دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

ماجرای «عمو ناصر» و برادرزاده‌اش که با یک شناسنامه زندگی می‌کردند!

مهر نیوز توسط مهر نیوز
۱۸ آذر ۱۴۰۳
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
ماجرای «عمو ناصر» و برادرزاده‌اش که با یک شناسنامه زندگی می‌کردند!
4
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

علی تک‌روستا کارگردان مستند «عمو ناصر» که در بخش مسابقه کوتاه هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره داستان این مستند گفت: مستند «عمو ناصر» روایت ۲ نفر یعنی عمو ناصر و برادرزاده‌اش است که با یک شناسنامه زندگی کرده‌اند اما برادرزاده سه سال قبل از دنیا می‌رود. وقتی عمو ناصر برای دریافت حقوق به بانک مراجعه می‌کند، به او می‌گویند حقوق بازنشستگی‌تان قطع شده است و در ادامه با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود که در فیلم به تصویر کشیده شده است.

وی درباره مهم‌ترین چالش‌هایی که شخصیت داستان با آن روبه‌رو می‌شود، بیان کرد: از مهم‌ترین جنبه‌هایی که در این مستند به آن پرداخته‌ایم، به تصویر کشیدن بازخورد تصمیمات گذشته در حال افراد، بازخورد دیگران و اطرافیان در مشکلات پیش آمده برای شخصیت داستان و همچنین تلاش عمو ناصر برای گذر از چالش‌های پیش روست.

ماجرای «عمو ناصر» و برادرزاده‌اش که با یک شناسنامه زندگی می‌کردند!

کارگردان «آقا نعمت» درباره سبک مستندسازی خود که بیش از هر چیز با تمرکز بر شخصیت‌ها و به صورت تک نفره پیش می‌رود، عنوان کرد: علاقه بسیاری به ساخت مستندهای شخصیت‌محور دارم زیرا انسان‌ها همیشه قصه‌های ناگفته‌ای در زندگی دارند، وقتی پا به دنیای شخصی آن‌ها می‌گذاریم با قصه‌های بسیار جذاب، همراه با تجربه‌های تلخ و شیرین مواجهه می‌شویم. در مستندهای شخصیت‌محور آنچه از شخصیت داستان، همه می‌دانند و می‌بینند، نمی‌تواند جذاب باشد پس باید به درون هر شخصیت پرداخت، به قصه‌های پنهان و ناگفته، که همه انسان‌ها در نگاه اول قادر به دریافت آن نیستند. به همین علت همیشه به تنهایی به سراغ سوژه‌هایم می‌روم و با آن‌ها زندگی می‌کنم. هرچند مستندسازی تک نفره با چالش‌هایی هم روبه‌رو است و با تجربه‌هایی که با این نوع از تولید داشته‌ام، سعی می‌کنم آن‌ها را به حداقل برسانم.

تک روستا در ادامه درباره نحوه ارتباطش با سوژه‌های فیلم بیان کرد: برای نزدیکی بیشتر با شخصیت‌های داستان همیشه تلاش کرده‌ام به حرف دل‌شان گوش دهم تا بتوانم قصه‌های ناگفته‌شان را به فیلم تبدیل کنم. این موضوع باعث شده است که حتی بعد از پایان فیلمبرداری فیلم با همه سوژه‌هایم در رفت و آمد باشم برای مثال همسر عمو ناصر من را علی بالا (علی پسرم) صدا می‌زند و اگر چند روزی در تماس نباشیم، گلایه می‌کند.

کارگردان مستند «زندگی روی آب» در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره جشنواره «سینماحقیقت» و ورودش به حرفه مستندسازی با این رویداد تصریح کرد: در طول چهار یا پنج سال گذشته که وارد این حرفه شده‌ام، امسال با مستند «عمو ناصر» سومین حضورم را در جشنواره «سینماحقیقت» تجربه می‌کنم. جشنواره‌ای که هر سال برایم خاطرات شیرین و گاهی هم تلخ به همراه داشته است.

ماجرای «عمو ناصر» و برادرزاده‌اش که با یک شناسنامه زندگی می‌کردند!

