دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

هزینه توسعه Alan Wake 2 بیشتر از بودجه تعیین شده آن بود

گیمفا توسط گیمفا
۰۳ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
0
هزینه توسعه Alan Wake 2 بیشتر از بودجه تعیین شده آن بود
2
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

بدون شک Alan Wake 2 یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ بود با این حال گویا رمدی تا اتمام توسعه بازی، از بودجه تعیین شده بیشتر خرج کرده بود.

تبلیغات

همیشه مراقبت بودجه تایین شده باشید

توماس پوها (Thomas Puha)، مدیر روابط عمومی Remedy، اخیرا یک مصاحبه با رسانه MP1st داشته و از وی پرسیده شد که چگونه انتظارات را مدیریت می‌کنند و از زیاده‌روی در بودجه توسعه بازی اجتناب می‌کنند. صنعت بازی‌ها در حال حاضر از این مشکل رنج می‌برند و بودجه‌های ساخت بازی‌ها از فیلم‌های بسیار موفق هم بیشتر است. خبرنگار MP1st در این مصاحبه پرسید چه چیزی استودیوی رمدی را از بقیه متمایز می‌کند که باعث می‌شود این موج مشکلات بودجه در صنعت گیم را تحمل کنند؟ پوها پاسخ داد:

ما ۳۰ سال است که مشغول ساخت بازی‌های ویدیویی هستیم. در این مدت زمان‌های بسیار سختی در Remedy وجود داشت، اما ما همیشه توانسته‌ایم راهی برای ادامه حرکت خود پیدا کنیم.

ما در Alan Wake 2 از بودجه تعیین شده خود فراتر رفتیم، البته این چیزی غیرعادی در صنعت نیست. توسعه بازی شبیه هیچ نرم‌افزار دیگری نیست، بنابراین همیشه تشخیص اینکه چقدر طول می‌کشد تا ایده‌ها واقعاً به یک بازی عالی تبدیل شوند، سخت است. همیشه یک چالش بزرگ در تلاش برای تطبیق جاه‌طلبی خیالی با بودجه واقعی و تعداد نسخه‌هایی که می‌توانید بفروشید وجود دارد.

ما همیشه مراقب اندازه بودجه، دامنه بازی‌هایمان بوده‌ایم و اینکه افراد زیادی را خیلی سریع استخدام نکنیم هستیم. الان افراد زیادی در Remedy نقش‌ها و کارهای متعددی را انجام می‌دهند!

هزینه توسعه Alan Wake 2 بیشتر از بودجه تعیین شده آن بود - گیمفا

Remedy در مورد چگونگی چالش‌های تلاش برای تطبیق جاه‌طلبی خلاقانه یک بازی با بودجه‌های واقع‌گرایانه، به نکته‌ای بی‌نقص اشاره می‌کند. به نظر می‌رسد این همان چیزی است که اکثر استودیوها درگیر آن هستند؛ دانستن اینکه چه زمانی تزریق بودجه را متوقف کرده و از آنچا که دارید استفاده کنید.

اما به نظر نمی‌رسد که Remedy در مورد FBC: Firebreak مشکلی داشته باشد، زیرا ابعاد این بازی کوچک‌تر است و بر روی عناصر چندنفره تمرکز دارد. Alan Wake 2 یکی از آن بازی‌هایی بود که هزینه‌های زیادی برای بخش بصری آن صرف شده است. FBC: Firebreak در تابستان امسال برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

Mehdi1984Brainiac[DEMON]🇺🇲God bless America𔓙 NIGHTGAMING 𔓙SirAmirAhmad_bkمرد تنهای شب

بدون شک Alan Wake 2 یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ بود با این حال گویا رمدی تا اتمام توسعه بازی، از بودجه تعیین شده بیشتر خرج کرده بود.

تبلیغات

همیشه مراقبت بودجه تایین شده باشید

توماس پوها (Thomas Puha)، مدیر روابط عمومی Remedy، اخیرا یک مصاحبه با رسانه MP1st داشته و از وی پرسیده شد که چگونه انتظارات را مدیریت می‌کنند و از زیاده‌روی در بودجه توسعه بازی اجتناب می‌کنند. صنعت بازی‌ها در حال حاضر از این مشکل رنج می‌برند و بودجه‌های ساخت بازی‌ها از فیلم‌های بسیار موفق هم بیشتر است. خبرنگار MP1st در این مصاحبه پرسید چه چیزی استودیوی رمدی را از بقیه متمایز می‌کند که باعث می‌شود این موج مشکلات بودجه در صنعت گیم را تحمل کنند؟ پوها پاسخ داد:

ما ۳۰ سال است که مشغول ساخت بازی‌های ویدیویی هستیم. در این مدت زمان‌های بسیار سختی در Remedy وجود داشت، اما ما همیشه توانسته‌ایم راهی برای ادامه حرکت خود پیدا کنیم.

