دانش جوین
پنجشنبه, خرداد ۲۲, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

فیل اسپنسر از سیاست چند پلتفرمی ایکس باکس با اشاره به عناوین فرست پارتی جدید دفاع می‌کند

گیمفا توسط گیمفا
۲۸ بهمن ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
1
فیل اسپنسر از سیاست چند پلتفرمی ایکس باکس با اشاره به عناوین فرست پارتی جدید دفاع می‌کند
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

استراتژی چند پلتفرمی ایکس باکس، همچنان یکی از بحث‌ برانگیز‌ترین موضوعات فعلی صنعت گیمینگ است. حال در مصاحبه‌ای جدید، مدیر ایکس باکس، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، بار دیگر از این سیاست و پیامد‌های آن دفاع کرد.

تبلیغات

در آخرین پادکست کانال یوتیوب Xbox Era ، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت به توضیح دوباره یکی از بیانات گذشته خود در مورد ادغام Activision Blizzard پرداخته است. در گذشته، او گفته بود که سونی از ۳۰ درصدی که از فروش بازی‌های مایکروسافت روی پلتفرم خود به دست می‌آورد، روی بستن قراردادهای انحصاری سرمایه‌گذاری می‌کند تا بتواند بخش گیمینگ مایکروسافت را تضعیف کند.

این سخنان، با واکنش‌های مختلفی روبرو شد، زیرا مایکروسافت به تازگی دنبال کردن سیاست مولتی پلتفرم را جدی گرفته است. حال در این پادکست، او با تصحیح سخنان خود، یادآور شد که دریافت ۷۰ درصد از فروش عناوین خود روی دیگر پلتفرم‌ها، عدد کمی نیست.

او در این باره این چنین گفت:

من واقعاً به این علاقه دارم که برای تمام بازی‌ها، به درآمدزایی کامل برسیم. ۷۰ درصدی که ما از دیگر پلتفرم‌ها به دست می‌آوریم، در ساخت بازی‌های فرست پارتی بیشتر، بسیار سودمند خواهد بود.

او همچنین باور داشت که این سودآوری، در آینده و با ورود عناوین بیشتری از سوی ایکس باکس به بازار، برجسته‌تر خواهد شد.

در ادامه، اسپنسر اعلام کرد که جذب بازیکنان پلتفرم‌های رقیب به سوی کنسول‌های ایکس باکس، دیگر اولویت مایکروسافت نخواهد بود؛ بلکه این شرکت از این پس روی حداکثر کردن مخاطبین خود در سطح جهانی و روی اکثر پلتفرم‌ها تمرکز خواهد کرد.

ما دیگر تلاش نمی‌کنیم که بازیکنان دیگر پتلفرم‌ها را به ایکس باکس هدایت کنیم.

در بخش نهایی این مصاحبه، اسپنسر اظهار داشت که سود حاصل از نشر عناوین ایکس باکس روی دیگر پلتفرم‌ها، به مایکروسافت اجازه خواهد داد به تأمین مالی کسب و کار سخت افزاری خود در بخش گیمینگ ادامه دهد. این رابطه ایکس باکس با دیگر پلتفرم‌ها، مخاطبین آنها را برای نسل بعدی کنسول‌های ایکس باکس، حیاتی خواهد کرد.

BrainiacHaj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)اپوزیسیون گیمفابدون‍ تعصبهادی صفائیtintino0ashil0oRebel2292john117ADOLFA0seyed0AJohnny silverhandAhmad_bkARTHUR MORGANSinacrystal skyGOD OF WAR 3MotinCambyses The ThirdMax22more

استراتژی چند پلتفرمی ایکس باکس، همچنان یکی از بحث‌ برانگیز‌ترین موضوعات فعلی صنعت گیمینگ است. حال در مصاحبه‌ای جدید، مدیر ایکس باکس، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، بار دیگر از این سیاست و پیامد‌های آن دفاع کرد.

تبلیغات

در آخرین پادکست کانال یوتیوب Xbox Era ، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت به توضیح دوباره یکی از بیانات گذشته خود در مورد ادغام Activision Blizzard پرداخته است. در گذشته، او گفته بود که سونی از ۳۰ درصدی که از فروش بازی‌های مایکروسافت روی پلتفرم خود به دست می‌آورد، روی بستن قراردادهای انحصاری سرمایه‌گذاری می‌کند تا بتواند بخش گیمینگ مایکروسافت را تضعیف کند.

