دانش جوین
شنبه, تیر ۲۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی آرشیو تکنولوژی خودرو

«C43 AMG»؛ سردمدار دنیای چهار سیلندرها

دنیای خودرو توسط دنیای خودرو
۲۹ بهمن ۱۴۰۳
در خودرو
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
0
«C43 AMG»؛ سردمدار دنیای چهار سیلندرها
1
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

پس از گذشت حدود پنج ماه، این خودروساز صاحب‌نام آلمانی از نسخه قوی‌تر این سدان یعنی C43 AMG به‌صورت رسمی در اوایل سال 2022 میلادی رونمایی کرد. C43 AMG در دو نسخه سدان و استیت به‌بازار عرضه می‌شود.

هر دو خودرو از زبان جدید طراحی مرسدس‌بنز بهره می‌گیرند و استایلی مدرن، تنومند و اسپرت دارند. استفاده از خطوط نرم و سیال در کنار انحناهایی که روی بدنه ایجاد شده، کاراکتر اسپرت و نافذی به این سدان کامپکت لوکس مرسدس‌بنز می‌بخشد. از تغییرات اساسی که در C43 و در مقایسه با نسخه‌های استاندارد ایجاد شده است، می‌توان به جلوپنجره پانامریکانا به‌همراه نشان و لوگوی AMG، سپر تهاجمی و اسپرت به‌همراه ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و عناصر تزئینی کرومی، رکاب‌های AMG، دیفیوزر عقب و دو جفت سراگزوز در هر طرف سپر، اشاره کرد.

این ویژگی‌ها سبب شده است این مدل، کاراکتری تهاجمی، جدی و قدرتمند داشته باشد. باتوجه به موارد اشاره‌شده، می‌توان گفت نسل جدید C43 AMG همانند نسل قبل، تغییرات استایلی جزئی اما پویایی را تجربه کرده است. البته در همین زمینه نباید از نشان «Turbo Electrified» که روی گل‌گیرهای جلو وجود دارد و رینگ‌های استاندارد 18 اینچی و سفارشی 19 و 20 اینچی غافل شد.

در داخل کابین نیز همانند نمای بیرونی، تغییرات جزئی اما تکاملی ایجاد شده است که از آن جمله می‌توان به: صندلی‌های اسپرت AMG پوشیده‌شده با چرم مصنوعی «Mercs Artico» و دوخت قرمز، کمربندهای قرمز جیر و غربیلک‌فرمان اسپرت دی کات «D Cut» با کنترلرهای تنظیم حالت رانندگی «AMG Dynamic Select» اشاره کرد. کمپانی مرسدس‌بنز در این مدل نیز از جدیدترین و آخرین نسخه سیستم اطلاعات-سرگرمی MBUX خود استفاده کرده است. از طرفی بار دیگر در این سدان لوکس کامپکت اشتوتگارتی از پیشرانه مدرن بر گرفته از خودروهای F1 مرسدس‌بنز استفاده شده است.

هر دو مدل فوق، مزین به پیشرانه 4 سیلندر خطی 2 لیتری توربوشارژ هستند. البته این پیشرانه از تکنولوژی برق 48 ولتی هیبرید متوسط پشتیبانی می‌کند و منطبق بر فناوری توربوشارژر الکتریکی است که مهندسان AMG و تیم فرمول 1 مرسدس‌بنز، در حال حاضر در اتومبیل‌های خود از آن استفاده می‌کنند. این قوای محرکه که در ترکیب با یک سیستم هیبرید متوسط است، قدرتی برابر با 416 اسب‌بخار و گشتاوری برابر با 500 نیوتون‌متر به‌ارمغان می‌آورد.

