دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی دانشگاه

روابط عمومی نباید جایگزین رسانه شود

دانش جوین توسط دانش جوین
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
در دانشگاه
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
7
48
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
روابط عمومی نباید جایگزین رسانه شود

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد از فارغ‌التحصیلی سالیانه ۱۴۰۰ دانشگاهی در حوزه ارتباطات در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه بیشتر این افراد که در دوره دکتری تحصیل کرده‌اند به جای کنشگری در حوزه خود، تمایل بیشتری به حوزه‌های مدیریتی دارند.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی‌پور در آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که امروز ـ دوشنبه ـ ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور وزیر علوم و مدیران روابط عمومی مراکز آموزش عالی در دانشگاه الزهرا (س) در حال برگزاری است، به اهمیت جایگاه روابط عمومی در دستگاه‌ها و نقش دانشگاه‌ها در تبیین این جایگاه اشاره کرد و گفت: اگر جلسه‌ای برای روز جهانی ارتباطات تشکیل می‌دهیم از جهت ارزیابی و یادآوری اهمیت جایگاه روابط عمومی به اهالی رسانه نیست بلکه این جلسه با هدف توجه دادن به نهاد حکمرانی به روابط عمومی تشکیل می‌شود؛ چرا که جایگاه و اهمیت این بخش در دستگاه‌ها تا اندازه‌ای مهم و کلیدی است که فضای روانی کشور و جهان تحت تاثیر عملکرد آن هدایت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر امروز درباره‌ی روابط عمومی‌ها و ارتباطات سخنرانی می‌کنیم در واقع صحبت از کهکشانی است که حدود و قصوری برای آن وجود ندارد و آینده کشور و جهان نیز از این بخش و عملکرد ارتباطات جدید است؛ چرا که نمی‌توان ارتباطات را صرفا به رسانه‌هایی که ما می‌شناسیم خلاصه کرد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد یادآور شد: ما نمی‌توانیم ارتباطات را بخش‌بندی و از حوزه‌های مختلف حذف کنیم؛ در واقع ما امروز در کشور ده‌ها و صدها واحد روابط عمومی داریم اما همچنان متاسفانه با چالش اقناع افکار عمومی در کشور مواجه شدیم و باید صورت‌بندی دقیقی در این زمینه انجام شود؛ چراکه آینده حال و دور کشورمان به حوزه ارتباطات متکی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در حوزه ارتباطات موفق عمل کنیم ما می‌توانیم شکست را پیروزی و حتی پیروزی را شکست نشان دهیم بنابراین نباید از تاثیرات و نقش کلیدی این حوزه غفلت بورزیم.

مهدی‌پور یادآور شد: ما در سال ۱۴۰۰ خروجی دانشگاه‌ها در حوزه ارتباطات داریم که بیشتر این فارغ‌التحصیلان در دوره دکتری و بعد از آن در مقطع ارشد و در نهایت کارشناسی هستند اما متاسفانه نتیجه‌ای که حاصل شده است این است که کنشگران کارشناسی ارتباطات تمایل بیشتری به نقش مدیریتی دارند.

وی خاطرنشان کرد: بین مفهوم ارتباطات و روابط عمومی تفاوتی وجود دارد که باید به آن توجه کنیم. روابط عمومی نباید جایگزین رسانه شود و وظیفه آن پاسخگویی به افکار عمومی در حوزه ابهامات است. متاسفانه امروزه این مفهوم با کار رسانه‌ای معادل شده است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اضافه کرد: آینده جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ به حوزه ارتباطات وابسته است و باید ما حکمرانی و تنظیم‌گری رسانه‌ای کشور را تغییر بدهیم و در این زمینه آکادمی می‌تواند نقش اصلی ایفا کند و همچنان که دانشگاه‌ها سه ضلع اصلی تولید جنگ نرم در آمریکا هستند باید در کشور نیز به نقش آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد تا موقعیت ارتباطات و روابط عمومی از حالت انفعالی به فعال تبدیل شود.