ما در Alan Wake 2 از بودجه تعیین شده خود فراتر رفتیم، البته این چیزی غیرعادی در صنعت نیست. توسعه بازی شبیه هیچ نرم‌افزار دیگری نیست، بنابراین همیشه تشخیص اینکه چقدر طول می‌کشد تا ایده‌ها واقعاً به یک بازی عالی تبدیل شوند، سخت است. همیشه یک چالش بزرگ در تلاش برای تطبیق جاه‌طلبی خیالی با بودجه واقعی و تعداد نسخه‌هایی که می‌توانید بفروشید وجود دارد.

ما همیشه مراقب اندازه بودجه، دامنه بازی‌هایمان بوده‌ایم و اینکه افراد زیادی را خیلی سریع استخدام نکنیم هستیم. الان افراد زیادی در Remedy نقش‌ها و کارهای متعددی را انجام می‌دهند!

هزینه توسعه Alan Wake 2 بیشتر از بودجه تعیین شده آن بود - گیمفا

Remedy در مورد چگونگی چالش‌های تلاش برای تطبیق جاه‌طلبی خلاقانه یک بازی با بودجه‌های واقع‌گرایانه، به نکته‌ای بی‌نقص اشاره می‌کند. به نظر می‌رسد این همان چیزی است که اکثر استودیوها درگیر آن هستند؛ دانستن اینکه چه زمانی تزریق بودجه را متوقف کرده و از آنچا که دارید استفاده کنید.

اما به نظر نمی‌رسد که Remedy در مورد FBC: Firebreak مشکلی داشته باشد، زیرا ابعاد این بازی کوچک‌تر است و بر روی عناصر چندنفره تمرکز دارد. Alan Wake 2 یکی از آن بازی‌هایی بود که هزینه‌های زیادی برای بخش بصری آن صرف شده است. FBC: Firebreak در تابستان امسال برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

Mehdi1984Brainiac[DEMON]🇺🇲God bless America𔓙 NIGHTGAMING 𔓙SirAmirAhmad_bkمرد تنهای شب

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

بدون شک Alan Wake 2 یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ بود با این حال گویا رمدی تا اتمام توسعه بازی، از بودجه تعیین شده بیشتر خرج کرده بود.

تبلیغات

همیشه مراقبت بودجه تایین شده باشید

توماس پوها (Thomas Puha)، مدیر روابط عمومی Remedy، اخیرا یک مصاحبه با رسانه MP1st داشته و از وی پرسیده شد که چگونه انتظارات را مدیریت می‌کنند و از زیاده‌روی در بودجه توسعه بازی اجتناب می‌کنند. صنعت بازی‌ها در حال حاضر از این مشکل رنج می‌برند و بودجه‌های ساخت بازی‌ها از فیلم‌های بسیار موفق هم بیشتر است. خبرنگار MP1st در این مصاحبه پرسید چه چیزی استودیوی رمدی را از بقیه متمایز می‌کند که باعث می‌شود این موج مشکلات بودجه در صنعت گیم را تحمل کنند؟ پوها پاسخ داد:

ما ۳۰ سال است که مشغول ساخت بازی‌های ویدیویی هستیم. در این مدت زمان‌های بسیار سختی در Remedy وجود داشت، اما ما همیشه توانسته‌ایم راهی برای ادامه حرکت خود پیدا کنیم.

ما در Alan Wake 2 از بودجه تعیین شده خود فراتر رفتیم، البته این چیزی غیرعادی در صنعت نیست. توسعه بازی شبیه هیچ نرم‌افزار دیگری نیست، بنابراین همیشه تشخیص اینکه چقدر طول می‌کشد تا ایده‌ها واقعاً به یک بازی عالی تبدیل شوند، سخت است. همیشه یک چالش بزرگ در تلاش برای تطبیق جاه‌طلبی خیالی با بودجه واقعی و تعداد نسخه‌هایی که می‌توانید بفروشید وجود دارد.

ما همیشه مراقب اندازه بودجه، دامنه بازی‌هایمان بوده‌ایم و اینکه افراد زیادی را خیلی سریع استخدام نکنیم هستیم. الان افراد زیادی در Remedy نقش‌ها و کارهای متعددی را انجام می‌دهند!

هزینه توسعه Alan Wake 2 بیشتر از بودجه تعیین شده آن بود - گیمفا

Remedy در مورد چگونگی چالش‌های تلاش برای تطبیق جاه‌طلبی خلاقانه یک بازی با بودجه‌های واقع‌گرایانه، به نکته‌ای بی‌نقص اشاره می‌کند. به نظر می‌رسد این همان چیزی است که اکثر استودیوها درگیر آن هستند؛ دانستن اینکه چه زمانی تزریق بودجه را متوقف کرده و از آنچا که دارید استفاده کنید.