«C43 AMG»؛ سردمدار دنیای چهار سیلندرها

در واقع این پیشرانه حدود 26 اسب‌بخار قدرت بیشتری را در مقایسه با رودستر جسور این خودروساز یعنی SL43 AMG (با پیشرانه مشابه) تولید می‌کند. در موتور جدید، قدرت از طریق یک گیربکس 9 سرعته اسپیدشفت اتوماتیک به‌چهار چرخ منتقل می‌شود. 4.6 ثانیه زمان نیاز است که C43 AMG از حالت سکون به‌سرعت 100 کیلومتر برساعت دست یابد. اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین این مدل و رقبای اصلی آن یعنی ب‌ام‌و M340i و آئودی S4 داشته باشیم، باید گفت این دو خودرو ذکرشده، به‌ترتیب توان خروجی برابر با 382 و 349 اسب‌بخار دارند که کمتر از C43 AMG است.

همچنین کمپانی مرسدس‌بنز فهرستی طولانی از امکانات رفاهی و ایمنی را برای این سدان در نظر گرفته است. همان‌طور که می‌دانید به‌مرسدس‌بنز C کلاس، بچه S کلاس هم می‌گویند. بنابراین تمام امکانات رفاهی و ایمنی یک سدان لوکس در این خودرو نیز دیده می‌شود.

برخی از این امکانات عبارتند از: کروزکنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، پایش نقاط کور به‌همراه شناسایی عابرپیاده، سیستم فوق هوشمند کمکی پیشرفته رانندگی، دوربین 360 درجه‌ با قابلیت نشان دادن سه بعدی خودرو، سامانه پیشگیری از برخورد در جلو و عقب، سیستم پارک هوشمند، سیستم فوق هوشمند استارت خودرو، پارک هوشمند و اتوماتیک خودرو، سیستم فوق پیشرفته ارتباط کاربری مرسدس‌بنز MBUX و 8 ایربگ.

پس از گذشت حدود پنج ماه، این خودروساز صاحب‌نام آلمانی از نسخه قوی‌تر این سدان یعنی C43 AMG به‌صورت رسمی در اوایل سال 2022 میلادی رونمایی کرد. C43 AMG در دو نسخه سدان و استیت به‌بازار عرضه می‌شود.

هر دو خودرو از زبان جدید طراحی مرسدس‌بنز بهره می‌گیرند و استایلی مدرن، تنومند و اسپرت دارند. استفاده از خطوط نرم و سیال در کنار انحناهایی که روی بدنه ایجاد شده، کاراکتر اسپرت و نافذی به این سدان کامپکت لوکس مرسدس‌بنز می‌بخشد. از تغییرات اساسی که در C43 و در مقایسه با نسخه‌های استاندارد ایجاد شده است، می‌توان به جلوپنجره پانامریکانا به‌همراه نشان و لوگوی AMG، سپر تهاجمی و اسپرت به‌همراه ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و عناصر تزئینی کرومی، رکاب‌های AMG، دیفیوزر عقب و دو جفت سراگزوز در هر طرف سپر، اشاره کرد.

این ویژگی‌ها سبب شده است این مدل، کاراکتری تهاجمی، جدی و قدرتمند داشته باشد. باتوجه به موارد اشاره‌شده، می‌توان گفت نسل جدید C43 AMG همانند نسل قبل، تغییرات استایلی جزئی اما پویایی را تجربه کرده است. البته در همین زمینه نباید از نشان «Turbo Electrified» که روی گل‌گیرهای جلو وجود دارد و رینگ‌های استاندارد 18 اینچی و سفارشی 19 و 20 اینچی غافل شد.

در داخل کابین نیز همانند نمای بیرونی، تغییرات جزئی اما تکاملی ایجاد شده است که از آن جمله می‌توان به: صندلی‌های اسپرت AMG پوشیده‌شده با چرم مصنوعی «Mercs Artico» و دوخت قرمز، کمربندهای قرمز جیر و غربیلک‌فرمان اسپرت دی کات «D Cut» با کنترلرهای تنظیم حالت رانندگی «AMG Dynamic Select» اشاره کرد. کمپانی مرسدس‌بنز در این مدل نیز از جدیدترین و آخرین نسخه سیستم اطلاعات-سرگرمی MBUX خود استفاده کرده است. از طرفی بار دیگر در این سدان لوکس کامپکت اشتوتگارتی از پیشرانه مدرن بر گرفته از خودروهای F1 مرسدس‌بنز استفاده شده است.

