دانش جوین
سه شنبه, تیر ۱۰, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

مهندسان نینتندو دلیل کیفیت پایین استریم بازی‌ها در GameChat را توضیح دادند

گیمفا توسط گیمفا
۲۰ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
مهندسان نینتندو دلیل کیفیت پایین استریم بازی‌ها در GameChat را توضیح دادند
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گفته مهندسان، نینتندو می‌خواهد تضمین کند که اجرای GameChat تاثیری منفی بر عملکرد بازی‌ها نمی‌گذارد و بازی‌ها همچنان به‌ صورت روان و بدون مشکل اجرا می‌شوند.

تبلیغات

در دایرکت اختصاصی سوییچ ۲ که هفته گذشته برگزار شد، از یک ویژگی‌ کلیدی نینتندو سوییچ ۲ پرده‌برداری شد. این ویژگی که GameChat نام داشت از طریق دکمه C که روی کنترلرهای سوییچ ۲ قرار دارد، فعال می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد که از طریق صدا، تصویر و حتی به اشتراک گذاشتن بازی‌هایی که در حال انجامش هستند، به صورت آنلاین با دیگران ارتباط برقرار کنند. اما نکته قابل توجه رزولوشن پایین این ویژگی هنگام پخش زنده بازی‌ها بود.

در گفت‌وگو با GameSpot، تاکوهیرو دوهتا، مدیر توسعه سخت‌افزار سوییچ ۲، و تتسویا ساساکی، مدیر فنی، درباره اینکه چگونه محدودیت‌های فنی باعث شدند بازی‌هایی که از طریق GameChat استریم می‌شوند رزولوشن پایینی داشته باشند، صحبت کردند. این موضوع در دنیایی که استریم‌های یوتیوب، توییچ و حتی دیسکورد را داریم، غیرمنتظره است.

به گفته تاکوهیرو دوهتا، همه چیز به نحوه تخصیص منابع سخت‌افزاری سوییچ ۲ بین نرم‌افزارهای مختلفی که باید اجرا کند، بستگی دارد. به عبارت دیگر، چون کنسول سوییچ ۲ منابع محدودی برای پردازش در اختیار دارد، نینتندو مجبور بوده تصمیم بگیرد این منابع را چگونه بین ویژگی‌های مختلف مانند اجرای بازی‌ها و پشتیبانی از GameChat تقسیم کند. اولویت نینتندو این بوده که تجربه بازی‌ها روان و با کیفیت باشد و از مشکلاتی که ممکن است بر اثر ویژگی‌های دیگر به وجود بیاید، جلوگیری شود. از آنجا که استریم بازی‌ها نیاز به توان پردازشی بالایی دارد، نینتندو نمی‌خواست این ویژگی‌ باعث کاهش کیفیت بازی‌ها شود.

تاکوهیرو دوهتا در این رابطه گفته است:

برای درک بهتر موضوع، باید درباره منابع سخت‌افزاری سیستم توضیح بدهم. به عبارت ساده، هر کنسول نیاز به منابع خاصی (مثل پردازنده، حافظه و پهنای باند شبکه) برای اجرای بازی‌ها و ویژگی‌های مختلف دارد. اگرچه در کنسول نینتندو سوییچ ۲، با سخت‌افزار قویتری نسبت به مدل قبلی طرفیم، اما باز هم مجبور بودیم از منابعی که در اختیار داریم به صورت بهینه استفاده کنیم. ویژگی GameChat به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند همزمان با بازی اجرا شود بدون اینکه در کیفیت یا تجربه بازی مشکلی ایجاد کند. همچنین، علاوه بر منابع پردازشی و حافظه، عوامل دیگری مثل سیستم‌های استریم و شبکه‌ نیز باید در نظر گرفته می‌شدند زیرا برای چت صوتی یا استریم بازی، سیستم باید بتواند به درستی داده‌ها را منتقل کند. همه این موارد در نهایت منجر به کیفیت پایین‌تر ویدیو‌ها در GameChat شدند.

