دانش جوین
دوشنبه, تیر ۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

یوشیدا: بازی‌های ناتی داگ و ساکر پانچ در مراحل ابتدایی نیز فوق‌العاده بودند

گیمفا توسط گیمفا
۲۰ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
1
یوشیدا: بازی‌های ناتی داگ و ساکر پانچ در مراحل ابتدایی نیز فوق‌العاده بودند
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

شوهی یوشیدا، رئیس سابق پلی‌ استیشن، گفته است دو استودیوی ناتی داگ و Sucker Punch همیشه بهترین نمونه‌های اولیه را می‌ساختند و حتی در مراحل خیلی ابتدایی، بازی‌هایشان عالی به نظر می‌رسید.

تبلیغات

قبل از جدا شدن از سونی در اوایل امسال، شوهی یوشیدا بیش از ۳۱ سال بخشی از پلی‌ استیشن بود. او چندین سال به عنوان رئیس استودیوهای جهانی سرگرمی‌های تعاملی سونی فعالیت کرد، سپس مسئولیت مدیریت استودیوهای مستقل را به عهده گرفت. حتی قبل از آن هم، مدیریت حساب‌ها را به عهده داشت و برای مدتی به عنوان یک تهیه‌کننده فعالیت می‌کرد. در طول این مسیر او با توسعه‌دهندگان زیادی برخورد داشت و بازخوردهای زیادی به آنها پس از بازی کردن بازی‌هایشان در مراحل اولیه می‌داد.

در مصاحبه‌ای با Game File، وقتی از یوشیدا پرسیده شد آیا بازی‌هایی وجود داشتند که او بعد از بازی کردنشان در مراحل ابتدایی بداند قرار است عالی شوند، او گفت:

به عنوان یک تولیدکننده بازی‌های اکشن پلتفرمر من فرصت کار با دو استودیو ناتی داگ و ساکر پانچ را داشتم. در ذهن من، این دو استودیو در زمینه ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش برای بازیکنان فوق‌العاده عمل می‌کنند. دو عامل کلیدی در ایجاد این حس خوب در بازی‌ها نقش داشتند، چگونگی واکنش بازی به دستورات بازیکنان و حرکت‌های طبیعی و روان شخصیت‌ها در بازی. از همان مراحل ابتدایی توسعه بازی، این استودیوها کیفیت را حفظ کرده و حس خوبی در بازی ایجاد می‌کنند و به همین دلیل من عاشق کار کردن با این تیم‌ها هستم.
بازی Ghost of Tsushima آخرین پروژه‌ای بود که من پیش از انتقالم به دنیای بازی‌های مستقل در PlayStation روی آن کار کردم. این بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. استودیو Sucker Punch از مراحل بسیار ابتدایی توسعه Ghost of Tsushima نسخه‌ای از این بازی داشت که بازیکنان می‌توانستند آن را امتحان کنند. این نسخه‌ها همیشه به‌روزرسانی می‌شدند و عجیب است که این بازی تقریباً از همان ابتدا بدون باگ بود! نه کاملاً بدون باگ، اما شما با مشکلات شدیدی مواجه نمی‌شدید. حتی با وجود تغییرات متعدد و بهبودهایی که در سیستم مبارزات و دیگر ویژگی‌های بازی اعمال می‌شد، احساس بازی همیشه عالی بود.

یوشیدا: بازی‌های ناتی داگ و ساکر پانچ در مراحل ابتدایی نیز فوق‌العاده بودند - گیمفا

یوشیدا سپس در مورد به مفهوم احساس عالی در بازی‌ها که منجر به لذت بیشتر بازیکنان می‌شود، صحبت کرده است. او در این رابطه گفته است:

احساس عالی در بازی‌ها به این معناست که بازیکنان آنقدر در دنیای بازی غرق شوند که فراموش کنند در حال استفاده از کنترلر هستند. این نوع تجربه بیشتر در بازی‌های اکشن سوم شخص (مثل Ghost of Tsushima) اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکن به قدری درگیر بازی می‌شود که احساس می‌کند خودش شخصیت بازی است و تمام کارهایی که این شخصیت انجام می‌دهد، را خودش انجام می‌دهد، حتی اگر آن کارها غیر انسانی باشند.