وی در پایان درباره اهمیت جشنواره «سینماحقیقت» و ورود آن به دوره هجدهم تاکید کرد: این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌های ایران و آسیاست. فیلم‌هایی که در دوره‌های قبل حضور داشتند نمایندگان شایسته‌ای در سطح جهانی بودند. با ورود «سینماحقیقت» به هجدهمین سال از برگزاری، انتظار هنرمندان این است که مدیران به هنر سینمای مستقل توجه بیشتری داشته باشند؛ سینمایی که تلاش می‌کند تا به دور از جریانات سیاسی به هنر سینما بپردازد.

عوامل مستند کوتاه «عمو ناصر» عبارتند از کارگردان، تهیه‌کننده و تصویربرداری: علی تک‌روستا، تدوینگر: روح‌الله قاسمی، طراحی و ترکیب‌صدا: محمدحسین ابراهیمی، اصلاح رنگ و نور: علی مومن‌علائی، عکاس: امید یکه‌فلاح، مدیر تولید: عباس عقبایی، مجری طرح: مرکز فرهنگی میثاق و تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

علی تک‌روستا کارگردان مستند «عمو ناصر» که در بخش مسابقه کوتاه هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره داستان این مستند گفت: مستند «عمو ناصر» روایت ۲ نفر یعنی عمو ناصر و برادرزاده‌اش است که با یک شناسنامه زندگی کرده‌اند اما برادرزاده سه سال قبل از دنیا می‌رود. وقتی عمو ناصر برای دریافت حقوق به بانک مراجعه می‌کند، به او می‌گویند حقوق بازنشستگی‌تان قطع شده است و در ادامه با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود که در فیلم به تصویر کشیده شده است.

وی درباره مهم‌ترین چالش‌هایی که شخصیت داستان با آن روبه‌رو می‌شود، بیان کرد: از مهم‌ترین جنبه‌هایی که در این مستند به آن پرداخته‌ایم، به تصویر کشیدن بازخورد تصمیمات گذشته در حال افراد، بازخورد دیگران و اطرافیان در مشکلات پیش آمده برای شخصیت داستان و همچنین تلاش عمو ناصر برای گذر از چالش‌های پیش روست.

ماجرای «عمو ناصر» و برادرزاده‌اش که با یک شناسنامه زندگی می‌کردند!

کارگردان «آقا نعمت» درباره سبک مستندسازی خود که بیش از هر چیز با تمرکز بر شخصیت‌ها و به صورت تک نفره پیش می‌رود، عنوان کرد: علاقه بسیاری به ساخت مستندهای شخصیت‌محور دارم زیرا انسان‌ها همیشه قصه‌های ناگفته‌ای در زندگی دارند، وقتی پا به دنیای شخصی آن‌ها می‌گذاریم با قصه‌های بسیار جذاب، همراه با تجربه‌های تلخ و شیرین مواجهه می‌شویم. در مستندهای شخصیت‌محور آنچه از شخصیت داستان، همه می‌دانند و می‌بینند، نمی‌تواند جذاب باشد پس باید به درون هر شخصیت پرداخت، به قصه‌های پنهان و ناگفته، که همه انسان‌ها در نگاه اول قادر به دریافت آن نیستند. به همین علت همیشه به تنهایی به سراغ سوژه‌هایم می‌روم و با آن‌ها زندگی می‌کنم. هرچند مستندسازی تک نفره با چالش‌هایی هم روبه‌رو است و با تجربه‌هایی که با این نوع از تولید داشته‌ام، سعی می‌کنم آن‌ها را به حداقل برسانم.

تک روستا در ادامه درباره نحوه ارتباطش با سوژه‌های فیلم بیان کرد: برای نزدیکی بیشتر با شخصیت‌های داستان همیشه تلاش کرده‌ام به حرف دل‌شان گوش دهم تا بتوانم قصه‌های ناگفته‌شان را به فیلم تبدیل کنم. این موضوع باعث شده است که حتی بعد از پایان فیلمبرداری فیلم با همه سوژه‌هایم در رفت و آمد باشم برای مثال همسر عمو ناصر من را علی بالا (علی پسرم) صدا می‌زند و اگر چند روزی در تماس نباشیم، گلایه می‌کند.