انتهای پیام

روابط عمومی نباید جایگزین رسانه شود

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد از فارغ‌التحصیلی سالیانه ۱۴۰۰ دانشگاهی در حوزه ارتباطات در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه بیشتر این افراد که در دوره دکتری تحصیل کرده‌اند به جای کنشگری در حوزه خود، تمایل بیشتری به حوزه‌های مدیریتی دارند.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی‌پور در آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که امروز ـ دوشنبه ـ ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور وزیر علوم و مدیران روابط عمومی مراکز آموزش عالی در دانشگاه الزهرا (س) در حال برگزاری است، به اهمیت جایگاه روابط عمومی در دستگاه‌ها و نقش دانشگاه‌ها در تبیین این جایگاه اشاره کرد و گفت: اگر جلسه‌ای برای روز جهانی ارتباطات تشکیل می‌دهیم از جهت ارزیابی و یادآوری اهمیت جایگاه روابط عمومی به اهالی رسانه نیست بلکه این جلسه با هدف توجه دادن به نهاد حکمرانی به روابط عمومی تشکیل می‌شود؛ چرا که جایگاه و اهمیت این بخش در دستگاه‌ها تا اندازه‌ای مهم و کلیدی است که فضای روانی کشور و جهان تحت تاثیر عملکرد آن هدایت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر امروز درباره‌ی روابط عمومی‌ها و ارتباطات سخنرانی می‌کنیم در واقع صحبت از کهکشانی است که حدود و قصوری برای آن وجود ندارد و آینده کشور و جهان نیز از این بخش و عملکرد ارتباطات جدید است؛ چرا که نمی‌توان ارتباطات را صرفا به رسانه‌هایی که ما می‌شناسیم خلاصه کرد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد یادآور شد: ما نمی‌توانیم ارتباطات را بخش‌بندی و از حوزه‌های مختلف حذف کنیم؛ در واقع ما امروز در کشور ده‌ها و صدها واحد روابط عمومی داریم اما همچنان متاسفانه با چالش اقناع افکار عمومی در کشور مواجه شدیم و باید صورت‌بندی دقیقی در این زمینه انجام شود؛ چراکه آینده حال و دور کشورمان به حوزه ارتباطات متکی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در حوزه ارتباطات موفق عمل کنیم ما می‌توانیم شکست را پیروزی و حتی پیروزی را شکست نشان دهیم بنابراین نباید از تاثیرات و نقش کلیدی این حوزه غفلت بورزیم.

مهدی‌پور یادآور شد: ما در سال ۱۴۰۰ خروجی دانشگاه‌ها در حوزه ارتباطات داریم که بیشتر این فارغ‌التحصیلان در دوره دکتری و بعد از آن در مقطع ارشد و در نهایت کارشناسی هستند اما متاسفانه نتیجه‌ای که حاصل شده است این است که کنشگران کارشناسی ارتباطات تمایل بیشتری به نقش مدیریتی دارند.

وی خاطرنشان کرد: بین مفهوم ارتباطات و روابط عمومی تفاوتی وجود دارد که باید به آن توجه کنیم. روابط عمومی نباید جایگزین رسانه شود و وظیفه آن پاسخگویی به افکار عمومی در حوزه ابهامات است. متاسفانه امروزه این مفهوم با کار رسانه‌ای معادل شده است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اضافه کرد: آینده جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ به حوزه ارتباطات وابسته است و باید ما حکمرانی و تنظیم‌گری رسانه‌ای کشور را تغییر بدهیم و در این زمینه آکادمی می‌تواند نقش اصلی ایفا کند و همچنان که دانشگاه‌ها سه ضلع اصلی تولید جنگ نرم در آمریکا هستند باید در کشور نیز به نقش آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد تا موقعیت ارتباطات و روابط عمومی از حالت انفعالی به فعال تبدیل شود.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