اما به نظر نمی‌رسد که Remedy در مورد FBC: Firebreak مشکلی داشته باشد، زیرا ابعاد این بازی کوچک‌تر است و بر روی عناصر چندنفره تمرکز دارد. Alan Wake 2 یکی از آن بازی‌هایی بود که هزینه‌های زیادی برای بخش بصری آن صرف شده است. FBC: Firebreak در تابستان امسال برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

Mehdi1984Brainiac[DEMON]🇺🇲God bless America𔓙 NIGHTGAMING 𔓙SirAmirAhmad_bkمرد تنهای شب

بدون شک Alan Wake 2 یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ بود با این حال گویا رمدی تا اتمام توسعه بازی، از بودجه تعیین شده بیشتر خرج کرده بود.

تبلیغات

همیشه مراقبت بودجه تایین شده باشید

توماس پوها (Thomas Puha)، مدیر روابط عمومی Remedy، اخیرا یک مصاحبه با رسانه MP1st داشته و از وی پرسیده شد که چگونه انتظارات را مدیریت می‌کنند و از زیاده‌روی در بودجه توسعه بازی اجتناب می‌کنند. صنعت بازی‌ها در حال حاضر از این مشکل رنج می‌برند و بودجه‌های ساخت بازی‌ها از فیلم‌های بسیار موفق هم بیشتر است. خبرنگار MP1st در این مصاحبه پرسید چه چیزی استودیوی رمدی را از بقیه متمایز می‌کند که باعث می‌شود این موج مشکلات بودجه در صنعت گیم را تحمل کنند؟ پوها پاسخ داد:

ما ۳۰ سال است که مشغول ساخت بازی‌های ویدیویی هستیم. در این مدت زمان‌های بسیار سختی در Remedy وجود داشت، اما ما همیشه توانسته‌ایم راهی برای ادامه حرکت خود پیدا کنیم.

ما در Alan Wake 2 از بودجه تعیین شده خود فراتر رفتیم، البته این چیزی غیرعادی در صنعت نیست. توسعه بازی شبیه هیچ نرم‌افزار دیگری نیست، بنابراین همیشه تشخیص اینکه چقدر طول می‌کشد تا ایده‌ها واقعاً به یک بازی عالی تبدیل شوند، سخت است. همیشه یک چالش بزرگ در تلاش برای تطبیق جاه‌طلبی خیالی با بودجه واقعی و تعداد نسخه‌هایی که می‌توانید بفروشید وجود دارد.

ما همیشه مراقب اندازه بودجه، دامنه بازی‌هایمان بوده‌ایم و اینکه افراد زیادی را خیلی سریع استخدام نکنیم هستیم. الان افراد زیادی در Remedy نقش‌ها و کارهای متعددی را انجام می‌دهند!

هزینه توسعه Alan Wake 2 بیشتر از بودجه تعیین شده آن بود - گیمفا

Remedy در مورد چگونگی چالش‌های تلاش برای تطبیق جاه‌طلبی خلاقانه یک بازی با بودجه‌های واقع‌گرایانه، به نکته‌ای بی‌نقص اشاره می‌کند. به نظر می‌رسد این همان چیزی است که اکثر استودیوها درگیر آن هستند؛ دانستن اینکه چه زمانی تزریق بودجه را متوقف کرده و از آنچا که دارید استفاده کنید.

اما به نظر نمی‌رسد که Remedy در مورد FBC: Firebreak مشکلی داشته باشد، زیرا ابعاد این بازی کوچک‌تر است و بر روی عناصر چندنفره تمرکز دارد. Alan Wake 2 یکی از آن بازی‌هایی بود که هزینه‌های زیادی برای بخش بصری آن صرف شده است. FBC: Firebreak در تابستان امسال برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

Mehdi1984Brainiac[DEMON]🇺🇲God bless America𔓙 NIGHTGAMING 𔓙SirAmirAhmad_bkمرد تنهای شب
پست قبلی

انتشار پوستر جدید «پیش‌مرگ»

پست بعدی

بازی Assassin’s Creed Shadows موفق‌ترین نسخه سری از نظر تعداد بازیکنان همزمان استیم شد

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • دیوارنگاره «ای ایران بخوان» چطور خلق شد؟
  • نمایش‌های «دیار» و «۸۸۸» به صحنه آبی رسیدند
  • روایتی از صندلی خالی یک هنرمند شهید؛ رفتنی که از جنس طلوع است
  • سریال «ببعی» سه‌بعدی شد؛ پخش از ۱۹ تیر
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در منطقه ۱۰ تهران
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.