هر دو مدل فوق، مزین به پیشرانه 4 سیلندر خطی 2 لیتری توربوشارژ هستند. البته این پیشرانه از تکنولوژی برق 48 ولتی هیبرید متوسط پشتیبانی می‌کند و منطبق بر فناوری توربوشارژر الکتریکی است که مهندسان AMG و تیم فرمول 1 مرسدس‌بنز، در حال حاضر در اتومبیل‌های خود از آن استفاده می‌کنند. این قوای محرکه که در ترکیب با یک سیستم هیبرید متوسط است، قدرتی برابر با 416 اسب‌بخار و گشتاوری برابر با 500 نیوتون‌متر به‌ارمغان می‌آورد.

«C43 AMG»؛ سردمدار دنیای چهار سیلندرها

در واقع این پیشرانه حدود 26 اسب‌بخار قدرت بیشتری را در مقایسه با رودستر جسور این خودروساز یعنی SL43 AMG (با پیشرانه مشابه) تولید می‌کند. در موتور جدید، قدرت از طریق یک گیربکس 9 سرعته اسپیدشفت اتوماتیک به‌چهار چرخ منتقل می‌شود. 4.6 ثانیه زمان نیاز است که C43 AMG از حالت سکون به‌سرعت 100 کیلومتر برساعت دست یابد. اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین این مدل و رقبای اصلی آن یعنی ب‌ام‌و M340i و آئودی S4 داشته باشیم، باید گفت این دو خودرو ذکرشده، به‌ترتیب توان خروجی برابر با 382 و 349 اسب‌بخار دارند که کمتر از C43 AMG است.

همچنین کمپانی مرسدس‌بنز فهرستی طولانی از امکانات رفاهی و ایمنی را برای این سدان در نظر گرفته است. همان‌طور که می‌دانید به‌مرسدس‌بنز C کلاس، بچه S کلاس هم می‌گویند. بنابراین تمام امکانات رفاهی و ایمنی یک سدان لوکس در این خودرو نیز دیده می‌شود.

برخی از این امکانات عبارتند از: کروزکنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، پایش نقاط کور به‌همراه شناسایی عابرپیاده، سیستم فوق هوشمند کمکی پیشرفته رانندگی، دوربین 360 درجه‌ با قابلیت نشان دادن سه بعدی خودرو، سامانه پیشگیری از برخورد در جلو و عقب، سیستم پارک هوشمند، سیستم فوق هوشمند استارت خودرو، پارک هوشمند و اتوماتیک خودرو، سیستم فوق پیشرفته ارتباط کاربری مرسدس‌بنز MBUX و 8 ایربگ.

اخبارجدیدترین

کاهش ۳۳ درصدی آلاینده‌ها با روانکار نانویی

«TRD PRO»؛ سکویا با چاشنی اسپرت

تایر خودرو روی سقف خانه؛ نمادی از خلاقیت

پس از گذشت حدود پنج ماه، این خودروساز صاحب‌نام آلمانی از نسخه قوی‌تر این سدان یعنی C43 AMG به‌صورت رسمی در اوایل سال 2022 میلادی رونمایی کرد. C43 AMG در دو نسخه سدان و استیت به‌بازار عرضه می‌شود.

هر دو خودرو از زبان جدید طراحی مرسدس‌بنز بهره می‌گیرند و استایلی مدرن، تنومند و اسپرت دارند. استفاده از خطوط نرم و سیال در کنار انحناهایی که روی بدنه ایجاد شده، کاراکتر اسپرت و نافذی به این سدان کامپکت لوکس مرسدس‌بنز می‌بخشد. از تغییرات اساسی که در C43 و در مقایسه با نسخه‌های استاندارد ایجاد شده است، می‌توان به جلوپنجره پانامریکانا به‌همراه نشان و لوگوی AMG، سپر تهاجمی و اسپرت به‌همراه ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و عناصر تزئینی کرومی، رکاب‌های AMG، دیفیوزر عقب و دو جفت سراگزوز در هر طرف سپر، اشاره کرد.

