دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows: این بازی یک مستند تاریخی نیست

گیمفا توسط گیمفا
۰۳ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows: این بازی یک مستند تاریخی نیست
8
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

اخیراً کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows به صحبت در مورد چگونگی به تصویر کشیدن دنیای این بازی پرداخته و خاطر نشان کرده است که این بازی یک مستند تاریخی نیست.

تبلیغات

بازی Assassin’s Creed Shadows اکنون در دسترس قرار دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به دوره‌ای از تاریخ ژاپن که مدت‌ها منتظرش بودند وارد شوند. با توجه به اینکه طرفداران مدت زیادی منتظر این مکان و دوره تاریخی بودند و انتظارات بالا بود، به نظر می‌رسد بیشتر آن‌ها از نحوه نمایش ژاپن فئودال در بازی راضی هستند.

دیوید نیبلین، کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows، در مصاحبه‌ای با +GamesRadar، توضیح داده است که چگونه یوبیسافت موفق شده ژاپن فئودال را به تصویر بکشد. او توضیح داد که هدفش این بوده از نمایش تصویری کلیشه‌ای از این دوره تاریخی اجتناب کند و می‌خواسته بازیکنان احساس کنند که خودشان در حال تجربه این دوره تاریخی هستند. نیبلین همچنین خاطر نشان کرد:

این (بازی) یک مستند نیست. ما واقعاً می‌خواستیم شما این دوره تاریخی را زندگی کنید.

دیوید نیبلین همچنین در مورد وجود دو شخصیت یاسکه و نائوئه در بازی صحبت کرده و گفته است:

تقریباً در هنگام طراحی تمام صحنه‌های سینمایی بازی، ما تلاش کردیم که واکنش‌ NPCها متناسب با شخصیت‌ها یا موقعیت‌ها باشد. واکنش یک سامورایی به یک دهقان از ایگا (منطقه‌ای در ژاپن) فرق دارد. این تفاوت‌ها می‌تواند شامل نحوه نگاه کردن NPCها، صحبت کردنشان و حتی حرکات بدنشان باشد.

با توجه به اینکه بازی Assassin’s Creed Shadows چند روز پیش عرضه شده است، طرفداران اکنون در حال تجربه این بازی هستند. با این حال، نظرات اولیه طرفداران مثبت بوده و یوبیسافت نیز به تازگی اعلام کرده بازی Assassin’s Creed Shadows به بیش از ۲ میلیون پلیر دست یافته است.

HکوروشسروشحمیدObi wancal kestisfanboy hunterMohaMMad.Mzساب زیرو ❄️RoozbehFocusCambyses The ThirdDS4

اخیراً کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows به صحبت در مورد چگونگی به تصویر کشیدن دنیای این بازی پرداخته و خاطر نشان کرده است که این بازی یک مستند تاریخی نیست.

تبلیغات

بازی Assassin’s Creed Shadows اکنون در دسترس قرار دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به دوره‌ای از تاریخ ژاپن که مدت‌ها منتظرش بودند وارد شوند. با توجه به اینکه طرفداران مدت زیادی منتظر این مکان و دوره تاریخی بودند و انتظارات بالا بود، به نظر می‌رسد بیشتر آن‌ها از نحوه نمایش ژاپن فئودال در بازی راضی هستند.

دیوید نیبلین، کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows، در مصاحبه‌ای با +GamesRadar، توضیح داده است که چگونه یوبیسافت موفق شده ژاپن فئودال را به تصویر بکشد. او توضیح داد که هدفش این بوده از نمایش تصویری کلیشه‌ای از این دوره تاریخی اجتناب کند و می‌خواسته بازیکنان احساس کنند که خودشان در حال تجربه این دوره تاریخی هستند. نیبلین همچنین خاطر نشان کرد:

این (بازی) یک مستند نیست. ما واقعاً می‌خواستیم شما این دوره تاریخی را زندگی کنید.

دیوید نیبلین همچنین در مورد وجود دو شخصیت یاسکه و نائوئه در بازی صحبت کرده و گفته است:

تقریباً در هنگام طراحی تمام صحنه‌های سینمایی بازی، ما تلاش کردیم که واکنش‌ NPCها متناسب با شخصیت‌ها یا موقعیت‌ها باشد. واکنش یک سامورایی به یک دهقان از ایگا (منطقه‌ای در ژاپن) فرق دارد. این تفاوت‌ها می‌تواند شامل نحوه نگاه کردن NPCها، صحبت کردنشان و حتی حرکات بدنشان باشد.

با توجه به اینکه بازی Assassin’s Creed Shadows چند روز پیش عرضه شده است، طرفداران اکنون در حال تجربه این بازی هستند. با این حال، نظرات اولیه طرفداران مثبت بوده و یوبیسافت نیز به تازگی اعلام کرده بازی Assassin’s Creed Shadows به بیش از ۲ میلیون پلیر دست یافته است.

HکوروشسروشحمیدObi wancal kestisfanboy hunterMohaMMad.Mzساب زیرو ❄️RoozbehFocusCambyses The ThirdDS4

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

اخیراً کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows به صحبت در مورد چگونگی به تصویر کشیدن دنیای این بازی پرداخته و خاطر نشان کرده است که این بازی یک مستند تاریخی نیست.

