دانش جوین
دوشنبه, مرداد ۱۳, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی صنعت و تجارت

وعده عرضه خودرو در بورس و چند ابهام

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۴ آبان ۱۴۰۰
در صنعت و تجارت
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
2
12
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

به گزارش دانشجو اینترنشنال، زمزمه عرضه خودرو در بورس در قالب طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو از سوی مجلس نشینان از اوایل پاییز سال گذشته به گوش رسید. طرحی که گفته شده بود به زودی به اجرا خواهد رسید و محور اصلی آن، عرضه خودرو در بورس کالای ایران به منظور شفافیت بالای معاملات این بورس و تحقق اهداف برای تبدیل خودرو به یک کالای مصرفی اعلام شده بود.

در این راستا اواخر ابان سال گذشته نیز کلیات طرح ساماندهی عرضه خودرو در بورس توسط مجلس تصویب و اعلام شد که بر اساس این طرح هر شخص می‌تواند هر سه سال یک بار با یک کد ملی، یک خودرو در بورس کالا خریداری و قبل از پایان سه سال مقرر نمی‌تواند اقدام به فروش خودرو کند.

همچنین در ۲۹ فروردین ماه سال جاری حجت الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از مصوبه این کمیسیون برای عرضه خودرو در بورس کالا جهت متعادل سازی عرضه و تقاضا خبر داده و گفته بود که براساس پیشنهاد کمیسیون مقرر شد در شرایطی که بازار خودرو با عدم تعادل مواجه و تقاضا برای انواع خودرو بنا به تشخیص شورای رقابت بیشتر از عرضه آنها باشد، خودروسازان باید خودروهای تعیین شده توسط شورای رقابت را فقط از طریق بورس کالا عرضه کند. قیمت پایه عرضه خودرو در بورس در این پیشنهاد توسط شورای رقابت تعیین می‌شود؛ شورای رقابت مکلف است قیمت مبنا مورد استفاده در قیمت گذاری نهایی خودروهای مشمول این ماده را مستقیما بر مبنای محاسبه قیمت تمام شده در همان سال، با لحاظ هزینه های تحقیق و توسعه، هزینه های مالی موضوع تبصره ۲ ماده (۹ مکرر) و هزینه های مالی تولید با تایید حسابرس رسمی در قیمت تمام شده اعمال و تصویب کند.

خودروهای گروه بهمن در راه بورس

در واقع درحالی که فیروزی اعلام کرده بود که خودروسازان باید خودروهای تعیین شده توسط شورای رقابت را فقط از طریق بورس کالا عرضه کند، اخیرا سید جواد جهرمی، معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران در گفت و گویی که با صدا و سیما داشته اعلام کرده است که پای خودروهایی به بورس کالا باز میشود که توسط شورای رقابت قیمت گذاری نمی شوند.

جهرمی با بیان اینکه خودروها به دو گروه تقسیم می شوند، توضیح داد: گروه نخست خودروهای مشمول قیمت گذاری توسط شورای رقابت و تحت نظارت سایر دستگاه‌ها هستند. سران قوا و دولت درمورد قیمت گذاری این خودروها مصوبه ای دارند که در روزهای آینده توسط وزیر صمت اعلام می شود.

وی ادامه داد: گروه دیگر خودروهایی هستند که توسط خودروسازهای داخلی تولید و عرضه می شوند. مانند خودروهای گروه بهمن یا بخشی از خودروهای ایران خودرو که مشمول طرح قیمت گذاری نمی شوند. در این راستا مذاکراتی صورت گرفته که برای عرضه این گروه از خودروها در بورس کالا اقدام شود.

معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران با تاکید بر اینکه تقاضا برای بخشی از محصولات گروه بهمن که در ماه های گذشته به بازار عرضه شد زیاد بود، اظهار کرد: با توجه به اختلاف قیمتی که بین کارخانه و بازار ازاد این گروه از محصولات وجود دارد، رانتی در بازار این محصولات وجود داشت که طبیعتا با عرضه در بورس این اختلاف قیمت نصیب کارخانه می شود.