کارگردان مستند «زندگی روی آب» در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره جشنواره «سینماحقیقت» و ورودش به حرفه مستندسازی با این رویداد تصریح کرد: در طول چهار یا پنج سال گذشته که وارد این حرفه شده‌ام، امسال با مستند «عمو ناصر» سومین حضورم را در جشنواره «سینماحقیقت» تجربه می‌کنم. جشنواره‌ای که هر سال برایم خاطرات شیرین و گاهی هم تلخ به همراه داشته است.

ماجرای «عمو ناصر» و برادرزاده‌اش که با یک شناسنامه زندگی می‌کردند!

وی در پایان درباره اهمیت جشنواره «سینماحقیقت» و ورود آن به دوره هجدهم تاکید کرد: این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌های ایران و آسیاست. فیلم‌هایی که در دوره‌های قبل حضور داشتند نمایندگان شایسته‌ای در سطح جهانی بودند. با ورود «سینماحقیقت» به هجدهمین سال از برگزاری، انتظار هنرمندان این است که مدیران به هنر سینمای مستقل توجه بیشتری داشته باشند؛ سینمایی که تلاش می‌کند تا به دور از جریانات سیاسی به هنر سینما بپردازد.

عوامل مستند کوتاه «عمو ناصر» عبارتند از کارگردان، تهیه‌کننده و تصویربرداری: علی تک‌روستا، تدوینگر: روح‌الله قاسمی، طراحی و ترکیب‌صدا: محمدحسین ابراهیمی، اصلاح رنگ و نور: علی مومن‌علائی، عکاس: امید یکه‌فلاح، مدیر تولید: عباس عقبایی، مجری طرح: مرکز فرهنگی میثاق و تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

اخبارجدیدترین

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

علی تک‌روستا کارگردان مستند «عمو ناصر» که در بخش مسابقه کوتاه هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره داستان این مستند گفت: مستند «عمو ناصر» روایت ۲ نفر یعنی عمو ناصر و برادرزاده‌اش است که با یک شناسنامه زندگی کرده‌اند اما برادرزاده سه سال قبل از دنیا می‌رود. وقتی عمو ناصر برای دریافت حقوق به بانک مراجعه می‌کند، به او می‌گویند حقوق بازنشستگی‌تان قطع شده است و در ادامه با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود که در فیلم به تصویر کشیده شده است.

وی درباره مهم‌ترین چالش‌هایی که شخصیت داستان با آن روبه‌رو می‌شود، بیان کرد: از مهم‌ترین جنبه‌هایی که در این مستند به آن پرداخته‌ایم، به تصویر کشیدن بازخورد تصمیمات گذشته در حال افراد، بازخورد دیگران و اطرافیان در مشکلات پیش آمده برای شخصیت داستان و همچنین تلاش عمو ناصر برای گذر از چالش‌های پیش روست.

ماجرای «عمو ناصر» و برادرزاده‌اش که با یک شناسنامه زندگی می‌کردند!

کارگردان «آقا نعمت» درباره سبک مستندسازی خود که بیش از هر چیز با تمرکز بر شخصیت‌ها و به صورت تک نفره پیش می‌رود، عنوان کرد: علاقه بسیاری به ساخت مستندهای شخصیت‌محور دارم زیرا انسان‌ها همیشه قصه‌های ناگفته‌ای در زندگی دارند، وقتی پا به دنیای شخصی آن‌ها می‌گذاریم با قصه‌های بسیار جذاب، همراه با تجربه‌های تلخ و شیرین مواجهه می‌شویم. در مستندهای شخصیت‌محور آنچه از شخصیت داستان، همه می‌دانند و می‌بینند، نمی‌تواند جذاب باشد پس باید به درون هر شخصیت پرداخت، به قصه‌های پنهان و ناگفته، که همه انسان‌ها در نگاه اول قادر به دریافت آن نیستند. به همین علت همیشه به تنهایی به سراغ سوژه‌هایم می‌روم و با آن‌ها زندگی می‌کنم. هرچند مستندسازی تک نفره با چالش‌هایی هم روبه‌رو است و با تجربه‌هایی که با این نوع از تولید داشته‌ام، سعی می‌کنم آن‌ها را به حداقل برسانم.