این سخنان، با واکنش‌های مختلفی روبرو شد، زیرا مایکروسافت به تازگی دنبال کردن سیاست مولتی پلتفرم را جدی گرفته است. حال در این پادکست، او با تصحیح سخنان خود، یادآور شد که دریافت ۷۰ درصد از فروش عناوین خود روی دیگر پلتفرم‌ها، عدد کمی نیست.

او در این باره این چنین گفت:

من واقعاً به این علاقه دارم که برای تمام بازی‌ها، به درآمدزایی کامل برسیم. ۷۰ درصدی که ما از دیگر پلتفرم‌ها به دست می‌آوریم، در ساخت بازی‌های فرست پارتی بیشتر، بسیار سودمند خواهد بود.

او همچنین باور داشت که این سودآوری، در آینده و با ورود عناوین بیشتری از سوی ایکس باکس به بازار، برجسته‌تر خواهد شد.

در ادامه، اسپنسر اعلام کرد که جذب بازیکنان پلتفرم‌های رقیب به سوی کنسول‌های ایکس باکس، دیگر اولویت مایکروسافت نخواهد بود؛ بلکه این شرکت از این پس روی حداکثر کردن مخاطبین خود در سطح جهانی و روی اکثر پلتفرم‌ها تمرکز خواهد کرد.

ما دیگر تلاش نمی‌کنیم که بازیکنان دیگر پتلفرم‌ها را به ایکس باکس هدایت کنیم.

در بخش نهایی این مصاحبه، اسپنسر اظهار داشت که سود حاصل از نشر عناوین ایکس باکس روی دیگر پلتفرم‌ها، به مایکروسافت اجازه خواهد داد به تأمین مالی کسب و کار سخت افزاری خود در بخش گیمینگ ادامه دهد. این رابطه ایکس باکس با دیگر پلتفرم‌ها، مخاطبین آنها را برای نسل بعدی کنسول‌های ایکس باکس، حیاتی خواهد کرد.

BrainiacHaj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)اپوزیسیون گیمفابدون‍ تعصبهادی صفائیtintino0ashil0oRebel2292john117ADOLFA0seyed0AJohnny silverhandAhmad_bkARTHUR MORGANSinacrystal skyGOD OF WAR 3MotinCambyses The ThirdMax22more

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

استراتژی چند پلتفرمی ایکس باکس، همچنان یکی از بحث‌ برانگیز‌ترین موضوعات فعلی صنعت گیمینگ است. حال در مصاحبه‌ای جدید، مدیر ایکس باکس، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، بار دیگر از این سیاست و پیامد‌های آن دفاع کرد.

تبلیغات

در آخرین پادکست کانال یوتیوب Xbox Era ، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت به توضیح دوباره یکی از بیانات گذشته خود در مورد ادغام Activision Blizzard پرداخته است. در گذشته، او گفته بود که سونی از ۳۰ درصدی که از فروش بازی‌های مایکروسافت روی پلتفرم خود به دست می‌آورد، روی بستن قراردادهای انحصاری سرمایه‌گذاری می‌کند تا بتواند بخش گیمینگ مایکروسافت را تضعیف کند.

این سخنان، با واکنش‌های مختلفی روبرو شد، زیرا مایکروسافت به تازگی دنبال کردن سیاست مولتی پلتفرم را جدی گرفته است. حال در این پادکست، او با تصحیح سخنان خود، یادآور شد که دریافت ۷۰ درصد از فروش عناوین خود روی دیگر پلتفرم‌ها، عدد کمی نیست.

او در این باره این چنین گفت:

من واقعاً به این علاقه دارم که برای تمام بازی‌ها، به درآمدزایی کامل برسیم. ۷۰ درصدی که ما از دیگر پلتفرم‌ها به دست می‌آوریم، در ساخت بازی‌های فرست پارتی بیشتر، بسیار سودمند خواهد بود.

او همچنین باور داشت که این سودآوری، در آینده و با ورود عناوین بیشتری از سوی ایکس باکس به بازار، برجسته‌تر خواهد شد.

در ادامه، اسپنسر اعلام کرد که جذب بازیکنان پلتفرم‌های رقیب به سوی کنسول‌های ایکس باکس، دیگر اولویت مایکروسافت نخواهد بود؛ بلکه این شرکت از این پس روی حداکثر کردن مخاطبین خود در سطح جهانی و روی اکثر پلتفرم‌ها تمرکز خواهد کرد.

ما دیگر تلاش نمی‌کنیم که بازیکنان دیگر پتلفرم‌ها را به ایکس باکس هدایت کنیم.

