دانش جوین
یکشنبه, تیر ۲۲, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

دیجیتال فاندری: تفاوت گرافیک Assassin’s Creed Shadows روی PS5 و PS5 Pro به مانند یک نسل است

گیمفا توسط گیمفا
۳۰ اسفند ۱۴۰۳
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 9 دقیقه
1
دیجیتال فاندری: تفاوت گرافیک Assassin’s Creed Shadows روی PS5 و PS5 Pro به مانند یک نسل است
6
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

کانال دیجیتال فاندری در ویدیویی به مقایسه‌ خروجی بازی Assassin’s Creed Shadows روی دو کنسول PS5 و PS5 Pro پرداخته است.

تبلیغات

Assassin’s Creed Shadows، اولین قسمت از مجموعه‌ Assassin’s Creed است که به صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل فعلی ساخته شده. دیجیتال فاندری با توجه به عرضه‌ این عنوان روی تمام پلتفرم‌ها، به بررسی آن پرداخته و به نظر می‌رسد که با بهبود‌های قابل توجه‌ای در نسخه‌ PS5 Pro روبه‌رو هستیم. این منبع حتی بهبودها روی کنسول PS5 Pro را «تقریباً میان نسلی» توصیف می‌کند.

مهمترین تفاوت میان نسخه‌ PS5 و PS5 Pro بازی Assassin’s Creed Shadows، استفاده از نوعی ری تریسینگ بهبود یافته به نام RTGI در نسخه Pro است. این تکنیک به نمایش بازتاب نور از سطوح اطراف روی یک جسم ارتباط دارد. این ویژگی با ایجاد نوعی نورپردازی خاص روی کیفیت تصاویر، روی جزئیات سایه و بازتاب نور تاثیر زیادی می‌گذارد و کیفیت کلی تصویر را بسیار بهبود می‌بخشد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از این بررسی را مشاهده کنید:

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

در کنسول PS5 پایه، تصاویر تا حد زیادی بدون عمق و صاف به نظر می‌رسند و نورپردازی یکسانی دارند. این موضوع بیشتر در شاخ و برگ درختان به چشم می‌آید، زیرا در کنسول PS5 ظاهری کسل کننده و مصنوعی به چشم می‌خورد. این موضوع بیشتر در هنگام عبور از مناطق جنگلی، به لطف تفاوت بزرگی که در نورپردازی وجود دارد، قبل لمس است و قابلیت RTGI در نسخه‌ PS5 Pro، یک ارتقای بصری بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

استفاده از RTGI چالش‌هایی نیز به وجود آورده است. تفاوت کم کیفیت تصویر بین نسخه‌‌های PS5 و PS5 Pro در حالت Performance، مشهود بودن آپ اسکیلینگ از رزولوشن پایین و کم بودن شفافیت تصویر، برخی از مهمترین مسائلی هستند که به چشم می‌خورند.

با وجود اینکه یوبیسافت خبر از Upscaling به رزولوشن 4K در هر دو کنسول داده بود، نتایج به دست آمده کمی متفاوت هستند. همچنین در تست‌های دیجیتال فاندری مشخص شده که رزولوشن های داخلی در هر دو کنسول حدود 1080p است و ظاهراً استفاده از RTGI، توان اضافی GPU کنسول Pro را بی اثر کرده. همچنین Ubisoft پیش از انتشار بازی وعده‌هایی در رابطه با استفاده از PSSR داده بود که به نظر می‌رسد محقق نشده باشند، زیرا کیفیت تصویر در کنسول‌های PS5 و Pro بسیار شبیه به هم است.

دیجیتال فاندری: تفاوت گرافیک Assassin’s Creed Shadows روی PS5 و PS5 Pro به مانند یک نسل است - گیمفا

اگر قابلیت ری تریسینگ کنسول Pro را در نظر نگیریم، این بازی تنظیمات بصری بسیار مشابه‌ای در هر دو دستگاه دارد و به نظر می‌رسد که دورنما، وضوح سایه و سایر تنظیمات رایج در هر دو کنسول تقریباً یکسان باشد. نرخ فریم در حالت Performance در هر دو کنسول روی همان ۶۰ فریم بر ثانیه ثابت است، اگرچه در برخی صحنه‌ها شاهد افت فریم قابل توجه‌ای هستیم. همچنین کات سین ها با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی PS5 Pro اجرا می‌شوند.

