دانش جوین
شنبه, تیر ۱۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

کارشناس سازمان صمت خراسان رضوی تاکید کرد ضرورت هوشمندسازی نظام توزیع کالا در کنار درج قیمت تولید روی محصولات

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۰ دی ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
3
25
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
ضرورت هوشمندسازی نظام توزیع کالا در کنار درج قیمت تولید روی محصولات

دانشجو اینترنشنال/خراسان رضوی کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به فاز دوم طرح درج قیمت تولیدکننده روی کالاها گفت: درج قیمت تولید روی کالا شرط لازم بوده اما کافی نیست. اگرچه تولیدکننده قیمت تولید را روی کالای خویش درج می‌کند اما پارامترهای تولید هم باید ثابت باشد. در مجموع حلقه‌های توزیع و عرضه پس از این باید ضرایب سود مربوط به خود را رعایت کند.

عباس اخوان در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال در خصوص فاز دوم طرح درج قیمت تولیدکننده(به جای قیمت مصرف‌کننده) روی کالاها از ۱۹ دی ماه سال جاری در استان اظهار کرد: از ۲۷ آذر ماه امسال واحدهای تولیدکننده ملزم به درج  قیمت تولیدکننده روی محصولاتی از جمله آب معدنی، ماءالشعیر، لوازم خانگی و انواع آبمیوه و از چهارم دی ملزم به درج این قیمت روی کالاهای دیگری مانند دستمال کاغذی، پوشک بچه، پودر لباسشویی، یخچال فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی شده‌اند. در همین خصوص در استان کارگروهی راه‌اندازی شده که  بر اساس آن با کمک سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی واحدهای تولیدکننده برای اجرای این مهم بررسی می‌شود.

وی افزود: در فاز دوم اجرای این طرح که از ۱۹ دی ماه آغاز شده، واحدهای تولیدکننده انواع سس، رب، کنسروها، ترشیجات، ماکارونی، فیلتر روغن، روغن موتور و محصولات شوینده نیز مکلف شدند قیمت تولیدکننده را روی کالاهای خود درج کنند. بر این اساس هر هفته کالاهای متفاوتی برای درج قیمت تولیدکننده اعلام می‌شود.

کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: برخی از کالاها در گذشته تولید شده و روی آن قیمت تولیدکننده درج نشده است؛ این کالاها هنوز هم در سطح بازار جهت عرضه وجود دارد اما تلاش می‌شود کالاهایی که قیمت تولیدکننده روی آن‌ درج شده به زودی به دست مصرف‌کننده برسد. بعضی از واحدها به خصوص واحدهای تولیدکننده نوشابه در استان قیمت تولیدکننده را روی محصول خود لحاظ کرده و به بازار عرضه کرده‌اند.

اخوان درباره بازرسی‌های صورت گرفته برای درج قیمت تولید در واحدهای تولیدی تصریح کرد: تا کنون ۱۰ مورد بازرسی در مرکز استان از واحدهای تولیدکننده صورت گرفته و این بازرسی‌ها ادامه دارد.

وی ادامه داد: اگرچه تولیدکننده قیمت تولید را روی کالای خویش درج می‌کند اما پارامترهای تولید هم باید ثابت باشد. گاهی پارامترهای تولید متغیر می‌شود و احتمال دارد در سبد عرضه مصرف‌کننده با تعدد قیمت مواجه شود. در حقیقت تولیدکننده با توجه به قیمت تمام شده تولید کالا آن را به فروش می‌رساند. 

کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی درباره اینکه آیا درج قیمت تولید به نفع مصرف‌کننده است، عنوان کرد: اگرچه قیمت تولیدکننده روی کالا درج می‌شود اما باید شبکه عرضه بعد از آن نیز شفاف باشد. نباید تعدد در ارزش کالا وجود داشته باشد و کالا دست به دست بچرخد و قیمت آن افزایش یابد. بنابراین درج قیمت تولیدکننده شرط لازم است ولی کافی نیست. در این میان شبکه توزیع کالا نیز باید کنترل شده و این امر تنها با هوشمندسازی نظام توزیع کالا صورت می‌گیرد.