جهرمی افزود: با توجه به اینکه این خودروها مشمول قیمت گذاری دولتی نیستند و قواعدی که در وزارت صمت برای سایر خودروها وجود دارد، به این خودروها تسری پیدا نمی کند، مانعی برای عرضه آن ها در بورس کالا وجود ندارد. اقداماتی با گروه بهمن صورت گرفته و بعد از اینکه این شرکت مدارک و مستندات را به بورس کالا ارائه کند و پذیرش کالا در بورس انجام شد، عرضه کالا صورت خواهد گرفت.

به گفته وی بورس کالا در انتظار دریافت مدارک در مورد خودروهای فیدلیتی از گروه بهمن است تا عرضه خودرو را آغاز کند.

صحبت های مذکور در حالی از سوی جهرمی مطرح شده است که نه تنها صحبت های جهرمی با فیروزی در مورد اینکه کدام خودروها در بورس کالا عرضه میشوند تناقض وجود دارد، بلکه هنوز نه زمان دقیق عرضه، نه ساز و کار آن و نه شرایط افرادی که می توانند از این طریق خودرو بخرند از سوی مجلس مشخص نشده است. در واقع گفته می شود طرح مجلس اصلاحاتی داشته و پس از آن که در صحن علنی به تصویب رسید، بورس کالا به عنوان مجری طرح آن را اجرا می کند.

انتهای پیام

به گزارش دانشجو اینترنشنال، زمزمه عرضه خودرو در بورس در قالب طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو از سوی مجلس نشینان از اوایل پاییز سال گذشته به گوش رسید. طرحی که گفته شده بود به زودی به اجرا خواهد رسید و محور اصلی آن، عرضه خودرو در بورس کالای ایران به منظور شفافیت بالای معاملات این بورس و تحقق اهداف برای تبدیل خودرو به یک کالای مصرفی اعلام شده بود.

در این راستا اواخر ابان سال گذشته نیز کلیات طرح ساماندهی عرضه خودرو در بورس توسط مجلس تصویب و اعلام شد که بر اساس این طرح هر شخص می‌تواند هر سه سال یک بار با یک کد ملی، یک خودرو در بورس کالا خریداری و قبل از پایان سه سال مقرر نمی‌تواند اقدام به فروش خودرو کند.

همچنین در ۲۹ فروردین ماه سال جاری حجت الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از مصوبه این کمیسیون برای عرضه خودرو در بورس کالا جهت متعادل سازی عرضه و تقاضا خبر داده و گفته بود که براساس پیشنهاد کمیسیون مقرر شد در شرایطی که بازار خودرو با عدم تعادل مواجه و تقاضا برای انواع خودرو بنا به تشخیص شورای رقابت بیشتر از عرضه آنها باشد، خودروسازان باید خودروهای تعیین شده توسط شورای رقابت را فقط از طریق بورس کالا عرضه کند. قیمت پایه عرضه خودرو در بورس در این پیشنهاد توسط شورای رقابت تعیین می‌شود؛ شورای رقابت مکلف است قیمت مبنا مورد استفاده در قیمت گذاری نهایی خودروهای مشمول این ماده را مستقیما بر مبنای محاسبه قیمت تمام شده در همان سال، با لحاظ هزینه های تحقیق و توسعه، هزینه های مالی موضوع تبصره ۲ ماده (۹ مکرر) و هزینه های مالی تولید با تایید حسابرس رسمی در قیمت تمام شده اعمال و تصویب کند.

خودروهای گروه بهمن در راه بورس

در واقع درحالی که فیروزی اعلام کرده بود که خودروسازان باید خودروهای تعیین شده توسط شورای رقابت را فقط از طریق بورس کالا عرضه کند، اخیرا سید جواد جهرمی، معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران در گفت و گویی که با صدا و سیما داشته اعلام کرده است که پای خودروهایی به بورس کالا باز میشود که توسط شورای رقابت قیمت گذاری نمی شوند.