卐 ╬(ADOLF-HITLER) ╬ 卐hander16siavashAQUARIUSMr VNaomi Sakuraiوحید سلطانیHTremblerPoseidonMotinamscMehrdadBatman Arkham knightساب زیرو ❄️Max22Iliya GanbariSpider-Manگیمرِ روان شناس

شوهی یوشیدا، رئیس سابق پلی‌ استیشن، گفته است دو استودیوی ناتی داگ و Sucker Punch همیشه بهترین نمونه‌های اولیه را می‌ساختند و حتی در مراحل خیلی ابتدایی، بازی‌هایشان عالی به نظر می‌رسید.

تبلیغات

قبل از جدا شدن از سونی در اوایل امسال، شوهی یوشیدا بیش از ۳۱ سال بخشی از پلی‌ استیشن بود. او چندین سال به عنوان رئیس استودیوهای جهانی سرگرمی‌های تعاملی سونی فعالیت کرد، سپس مسئولیت مدیریت استودیوهای مستقل را به عهده گرفت. حتی قبل از آن هم، مدیریت حساب‌ها را به عهده داشت و برای مدتی به عنوان یک تهیه‌کننده فعالیت می‌کرد. در طول این مسیر او با توسعه‌دهندگان زیادی برخورد داشت و بازخوردهای زیادی به آنها پس از بازی کردن بازی‌هایشان در مراحل اولیه می‌داد.

در مصاحبه‌ای با Game File، وقتی از یوشیدا پرسیده شد آیا بازی‌هایی وجود داشتند که او بعد از بازی کردنشان در مراحل ابتدایی بداند قرار است عالی شوند، او گفت:

به عنوان یک تولیدکننده بازی‌های اکشن پلتفرمر من فرصت کار با دو استودیو ناتی داگ و ساکر پانچ را داشتم. در ذهن من، این دو استودیو در زمینه ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش برای بازیکنان فوق‌العاده عمل می‌کنند. دو عامل کلیدی در ایجاد این حس خوب در بازی‌ها نقش داشتند، چگونگی واکنش بازی به دستورات بازیکنان و حرکت‌های طبیعی و روان شخصیت‌ها در بازی. از همان مراحل ابتدایی توسعه بازی، این استودیوها کیفیت را حفظ کرده و حس خوبی در بازی ایجاد می‌کنند و به همین دلیل من عاشق کار کردن با این تیم‌ها هستم.
بازی Ghost of Tsushima آخرین پروژه‌ای بود که من پیش از انتقالم به دنیای بازی‌های مستقل در PlayStation روی آن کار کردم. این بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. استودیو Sucker Punch از مراحل بسیار ابتدایی توسعه Ghost of Tsushima نسخه‌ای از این بازی داشت که بازیکنان می‌توانستند آن را امتحان کنند. این نسخه‌ها همیشه به‌روزرسانی می‌شدند و عجیب است که این بازی تقریباً از همان ابتدا بدون باگ بود! نه کاملاً بدون باگ، اما شما با مشکلات شدیدی مواجه نمی‌شدید. حتی با وجود تغییرات متعدد و بهبودهایی که در سیستم مبارزات و دیگر ویژگی‌های بازی اعمال می‌شد، احساس بازی همیشه عالی بود.

یوشیدا: بازی‌های ناتی داگ و ساکر پانچ در مراحل ابتدایی نیز فوق‌العاده بودند - گیمفا

یوشیدا سپس در مورد به مفهوم احساس عالی در بازی‌ها که منجر به لذت بیشتر بازیکنان می‌شود، صحبت کرده است. او در این رابطه گفته است:

احساس عالی در بازی‌ها به این معناست که بازیکنان آنقدر در دنیای بازی غرق شوند که فراموش کنند در حال استفاده از کنترلر هستند. این نوع تجربه بیشتر در بازی‌های اکشن سوم شخص (مثل Ghost of Tsushima) اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکن به قدری درگیر بازی می‌شود که احساس می‌کند خودش شخصیت بازی است و تمام کارهایی که این شخصیت انجام می‌دهد، را خودش انجام می‌دهد، حتی اگر آن کارها غیر انسانی باشند.

卐 ╬(ADOLF-HITLER) ╬ 卐hander16siavashAQUARIUSMr VNaomi Sakuraiوحید سلطانیHTremblerPoseidonMotinamscMehrdadBatman Arkham knightساب زیرو ❄️Max22Iliya GanbariSpider-Manگیمرِ روان شناس

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

شوهی یوشیدا، رئیس سابق پلی‌ استیشن، گفته است دو استودیوی ناتی داگ و Sucker Punch همیشه بهترین نمونه‌های اولیه را می‌ساختند و حتی در مراحل خیلی ابتدایی، بازی‌هایشان عالی به نظر می‌رسید.