این ویژگی‌ها سبب شده است این مدل، کاراکتری تهاجمی، جدی و قدرتمند داشته باشد. باتوجه به موارد اشاره‌شده، می‌توان گفت نسل جدید C43 AMG همانند نسل قبل، تغییرات استایلی جزئی اما پویایی را تجربه کرده است. البته در همین زمینه نباید از نشان «Turbo Electrified» که روی گل‌گیرهای جلو وجود دارد و رینگ‌های استاندارد 18 اینچی و سفارشی 19 و 20 اینچی غافل شد.

در داخل کابین نیز همانند نمای بیرونی، تغییرات جزئی اما تکاملی ایجاد شده است که از آن جمله می‌توان به: صندلی‌های اسپرت AMG پوشیده‌شده با چرم مصنوعی «Mercs Artico» و دوخت قرمز، کمربندهای قرمز جیر و غربیلک‌فرمان اسپرت دی کات «D Cut» با کنترلرهای تنظیم حالت رانندگی «AMG Dynamic Select» اشاره کرد. کمپانی مرسدس‌بنز در این مدل نیز از جدیدترین و آخرین نسخه سیستم اطلاعات-سرگرمی MBUX خود استفاده کرده است. از طرفی بار دیگر در این سدان لوکس کامپکت اشتوتگارتی از پیشرانه مدرن بر گرفته از خودروهای F1 مرسدس‌بنز استفاده شده است.

هر دو مدل فوق، مزین به پیشرانه 4 سیلندر خطی 2 لیتری توربوشارژ هستند. البته این پیشرانه از تکنولوژی برق 48 ولتی هیبرید متوسط پشتیبانی می‌کند و منطبق بر فناوری توربوشارژر الکتریکی است که مهندسان AMG و تیم فرمول 1 مرسدس‌بنز، در حال حاضر در اتومبیل‌های خود از آن استفاده می‌کنند. این قوای محرکه که در ترکیب با یک سیستم هیبرید متوسط است، قدرتی برابر با 416 اسب‌بخار و گشتاوری برابر با 500 نیوتون‌متر به‌ارمغان می‌آورد.

«C43 AMG»؛ سردمدار دنیای چهار سیلندرها

در واقع این پیشرانه حدود 26 اسب‌بخار قدرت بیشتری را در مقایسه با رودستر جسور این خودروساز یعنی SL43 AMG (با پیشرانه مشابه) تولید می‌کند. در موتور جدید، قدرت از طریق یک گیربکس 9 سرعته اسپیدشفت اتوماتیک به‌چهار چرخ منتقل می‌شود. 4.6 ثانیه زمان نیاز است که C43 AMG از حالت سکون به‌سرعت 100 کیلومتر برساعت دست یابد. اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین این مدل و رقبای اصلی آن یعنی ب‌ام‌و M340i و آئودی S4 داشته باشیم، باید گفت این دو خودرو ذکرشده، به‌ترتیب توان خروجی برابر با 382 و 349 اسب‌بخار دارند که کمتر از C43 AMG است.

همچنین کمپانی مرسدس‌بنز فهرستی طولانی از امکانات رفاهی و ایمنی را برای این سدان در نظر گرفته است. همان‌طور که می‌دانید به‌مرسدس‌بنز C کلاس، بچه S کلاس هم می‌گویند. بنابراین تمام امکانات رفاهی و ایمنی یک سدان لوکس در این خودرو نیز دیده می‌شود.