جهرمی با بیان اینکه خودروها به دو گروه تقسیم می شوند، توضیح داد: گروه نخست خودروهای مشمول قیمت گذاری توسط شورای رقابت و تحت نظارت سایر دستگاه‌ها هستند. سران قوا و دولت درمورد قیمت گذاری این خودروها مصوبه ای دارند که در روزهای آینده توسط وزیر صمت اعلام می شود.

وی ادامه داد: گروه دیگر خودروهایی هستند که توسط خودروسازهای داخلی تولید و عرضه می شوند. مانند خودروهای گروه بهمن یا بخشی از خودروهای ایران خودرو که مشمول طرح قیمت گذاری نمی شوند. در این راستا مذاکراتی صورت گرفته که برای عرضه این گروه از خودروها در بورس کالا اقدام شود.

معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران با تاکید بر اینکه تقاضا برای بخشی از محصولات گروه بهمن که در ماه های گذشته به بازار عرضه شد زیاد بود، اظهار کرد: با توجه به اختلاف قیمتی که بین کارخانه و بازار ازاد این گروه از محصولات وجود دارد، رانتی در بازار این محصولات وجود داشت که طبیعتا با عرضه در بورس این اختلاف قیمت نصیب کارخانه می شود.

جهرمی افزود: با توجه به اینکه این خودروها مشمول قیمت گذاری دولتی نیستند و قواعدی که در وزارت صمت برای سایر خودروها وجود دارد، به این خودروها تسری پیدا نمی کند، مانعی برای عرضه آن ها در بورس کالا وجود ندارد. اقداماتی با گروه بهمن صورت گرفته و بعد از اینکه این شرکت مدارک و مستندات را به بورس کالا ارائه کند و پذیرش کالا در بورس انجام شد، عرضه کالا صورت خواهد گرفت.

به گفته وی بورس کالا در انتظار دریافت مدارک در مورد خودروهای فیدلیتی از گروه بهمن است تا عرضه خودرو را آغاز کند.

صحبت های مذکور در حالی از سوی جهرمی مطرح شده است که نه تنها صحبت های جهرمی با فیروزی در مورد اینکه کدام خودروها در بورس کالا عرضه میشوند تناقض وجود دارد، بلکه هنوز نه زمان دقیق عرضه، نه ساز و کار آن و نه شرایط افرادی که می توانند از این طریق خودرو بخرند از سوی مجلس مشخص نشده است. در واقع گفته می شود طرح مجلس اصلاحاتی داشته و پس از آن که در صحن علنی به تصویب رسید، بورس کالا به عنوان مجری طرح آن را اجرا می کند.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

قیمت سیمان امروز ۱۲ مرداد ۱۴۰۴ / بازار سیمان از رونق افتاد

بررسی ردمی ۱۵/گوشی جدید شیائومی ارزش خرید دارد؟

دپوی ۶ هزار خودرو وارداتی در گمرک و رکود سنگین در بازار

به گزارش دانشجو اینترنشنال، زمزمه عرضه خودرو در بورس در قالب طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو از سوی مجلس نشینان از اوایل پاییز سال گذشته به گوش رسید. طرحی که گفته شده بود به زودی به اجرا خواهد رسید و محور اصلی آن، عرضه خودرو در بورس کالای ایران به منظور شفافیت بالای معاملات این بورس و تحقق اهداف برای تبدیل خودرو به یک کالای مصرفی اعلام شده بود.

در این راستا اواخر ابان سال گذشته نیز کلیات طرح ساماندهی عرضه خودرو در بورس توسط مجلس تصویب و اعلام شد که بر اساس این طرح هر شخص می‌تواند هر سه سال یک بار با یک کد ملی، یک خودرو در بورس کالا خریداری و قبل از پایان سه سال مقرر نمی‌تواند اقدام به فروش خودرو کند.