تبلیغات

قبل از جدا شدن از سونی در اوایل امسال، شوهی یوشیدا بیش از ۳۱ سال بخشی از پلی‌ استیشن بود. او چندین سال به عنوان رئیس استودیوهای جهانی سرگرمی‌های تعاملی سونی فعالیت کرد، سپس مسئولیت مدیریت استودیوهای مستقل را به عهده گرفت. حتی قبل از آن هم، مدیریت حساب‌ها را به عهده داشت و برای مدتی به عنوان یک تهیه‌کننده فعالیت می‌کرد. در طول این مسیر او با توسعه‌دهندگان زیادی برخورد داشت و بازخوردهای زیادی به آنها پس از بازی کردن بازی‌هایشان در مراحل اولیه می‌داد.

در مصاحبه‌ای با Game File، وقتی از یوشیدا پرسیده شد آیا بازی‌هایی وجود داشتند که او بعد از بازی کردنشان در مراحل ابتدایی بداند قرار است عالی شوند، او گفت:

به عنوان یک تولیدکننده بازی‌های اکشن پلتفرمر من فرصت کار با دو استودیو ناتی داگ و ساکر پانچ را داشتم. در ذهن من، این دو استودیو در زمینه ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش برای بازیکنان فوق‌العاده عمل می‌کنند. دو عامل کلیدی در ایجاد این حس خوب در بازی‌ها نقش داشتند، چگونگی واکنش بازی به دستورات بازیکنان و حرکت‌های طبیعی و روان شخصیت‌ها در بازی. از همان مراحل ابتدایی توسعه بازی، این استودیوها کیفیت را حفظ کرده و حس خوبی در بازی ایجاد می‌کنند و به همین دلیل من عاشق کار کردن با این تیم‌ها هستم.
بازی Ghost of Tsushima آخرین پروژه‌ای بود که من پیش از انتقالم به دنیای بازی‌های مستقل در PlayStation روی آن کار کردم. این بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. استودیو Sucker Punch از مراحل بسیار ابتدایی توسعه Ghost of Tsushima نسخه‌ای از این بازی داشت که بازیکنان می‌توانستند آن را امتحان کنند. این نسخه‌ها همیشه به‌روزرسانی می‌شدند و عجیب است که این بازی تقریباً از همان ابتدا بدون باگ بود! نه کاملاً بدون باگ، اما شما با مشکلات شدیدی مواجه نمی‌شدید. حتی با وجود تغییرات متعدد و بهبودهایی که در سیستم مبارزات و دیگر ویژگی‌های بازی اعمال می‌شد، احساس بازی همیشه عالی بود.

یوشیدا: بازی‌های ناتی داگ و ساکر پانچ در مراحل ابتدایی نیز فوق‌العاده بودند - گیمفا

یوشیدا سپس در مورد به مفهوم احساس عالی در بازی‌ها که منجر به لذت بیشتر بازیکنان می‌شود، صحبت کرده است. او در این رابطه گفته است:

احساس عالی در بازی‌ها به این معناست که بازیکنان آنقدر در دنیای بازی غرق شوند که فراموش کنند در حال استفاده از کنترلر هستند. این نوع تجربه بیشتر در بازی‌های اکشن سوم شخص (مثل Ghost of Tsushima) اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکن به قدری درگیر بازی می‌شود که احساس می‌کند خودش شخصیت بازی است و تمام کارهایی که این شخصیت انجام می‌دهد، را خودش انجام می‌دهد، حتی اگر آن کارها غیر انسانی باشند.

卐 ╬(ADOLF-HITLER) ╬ 卐hander16siavashAQUARIUSMr VNaomi Sakuraiوحید سلطانیHTremblerPoseidonMotinamscMehrdadBatman Arkham knightساب زیرو ❄️Max22Iliya GanbariSpider-Manگیمرِ روان شناس

شوهی یوشیدا، رئیس سابق پلی‌ استیشن، گفته است دو استودیوی ناتی داگ و Sucker Punch همیشه بهترین نمونه‌های اولیه را می‌ساختند و حتی در مراحل خیلی ابتدایی، بازی‌هایشان عالی به نظر می‌رسید.