تک روستا در ادامه درباره نحوه ارتباطش با سوژه‌های فیلم بیان کرد: برای نزدیکی بیشتر با شخصیت‌های داستان همیشه تلاش کرده‌ام به حرف دل‌شان گوش دهم تا بتوانم قصه‌های ناگفته‌شان را به فیلم تبدیل کنم. این موضوع باعث شده است که حتی بعد از پایان فیلمبرداری فیلم با همه سوژه‌هایم در رفت و آمد باشم برای مثال همسر عمو ناصر من را علی بالا (علی پسرم) صدا می‌زند و اگر چند روزی در تماس نباشیم، گلایه می‌کند.

کارگردان مستند «زندگی روی آب» در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره جشنواره «سینماحقیقت» و ورودش به حرفه مستندسازی با این رویداد تصریح کرد: در طول چهار یا پنج سال گذشته که وارد این حرفه شده‌ام، امسال با مستند «عمو ناصر» سومین حضورم را در جشنواره «سینماحقیقت» تجربه می‌کنم. جشنواره‌ای که هر سال برایم خاطرات شیرین و گاهی هم تلخ به همراه داشته است.

ماجرای «عمو ناصر» و برادرزاده‌اش که با یک شناسنامه زندگی می‌کردند!

وی در پایان درباره اهمیت جشنواره «سینماحقیقت» و ورود آن به دوره هجدهم تاکید کرد: این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌های ایران و آسیاست. فیلم‌هایی که در دوره‌های قبل حضور داشتند نمایندگان شایسته‌ای در سطح جهانی بودند. با ورود «سینماحقیقت» به هجدهمین سال از برگزاری، انتظار هنرمندان این است که مدیران به هنر سینمای مستقل توجه بیشتری داشته باشند؛ سینمایی که تلاش می‌کند تا به دور از جریانات سیاسی به هنر سینما بپردازد.

عوامل مستند کوتاه «عمو ناصر» عبارتند از کارگردان، تهیه‌کننده و تصویربرداری: علی تک‌روستا، تدوینگر: روح‌الله قاسمی، طراحی و ترکیب‌صدا: محمدحسین ابراهیمی، اصلاح رنگ و نور: علی مومن‌علائی، عکاس: امید یکه‌فلاح، مدیر تولید: عباس عقبایی، مجری طرح: مرکز فرهنگی میثاق و تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

علی تک‌روستا کارگردان مستند «عمو ناصر» که در بخش مسابقه کوتاه هجدهمین جشنواره «سینماحقیقت» حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره داستان این مستند گفت: مستند «عمو ناصر» روایت ۲ نفر یعنی عمو ناصر و برادرزاده‌اش است که با یک شناسنامه زندگی کرده‌اند اما برادرزاده سه سال قبل از دنیا می‌رود. وقتی عمو ناصر برای دریافت حقوق به بانک مراجعه می‌کند، به او می‌گویند حقوق بازنشستگی‌تان قطع شده است و در ادامه با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود که در فیلم به تصویر کشیده شده است.

وی درباره مهم‌ترین چالش‌هایی که شخصیت داستان با آن روبه‌رو می‌شود، بیان کرد: از مهم‌ترین جنبه‌هایی که در این مستند به آن پرداخته‌ایم، به تصویر کشیدن بازخورد تصمیمات گذشته در حال افراد، بازخورد دیگران و اطرافیان در مشکلات پیش آمده برای شخصیت داستان و همچنین تلاش عمو ناصر برای گذر از چالش‌های پیش روست.

ماجرای «عمو ناصر» و برادرزاده‌اش که با یک شناسنامه زندگی می‌کردند!