روابط عمومی نباید جایگزین رسانه شود

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد از فارغ‌التحصیلی سالیانه ۱۴۰۰ دانشگاهی در حوزه ارتباطات در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه بیشتر این افراد که در دوره دکتری تحصیل کرده‌اند به جای کنشگری در حوزه خود، تمایل بیشتری به حوزه‌های مدیریتی دارند.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی‌پور در آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که امروز ـ دوشنبه ـ ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور وزیر علوم و مدیران روابط عمومی مراکز آموزش عالی در دانشگاه الزهرا (س) در حال برگزاری است، به اهمیت جایگاه روابط عمومی در دستگاه‌ها و نقش دانشگاه‌ها در تبیین این جایگاه اشاره کرد و گفت: اگر جلسه‌ای برای روز جهانی ارتباطات تشکیل می‌دهیم از جهت ارزیابی و یادآوری اهمیت جایگاه روابط عمومی به اهالی رسانه نیست بلکه این جلسه با هدف توجه دادن به نهاد حکمرانی به روابط عمومی تشکیل می‌شود؛ چرا که جایگاه و اهمیت این بخش در دستگاه‌ها تا اندازه‌ای مهم و کلیدی است که فضای روانی کشور و جهان تحت تاثیر عملکرد آن هدایت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر امروز درباره‌ی روابط عمومی‌ها و ارتباطات سخنرانی می‌کنیم در واقع صحبت از کهکشانی است که حدود و قصوری برای آن وجود ندارد و آینده کشور و جهان نیز از این بخش و عملکرد ارتباطات جدید است؛ چرا که نمی‌توان ارتباطات را صرفا به رسانه‌هایی که ما می‌شناسیم خلاصه کرد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد یادآور شد: ما نمی‌توانیم ارتباطات را بخش‌بندی و از حوزه‌های مختلف حذف کنیم؛ در واقع ما امروز در کشور ده‌ها و صدها واحد روابط عمومی داریم اما همچنان متاسفانه با چالش اقناع افکار عمومی در کشور مواجه شدیم و باید صورت‌بندی دقیقی در این زمینه انجام شود؛ چراکه آینده حال و دور کشورمان به حوزه ارتباطات متکی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در حوزه ارتباطات موفق عمل کنیم ما می‌توانیم شکست را پیروزی و حتی پیروزی را شکست نشان دهیم بنابراین نباید از تاثیرات و نقش کلیدی این حوزه غفلت بورزیم.

مهدی‌پور یادآور شد: ما در سال ۱۴۰۰ خروجی دانشگاه‌ها در حوزه ارتباطات داریم که بیشتر این فارغ‌التحصیلان در دوره دکتری و بعد از آن در مقطع ارشد و در نهایت کارشناسی هستند اما متاسفانه نتیجه‌ای که حاصل شده است این است که کنشگران کارشناسی ارتباطات تمایل بیشتری به نقش مدیریتی دارند.

وی خاطرنشان کرد: بین مفهوم ارتباطات و روابط عمومی تفاوتی وجود دارد که باید به آن توجه کنیم. روابط عمومی نباید جایگزین رسانه شود و وظیفه آن پاسخگویی به افکار عمومی در حوزه ابهامات است. متاسفانه امروزه این مفهوم با کار رسانه‌ای معادل شده است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اضافه کرد: آینده جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ به حوزه ارتباطات وابسته است و باید ما حکمرانی و تنظیم‌گری رسانه‌ای کشور را تغییر بدهیم و در این زمینه آکادمی می‌تواند نقش اصلی ایفا کند و همچنان که دانشگاه‌ها سه ضلع اصلی تولید جنگ نرم در آمریکا هستند باید در کشور نیز به نقش آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد تا موقعیت ارتباطات و روابط عمومی از حالت انفعالی به فعال تبدیل شود.