اخوان تصریح کرد: در سطح عرضه هم باید روی کالا برچسب مصرف‌کننده درج شود و بر روی این مساله هم نظارت صورت گیرد. در بخش عمده ‌فروشی ضریب سود سه درصد لحاظ می‌شود. به طور کلی بعد از تعیین قیمت کارخانه تا قیمتی که به دست مصرف‌کننده می‌رسد، باید حداکثر ۱۵ درصد سود لحاظ شود. البته در برخی کالاها این عدد متغییر است.

انتهای پیام

ضرورت هوشمندسازی نظام توزیع کالا در کنار درج قیمت تولید روی محصولات

دانشجو اینترنشنال/خراسان رضوی کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به فاز دوم طرح درج قیمت تولیدکننده روی کالاها گفت: درج قیمت تولید روی کالا شرط لازم بوده اما کافی نیست. اگرچه تولیدکننده قیمت تولید را روی کالای خویش درج می‌کند اما پارامترهای تولید هم باید ثابت باشد. در مجموع حلقه‌های توزیع و عرضه پس از این باید ضرایب سود مربوط به خود را رعایت کند.

عباس اخوان در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال در خصوص فاز دوم طرح درج قیمت تولیدکننده(به جای قیمت مصرف‌کننده) روی کالاها از ۱۹ دی ماه سال جاری در استان اظهار کرد: از ۲۷ آذر ماه امسال واحدهای تولیدکننده ملزم به درج  قیمت تولیدکننده روی محصولاتی از جمله آب معدنی، ماءالشعیر، لوازم خانگی و انواع آبمیوه و از چهارم دی ملزم به درج این قیمت روی کالاهای دیگری مانند دستمال کاغذی، پوشک بچه، پودر لباسشویی، یخچال فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی شده‌اند. در همین خصوص در استان کارگروهی راه‌اندازی شده که  بر اساس آن با کمک سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی واحدهای تولیدکننده برای اجرای این مهم بررسی می‌شود.

وی افزود: در فاز دوم اجرای این طرح که از ۱۹ دی ماه آغاز شده، واحدهای تولیدکننده انواع سس، رب، کنسروها، ترشیجات، ماکارونی، فیلتر روغن، روغن موتور و محصولات شوینده نیز مکلف شدند قیمت تولیدکننده را روی کالاهای خود درج کنند. بر این اساس هر هفته کالاهای متفاوتی برای درج قیمت تولیدکننده اعلام می‌شود.

کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: برخی از کالاها در گذشته تولید شده و روی آن قیمت تولیدکننده درج نشده است؛ این کالاها هنوز هم در سطح بازار جهت عرضه وجود دارد اما تلاش می‌شود کالاهایی که قیمت تولیدکننده روی آن‌ درج شده به زودی به دست مصرف‌کننده برسد. بعضی از واحدها به خصوص واحدهای تولیدکننده نوشابه در استان قیمت تولیدکننده را روی محصول خود لحاظ کرده و به بازار عرضه کرده‌اند.

اخوان درباره بازرسی‌های صورت گرفته برای درج قیمت تولید در واحدهای تولیدی تصریح کرد: تا کنون ۱۰ مورد بازرسی در مرکز استان از واحدهای تولیدکننده صورت گرفته و این بازرسی‌ها ادامه دارد.

وی ادامه داد: اگرچه تولیدکننده قیمت تولید را روی کالای خویش درج می‌کند اما پارامترهای تولید هم باید ثابت باشد. گاهی پارامترهای تولید متغیر می‌شود و احتمال دارد در سبد عرضه مصرف‌کننده با تعدد قیمت مواجه شود. در حقیقت تولیدکننده با توجه به قیمت تمام شده تولید کالا آن را به فروش می‌رساند. 

کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی درباره اینکه آیا درج قیمت تولید به نفع مصرف‌کننده است، عنوان کرد: اگرچه قیمت تولیدکننده روی کالا درج می‌شود اما باید شبکه عرضه بعد از آن نیز شفاف باشد. نباید تعدد در ارزش کالا وجود داشته باشد و کالا دست به دست بچرخد و قیمت آن افزایش یابد. بنابراین درج قیمت تولیدکننده شرط لازم است ولی کافی نیست. در این میان شبکه توزیع کالا نیز باید کنترل شده و این امر تنها با هوشمندسازی نظام توزیع کالا صورت می‌گیرد.