به طور کلی، AC Shadows در کنسول Pro و در حالت Performance، بسیار بهبود یافته و اضافه شدن RTGI تغییر بزرگی ایجاد کرده است، حتی اگر در زمینه‌هایی مانند کیفیت تصویر و نرخ فریم همچنان مشکلاتی قابل رویت باشد. همچنین، در حالت Performance بازتاب‌های ری تریسینگ در این کنسول نمایش داده نمی‌شوند و این ویژگی فقط محدود به حالت Quality است.

دیجیتال فاندری: تفاوت گرافیک Assassin’s Creed Shadows روی PS5 و PS5 Pro به مانند یک نسل است - گیمفا

بازی در هر دو کنسول، طی بخش‌هایی از گیم‌پلی مانند کاتسین‌ها، سکانس های نبرد و داخل مخفیگاه روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل شده تا یک تجربه‌ پایدار را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

از سوی دیگر، در کنسول PS5 Pro، تفاوت‌های آشکاری بین دو حالت performance و Quality وجود دارد. در حالت Quality سایه‌ها واضح‌تر به نظر می‌رسند و تراکم شاخه و برگ درختان بهتر به تصویر کشیده شده. عملکرد قابلیت RTGI در هر دو حالت یکسان است اما ری تریسینگ فقط در حالت Quality فعال خواهد بود. شاید بزرگترین تفاوت بین این دو حالت کیفیت تصاویر باشد، زیرا در برخی صحنه‌ها تصاویر در حالت Quality بسیار واضح‌تر هستند.

در کنسول PS5 Pro، حالتی به نام Balanced نیز برای اجرای بازی روی ۴۰ فریم بر ثانیه وجود دارد که مختص به کاربران مجهز به نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی است.

Iliya Ghanbarikravinoffتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )Farzam🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉amsclul-bookjohn117عبدالیاسر یاربختیRezaJimmyS Ghost of SpartaPlayStation King of Gamesساب زیرو ❄️GOD OF WAR 3ammar_iraqierfankarimiMHN

کانال دیجیتال فاندری در ویدیویی به مقایسه‌ خروجی بازی Assassin’s Creed Shadows روی دو کنسول PS5 و PS5 Pro پرداخته است.

تبلیغات

Assassin’s Creed Shadows، اولین قسمت از مجموعه‌ Assassin’s Creed است که به صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل فعلی ساخته شده. دیجیتال فاندری با توجه به عرضه‌ این عنوان روی تمام پلتفرم‌ها، به بررسی آن پرداخته و به نظر می‌رسد که با بهبود‌های قابل توجه‌ای در نسخه‌ PS5 Pro روبه‌رو هستیم. این منبع حتی بهبودها روی کنسول PS5 Pro را «تقریباً میان نسلی» توصیف می‌کند.

مهمترین تفاوت میان نسخه‌ PS5 و PS5 Pro بازی Assassin’s Creed Shadows، استفاده از نوعی ری تریسینگ بهبود یافته به نام RTGI در نسخه Pro است. این تکنیک به نمایش بازتاب نور از سطوح اطراف روی یک جسم ارتباط دارد. این ویژگی با ایجاد نوعی نورپردازی خاص روی کیفیت تصاویر، روی جزئیات سایه و بازتاب نور تاثیر زیادی می‌گذارد و کیفیت کلی تصویر را بسیار بهبود می‌بخشد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از این بررسی را مشاهده کنید:

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

در کنسول PS5 پایه، تصاویر تا حد زیادی بدون عمق و صاف به نظر می‌رسند و نورپردازی یکسانی دارند. این موضوع بیشتر در شاخ و برگ درختان به چشم می‌آید، زیرا در کنسول PS5 ظاهری کسل کننده و مصنوعی به چشم می‌خورد. این موضوع بیشتر در هنگام عبور از مناطق جنگلی، به لطف تفاوت بزرگی که در نورپردازی وجود دارد، قبل لمس است و قابلیت RTGI در نسخه‌ PS5 Pro، یک ارتقای بصری بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

استفاده از RTGI چالش‌هایی نیز به وجود آورده است. تفاوت کم کیفیت تصویر بین نسخه‌‌های PS5 و PS5 Pro در حالت Performance، مشهود بودن آپ اسکیلینگ از رزولوشن پایین و کم بودن شفافیت تصویر، برخی از مهمترین مسائلی هستند که به چشم می‌خورند.

