آبی از افزایش قیمت کارخانه ای خودرو گرم نمی شود

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در گفت و گو با اکوایران اعلام کرد حدود ۱۰ همت از سوی دو خودروساز کشور تا پایان سال به شرکت های قطعه ساز پرداخت می شود تا بخشی از بدهی آنها به فعالان قطعه‌ساز تسویه شود.

مازیار بیگلو این رقم را در مقابل میزان بدهی کل خودروسازان چندان قابل توجه ندانست. دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در ادامه از رانت ارزی در واردات قطعات خودرو انتقاد کرد.

آن طور که بیگلو گفت تا زمانی که این رانت وجود دارد واردات قطعات از چین مورد توجه است و نمی توان از صنعت قطعه حمایت کرد.

 

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در گفت و گو با اکوایران اعلام کرد حدود ۱۰ همت از سوی دو خودروساز کشور تا پایان سال به شرکت های قطعه ساز پرداخت می شود تا بخشی از بدهی آنها به فعالان قطعه‌ساز تسویه شود.

مازیار بیگلو این رقم را در مقابل میزان بدهی کل خودروسازان چندان قابل توجه ندانست. دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در ادامه از رانت ارزی در واردات قطعات خودرو انتقاد کرد.

آن طور که بیگلو گفت تا زمانی که این رانت وجود دارد واردات قطعات از چین مورد توجه است و نمی توان از صنعت قطعه حمایت کرد.

 

اخبارجدیدترین

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در گفت و گو با اکوایران اعلام کرد حدود ۱۰ همت از سوی دو خودروساز کشور تا پایان سال به شرکت های قطعه ساز پرداخت می شود تا بخشی از بدهی آنها به فعالان قطعه‌ساز تسویه شود.

مازیار بیگلو این رقم را در مقابل میزان بدهی کل خودروسازان چندان قابل توجه ندانست. دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در ادامه از رانت ارزی در واردات قطعات خودرو انتقاد کرد.

آن طور که بیگلو گفت تا زمانی که این رانت وجود دارد واردات قطعات از چین مورد توجه است و نمی توان از صنعت قطعه حمایت کرد.

 

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در گفت و گو با اکوایران اعلام کرد حدود ۱۰ همت از سوی دو خودروساز کشور تا پایان سال به شرکت های قطعه ساز پرداخت می شود تا بخشی از بدهی آنها به فعالان قطعه‌ساز تسویه شود.

مازیار بیگلو این رقم را در مقابل میزان بدهی کل خودروسازان چندان قابل توجه ندانست. دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در ادامه از رانت ارزی در واردات قطعات خودرو انتقاد کرد.

آن طور که بیگلو گفت تا زمانی که این رانت وجود دارد واردات قطعات از چین مورد توجه است و نمی توان از صنعت قطعه حمایت کرد.

 

مربوطه پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.