اخوان تصریح کرد: در سطح عرضه هم باید روی کالا برچسب مصرف‌کننده درج شود و بر روی این مساله هم نظارت صورت گیرد. در بخش عمده ‌فروشی ضریب سود سه درصد لحاظ می‌شود. به طور کلی بعد از تعیین قیمت کارخانه تا قیمتی که به دست مصرف‌کننده می‌رسد، باید حداکثر ۱۵ درصد سود لحاظ شود. البته در برخی کالاها این عدد متغییر است.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

سهم یک درصدی مسیر هوایی در تجارت ایران

پیش‌بینی دولت و وزارت صمت برای بازگشت واحد‌های زیان‌دیده به چرخه تولید   

در مجمع عمومی عادی سالیانه انجام شد؛ تقسیم 45 درصدی سود فولاد هرمزگان

ضرورت هوشمندسازی نظام توزیع کالا در کنار درج قیمت تولید روی محصولات

دانشجو اینترنشنال/خراسان رضوی کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به فاز دوم طرح درج قیمت تولیدکننده روی کالاها گفت: درج قیمت تولید روی کالا شرط لازم بوده اما کافی نیست. اگرچه تولیدکننده قیمت تولید را روی کالای خویش درج می‌کند اما پارامترهای تولید هم باید ثابت باشد. در مجموع حلقه‌های توزیع و عرضه پس از این باید ضرایب سود مربوط به خود را رعایت کند.

عباس اخوان در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال در خصوص فاز دوم طرح درج قیمت تولیدکننده(به جای قیمت مصرف‌کننده) روی کالاها از ۱۹ دی ماه سال جاری در استان اظهار کرد: از ۲۷ آذر ماه امسال واحدهای تولیدکننده ملزم به درج  قیمت تولیدکننده روی محصولاتی از جمله آب معدنی، ماءالشعیر، لوازم خانگی و انواع آبمیوه و از چهارم دی ملزم به درج این قیمت روی کالاهای دیگری مانند دستمال کاغذی، پوشک بچه، پودر لباسشویی، یخچال فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی شده‌اند. در همین خصوص در استان کارگروهی راه‌اندازی شده که  بر اساس آن با کمک سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی واحدهای تولیدکننده برای اجرای این مهم بررسی می‌شود.

وی افزود: در فاز دوم اجرای این طرح که از ۱۹ دی ماه آغاز شده، واحدهای تولیدکننده انواع سس، رب، کنسروها، ترشیجات، ماکارونی، فیلتر روغن، روغن موتور و محصولات شوینده نیز مکلف شدند قیمت تولیدکننده را روی کالاهای خود درج کنند. بر این اساس هر هفته کالاهای متفاوتی برای درج قیمت تولیدکننده اعلام می‌شود.

کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: برخی از کالاها در گذشته تولید شده و روی آن قیمت تولیدکننده درج نشده است؛ این کالاها هنوز هم در سطح بازار جهت عرضه وجود دارد اما تلاش می‌شود کالاهایی که قیمت تولیدکننده روی آن‌ درج شده به زودی به دست مصرف‌کننده برسد. بعضی از واحدها به خصوص واحدهای تولیدکننده نوشابه در استان قیمت تولیدکننده را روی محصول خود لحاظ کرده و به بازار عرضه کرده‌اند.

اخوان درباره بازرسی‌های صورت گرفته برای درج قیمت تولید در واحدهای تولیدی تصریح کرد: تا کنون ۱۰ مورد بازرسی در مرکز استان از واحدهای تولیدکننده صورت گرفته و این بازرسی‌ها ادامه دارد.

وی ادامه داد: اگرچه تولیدکننده قیمت تولید را روی کالای خویش درج می‌کند اما پارامترهای تولید هم باید ثابت باشد. گاهی پارامترهای تولید متغیر می‌شود و احتمال دارد در سبد عرضه مصرف‌کننده با تعدد قیمت مواجه شود. در حقیقت تولیدکننده با توجه به قیمت تمام شده تولید کالا آن را به فروش می‌رساند. 

کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی درباره اینکه آیا درج قیمت تولید به نفع مصرف‌کننده است، عنوان کرد: اگرچه قیمت تولیدکننده روی کالا درج می‌شود اما باید شبکه عرضه بعد از آن نیز شفاف باشد. نباید تعدد در ارزش کالا وجود داشته باشد و کالا دست به دست بچرخد و قیمت آن افزایش یابد. بنابراین درج قیمت تولیدکننده شرط لازم است ولی کافی نیست. در این میان شبکه توزیع کالا نیز باید کنترل شده و این امر تنها با هوشمندسازی نظام توزیع کالا صورت می‌گیرد.

اخوان تصریح کرد: در سطح عرضه هم باید روی کالا برچسب مصرف‌کننده درج شود و بر روی این مساله هم نظارت صورت گیرد. در بخش عمده ‌فروشی ضریب سود سه درصد لحاظ می‌شود. به طور کلی بعد از تعیین قیمت کارخانه تا قیمتی که به دست مصرف‌کننده می‌رسد، باید حداکثر ۱۵ درصد سود لحاظ شود. البته در برخی کالاها این عدد متغییر است.

انتهای پیام

ضرورت هوشمندسازی نظام توزیع کالا در کنار درج قیمت تولید روی محصولات

دانشجو اینترنشنال/خراسان رضوی کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به فاز دوم طرح درج قیمت تولیدکننده روی کالاها گفت: درج قیمت تولید روی کالا شرط لازم بوده اما کافی نیست. اگرچه تولیدکننده قیمت تولید را روی کالای خویش درج می‌کند اما پارامترهای تولید هم باید ثابت باشد. در مجموع حلقه‌های توزیع و عرضه پس از این باید ضرایب سود مربوط به خود را رعایت کند.

عباس اخوان در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال در خصوص فاز دوم طرح درج قیمت تولیدکننده(به جای قیمت مصرف‌کننده) روی کالاها از ۱۹ دی ماه سال جاری در استان اظهار کرد: از ۲۷ آذر ماه امسال واحدهای تولیدکننده ملزم به درج  قیمت تولیدکننده روی محصولاتی از جمله آب معدنی، ماءالشعیر، لوازم خانگی و انواع آبمیوه و از چهارم دی ملزم به درج این قیمت روی کالاهای دیگری مانند دستمال کاغذی، پوشک بچه، پودر لباسشویی، یخچال فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی شده‌اند. در همین خصوص در استان کارگروهی راه‌اندازی شده که  بر اساس آن با کمک سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی واحدهای تولیدکننده برای اجرای این مهم بررسی می‌شود.

وی افزود: در فاز دوم اجرای این طرح که از ۱۹ دی ماه آغاز شده، واحدهای تولیدکننده انواع سس، رب، کنسروها، ترشیجات، ماکارونی، فیلتر روغن، روغن موتور و محصولات شوینده نیز مکلف شدند قیمت تولیدکننده را روی کالاهای خود درج کنند. بر این اساس هر هفته کالاهای متفاوتی برای درج قیمت تولیدکننده اعلام می‌شود.

کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: برخی از کالاها در گذشته تولید شده و روی آن قیمت تولیدکننده درج نشده است؛ این کالاها هنوز هم در سطح بازار جهت عرضه وجود دارد اما تلاش می‌شود کالاهایی که قیمت تولیدکننده روی آن‌ درج شده به زودی به دست مصرف‌کننده برسد. بعضی از واحدها به خصوص واحدهای تولیدکننده نوشابه در استان قیمت تولیدکننده را روی محصول خود لحاظ کرده و به بازار عرضه کرده‌اند.

اخوان درباره بازرسی‌های صورت گرفته برای درج قیمت تولید در واحدهای تولیدی تصریح کرد: تا کنون ۱۰ مورد بازرسی در مرکز استان از واحدهای تولیدکننده صورت گرفته و این بازرسی‌ها ادامه دارد.