تبلیغات

قبل از جدا شدن از سونی در اوایل امسال، شوهی یوشیدا بیش از ۳۱ سال بخشی از پلی‌ استیشن بود. او چندین سال به عنوان رئیس استودیوهای جهانی سرگرمی‌های تعاملی سونی فعالیت کرد، سپس مسئولیت مدیریت استودیوهای مستقل را به عهده گرفت. حتی قبل از آن هم، مدیریت حساب‌ها را به عهده داشت و برای مدتی به عنوان یک تهیه‌کننده فعالیت می‌کرد. در طول این مسیر او با توسعه‌دهندگان زیادی برخورد داشت و بازخوردهای زیادی به آنها پس از بازی کردن بازی‌هایشان در مراحل اولیه می‌داد.

در مصاحبه‌ای با Game File، وقتی از یوشیدا پرسیده شد آیا بازی‌هایی وجود داشتند که او بعد از بازی کردنشان در مراحل ابتدایی بداند قرار است عالی شوند، او گفت:

به عنوان یک تولیدکننده بازی‌های اکشن پلتفرمر من فرصت کار با دو استودیو ناتی داگ و ساکر پانچ را داشتم. در ذهن من، این دو استودیو در زمینه ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش برای بازیکنان فوق‌العاده عمل می‌کنند. دو عامل کلیدی در ایجاد این حس خوب در بازی‌ها نقش داشتند، چگونگی واکنش بازی به دستورات بازیکنان و حرکت‌های طبیعی و روان شخصیت‌ها در بازی. از همان مراحل ابتدایی توسعه بازی، این استودیوها کیفیت را حفظ کرده و حس خوبی در بازی ایجاد می‌کنند و به همین دلیل من عاشق کار کردن با این تیم‌ها هستم.
بازی Ghost of Tsushima آخرین پروژه‌ای بود که من پیش از انتقالم به دنیای بازی‌های مستقل در PlayStation روی آن کار کردم. این بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. استودیو Sucker Punch از مراحل بسیار ابتدایی توسعه Ghost of Tsushima نسخه‌ای از این بازی داشت که بازیکنان می‌توانستند آن را امتحان کنند. این نسخه‌ها همیشه به‌روزرسانی می‌شدند و عجیب است که این بازی تقریباً از همان ابتدا بدون باگ بود! نه کاملاً بدون باگ، اما شما با مشکلات شدیدی مواجه نمی‌شدید. حتی با وجود تغییرات متعدد و بهبودهایی که در سیستم مبارزات و دیگر ویژگی‌های بازی اعمال می‌شد، احساس بازی همیشه عالی بود.

یوشیدا: بازی‌های ناتی داگ و ساکر پانچ در مراحل ابتدایی نیز فوق‌العاده بودند - گیمفا

یوشیدا سپس در مورد به مفهوم احساس عالی در بازی‌ها که منجر به لذت بیشتر بازیکنان می‌شود، صحبت کرده است. او در این رابطه گفته است:

احساس عالی در بازی‌ها به این معناست که بازیکنان آنقدر در دنیای بازی غرق شوند که فراموش کنند در حال استفاده از کنترلر هستند. این نوع تجربه بیشتر در بازی‌های اکشن سوم شخص (مثل Ghost of Tsushima) اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکن به قدری درگیر بازی می‌شود که احساس می‌کند خودش شخصیت بازی است و تمام کارهایی که این شخصیت انجام می‌دهد، را خودش انجام می‌دهد، حتی اگر آن کارها غیر انسانی باشند.

卐 ╬(ADOLF-HITLER) ╬ 卐hander16siavashAQUARIUSMr VNaomi Sakuraiوحید سلطانیHTremblerPoseidonMotinamscMehrdadBatman Arkham knightساب زیرو ❄️Max22Iliya GanbariSpider-Manگیمرِ روان شناس
پست قبلی

بتای فاش شده از GTA V جزئیات جدیدی از محتوای هرگز دیده نشده را برملا می‌کند

پست بعدی

گزارش: بازی Marathon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • برتری میلی متری والیبالیست‌های ایران مقابل هلند
  • فراخوان هفتمین جشنواره تئاتر «شهر» منتشر شد
  • تصمیم نهایی کارتال به پرسپولیس اعلام شد
  • روایتی از زندگی شهدای جنگ ۱۲ روزه در «لاله‎‌خیز»
  • پاسخ پرسپولیس به شایعه فسخ قرارداد کارتال
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.