برخی از این امکانات عبارتند از: کروزکنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، پایش نقاط کور به‌همراه شناسایی عابرپیاده، سیستم فوق هوشمند کمکی پیشرفته رانندگی، دوربین 360 درجه‌ با قابلیت نشان دادن سه بعدی خودرو، سامانه پیشگیری از برخورد در جلو و عقب، سیستم پارک هوشمند، سیستم فوق هوشمند استارت خودرو، پارک هوشمند و اتوماتیک خودرو، سیستم فوق پیشرفته ارتباط کاربری مرسدس‌بنز MBUX و 8 ایربگ.

پس از گذشت حدود پنج ماه، این خودروساز صاحب‌نام آلمانی از نسخه قوی‌تر این سدان یعنی C43 AMG به‌صورت رسمی در اوایل سال 2022 میلادی رونمایی کرد. C43 AMG در دو نسخه سدان و استیت به‌بازار عرضه می‌شود.

هر دو خودرو از زبان جدید طراحی مرسدس‌بنز بهره می‌گیرند و استایلی مدرن، تنومند و اسپرت دارند. استفاده از خطوط نرم و سیال در کنار انحناهایی که روی بدنه ایجاد شده، کاراکتر اسپرت و نافذی به این سدان کامپکت لوکس مرسدس‌بنز می‌بخشد. از تغییرات اساسی که در C43 و در مقایسه با نسخه‌های استاندارد ایجاد شده است، می‌توان به جلوپنجره پانامریکانا به‌همراه نشان و لوگوی AMG، سپر تهاجمی و اسپرت به‌همراه ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و عناصر تزئینی کرومی، رکاب‌های AMG، دیفیوزر عقب و دو جفت سراگزوز در هر طرف سپر، اشاره کرد.

این ویژگی‌ها سبب شده است این مدل، کاراکتری تهاجمی، جدی و قدرتمند داشته باشد. باتوجه به موارد اشاره‌شده، می‌توان گفت نسل جدید C43 AMG همانند نسل قبل، تغییرات استایلی جزئی اما پویایی را تجربه کرده است. البته در همین زمینه نباید از نشان «Turbo Electrified» که روی گل‌گیرهای جلو وجود دارد و رینگ‌های استاندارد 18 اینچی و سفارشی 19 و 20 اینچی غافل شد.

در داخل کابین نیز همانند نمای بیرونی، تغییرات جزئی اما تکاملی ایجاد شده است که از آن جمله می‌توان به: صندلی‌های اسپرت AMG پوشیده‌شده با چرم مصنوعی «Mercs Artico» و دوخت قرمز، کمربندهای قرمز جیر و غربیلک‌فرمان اسپرت دی کات «D Cut» با کنترلرهای تنظیم حالت رانندگی «AMG Dynamic Select» اشاره کرد. کمپانی مرسدس‌بنز در این مدل نیز از جدیدترین و آخرین نسخه سیستم اطلاعات-سرگرمی MBUX خود استفاده کرده است. از طرفی بار دیگر در این سدان لوکس کامپکت اشتوتگارتی از پیشرانه مدرن بر گرفته از خودروهای F1 مرسدس‌بنز استفاده شده است.

هر دو مدل فوق، مزین به پیشرانه 4 سیلندر خطی 2 لیتری توربوشارژ هستند. البته این پیشرانه از تکنولوژی برق 48 ولتی هیبرید متوسط پشتیبانی می‌کند و منطبق بر فناوری توربوشارژر الکتریکی است که مهندسان AMG و تیم فرمول 1 مرسدس‌بنز، در حال حاضر در اتومبیل‌های خود از آن استفاده می‌کنند. این قوای محرکه که در ترکیب با یک سیستم هیبرید متوسط است، قدرتی برابر با 416 اسب‌بخار و گشتاوری برابر با 500 نیوتون‌متر به‌ارمغان می‌آورد.