وی ادامه داد: اگرچه تولیدکننده قیمت تولید را روی کالای خویش درج می‌کند اما پارامترهای تولید هم باید ثابت باشد. گاهی پارامترهای تولید متغیر می‌شود و احتمال دارد در سبد عرضه مصرف‌کننده با تعدد قیمت مواجه شود. در حقیقت تولیدکننده با توجه به قیمت تمام شده تولید کالا آن را به فروش می‌رساند. 

کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی درباره اینکه آیا درج قیمت تولید به نفع مصرف‌کننده است، عنوان کرد: اگرچه قیمت تولیدکننده روی کالا درج می‌شود اما باید شبکه عرضه بعد از آن نیز شفاف باشد. نباید تعدد در ارزش کالا وجود داشته باشد و کالا دست به دست بچرخد و قیمت آن افزایش یابد. بنابراین درج قیمت تولیدکننده شرط لازم است ولی کافی نیست. در این میان شبکه توزیع کالا نیز باید کنترل شده و این امر تنها با هوشمندسازی نظام توزیع کالا صورت می‌گیرد.

اخوان تصریح کرد: در سطح عرضه هم باید روی کالا برچسب مصرف‌کننده درج شود و بر روی این مساله هم نظارت صورت گیرد. در بخش عمده ‌فروشی ضریب سود سه درصد لحاظ می‌شود. به طور کلی بعد از تعیین قیمت کارخانه تا قیمتی که به دست مصرف‌کننده می‌رسد، باید حداکثر ۱۵ درصد سود لحاظ شود. البته در برخی کالاها این عدد متغییر است.

انتهای پیام

برچسب ها: استانی-اقتصادی
پست قبلی

ژستد: پنالتی دربی، پنالتی‌تر از بازی مس بود

پست بعدی

آینده بورس به پیشگویی نیاز دارد، نه پیش‌بینی!

مربوطه پست ها

سهم یک درصدی مسیر هوایی در تجارت ایران
صنعت و تجارت

سهم یک درصدی مسیر هوایی در تجارت ایران

۱۱ تیر ۱۴۰۴
پیش‌بینی دولت و وزارت صمت برای بازگشت واحد‌های زیان‌دیده به چرخه تولید   
صنعت و تجارت

پیش‌بینی دولت و وزارت صمت برای بازگشت واحد‌های زیان‌دیده به چرخه تولید   

۱۰ تیر ۱۴۰۴
در مجمع عمومی عادی سالیانه انجام شد؛ تقسیم 45 درصدی سود فولاد هرمزگان
صنعت و تجارت

در مجمع عمومی عادی سالیانه انجام شد؛ تقسیم 45 درصدی سود فولاد هرمزگان

۱۰ تیر ۱۴۰۴
تأمین انرژی پایدار، تداوم تولید حداکثری و اولویت‌بندی پروژه‌ها سه راهبرد کلیدی فولاد هرمزگان در سال ۱۴۰۴
صنعت و تجارت

تأمین انرژی پایدار، تداوم تولید حداکثری و اولویت‌بندی پروژه‌ها سه راهبرد کلیدی فولاد هرمزگان در سال ۱۴۰۴

۱۰ تیر ۱۴۰۴
پیام مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز ملی صنعت و معدن
صنعت و تجارت

پیام مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

۱۰ تیر ۱۴۰۴
دستاوردهای چشمگیرتولیدی با تمرکز بر کیفیت در فولاد سنگان
صنعت و تجارت

دستاوردهای چشمگیرتولیدی با تمرکز بر کیفیت در فولاد سنگان

۱۰ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • گوشی سه‌بار تاشو، پرچمدار بعدی سامسونگ با قیمتی نجومی/ عکس
  • پخش یک سریال محرمی جدید؛ دعوت از چهره‌هایی که نیاز تلویزیون است
  • قطعه‌ای که در وصف سالار شهیدان اجرا شد؛ تأکید به ترویج فرهنگ عاشورایی
  • برگزاری مجالس هنر تعزیه در فرهنگسرای نیاوران
  • وداع با حضرت علی اکبر (ع) نقاشی جدید حسن روح‌الامین شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.