تتسویا ساساکی نیز بر تمایل نینتندو به ارائه بهترین تجربه به بازیکنان تاکید کرده و گفته است:

در طراحی کنسول نینتندو سوییچ ۲، باید اطمینان حاصل می‌شد که بازی‌ها بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند و هیچ ویژگی دیگری (مانند چت صوتی یا اتصال به شبکه) بر عملکرد بازی‌ها تأثیر منفی نمی‌گذارد. زیرا نینتندو می‌خواست بازی‌ها در اولویت قرار گیرند و منابع لازم برای اجرای روان آن‌ها محفوظ بماند. اگرچه سوییچ ۲ توان سخت‌افزاری بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد، اما این منابع هنوز محدود هستند و باید به صورتی تخصیص داده شوند که همه بخش‌ها (مانند بازی‌ها، چت صوتی، و ارتباطات شبکه‌ای) به درستی کار کنند. برای ویژگی‌هایی مانند GameChat یا استریم بازی‌ها، اتصال به شبکه باید پایدار و سریع باشد. به همین دلیل، برای تضمین تجربه‌ای خوب، نینتندو باید همه جنبه‌های فنی (مثل پهنای باند شبکه، سرعت اتصال و… ) را مدیریت می‌کرد.

Hossein24AEORoyalknightحمید3doMeafanaساب زیرو ❄️FaithMehrdadIliya Ganbari

به گفته مهندسان، نینتندو می‌خواهد تضمین کند که اجرای GameChat تاثیری منفی بر عملکرد بازی‌ها نمی‌گذارد و بازی‌ها همچنان به‌ صورت روان و بدون مشکل اجرا می‌شوند.

تبلیغات

در دایرکت اختصاصی سوییچ ۲ که هفته گذشته برگزار شد، از یک ویژگی‌ کلیدی نینتندو سوییچ ۲ پرده‌برداری شد. این ویژگی که GameChat نام داشت از طریق دکمه C که روی کنترلرهای سوییچ ۲ قرار دارد، فعال می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد که از طریق صدا، تصویر و حتی به اشتراک گذاشتن بازی‌هایی که در حال انجامش هستند، به صورت آنلاین با دیگران ارتباط برقرار کنند. اما نکته قابل توجه رزولوشن پایین این ویژگی هنگام پخش زنده بازی‌ها بود.

در گفت‌وگو با GameSpot، تاکوهیرو دوهتا، مدیر توسعه سخت‌افزار سوییچ ۲، و تتسویا ساساکی، مدیر فنی، درباره اینکه چگونه محدودیت‌های فنی باعث شدند بازی‌هایی که از طریق GameChat استریم می‌شوند رزولوشن پایینی داشته باشند، صحبت کردند. این موضوع در دنیایی که استریم‌های یوتیوب، توییچ و حتی دیسکورد را داریم، غیرمنتظره است.

به گفته تاکوهیرو دوهتا، همه چیز به نحوه تخصیص منابع سخت‌افزاری سوییچ ۲ بین نرم‌افزارهای مختلفی که باید اجرا کند، بستگی دارد. به عبارت دیگر، چون کنسول سوییچ ۲ منابع محدودی برای پردازش در اختیار دارد، نینتندو مجبور بوده تصمیم بگیرد این منابع را چگونه بین ویژگی‌های مختلف مانند اجرای بازی‌ها و پشتیبانی از GameChat تقسیم کند. اولویت نینتندو این بوده که تجربه بازی‌ها روان و با کیفیت باشد و از مشکلاتی که ممکن است بر اثر ویژگی‌های دیگر به وجود بیاید، جلوگیری شود. از آنجا که استریم بازی‌ها نیاز به توان پردازشی بالایی دارد، نینتندو نمی‌خواست این ویژگی‌ باعث کاهش کیفیت بازی‌ها شود.

تاکوهیرو دوهتا در این رابطه گفته است:

برای درک بهتر موضوع، باید درباره منابع سخت‌افزاری سیستم توضیح بدهم. به عبارت ساده، هر کنسول نیاز به منابع خاصی (مثل پردازنده، حافظه و پهنای باند شبکه) برای اجرای بازی‌ها و ویژگی‌های مختلف دارد. اگرچه در کنسول نینتندو سوییچ ۲، با سخت‌افزار قویتری نسبت به مدل قبلی طرفیم، اما باز هم مجبور بودیم از منابعی که در اختیار داریم به صورت بهینه استفاده کنیم. ویژگی GameChat به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند همزمان با بازی اجرا شود بدون اینکه در کیفیت یا تجربه بازی مشکلی ایجاد کند. همچنین، علاوه بر منابع پردازشی و حافظه، عوامل دیگری مثل سیستم‌های استریم و شبکه‌ نیز باید در نظر گرفته می‌شدند زیرا برای چت صوتی یا استریم بازی، سیستم باید بتواند به درستی داده‌ها را منتقل کند. همه این موارد در نهایت منجر به کیفیت پایین‌تر ویدیو‌ها در GameChat شدند.

