیشرانه با دو نوع سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته دستی با مکانیزم جدید و ۶ سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. WRX تنها در نسخه چهارچرخمحرک به بازار خواهد آمد و از سیستم دیفرانسیل با لغزش محدود LSD بهره میبرد.