در بخش نهایی این مصاحبه، اسپنسر اظهار داشت که سود حاصل از نشر عناوین ایکس باکس روی دیگر پلتفرم‌ها، به مایکروسافت اجازه خواهد داد به تأمین مالی کسب و کار سخت افزاری خود در بخش گیمینگ ادامه دهد. این رابطه ایکس باکس با دیگر پلتفرم‌ها، مخاطبین آنها را برای نسل بعدی کنسول‌های ایکس باکس، حیاتی خواهد کرد.

BrainiacHaj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)اپوزیسیون گیمفابدون‍ تعصبهادی صفائیtintino0ashil0oRebel2292john117ADOLFA0seyed0AJohnny silverhandAhmad_bkARTHUR MORGANSinacrystal skyGOD OF WAR 3MotinCambyses The ThirdMax22more

استراتژی چند پلتفرمی ایکس باکس، همچنان یکی از بحث‌ برانگیز‌ترین موضوعات فعلی صنعت گیمینگ است. حال در مصاحبه‌ای جدید، مدیر ایکس باکس، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، بار دیگر از این سیاست و پیامد‌های آن دفاع کرد.

تبلیغات

در آخرین پادکست کانال یوتیوب Xbox Era ، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت به توضیح دوباره یکی از بیانات گذشته خود در مورد ادغام Activision Blizzard پرداخته است. در گذشته، او گفته بود که سونی از ۳۰ درصدی که از فروش بازی‌های مایکروسافت روی پلتفرم خود به دست می‌آورد، روی بستن قراردادهای انحصاری سرمایه‌گذاری می‌کند تا بتواند بخش گیمینگ مایکروسافت را تضعیف کند.

این سخنان، با واکنش‌های مختلفی روبرو شد، زیرا مایکروسافت به تازگی دنبال کردن سیاست مولتی پلتفرم را جدی گرفته است. حال در این پادکست، او با تصحیح سخنان خود، یادآور شد که دریافت ۷۰ درصد از فروش عناوین خود روی دیگر پلتفرم‌ها، عدد کمی نیست.

او در این باره این چنین گفت:

من واقعاً به این علاقه دارم که برای تمام بازی‌ها، به درآمدزایی کامل برسیم. ۷۰ درصدی که ما از دیگر پلتفرم‌ها به دست می‌آوریم، در ساخت بازی‌های فرست پارتی بیشتر، بسیار سودمند خواهد بود.

او همچنین باور داشت که این سودآوری، در آینده و با ورود عناوین بیشتری از سوی ایکس باکس به بازار، برجسته‌تر خواهد شد.

در ادامه، اسپنسر اعلام کرد که جذب بازیکنان پلتفرم‌های رقیب به سوی کنسول‌های ایکس باکس، دیگر اولویت مایکروسافت نخواهد بود؛ بلکه این شرکت از این پس روی حداکثر کردن مخاطبین خود در سطح جهانی و روی اکثر پلتفرم‌ها تمرکز خواهد کرد.

ما دیگر تلاش نمی‌کنیم که بازیکنان دیگر پتلفرم‌ها را به ایکس باکس هدایت کنیم.

در بخش نهایی این مصاحبه، اسپنسر اظهار داشت که سود حاصل از نشر عناوین ایکس باکس روی دیگر پلتفرم‌ها، به مایکروسافت اجازه خواهد داد به تأمین مالی کسب و کار سخت افزاری خود در بخش گیمینگ ادامه دهد. این رابطه ایکس باکس با دیگر پلتفرم‌ها، مخاطبین آنها را برای نسل بعدی کنسول‌های ایکس باکس، حیاتی خواهد کرد.

BrainiacHaj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی)اپوزیسیون گیمفابدون‍ تعصبهادی صفائیtintino0ashil0oRebel2292john117ADOLFA0seyed0AJohnny silverhandAhmad_bkARTHUR MORGANSinacrystal skyGOD OF WAR 3MotinCambyses The ThirdMax22more
پست قبلی

استودیوی توسعه‌دهنده Avowed برنامه دارد تا ۱۰۰ سالگی خود در صنعت بازی‌سازی حضور داشته باشد

پست بعدی

در شوکیس‌های بعدی ایکس باکس لوگوهای نینتندو و پلی استیشن نمایش داده می‌شوند

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • راهنمای جامع تست سلامت باتری لپ‌تاپ
  • «ریخته‌گری تراکتورسازی ایران»؛ سومین شرکت برتر بازار سرمایه
  • پرتنوع‌ترین بخش بازار خودرو کشور
  • کمپین بزرگ «شِل» برای بسته‌بندی‌های جدید
  • کیا «EV۶»؛ عبوس یا خوش‌فرم؟
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.