تتسویا ساساکی نیز بر تمایل نینتندو به ارائه بهترین تجربه به بازیکنان تاکید کرده و گفته است:

در طراحی کنسول نینتندو سوییچ ۲، باید اطمینان حاصل می‌شد که بازی‌ها بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند و هیچ ویژگی دیگری (مانند چت صوتی یا اتصال به شبکه) بر عملکرد بازی‌ها تأثیر منفی نمی‌گذارد. زیرا نینتندو می‌خواست بازی‌ها در اولویت قرار گیرند و منابع لازم برای اجرای روان آن‌ها محفوظ بماند. اگرچه سوییچ ۲ توان سخت‌افزاری بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد، اما این منابع هنوز محدود هستند و باید به صورتی تخصیص داده شوند که همه بخش‌ها (مانند بازی‌ها، چت صوتی، و ارتباطات شبکه‌ای) به درستی کار کنند. برای ویژگی‌هایی مانند GameChat یا استریم بازی‌ها، اتصال به شبکه باید پایدار و سریع باشد. به همین دلیل، برای تضمین تجربه‌ای خوب، نینتندو باید همه جنبه‌های فنی (مثل پهنای باند شبکه، سرعت اتصال و… ) را مدیریت می‌کرد.

Hossein24AEORoyalknightحمید3doMeafanaساب زیرو ❄️FaithMehrdadIliya Ganbari

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

به گفته مهندسان، نینتندو می‌خواهد تضمین کند که اجرای GameChat تاثیری منفی بر عملکرد بازی‌ها نمی‌گذارد و بازی‌ها همچنان به‌ صورت روان و بدون مشکل اجرا می‌شوند.

تبلیغات

در دایرکت اختصاصی سوییچ ۲ که هفته گذشته برگزار شد، از یک ویژگی‌ کلیدی نینتندو سوییچ ۲ پرده‌برداری شد. این ویژگی که GameChat نام داشت از طریق دکمه C که روی کنترلرهای سوییچ ۲ قرار دارد، فعال می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد که از طریق صدا، تصویر و حتی به اشتراک گذاشتن بازی‌هایی که در حال انجامش هستند، به صورت آنلاین با دیگران ارتباط برقرار کنند. اما نکته قابل توجه رزولوشن پایین این ویژگی هنگام پخش زنده بازی‌ها بود.

در گفت‌وگو با GameSpot، تاکوهیرو دوهتا، مدیر توسعه سخت‌افزار سوییچ ۲، و تتسویا ساساکی، مدیر فنی، درباره اینکه چگونه محدودیت‌های فنی باعث شدند بازی‌هایی که از طریق GameChat استریم می‌شوند رزولوشن پایینی داشته باشند، صحبت کردند. این موضوع در دنیایی که استریم‌های یوتیوب، توییچ و حتی دیسکورد را داریم، غیرمنتظره است.

به گفته تاکوهیرو دوهتا، همه چیز به نحوه تخصیص منابع سخت‌افزاری سوییچ ۲ بین نرم‌افزارهای مختلفی که باید اجرا کند، بستگی دارد. به عبارت دیگر، چون کنسول سوییچ ۲ منابع محدودی برای پردازش در اختیار دارد، نینتندو مجبور بوده تصمیم بگیرد این منابع را چگونه بین ویژگی‌های مختلف مانند اجرای بازی‌ها و پشتیبانی از GameChat تقسیم کند. اولویت نینتندو این بوده که تجربه بازی‌ها روان و با کیفیت باشد و از مشکلاتی که ممکن است بر اثر ویژگی‌های دیگر به وجود بیاید، جلوگیری شود. از آنجا که استریم بازی‌ها نیاز به توان پردازشی بالایی دارد، نینتندو نمی‌خواست این ویژگی‌ باعث کاهش کیفیت بازی‌ها شود.