انتهای پیام

روابط عمومی نباید جایگزین رسانه شود

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد از فارغ‌التحصیلی سالیانه ۱۴۰۰ دانشگاهی در حوزه ارتباطات در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه بیشتر این افراد که در دوره دکتری تحصیل کرده‌اند به جای کنشگری در حوزه خود، تمایل بیشتری به حوزه‌های مدیریتی دارند.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی‌پور در آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که امروز ـ دوشنبه ـ ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور وزیر علوم و مدیران روابط عمومی مراکز آموزش عالی در دانشگاه الزهرا (س) در حال برگزاری است، به اهمیت جایگاه روابط عمومی در دستگاه‌ها و نقش دانشگاه‌ها در تبیین این جایگاه اشاره کرد و گفت: اگر جلسه‌ای برای روز جهانی ارتباطات تشکیل می‌دهیم از جهت ارزیابی و یادآوری اهمیت جایگاه روابط عمومی به اهالی رسانه نیست بلکه این جلسه با هدف توجه دادن به نهاد حکمرانی به روابط عمومی تشکیل می‌شود؛ چرا که جایگاه و اهمیت این بخش در دستگاه‌ها تا اندازه‌ای مهم و کلیدی است که فضای روانی کشور و جهان تحت تاثیر عملکرد آن هدایت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر امروز درباره‌ی روابط عمومی‌ها و ارتباطات سخنرانی می‌کنیم در واقع صحبت از کهکشانی است که حدود و قصوری برای آن وجود ندارد و آینده کشور و جهان نیز از این بخش و عملکرد ارتباطات جدید است؛ چرا که نمی‌توان ارتباطات را صرفا به رسانه‌هایی که ما می‌شناسیم خلاصه کرد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد یادآور شد: ما نمی‌توانیم ارتباطات را بخش‌بندی و از حوزه‌های مختلف حذف کنیم؛ در واقع ما امروز در کشور ده‌ها و صدها واحد روابط عمومی داریم اما همچنان متاسفانه با چالش اقناع افکار عمومی در کشور مواجه شدیم و باید صورت‌بندی دقیقی در این زمینه انجام شود؛ چراکه آینده حال و دور کشورمان به حوزه ارتباطات متکی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در حوزه ارتباطات موفق عمل کنیم ما می‌توانیم شکست را پیروزی و حتی پیروزی را شکست نشان دهیم بنابراین نباید از تاثیرات و نقش کلیدی این حوزه غفلت بورزیم.

مهدی‌پور یادآور شد: ما در سال ۱۴۰۰ خروجی دانشگاه‌ها در حوزه ارتباطات داریم که بیشتر این فارغ‌التحصیلان در دوره دکتری و بعد از آن در مقطع ارشد و در نهایت کارشناسی هستند اما متاسفانه نتیجه‌ای که حاصل شده است این است که کنشگران کارشناسی ارتباطات تمایل بیشتری به نقش مدیریتی دارند.

وی خاطرنشان کرد: بین مفهوم ارتباطات و روابط عمومی تفاوتی وجود دارد که باید به آن توجه کنیم. روابط عمومی نباید جایگزین رسانه شود و وظیفه آن پاسخگویی به افکار عمومی در حوزه ابهامات است. متاسفانه امروزه این مفهوم با کار رسانه‌ای معادل شده است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اضافه کرد: آینده جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ به حوزه ارتباطات وابسته است و باید ما حکمرانی و تنظیم‌گری رسانه‌ای کشور را تغییر بدهیم و در این زمینه آکادمی می‌تواند نقش اصلی ایفا کند و همچنان که دانشگاه‌ها سه ضلع اصلی تولید جنگ نرم در آمریکا هستند باید در کشور نیز به نقش آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد تا موقعیت ارتباطات و روابط عمومی از حالت انفعالی به فعال تبدیل شود.

انتهای پیام

برچسب ها: فارغ‌التحصيلان دانشگاهي
پست قبلی

میزان دید افقی مهران به ۱۰ متر رسید

پست بعدی

مبارزه با آفت سن مادری و پوره در اراضی کشاورزی استان‌سمنان به ۱۸ هزار هکتار رسید

مربوطه پست ها

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟
دانشگاه

چگونه آزمون TOLC و SAT آینده تحصیلی شما را تضمین می‌کنند؟

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۴
رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم
دانشگاه

رازهای برتر موفقیت تحصیلی: بهترین مشاور کنکور و راهکارهای نوین جهت فتح قله‌های علم

۲۹ اسفند ۱۴۰۳
نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی
دانشگاه

نحوه استخراج مقاله از پایان نامه مدیریت و روانشناسی

۱۴ مهر ۱۴۰۳
راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه
دانشگاه

راهنمای کامل جلسه دفاع از پایان‌ نامه

۲۱ فروردین ۱۴۰۳
آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها
دانشگاه

آموزش زبان آلمانی از طریق فیلم‌ها و سریال‌ها

۱۲ فروردین ۱۴۰۳
اصول کلیدی برنامه ریزی درسی
دانشگاه

آموزش انجام برنامه ریزی درسی | موفقیت تحصیلی با برنامه ریزی

۲۴ شهریور ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.