همچنین در ۲۹ فروردین ماه سال جاری حجت الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از مصوبه این کمیسیون برای عرضه خودرو در بورس کالا جهت متعادل سازی عرضه و تقاضا خبر داده و گفته بود که براساس پیشنهاد کمیسیون مقرر شد در شرایطی که بازار خودرو با عدم تعادل مواجه و تقاضا برای انواع خودرو بنا به تشخیص شورای رقابت بیشتر از عرضه آنها باشد، خودروسازان باید خودروهای تعیین شده توسط شورای رقابت را فقط از طریق بورس کالا عرضه کند. قیمت پایه عرضه خودرو در بورس در این پیشنهاد توسط شورای رقابت تعیین می‌شود؛ شورای رقابت مکلف است قیمت مبنا مورد استفاده در قیمت گذاری نهایی خودروهای مشمول این ماده را مستقیما بر مبنای محاسبه قیمت تمام شده در همان سال، با لحاظ هزینه های تحقیق و توسعه، هزینه های مالی موضوع تبصره ۲ ماده (۹ مکرر) و هزینه های مالی تولید با تایید حسابرس رسمی در قیمت تمام شده اعمال و تصویب کند.

خودروهای گروه بهمن در راه بورس

در واقع درحالی که فیروزی اعلام کرده بود که خودروسازان باید خودروهای تعیین شده توسط شورای رقابت را فقط از طریق بورس کالا عرضه کند، اخیرا سید جواد جهرمی، معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران در گفت و گویی که با صدا و سیما داشته اعلام کرده است که پای خودروهایی به بورس کالا باز میشود که توسط شورای رقابت قیمت گذاری نمی شوند.

جهرمی با بیان اینکه خودروها به دو گروه تقسیم می شوند، توضیح داد: گروه نخست خودروهای مشمول قیمت گذاری توسط شورای رقابت و تحت نظارت سایر دستگاه‌ها هستند. سران قوا و دولت درمورد قیمت گذاری این خودروها مصوبه ای دارند که در روزهای آینده توسط وزیر صمت اعلام می شود.

وی ادامه داد: گروه دیگر خودروهایی هستند که توسط خودروسازهای داخلی تولید و عرضه می شوند. مانند خودروهای گروه بهمن یا بخشی از خودروهای ایران خودرو که مشمول طرح قیمت گذاری نمی شوند. در این راستا مذاکراتی صورت گرفته که برای عرضه این گروه از خودروها در بورس کالا اقدام شود.

معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران با تاکید بر اینکه تقاضا برای بخشی از محصولات گروه بهمن که در ماه های گذشته به بازار عرضه شد زیاد بود، اظهار کرد: با توجه به اختلاف قیمتی که بین کارخانه و بازار ازاد این گروه از محصولات وجود دارد، رانتی در بازار این محصولات وجود داشت که طبیعتا با عرضه در بورس این اختلاف قیمت نصیب کارخانه می شود.

جهرمی افزود: با توجه به اینکه این خودروها مشمول قیمت گذاری دولتی نیستند و قواعدی که در وزارت صمت برای سایر خودروها وجود دارد، به این خودروها تسری پیدا نمی کند، مانعی برای عرضه آن ها در بورس کالا وجود ندارد. اقداماتی با گروه بهمن صورت گرفته و بعد از اینکه این شرکت مدارک و مستندات را به بورس کالا ارائه کند و پذیرش کالا در بورس انجام شد، عرضه کالا صورت خواهد گرفت.

به گفته وی بورس کالا در انتظار دریافت مدارک در مورد خودروهای فیدلیتی از گروه بهمن است تا عرضه خودرو را آغاز کند.

صحبت های مذکور در حالی از سوی جهرمی مطرح شده است که نه تنها صحبت های جهرمی با فیروزی در مورد اینکه کدام خودروها در بورس کالا عرضه میشوند تناقض وجود دارد، بلکه هنوز نه زمان دقیق عرضه، نه ساز و کار آن و نه شرایط افرادی که می توانند از این طریق خودرو بخرند از سوی مجلس مشخص نشده است. در واقع گفته می شود طرح مجلس اصلاحاتی داشته و پس از آن که در صحن علنی به تصویب رسید، بورس کالا به عنوان مجری طرح آن را اجرا می کند.