تاکوهیرو دوهتا در این رابطه گفته است:

برای درک بهتر موضوع، باید درباره منابع سخت‌افزاری سیستم توضیح بدهم. به عبارت ساده، هر کنسول نیاز به منابع خاصی (مثل پردازنده، حافظه و پهنای باند شبکه) برای اجرای بازی‌ها و ویژگی‌های مختلف دارد. اگرچه در کنسول نینتندو سوییچ ۲، با سخت‌افزار قویتری نسبت به مدل قبلی طرفیم، اما باز هم مجبور بودیم از منابعی که در اختیار داریم به صورت بهینه استفاده کنیم. ویژگی GameChat به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند همزمان با بازی اجرا شود بدون اینکه در کیفیت یا تجربه بازی مشکلی ایجاد کند. همچنین، علاوه بر منابع پردازشی و حافظه، عوامل دیگری مثل سیستم‌های استریم و شبکه‌ نیز باید در نظر گرفته می‌شدند زیرا برای چت صوتی یا استریم بازی، سیستم باید بتواند به درستی داده‌ها را منتقل کند. همه این موارد در نهایت منجر به کیفیت پایین‌تر ویدیو‌ها در GameChat شدند.

تتسویا ساساکی نیز بر تمایل نینتندو به ارائه بهترین تجربه به بازیکنان تاکید کرده و گفته است:

در طراحی کنسول نینتندو سوییچ ۲، باید اطمینان حاصل می‌شد که بازی‌ها بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند و هیچ ویژگی دیگری (مانند چت صوتی یا اتصال به شبکه) بر عملکرد بازی‌ها تأثیر منفی نمی‌گذارد. زیرا نینتندو می‌خواست بازی‌ها در اولویت قرار گیرند و منابع لازم برای اجرای روان آن‌ها محفوظ بماند. اگرچه سوییچ ۲ توان سخت‌افزاری بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد، اما این منابع هنوز محدود هستند و باید به صورتی تخصیص داده شوند که همه بخش‌ها (مانند بازی‌ها، چت صوتی، و ارتباطات شبکه‌ای) به درستی کار کنند. برای ویژگی‌هایی مانند GameChat یا استریم بازی‌ها، اتصال به شبکه باید پایدار و سریع باشد. به همین دلیل، برای تضمین تجربه‌ای خوب، نینتندو باید همه جنبه‌های فنی (مثل پهنای باند شبکه، سرعت اتصال و… ) را مدیریت می‌کرد.

Hossein24AEORoyalknightحمید3doMeafanaساب زیرو ❄️FaithMehrdadIliya Ganbari

به گفته مهندسان، نینتندو می‌خواهد تضمین کند که اجرای GameChat تاثیری منفی بر عملکرد بازی‌ها نمی‌گذارد و بازی‌ها همچنان به‌ صورت روان و بدون مشکل اجرا می‌شوند.

تبلیغات

در دایرکت اختصاصی سوییچ ۲ که هفته گذشته برگزار شد، از یک ویژگی‌ کلیدی نینتندو سوییچ ۲ پرده‌برداری شد. این ویژگی که GameChat نام داشت از طریق دکمه C که روی کنترلرهای سوییچ ۲ قرار دارد، فعال می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد که از طریق صدا، تصویر و حتی به اشتراک گذاشتن بازی‌هایی که در حال انجامش هستند، به صورت آنلاین با دیگران ارتباط برقرار کنند. اما نکته قابل توجه رزولوشن پایین این ویژگی هنگام پخش زنده بازی‌ها بود.

در گفت‌وگو با GameSpot، تاکوهیرو دوهتا، مدیر توسعه سخت‌افزار سوییچ ۲، و تتسویا ساساکی، مدیر فنی، درباره اینکه چگونه محدودیت‌های فنی باعث شدند بازی‌هایی که از طریق GameChat استریم می‌شوند رزولوشن پایینی داشته باشند، صحبت کردند. این موضوع در دنیایی که استریم‌های یوتیوب، توییچ و حتی دیسکورد را داریم، غیرمنتظره است.