با وجود اینکه یوبیسافت خبر از Upscaling به رزولوشن 4K در هر دو کنسول داده بود، نتایج به دست آمده کمی متفاوت هستند. همچنین در تست‌های دیجیتال فاندری مشخص شده که رزولوشن های داخلی در هر دو کنسول حدود 1080p است و ظاهراً استفاده از RTGI، توان اضافی GPU کنسول Pro را بی اثر کرده. همچنین Ubisoft پیش از انتشار بازی وعده‌هایی در رابطه با استفاده از PSSR داده بود که به نظر می‌رسد محقق نشده باشند، زیرا کیفیت تصویر در کنسول‌های PS5 و Pro بسیار شبیه به هم است.

دیجیتال فاندری: تفاوت گرافیک Assassin’s Creed Shadows روی PS5 و PS5 Pro به مانند یک نسل است - گیمفا

اگر قابلیت ری تریسینگ کنسول Pro را در نظر نگیریم، این بازی تنظیمات بصری بسیار مشابه‌ای در هر دو دستگاه دارد و به نظر می‌رسد که دورنما، وضوح سایه و سایر تنظیمات رایج در هر دو کنسول تقریباً یکسان باشد. نرخ فریم در حالت Performance در هر دو کنسول روی همان ۶۰ فریم بر ثانیه ثابت است، اگرچه در برخی صحنه‌ها شاهد افت فریم قابل توجه‌ای هستیم. همچنین کات سین ها با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی PS5 Pro اجرا می‌شوند.

به طور کلی، AC Shadows در کنسول Pro و در حالت Performance، بسیار بهبود یافته و اضافه شدن RTGI تغییر بزرگی ایجاد کرده است، حتی اگر در زمینه‌هایی مانند کیفیت تصویر و نرخ فریم همچنان مشکلاتی قابل رویت باشد. همچنین، در حالت Performance بازتاب‌های ری تریسینگ در این کنسول نمایش داده نمی‌شوند و این ویژگی فقط محدود به حالت Quality است.

دیجیتال فاندری: تفاوت گرافیک Assassin’s Creed Shadows روی PS5 و PS5 Pro به مانند یک نسل است - گیمفا

بازی در هر دو کنسول، طی بخش‌هایی از گیم‌پلی مانند کاتسین‌ها، سکانس های نبرد و داخل مخفیگاه روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل شده تا یک تجربه‌ پایدار را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

از سوی دیگر، در کنسول PS5 Pro، تفاوت‌های آشکاری بین دو حالت performance و Quality وجود دارد. در حالت Quality سایه‌ها واضح‌تر به نظر می‌رسند و تراکم شاخه و برگ درختان بهتر به تصویر کشیده شده. عملکرد قابلیت RTGI در هر دو حالت یکسان است اما ری تریسینگ فقط در حالت Quality فعال خواهد بود. شاید بزرگترین تفاوت بین این دو حالت کیفیت تصاویر باشد، زیرا در برخی صحنه‌ها تصاویر در حالت Quality بسیار واضح‌تر هستند.

در کنسول PS5 Pro، حالتی به نام Balanced نیز برای اجرای بازی روی ۴۰ فریم بر ثانیه وجود دارد که مختص به کاربران مجهز به نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی است.

Iliya Ghanbarikravinoffتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )Farzam🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉amsclul-bookjohn117عبدالیاسر یاربختیRezaJimmyS Ghost of SpartaPlayStation King of Gamesساب زیرو ❄️GOD OF WAR 3ammar_iraqierfankarimiMHN

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

کانال دیجیتال فاندری در ویدیویی به مقایسه‌ خروجی بازی Assassin’s Creed Shadows روی دو کنسول PS5 و PS5 Pro پرداخته است.

تبلیغات

Assassin’s Creed Shadows، اولین قسمت از مجموعه‌ Assassin’s Creed است که به صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل فعلی ساخته شده. دیجیتال فاندری با توجه به عرضه‌ این عنوان روی تمام پلتفرم‌ها، به بررسی آن پرداخته و به نظر می‌رسد که با بهبود‌های قابل توجه‌ای در نسخه‌ PS5 Pro روبه‌رو هستیم. این منبع حتی بهبودها روی کنسول PS5 Pro را «تقریباً میان نسلی» توصیف می‌کند.

مهمترین تفاوت میان نسخه‌ PS5 و PS5 Pro بازی Assassin’s Creed Shadows، استفاده از نوعی ری تریسینگ بهبود یافته به نام RTGI در نسخه Pro است. این تکنیک به نمایش بازتاب نور از سطوح اطراف روی یک جسم ارتباط دارد. این ویژگی با ایجاد نوعی نورپردازی خاص روی کیفیت تصاویر، روی جزئیات سایه و بازتاب نور تاثیر زیادی می‌گذارد و کیفیت کلی تصویر را بسیار بهبود می‌بخشد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از این بررسی را مشاهده کنید:

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

در کنسول PS5 پایه، تصاویر تا حد زیادی بدون عمق و صاف به نظر می‌رسند و نورپردازی یکسانی دارند. این موضوع بیشتر در شاخ و برگ درختان به چشم می‌آید، زیرا در کنسول PS5 ظاهری کسل کننده و مصنوعی به چشم می‌خورد. این موضوع بیشتر در هنگام عبور از مناطق جنگلی، به لطف تفاوت بزرگی که در نورپردازی وجود دارد، قبل لمس است و قابلیت RTGI در نسخه‌ PS5 Pro، یک ارتقای بصری بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

استفاده از RTGI چالش‌هایی نیز به وجود آورده است. تفاوت کم کیفیت تصویر بین نسخه‌‌های PS5 و PS5 Pro در حالت Performance، مشهود بودن آپ اسکیلینگ از رزولوشن پایین و کم بودن شفافیت تصویر، برخی از مهمترین مسائلی هستند که به چشم می‌خورند.

با وجود اینکه یوبیسافت خبر از Upscaling به رزولوشن 4K در هر دو کنسول داده بود، نتایج به دست آمده کمی متفاوت هستند. همچنین در تست‌های دیجیتال فاندری مشخص شده که رزولوشن های داخلی در هر دو کنسول حدود 1080p است و ظاهراً استفاده از RTGI، توان اضافی GPU کنسول Pro را بی اثر کرده. همچنین Ubisoft پیش از انتشار بازی وعده‌هایی در رابطه با استفاده از PSSR داده بود که به نظر می‌رسد محقق نشده باشند، زیرا کیفیت تصویر در کنسول‌های PS5 و Pro بسیار شبیه به هم است.

دیجیتال فاندری: تفاوت گرافیک Assassin’s Creed Shadows روی PS5 و PS5 Pro به مانند یک نسل است - گیمفا

اگر قابلیت ری تریسینگ کنسول Pro را در نظر نگیریم، این بازی تنظیمات بصری بسیار مشابه‌ای در هر دو دستگاه دارد و به نظر می‌رسد که دورنما، وضوح سایه و سایر تنظیمات رایج در هر دو کنسول تقریباً یکسان باشد. نرخ فریم در حالت Performance در هر دو کنسول روی همان ۶۰ فریم بر ثانیه ثابت است، اگرچه در برخی صحنه‌ها شاهد افت فریم قابل توجه‌ای هستیم. همچنین کات سین ها با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی PS5 Pro اجرا می‌شوند.

به طور کلی، AC Shadows در کنسول Pro و در حالت Performance، بسیار بهبود یافته و اضافه شدن RTGI تغییر بزرگی ایجاد کرده است، حتی اگر در زمینه‌هایی مانند کیفیت تصویر و نرخ فریم همچنان مشکلاتی قابل رویت باشد. همچنین، در حالت Performance بازتاب‌های ری تریسینگ در این کنسول نمایش داده نمی‌شوند و این ویژگی فقط محدود به حالت Quality است.

دیجیتال فاندری: تفاوت گرافیک Assassin’s Creed Shadows روی PS5 و PS5 Pro به مانند یک نسل است - گیمفا

بازی در هر دو کنسول، طی بخش‌هایی از گیم‌پلی مانند کاتسین‌ها، سکانس های نبرد و داخل مخفیگاه روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل شده تا یک تجربه‌ پایدار را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

از سوی دیگر، در کنسول PS5 Pro، تفاوت‌های آشکاری بین دو حالت performance و Quality وجود دارد. در حالت Quality سایه‌ها واضح‌تر به نظر می‌رسند و تراکم شاخه و برگ درختان بهتر به تصویر کشیده شده. عملکرد قابلیت RTGI در هر دو حالت یکسان است اما ری تریسینگ فقط در حالت Quality فعال خواهد بود. شاید بزرگترین تفاوت بین این دو حالت کیفیت تصاویر باشد، زیرا در برخی صحنه‌ها تصاویر در حالت Quality بسیار واضح‌تر هستند.

در کنسول PS5 Pro، حالتی به نام Balanced نیز برای اجرای بازی روی ۴۰ فریم بر ثانیه وجود دارد که مختص به کاربران مجهز به نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی است.

Iliya Ghanbarikravinoffتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )Farzam🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉amsclul-bookjohn117عبدالیاسر یاربختیRezaJimmyS Ghost of SpartaPlayStation King of Gamesساب زیرو ❄️GOD OF WAR 3ammar_iraqierfankarimiMHN

کانال دیجیتال فاندری در ویدیویی به مقایسه‌ خروجی بازی Assassin’s Creed Shadows روی دو کنسول PS5 و PS5 Pro پرداخته است.

تبلیغات

Assassin’s Creed Shadows، اولین قسمت از مجموعه‌ Assassin’s Creed است که به صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل فعلی ساخته شده. دیجیتال فاندری با توجه به عرضه‌ این عنوان روی تمام پلتفرم‌ها، به بررسی آن پرداخته و به نظر می‌رسد که با بهبود‌های قابل توجه‌ای در نسخه‌ PS5 Pro روبه‌رو هستیم. این منبع حتی بهبودها روی کنسول PS5 Pro را «تقریباً میان نسلی» توصیف می‌کند.

مهمترین تفاوت میان نسخه‌ PS5 و PS5 Pro بازی Assassin’s Creed Shadows، استفاده از نوعی ری تریسینگ بهبود یافته به نام RTGI در نسخه Pro است. این تکنیک به نمایش بازتاب نور از سطوح اطراف روی یک جسم ارتباط دارد. این ویژگی با ایجاد نوعی نورپردازی خاص روی کیفیت تصاویر، روی جزئیات سایه و بازتاب نور تاثیر زیادی می‌گذارد و کیفیت کلی تصویر را بسیار بهبود می‌بخشد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از این بررسی را مشاهده کنید:

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

در کنسول PS5 پایه، تصاویر تا حد زیادی بدون عمق و صاف به نظر می‌رسند و نورپردازی یکسانی دارند. این موضوع بیشتر در شاخ و برگ درختان به چشم می‌آید، زیرا در کنسول PS5 ظاهری کسل کننده و مصنوعی به چشم می‌خورد. این موضوع بیشتر در هنگام عبور از مناطق جنگلی، به لطف تفاوت بزرگی که در نورپردازی وجود دارد، قبل لمس است و قابلیت RTGI در نسخه‌ PS5 Pro، یک ارتقای بصری بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

استفاده از RTGI چالش‌هایی نیز به وجود آورده است. تفاوت کم کیفیت تصویر بین نسخه‌‌های PS5 و PS5 Pro در حالت Performance، مشهود بودن آپ اسکیلینگ از رزولوشن پایین و کم بودن شفافیت تصویر، برخی از مهمترین مسائلی هستند که به چشم می‌خورند.

با وجود اینکه یوبیسافت خبر از Upscaling به رزولوشن 4K در هر دو کنسول داده بود، نتایج به دست آمده کمی متفاوت هستند. همچنین در تست‌های دیجیتال فاندری مشخص شده که رزولوشن های داخلی در هر دو کنسول حدود 1080p است و ظاهراً استفاده از RTGI، توان اضافی GPU کنسول Pro را بی اثر کرده. همچنین Ubisoft پیش از انتشار بازی وعده‌هایی در رابطه با استفاده از PSSR داده بود که به نظر می‌رسد محقق نشده باشند، زیرا کیفیت تصویر در کنسول‌های PS5 و Pro بسیار شبیه به هم است.

دیجیتال فاندری: تفاوت گرافیک Assassin’s Creed Shadows روی PS5 و PS5 Pro به مانند یک نسل است - گیمفا

اگر قابلیت ری تریسینگ کنسول Pro را در نظر نگیریم، این بازی تنظیمات بصری بسیار مشابه‌ای در هر دو دستگاه دارد و به نظر می‌رسد که دورنما، وضوح سایه و سایر تنظیمات رایج در هر دو کنسول تقریباً یکسان باشد. نرخ فریم در حالت Performance در هر دو کنسول روی همان ۶۰ فریم بر ثانیه ثابت است، اگرچه در برخی صحنه‌ها شاهد افت فریم قابل توجه‌ای هستیم. همچنین کات سین ها با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی PS5 Pro اجرا می‌شوند.

به طور کلی، AC Shadows در کنسول Pro و در حالت Performance، بسیار بهبود یافته و اضافه شدن RTGI تغییر بزرگی ایجاد کرده است، حتی اگر در زمینه‌هایی مانند کیفیت تصویر و نرخ فریم همچنان مشکلاتی قابل رویت باشد. همچنین، در حالت Performance بازتاب‌های ری تریسینگ در این کنسول نمایش داده نمی‌شوند و این ویژگی فقط محدود به حالت Quality است.

دیجیتال فاندری: تفاوت گرافیک Assassin’s Creed Shadows روی PS5 و PS5 Pro به مانند یک نسل است - گیمفا

بازی در هر دو کنسول، طی بخش‌هایی از گیم‌پلی مانند کاتسین‌ها، سکانس های نبرد و داخل مخفیگاه روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل شده تا یک تجربه‌ پایدار را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

از سوی دیگر، در کنسول PS5 Pro، تفاوت‌های آشکاری بین دو حالت performance و Quality وجود دارد. در حالت Quality سایه‌ها واضح‌تر به نظر می‌رسند و تراکم شاخه و برگ درختان بهتر به تصویر کشیده شده. عملکرد قابلیت RTGI در هر دو حالت یکسان است اما ری تریسینگ فقط در حالت Quality فعال خواهد بود. شاید بزرگترین تفاوت بین این دو حالت کیفیت تصاویر باشد، زیرا در برخی صحنه‌ها تصاویر در حالت Quality بسیار واضح‌تر هستند.

در کنسول PS5 Pro، حالتی به نام Balanced نیز برای اجرای بازی روی ۴۰ فریم بر ثانیه وجود دارد که مختص به کاربران مجهز به نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی است.

Iliya Ghanbarikravinoffتنها اکانت رسمی ( شب دشنه های بلند )Farzam🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉amsclul-bookjohn117عبدالیاسر یاربختیRezaJimmyS Ghost of SpartaPlayStation King of Gamesساب زیرو ❄️GOD OF WAR 3ammar_iraqierfankarimiMHN
پست قبلی

جای این هنرمندان تا ابد خالیست؛ قاب بی‌ستاره رسانه ملی!

پست بعدی

نقدها و نمرات بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii منتشر شدند [به‌روزرسانی شد]

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 3 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • هشدار هواشناسی درباره رگبار، رعدوبرق و باد شدید در ۱۵ استان
  • دورکاری در روزهای جنگی مجوزی برای اخراج نیست
  • از امروز؛ ثبت‌نام وام ازدواج ۶۰ میلیونی فرزندان بازنشستگان کشوری آغاز شد
  • ساخت تصفیه خانه فاضلاب در بهشهر و گلوگاه آغاز می شود
  • هوای تهران برای گروه‌های حساس، ناسالم است
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.