انتهای پیام

به گزارش دانشجو اینترنشنال، زمزمه عرضه خودرو در بورس در قالب طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو از سوی مجلس نشینان از اوایل پاییز سال گذشته به گوش رسید. طرحی که گفته شده بود به زودی به اجرا خواهد رسید و محور اصلی آن، عرضه خودرو در بورس کالای ایران به منظور شفافیت بالای معاملات این بورس و تحقق اهداف برای تبدیل خودرو به یک کالای مصرفی اعلام شده بود.

در این راستا اواخر ابان سال گذشته نیز کلیات طرح ساماندهی عرضه خودرو در بورس توسط مجلس تصویب و اعلام شد که بر اساس این طرح هر شخص می‌تواند هر سه سال یک بار با یک کد ملی، یک خودرو در بورس کالا خریداری و قبل از پایان سه سال مقرر نمی‌تواند اقدام به فروش خودرو کند.

همچنین در ۲۹ فروردین ماه سال جاری حجت الله فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از مصوبه این کمیسیون برای عرضه خودرو در بورس کالا جهت متعادل سازی عرضه و تقاضا خبر داده و گفته بود که براساس پیشنهاد کمیسیون مقرر شد در شرایطی که بازار خودرو با عدم تعادل مواجه و تقاضا برای انواع خودرو بنا به تشخیص شورای رقابت بیشتر از عرضه آنها باشد، خودروسازان باید خودروهای تعیین شده توسط شورای رقابت را فقط از طریق بورس کالا عرضه کند. قیمت پایه عرضه خودرو در بورس در این پیشنهاد توسط شورای رقابت تعیین می‌شود؛ شورای رقابت مکلف است قیمت مبنا مورد استفاده در قیمت گذاری نهایی خودروهای مشمول این ماده را مستقیما بر مبنای محاسبه قیمت تمام شده در همان سال، با لحاظ هزینه های تحقیق و توسعه، هزینه های مالی موضوع تبصره ۲ ماده (۹ مکرر) و هزینه های مالی تولید با تایید حسابرس رسمی در قیمت تمام شده اعمال و تصویب کند.

خودروهای گروه بهمن در راه بورس

در واقع درحالی که فیروزی اعلام کرده بود که خودروسازان باید خودروهای تعیین شده توسط شورای رقابت را فقط از طریق بورس کالا عرضه کند، اخیرا سید جواد جهرمی، معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران در گفت و گویی که با صدا و سیما داشته اعلام کرده است که پای خودروهایی به بورس کالا باز میشود که توسط شورای رقابت قیمت گذاری نمی شوند.

جهرمی با بیان اینکه خودروها به دو گروه تقسیم می شوند، توضیح داد: گروه نخست خودروهای مشمول قیمت گذاری توسط شورای رقابت و تحت نظارت سایر دستگاه‌ها هستند. سران قوا و دولت درمورد قیمت گذاری این خودروها مصوبه ای دارند که در روزهای آینده توسط وزیر صمت اعلام می شود.

وی ادامه داد: گروه دیگر خودروهایی هستند که توسط خودروسازهای داخلی تولید و عرضه می شوند. مانند خودروهای گروه بهمن یا بخشی از خودروهای ایران خودرو که مشمول طرح قیمت گذاری نمی شوند. در این راستا مذاکراتی صورت گرفته که برای عرضه این گروه از خودروها در بورس کالا اقدام شود.

معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران با تاکید بر اینکه تقاضا برای بخشی از محصولات گروه بهمن که در ماه های گذشته به بازار عرضه شد زیاد بود، اظهار کرد: با توجه به اختلاف قیمتی که بین کارخانه و بازار ازاد این گروه از محصولات وجود دارد، رانتی در بازار این محصولات وجود داشت که طبیعتا با عرضه در بورس این اختلاف قیمت نصیب کارخانه می شود.