به گفته تاکوهیرو دوهتا، همه چیز به نحوه تخصیص منابع سخت‌افزاری سوییچ ۲ بین نرم‌افزارهای مختلفی که باید اجرا کند، بستگی دارد. به عبارت دیگر، چون کنسول سوییچ ۲ منابع محدودی برای پردازش در اختیار دارد، نینتندو مجبور بوده تصمیم بگیرد این منابع را چگونه بین ویژگی‌های مختلف مانند اجرای بازی‌ها و پشتیبانی از GameChat تقسیم کند. اولویت نینتندو این بوده که تجربه بازی‌ها روان و با کیفیت باشد و از مشکلاتی که ممکن است بر اثر ویژگی‌های دیگر به وجود بیاید، جلوگیری شود. از آنجا که استریم بازی‌ها نیاز به توان پردازشی بالایی دارد، نینتندو نمی‌خواست این ویژگی‌ باعث کاهش کیفیت بازی‌ها شود.

تاکوهیرو دوهتا در این رابطه گفته است:

برای درک بهتر موضوع، باید درباره منابع سخت‌افزاری سیستم توضیح بدهم. به عبارت ساده، هر کنسول نیاز به منابع خاصی (مثل پردازنده، حافظه و پهنای باند شبکه) برای اجرای بازی‌ها و ویژگی‌های مختلف دارد. اگرچه در کنسول نینتندو سوییچ ۲، با سخت‌افزار قویتری نسبت به مدل قبلی طرفیم، اما باز هم مجبور بودیم از منابعی که در اختیار داریم به صورت بهینه استفاده کنیم. ویژگی GameChat به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند همزمان با بازی اجرا شود بدون اینکه در کیفیت یا تجربه بازی مشکلی ایجاد کند. همچنین، علاوه بر منابع پردازشی و حافظه، عوامل دیگری مثل سیستم‌های استریم و شبکه‌ نیز باید در نظر گرفته می‌شدند زیرا برای چت صوتی یا استریم بازی، سیستم باید بتواند به درستی داده‌ها را منتقل کند. همه این موارد در نهایت منجر به کیفیت پایین‌تر ویدیو‌ها در GameChat شدند.

تتسویا ساساکی نیز بر تمایل نینتندو به ارائه بهترین تجربه به بازیکنان تاکید کرده و گفته است:

در طراحی کنسول نینتندو سوییچ ۲، باید اطمینان حاصل می‌شد که بازی‌ها بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند و هیچ ویژگی دیگری (مانند چت صوتی یا اتصال به شبکه) بر عملکرد بازی‌ها تأثیر منفی نمی‌گذارد. زیرا نینتندو می‌خواست بازی‌ها در اولویت قرار گیرند و منابع لازم برای اجرای روان آن‌ها محفوظ بماند. اگرچه سوییچ ۲ توان سخت‌افزاری بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد، اما این منابع هنوز محدود هستند و باید به صورتی تخصیص داده شوند که همه بخش‌ها (مانند بازی‌ها، چت صوتی، و ارتباطات شبکه‌ای) به درستی کار کنند. برای ویژگی‌هایی مانند GameChat یا استریم بازی‌ها، اتصال به شبکه باید پایدار و سریع باشد. به همین دلیل، برای تضمین تجربه‌ای خوب، نینتندو باید همه جنبه‌های فنی (مثل پهنای باند شبکه، سرعت اتصال و… ) را مدیریت می‌کرد.

Hossein24AEORoyalknightحمید3doMeafanaساب زیرو ❄️FaithMehrdadIliya Ganbari
پست قبلی

بازی‌های ماه آوریل سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم مشخص شدند

پست بعدی

در سراشیبی سقوط؛ دلایل افت کیفیت بازی های ویدیویی

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − سیزده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • سوگ خوانی حامد طاها در سومین روز از «خیمه هنر»
  • مراسم تشییع پیکر جمال اجلالی سه‌شنبه برگزار می‌شود
  • روایتی طنز از تجاوز آمریکا و رژیم غاصب در «پوزه‌بند»
  • آغاز به کار مجدد مرکز تئاتر مولوی؛ ۲ نمایش اجرای عمومی دارند
  • شنیدن یک عرض ارادت موسیقایی به محضر سید الشهدا؛ بداهه‌ای برای پیانو
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.