«C43 AMG»؛ سردمدار دنیای چهار سیلندرها

در واقع این پیشرانه حدود 26 اسب‌بخار قدرت بیشتری را در مقایسه با رودستر جسور این خودروساز یعنی SL43 AMG (با پیشرانه مشابه) تولید می‌کند. در موتور جدید، قدرت از طریق یک گیربکس 9 سرعته اسپیدشفت اتوماتیک به‌چهار چرخ منتقل می‌شود. 4.6 ثانیه زمان نیاز است که C43 AMG از حالت سکون به‌سرعت 100 کیلومتر برساعت دست یابد. اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین این مدل و رقبای اصلی آن یعنی ب‌ام‌و M340i و آئودی S4 داشته باشیم، باید گفت این دو خودرو ذکرشده، به‌ترتیب توان خروجی برابر با 382 و 349 اسب‌بخار دارند که کمتر از C43 AMG است.

همچنین کمپانی مرسدس‌بنز فهرستی طولانی از امکانات رفاهی و ایمنی را برای این سدان در نظر گرفته است. همان‌طور که می‌دانید به‌مرسدس‌بنز C کلاس، بچه S کلاس هم می‌گویند. بنابراین تمام امکانات رفاهی و ایمنی یک سدان لوکس در این خودرو نیز دیده می‌شود.

برخی از این امکانات عبارتند از: کروزکنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، پایش نقاط کور به‌همراه شناسایی عابرپیاده، سیستم فوق هوشمند کمکی پیشرفته رانندگی، دوربین 360 درجه‌ با قابلیت نشان دادن سه بعدی خودرو، سامانه پیشگیری از برخورد در جلو و عقب، سیستم پارک هوشمند، سیستم فوق هوشمند استارت خودرو، پارک هوشمند و اتوماتیک خودرو، سیستم فوق پیشرفته ارتباط کاربری مرسدس‌بنز MBUX و 8 ایربگ.

پست قبلی

نانوسیلیکای ایرانی، جایگزین دوده در تایرهای خودرو

پست بعدی

استانداردهای جدید را در خدمات پس از فروش «اتوخسروانی» تجربه کنید

مربوطه پست ها

کاهش ۳۳ درصدی آلاینده‌ها با روانکار نانویی
خودرو

کاهش ۳۳ درصدی آلاینده‌ها با روانکار نانویی

۲۶ تیر ۱۴۰۴
«TRD PRO»؛ سکویا با چاشنی اسپرت
خودرو

«TRD PRO»؛ سکویا با چاشنی اسپرت

۲۶ تیر ۱۴۰۴
تایر خودرو روی سقف خانه؛ نمادی از خلاقیت
خودرو

تایر خودرو روی سقف خانه؛ نمادی از خلاقیت

۲۶ تیر ۱۴۰۴
استراتژی چندوجهی «ایران‌ خودرو»
خودرو

استراتژی چندوجهی «ایران‌ خودرو»

۲۶ تیر ۱۴۰۴
رشد دوباره سهام «سایپا»؛ بازدهی ۴۴ درصدی در ۹ ماه اخیر
خودرو

رشد دوباره سهام «سایپا»؛ بازدهی ۴۴ درصدی در ۹ ماه اخیر

۲۵ تیر ۱۴۰۴
رکوردشکنی «بهمن دیزل» در فصل بهار
خودرو

رکوردشکنی «بهمن دیزل» در فصل بهار

۲۵ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • شغل های پردرآمد در ایران
  • «شب‌های روشن» افتتاح شد؛ تعزیه در قاب عکاسانه
  • فرهنگسازی با هنر؛ تئاتر حتی در زمان جنگ‌های جهانی هم تعطیل نشده است!
  • انتشار یک سه‌گانه‌ جدید؛ نگاهی نو به نسبت روان‌کاوی با سینما و تئاتر
  • پیکر «همایون» یکشنبه در قطعه هنرمندان تشییع می‌شود
  • پاسینیک
  • خرید سرور ایران و خارج
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • پرشین هتل
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی
  • خرید سرور ابری

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.