تبلیغات

بازی Assassin’s Creed Shadows اکنون در دسترس قرار دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به دوره‌ای از تاریخ ژاپن که مدت‌ها منتظرش بودند وارد شوند. با توجه به اینکه طرفداران مدت زیادی منتظر این مکان و دوره تاریخی بودند و انتظارات بالا بود، به نظر می‌رسد بیشتر آن‌ها از نحوه نمایش ژاپن فئودال در بازی راضی هستند.

دیوید نیبلین، کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows، در مصاحبه‌ای با +GamesRadar، توضیح داده است که چگونه یوبیسافت موفق شده ژاپن فئودال را به تصویر بکشد. او توضیح داد که هدفش این بوده از نمایش تصویری کلیشه‌ای از این دوره تاریخی اجتناب کند و می‌خواسته بازیکنان احساس کنند که خودشان در حال تجربه این دوره تاریخی هستند. نیبلین همچنین خاطر نشان کرد:

این (بازی) یک مستند نیست. ما واقعاً می‌خواستیم شما این دوره تاریخی را زندگی کنید.

دیوید نیبلین همچنین در مورد وجود دو شخصیت یاسکه و نائوئه در بازی صحبت کرده و گفته است:

تقریباً در هنگام طراحی تمام صحنه‌های سینمایی بازی، ما تلاش کردیم که واکنش‌ NPCها متناسب با شخصیت‌ها یا موقعیت‌ها باشد. واکنش یک سامورایی به یک دهقان از ایگا (منطقه‌ای در ژاپن) فرق دارد. این تفاوت‌ها می‌تواند شامل نحوه نگاه کردن NPCها، صحبت کردنشان و حتی حرکات بدنشان باشد.

با توجه به اینکه بازی Assassin’s Creed Shadows چند روز پیش عرضه شده است، طرفداران اکنون در حال تجربه این بازی هستند. با این حال، نظرات اولیه طرفداران مثبت بوده و یوبیسافت نیز به تازگی اعلام کرده بازی Assassin’s Creed Shadows به بیش از ۲ میلیون پلیر دست یافته است.

HکوروشسروشحمیدObi wancal kestisfanboy hunterMohaMMad.Mzساب زیرو ❄️RoozbehFocusCambyses The ThirdDS4

اخیراً کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows به صحبت در مورد چگونگی به تصویر کشیدن دنیای این بازی پرداخته و خاطر نشان کرده است که این بازی یک مستند تاریخی نیست.

تبلیغات

بازی Assassin’s Creed Shadows اکنون در دسترس قرار دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به دوره‌ای از تاریخ ژاپن که مدت‌ها منتظرش بودند وارد شوند. با توجه به اینکه طرفداران مدت زیادی منتظر این مکان و دوره تاریخی بودند و انتظارات بالا بود، به نظر می‌رسد بیشتر آن‌ها از نحوه نمایش ژاپن فئودال در بازی راضی هستند.

دیوید نیبلین، کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows، در مصاحبه‌ای با +GamesRadar، توضیح داده است که چگونه یوبیسافت موفق شده ژاپن فئودال را به تصویر بکشد. او توضیح داد که هدفش این بوده از نمایش تصویری کلیشه‌ای از این دوره تاریخی اجتناب کند و می‌خواسته بازیکنان احساس کنند که خودشان در حال تجربه این دوره تاریخی هستند. نیبلین همچنین خاطر نشان کرد:

این (بازی) یک مستند نیست. ما واقعاً می‌خواستیم شما این دوره تاریخی را زندگی کنید.

دیوید نیبلین همچنین در مورد وجود دو شخصیت یاسکه و نائوئه در بازی صحبت کرده و گفته است:

تقریباً در هنگام طراحی تمام صحنه‌های سینمایی بازی، ما تلاش کردیم که واکنش‌ NPCها متناسب با شخصیت‌ها یا موقعیت‌ها باشد. واکنش یک سامورایی به یک دهقان از ایگا (منطقه‌ای در ژاپن) فرق دارد. این تفاوت‌ها می‌تواند شامل نحوه نگاه کردن NPCها، صحبت کردنشان و حتی حرکات بدنشان باشد.

با توجه به اینکه بازی Assassin’s Creed Shadows چند روز پیش عرضه شده است، طرفداران اکنون در حال تجربه این بازی هستند. با این حال، نظرات اولیه طرفداران مثبت بوده و یوبیسافت نیز به تازگی اعلام کرده بازی Assassin’s Creed Shadows به بیش از ۲ میلیون پلیر دست یافته است.

HکوروشسروشحمیدObi wancal kestisfanboy hunterMohaMMad.Mzساب زیرو ❄️RoozbehFocusCambyses The ThirdDS4
پست قبلی

عرضه Silent Hill f بدون هیچ دلیلی در استرالیا ممنوع شد

پست بعدی

آروزی ستاره خارجی پرسپولیس: دوست دارم اینجا بازنشسته شوم

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 10 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ساپینتو بالاخره به تهران رسید
  • پرسپولیس: ۸۰ میلیارد بدهیداین بازیکن را ببرید
  • تمرینات پیش فصل پرسپولیس کلید خورد/ قرمز‌ها آماده سفر به ترکیه
  • ستاره محبوب پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد!
  • ربیعی سرمربی هوادار شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.