جهرمی افزود: با توجه به اینکه این خودروها مشمول قیمت گذاری دولتی نیستند و قواعدی که در وزارت صمت برای سایر خودروها وجود دارد، به این خودروها تسری پیدا نمی کند، مانعی برای عرضه آن ها در بورس کالا وجود ندارد. اقداماتی با گروه بهمن صورت گرفته و بعد از اینکه این شرکت مدارک و مستندات را به بورس کالا ارائه کند و پذیرش کالا در بورس انجام شد، عرضه کالا صورت خواهد گرفت.

به گفته وی بورس کالا در انتظار دریافت مدارک در مورد خودروهای فیدلیتی از گروه بهمن است تا عرضه خودرو را آغاز کند.

صحبت های مذکور در حالی از سوی جهرمی مطرح شده است که نه تنها صحبت های جهرمی با فیروزی در مورد اینکه کدام خودروها در بورس کالا عرضه میشوند تناقض وجود دارد، بلکه هنوز نه زمان دقیق عرضه، نه ساز و کار آن و نه شرایط افرادی که می توانند از این طریق خودرو بخرند از سوی مجلس مشخص نشده است. در واقع گفته می شود طرح مجلس اصلاحاتی داشته و پس از آن که در صحن علنی به تصویب رسید، بورس کالا به عنوان مجری طرح آن را اجرا می کند.

انتهای پیام

برچسب ها: خودرو
پست قبلی

پیکان، برنده بازی بزرگ هفته فوتسال زنان

پست بعدی

واقعیت افزوده چیست و چه کاربردی دارد؟

مربوطه پست ها

قیمت سیمان امروز ۱۲ مرداد ۱۴۰۴ / بازار سیمان از رونق افتاد
صنعت و تجارت

قیمت سیمان امروز ۱۲ مرداد ۱۴۰۴ / بازار سیمان از رونق افتاد

۱۲ مرداد ۱۴۰۴
بررسی ردمی ۱۵/گوشی جدید شیائومی ارزش خرید دارد؟
صنعت و تجارت

بررسی ردمی ۱۵/گوشی جدید شیائومی ارزش خرید دارد؟

۱۲ مرداد ۱۴۰۴
دپوی ۶ هزار خودرو وارداتی در گمرک و رکود سنگین در بازار
صنعت و تجارت

دپوی ۶ هزار خودرو وارداتی در گمرک و رکود سنگین در بازار

۱۲ مرداد ۱۴۰۴
درخشش فولاد مبارکه در ۱۴۰۳؛ سود خالص ۹۹.۶ همت در دل تحریم‌ها
صنعت و تجارت

درخشش فولاد مبارکه در ۱۴۰۳؛ سود خالص ۹۹.۶ همت در دل تحریم‌ها

۱۲ مرداد ۱۴۰۴
علی امرایی مدیرعامل «گهرزمین» شد
صنعت و تجارت

علی امرایی مدیرعامل «گهرزمین» شد

۱۲ مرداد ۱۴۰۴
نقش ناچیز کوره بلند در تولید فولاد ایران/ تنها ۱۵ درصد تولید فولاد به زغال‌سنگ متکی است
صنعت و تجارت

نقش ناچیز کوره بلند در تولید فولاد ایران/ تنها ۱۵ درصد تولید فولاد به زغال‌سنگ متکی است

۱۲ مرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دوازده =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • پرداخت ۴۴ درصد مطالبات گندم‌کاران؛ کشت برنج در ۳ استان
  • دمای هوا به ۵۰ درجه می‌رسد؛ افزایش ۲ درجه‌ای در اکثر نقاط کشور
  • غربالگری هپاتیت در معتادان تحت درمان از اواخر شهریور؛ درمان رایگان هپاتیت در کشور
  • تحویل یک رام قطار ملی به متروی تهران/ شهرداری تکلیف قانونی در زمینه آب ندارد
  • قرارداد خانه اندیشمندان به پایان رسیده است
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
    • وبکده

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.