کارگردان «آقا نعمت» درباره سبک مستندسازی خود که بیش از هر چیز با تمرکز بر شخصیت‌ها و به صورت تک نفره پیش می‌رود، عنوان کرد: علاقه بسیاری به ساخت مستندهای شخصیت‌محور دارم زیرا انسان‌ها همیشه قصه‌های ناگفته‌ای در زندگی دارند، وقتی پا به دنیای شخصی آن‌ها می‌گذاریم با قصه‌های بسیار جذاب، همراه با تجربه‌های تلخ و شیرین مواجهه می‌شویم. در مستندهای شخصیت‌محور آنچه از شخصیت داستان، همه می‌دانند و می‌بینند، نمی‌تواند جذاب باشد پس باید به درون هر شخصیت پرداخت، به قصه‌های پنهان و ناگفته، که همه انسان‌ها در نگاه اول قادر به دریافت آن نیستند. به همین علت همیشه به تنهایی به سراغ سوژه‌هایم می‌روم و با آن‌ها زندگی می‌کنم. هرچند مستندسازی تک نفره با چالش‌هایی هم روبه‌رو است و با تجربه‌هایی که با این نوع از تولید داشته‌ام، سعی می‌کنم آن‌ها را به حداقل برسانم.

تک روستا در ادامه درباره نحوه ارتباطش با سوژه‌های فیلم بیان کرد: برای نزدیکی بیشتر با شخصیت‌های داستان همیشه تلاش کرده‌ام به حرف دل‌شان گوش دهم تا بتوانم قصه‌های ناگفته‌شان را به فیلم تبدیل کنم. این موضوع باعث شده است که حتی بعد از پایان فیلمبرداری فیلم با همه سوژه‌هایم در رفت و آمد باشم برای مثال همسر عمو ناصر من را علی بالا (علی پسرم) صدا می‌زند و اگر چند روزی در تماس نباشیم، گلایه می‌کند.

کارگردان مستند «زندگی روی آب» در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره جشنواره «سینماحقیقت» و ورودش به حرفه مستندسازی با این رویداد تصریح کرد: در طول چهار یا پنج سال گذشته که وارد این حرفه شده‌ام، امسال با مستند «عمو ناصر» سومین حضورم را در جشنواره «سینماحقیقت» تجربه می‌کنم. جشنواره‌ای که هر سال برایم خاطرات شیرین و گاهی هم تلخ به همراه داشته است.

ماجرای «عمو ناصر» و برادرزاده‌اش که با یک شناسنامه زندگی می‌کردند!

وی در پایان درباره اهمیت جشنواره «سینماحقیقت» و ورود آن به دوره هجدهم تاکید کرد: این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌های ایران و آسیاست. فیلم‌هایی که در دوره‌های قبل حضور داشتند نمایندگان شایسته‌ای در سطح جهانی بودند. با ورود «سینماحقیقت» به هجدهمین سال از برگزاری، انتظار هنرمندان این است که مدیران به هنر سینمای مستقل توجه بیشتری داشته باشند؛ سینمایی که تلاش می‌کند تا به دور از جریانات سیاسی به هنر سینما بپردازد.

عوامل مستند کوتاه «عمو ناصر» عبارتند از کارگردان، تهیه‌کننده و تصویربرداری: علی تک‌روستا، تدوینگر: روح‌الله قاسمی، طراحی و ترکیب‌صدا: محمدحسین ابراهیمی، اصلاح رنگ و نور: علی مومن‌علائی، عکاس: امید یکه‌فلاح، مدیر تولید: عباس عقبایی، مجری طرح: مرکز فرهنگی میثاق و تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

پست قبلی

یک کارگردان دیگر به دفاع از «جوکر ۲» برخاست؛ منتقدان احمق بمیرید!

پست بعدی

افزایش رانندگان اینترنتی نتیجه اختلاف دستمزد با تورم

مربوطه پست ها

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
هنر و فرهنگ

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان
هنر و فرهنگ

«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!
هنر و فرهنگ

از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • TTR.ir بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی
  • بهترین برند پودر کاکائو در ایران
  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.