محل تبلیغات

پایین نگه‌ داشتن فشارخون با 6 روش

به گزارش بخش سلامت دانشجو اینترنشنال وقتی نوبت به پیشگیری و درمان فشارخون می‌رسد، یک استراتژی غالباً نادیده گرفته شده، کنترل استرس است. اگر غالباً خود را تنش می‌بینید، این هفت روش را برای کاهش استرس امتحان کنید.

1- به‌اندازه کافی خوابیدن یکی از راه های پایین نگه‌ داشتن فشارخون .

خواب ناکافی یا بی‌کیفیت می‌تواند بر روحیه، هوشیاری ذهنی، سطح انرژی و سلامت جسمی شما تأثیر منفی بگذارد.

2- تکنیک‌های آرام‌سازی را بیاموزید.

مدیتیشن، آرامش عضلانی پیش‌رونده، تصاویر هدایت‌شونده، تمرینات تنفس عمیق و یوگا از روش‌های آرام‌سازی و فشارهای روانی قدرتمند هستند.

کوچک کردن بینی در منزل با زنجبیل در 10 روز

3- روابط اجتماعی خود را تقویت کنید.

با شرکت در یک کلاس، عضویت در یک سازمان یا شرکت در یک گروه پشتیبانی با دیگران ارتباط برقرار کنید.

4- مهارت‌های مدیریت زمان خود را تقویت کنید.

هرچه با کارایی بیشتری بتوانید تقاضای شغلی و خانوادگی خود را مدیریت کنید، سطح استرس شما پایین می‌آید.

5- اگر می‌توانید شرایط استرس‌زا را حل کنید.

نگذارید موقعیت‌های استرس‌زا ایجاد شوند. جلسات حل مسئله خانوادگی را برگزار کنید و از مهارت‌های مذاکره در خانه و محل کار خود استفاده کنید.

6- خود را پرورش دهید.

خود را ماساژ دهید. یک تجربه را واقعاً لذت ببخشید: به‌عنوان‌مثال، آهسته غذا بخورید و واقعاً بر روی طعم و احساس هر لقمه تمرکز کنید. پیاده‌روی یا چرت بزنید، یا به موسیقی موردعلاقه خود گوش دهید. کمک بخواهید از کمک‌گرفتن از همسر، دوستان و همسایگان خود نترسید. اگر استرس و اضطراب ادامه داشت، با پزشک خود صحبت کنید. همراه با این روش‌ها برای کاهش استرس، به یک سبک زندگی سالم – حفظ وزن سالم، عدم استعمال سیگار، ورزش منظم و رژیم غذایی شامل میوه‌ها، سبزیجات، غلات کامل، پروتئین بدون چربی و چربی‌های مفید – و غیره که برای پایین نگه‌ داشتن فشارخون است می‌توانید اضافه کنید.

محل تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید