دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

کارگردان Astro Bot: توسعه‌دهندگان باید سراغ ساخت بازی‌های کوچک‌تر بروند

گیمفا توسط گیمفا
۰۱ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 7 دقیقه
0
کارگردان Astro Bot: توسعه‌دهندگان باید سراغ ساخت بازی‌های کوچک‌تر بروند
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

کارگردان Astro Bot می‌گوید توسعه‌دهندگان باید سراغ ساخت بازی‌های کوچک‌تر بروند، زیرا بازیکنان اکنون انباشتی از بازی‌های بزرگ رها شده و ناتمام دارند.

تبلیغات

نیکولاس دوسه، کارگردان بازی Astro Bot، معتقد است با وجود اینکه بازیکنان به تعداد زیادی از بازی‌های بزرگ دسترسی دارند، ترجیح می‌دهند عناوین کوچک‌تر را بازی کنند و متاسفانه توسعه‌دهندگان بزرگ همچنان بر ساخت عناوین عظیم تمرکز دارند.

طبق گزارش +GamesRadar، نیکولاس دوسه در Game Developers Conference اظهار کرده، هدف از ساخت Astro Bot ارائه بازی‌ای بود که بتوان آن را در زمان معقولی تمام کرد. او همچنین گفته است:

از ابتدا، ما این ذهنیت را داشتیم که ساخت یک بازی فشرده و کوچک ایرادی ندارد. ما همه می‌دانیم که بازیکنان امروز تعداد زیادی بازی‌ دارند که نمی‌توانند تمام کنند.

Astro Bot یکی از بزرگترین بازی‌هایی بود که سال گذشته منتشر شد. این بازی برنده بیش از ۹۰ جایزه شد و حتی جایزه GOTY (بازی سال) را نیز دریافت کرد.

با این وجود، گفتن اینکه در آینده صنعت بازی‌سازی به کدام سمت می‌رود، امری دشوار است. برخی از توسعه‌دهندگان هنوز سال‌ها زمان ‌صرف توسعه یک بازی می‌کنند، در حالی که بازی‌هایی مانند Astro Bot زمان کمتری برای توسعه نیاز دارند و تجربه‌ای خوب را ارائه می‌دهند.

AmirchBLACK GOKU𔓙 NIGHTGAMING 𔓙Glacierghost[of]gamefaبهزاد سالمییه گیمر سادهcrystal skyarminMotinfanboy huntercal kestisبدون‍ تعصبRezaIliya GhanbariOommid[DEMON]Max22پروفسور بی سوادآنارشیستmore

کارگردان Astro Bot می‌گوید توسعه‌دهندگان باید سراغ ساخت بازی‌های کوچک‌تر بروند، زیرا بازیکنان اکنون انباشتی از بازی‌های بزرگ رها شده و ناتمام دارند.

تبلیغات

نیکولاس دوسه، کارگردان بازی Astro Bot، معتقد است با وجود اینکه بازیکنان به تعداد زیادی از بازی‌های بزرگ دسترسی دارند، ترجیح می‌دهند عناوین کوچک‌تر را بازی کنند و متاسفانه توسعه‌دهندگان بزرگ همچنان بر ساخت عناوین عظیم تمرکز دارند.

طبق گزارش +GamesRadar، نیکولاس دوسه در Game Developers Conference اظهار کرده، هدف از ساخت Astro Bot ارائه بازی‌ای بود که بتوان آن را در زمان معقولی تمام کرد. او همچنین گفته است:

از ابتدا، ما این ذهنیت را داشتیم که ساخت یک بازی فشرده و کوچک ایرادی ندارد. ما همه می‌دانیم که بازیکنان امروز تعداد زیادی بازی‌ دارند که نمی‌توانند تمام کنند.

Astro Bot یکی از بزرگترین بازی‌هایی بود که سال گذشته منتشر شد. این بازی برنده بیش از ۹۰ جایزه شد و حتی جایزه GOTY (بازی سال) را نیز دریافت کرد.

با این وجود، گفتن اینکه در آینده صنعت بازی‌سازی به کدام سمت می‌رود، امری دشوار است. برخی از توسعه‌دهندگان هنوز سال‌ها زمان ‌صرف توسعه یک بازی می‌کنند، در حالی که بازی‌هایی مانند Astro Bot زمان کمتری برای توسعه نیاز دارند و تجربه‌ای خوب را ارائه می‌دهند.

AmirchBLACK GOKU𔓙 NIGHTGAMING 𔓙Glacierghost[of]gamefaبهزاد سالمییه گیمر سادهcrystal skyarminMotinfanboy huntercal kestisبدون‍ تعصبRezaIliya GhanbariOommid[DEMON]Max22پروفسور بی سوادآنارشیستmore

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

کارگردان Astro Bot می‌گوید توسعه‌دهندگان باید سراغ ساخت بازی‌های کوچک‌تر بروند، زیرا بازیکنان اکنون انباشتی از بازی‌های بزرگ رها شده و ناتمام دارند.

تبلیغات

نیکولاس دوسه، کارگردان بازی Astro Bot، معتقد است با وجود اینکه بازیکنان به تعداد زیادی از بازی‌های بزرگ دسترسی دارند، ترجیح می‌دهند عناوین کوچک‌تر را بازی کنند و متاسفانه توسعه‌دهندگان بزرگ همچنان بر ساخت عناوین عظیم تمرکز دارند.

طبق گزارش +GamesRadar، نیکولاس دوسه در Game Developers Conference اظهار کرده، هدف از ساخت Astro Bot ارائه بازی‌ای بود که بتوان آن را در زمان معقولی تمام کرد. او همچنین گفته است:

از ابتدا، ما این ذهنیت را داشتیم که ساخت یک بازی فشرده و کوچک ایرادی ندارد. ما همه می‌دانیم که بازیکنان امروز تعداد زیادی بازی‌ دارند که نمی‌توانند تمام کنند.

Astro Bot یکی از بزرگترین بازی‌هایی بود که سال گذشته منتشر شد. این بازی برنده بیش از ۹۰ جایزه شد و حتی جایزه GOTY (بازی سال) را نیز دریافت کرد.

با این وجود، گفتن اینکه در آینده صنعت بازی‌سازی به کدام سمت می‌رود، امری دشوار است. برخی از توسعه‌دهندگان هنوز سال‌ها زمان ‌صرف توسعه یک بازی می‌کنند، در حالی که بازی‌هایی مانند Astro Bot زمان کمتری برای توسعه نیاز دارند و تجربه‌ای خوب را ارائه می‌دهند.

AmirchBLACK GOKU𔓙 NIGHTGAMING 𔓙Glacierghost[of]gamefaبهزاد سالمییه گیمر سادهcrystal skyarminMotinfanboy huntercal kestisبدون‍ تعصبRezaIliya GhanbariOommid[DEMON]Max22پروفسور بی سوادآنارشیستmore

کارگردان Astro Bot می‌گوید توسعه‌دهندگان باید سراغ ساخت بازی‌های کوچک‌تر بروند، زیرا بازیکنان اکنون انباشتی از بازی‌های بزرگ رها شده و ناتمام دارند.

تبلیغات

نیکولاس دوسه، کارگردان بازی Astro Bot، معتقد است با وجود اینکه بازیکنان به تعداد زیادی از بازی‌های بزرگ دسترسی دارند، ترجیح می‌دهند عناوین کوچک‌تر را بازی کنند و متاسفانه توسعه‌دهندگان بزرگ همچنان بر ساخت عناوین عظیم تمرکز دارند.

طبق گزارش +GamesRadar، نیکولاس دوسه در Game Developers Conference اظهار کرده، هدف از ساخت Astro Bot ارائه بازی‌ای بود که بتوان آن را در زمان معقولی تمام کرد. او همچنین گفته است:

از ابتدا، ما این ذهنیت را داشتیم که ساخت یک بازی فشرده و کوچک ایرادی ندارد. ما همه می‌دانیم که بازیکنان امروز تعداد زیادی بازی‌ دارند که نمی‌توانند تمام کنند.

Astro Bot یکی از بزرگترین بازی‌هایی بود که سال گذشته منتشر شد. این بازی برنده بیش از ۹۰ جایزه شد و حتی جایزه GOTY (بازی سال) را نیز دریافت کرد.

با این وجود، گفتن اینکه در آینده صنعت بازی‌سازی به کدام سمت می‌رود، امری دشوار است. برخی از توسعه‌دهندگان هنوز سال‌ها زمان ‌صرف توسعه یک بازی می‌کنند، در حالی که بازی‌هایی مانند Astro Bot زمان کمتری برای توسعه نیاز دارند و تجربه‌ای خوب را ارائه می‌دهند.

AmirchBLACK GOKU𔓙 NIGHTGAMING 𔓙Glacierghost[of]gamefaبهزاد سالمییه گیمر سادهcrystal skyarminMotinfanboy huntercal kestisبدون‍ تعصبRezaIliya GhanbariOommid[DEMON]Max22پروفسور بی سوادآنارشیستmore
پست قبلی

نبردهای دریایی به Mount and Blade 2: Bannerlord اضافه می‌شوند

پست بعدی

کار ساخت بازی South of Midnight به پایان رسید

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 10 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • چالش شناخت مخاطب؛ برخی تصور می‌کنند تئاتر عروسکی فقط برای کودکان است!
  • قصه انتشار آلبومی که بدون هیاهو تولید شد؛ این موسیقی را تنها بشنوید
  • مایکل شنون: هرگز ترامپ را رئیس جمهور آمریکا نمی‌دانم
  • بازیگر غایب در کن سرانجام جایزه‌اش را از ژولیت بینوش گرفت
  • تاریخ جدید ورکشاپ «رو در رو» اعلام شد؛ نقاشی در ستایش صلح و هنر
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.