دانش جوین
سه شنبه, تیر ۱۷, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

استودیوی Mojang: سرویس محور شدن Minecraft منطقی نیست

گیمفا توسط گیمفا
۰۴ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 5 دقیقه
1
استودیوی Mojang: سرویس محور شدن Minecraft منطقی نیست
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

همه ما ماجرای Minecraft را می‌دانیم؛ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های صنعت که هر ساله طرفداران بیشتری را مجذوب خود کرده است. از سوی دیگر، عناوین دیگری که به موفقیت و جایگاهی مشابه دست یافتند، بازی‌های سرویس محوری چون Fortnite ،Roblox و Marvel Rivals بودند. با این حال، Minecraft نه تنها تغییر رویه نداد، بلکه حتی در برخی از فروشگاه‌ها مثل eShop، همواره در میان پرفروش‌ترین بازی‌ها دیده شده است.

تبلیغات

اینگلا گارنیج (Ingela Garneij)، تهیه‌کننده در استودیوی Mojang، در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که برخلاف جهتی که صنعت بازی در حال حاضر طی می‌کند، Minecraft با دیگر عناوین سرویس محور هم‌مسیر نخواهد شد:

سرویس محور شدن بازی واقعاً با هدفی که آن را ساختیم هم‌راستا نیست. ما بازی را برای اهداف دیگری ساخته بودیم. بنابراین، کسب درآمد برای ما به این معنی است که پول را پرداخت می‌کنید و تمام.

اگنس لارسون (Agnes Larsson)، کارگردان نسخه Vanilla، با تایید این حرف به IGN گفت:

برای من، این بخشی از ارزش‌های مهم Minecraft است. به نظرم این موضوع به یکی از اصول اساسی تبدیل شده که Minecraft بر آن بنا شده است؛ فرهنگ و ارزش‌هایی که عالی و بی‌نقص هستند. فکر می‌کنم همه ما اینجا با این موضوع موافقیم. این یکی از ویژگی‌هایی است که بازی را قدرتمند می‌کند و ارزش‌هایی عمیق به آن می‌بخشد.

البته، باید در نظر داشت که اسکین‌ها، تکسچر و مجموعه‌ای از افزودنی‌های دیگر در فروشگاه Minecraft در دسترس هستند. علاوه بر این، بازی مذکور حالا تبدیل به یک غول بازاریابی شده که با شرکت‌هایی مثل لگو همکاری می‌کند و فیلم آن نیز با بازی جک بلک در دست ساخت است.

Cambyses The Thirdبدون‍ تعصبRTnMBاپوزیسیون گیمفاcal kestis𔓙 NIGHTGAMING 𔓙[DEMON]X41

همه ما ماجرای Minecraft را می‌دانیم؛ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های صنعت که هر ساله طرفداران بیشتری را مجذوب خود کرده است. از سوی دیگر، عناوین دیگری که به موفقیت و جایگاهی مشابه دست یافتند، بازی‌های سرویس محوری چون Fortnite ،Roblox و Marvel Rivals بودند. با این حال، Minecraft نه تنها تغییر رویه نداد، بلکه حتی در برخی از فروشگاه‌ها مثل eShop، همواره در میان پرفروش‌ترین بازی‌ها دیده شده است.

تبلیغات

اینگلا گارنیج (Ingela Garneij)، تهیه‌کننده در استودیوی Mojang، در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که برخلاف جهتی که صنعت بازی در حال حاضر طی می‌کند، Minecraft با دیگر عناوین سرویس محور هم‌مسیر نخواهد شد:

سرویس محور شدن بازی واقعاً با هدفی که آن را ساختیم هم‌راستا نیست. ما بازی را برای اهداف دیگری ساخته بودیم. بنابراین، کسب درآمد برای ما به این معنی است که پول را پرداخت می‌کنید و تمام.

اگنس لارسون (Agnes Larsson)، کارگردان نسخه Vanilla، با تایید این حرف به IGN گفت:

برای من، این بخشی از ارزش‌های مهم Minecraft است. به نظرم این موضوع به یکی از اصول اساسی تبدیل شده که Minecraft بر آن بنا شده است؛ فرهنگ و ارزش‌هایی که عالی و بی‌نقص هستند. فکر می‌کنم همه ما اینجا با این موضوع موافقیم. این یکی از ویژگی‌هایی است که بازی را قدرتمند می‌کند و ارزش‌هایی عمیق به آن می‌بخشد.

البته، باید در نظر داشت که اسکین‌ها، تکسچر و مجموعه‌ای از افزودنی‌های دیگر در فروشگاه Minecraft در دسترس هستند. علاوه بر این، بازی مذکور حالا تبدیل به یک غول بازاریابی شده که با شرکت‌هایی مثل لگو همکاری می‌کند و فیلم آن نیز با بازی جک بلک در دست ساخت است.

Cambyses The Thirdبدون‍ تعصبRTnMBاپوزیسیون گیمفاcal kestis𔓙 NIGHTGAMING 𔓙[DEMON]X41

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

همه ما ماجرای Minecraft را می‌دانیم؛ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های صنعت که هر ساله طرفداران بیشتری را مجذوب خود کرده است. از سوی دیگر، عناوین دیگری که به موفقیت و جایگاهی مشابه دست یافتند، بازی‌های سرویس محوری چون Fortnite ،Roblox و Marvel Rivals بودند. با این حال، Minecraft نه تنها تغییر رویه نداد، بلکه حتی در برخی از فروشگاه‌ها مثل eShop، همواره در میان پرفروش‌ترین بازی‌ها دیده شده است.

تبلیغات

اینگلا گارنیج (Ingela Garneij)، تهیه‌کننده در استودیوی Mojang، در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که برخلاف جهتی که صنعت بازی در حال حاضر طی می‌کند، Minecraft با دیگر عناوین سرویس محور هم‌مسیر نخواهد شد:

سرویس محور شدن بازی واقعاً با هدفی که آن را ساختیم هم‌راستا نیست. ما بازی را برای اهداف دیگری ساخته بودیم. بنابراین، کسب درآمد برای ما به این معنی است که پول را پرداخت می‌کنید و تمام.

اگنس لارسون (Agnes Larsson)، کارگردان نسخه Vanilla، با تایید این حرف به IGN گفت:

برای من، این بخشی از ارزش‌های مهم Minecraft است. به نظرم این موضوع به یکی از اصول اساسی تبدیل شده که Minecraft بر آن بنا شده است؛ فرهنگ و ارزش‌هایی که عالی و بی‌نقص هستند. فکر می‌کنم همه ما اینجا با این موضوع موافقیم. این یکی از ویژگی‌هایی است که بازی را قدرتمند می‌کند و ارزش‌هایی عمیق به آن می‌بخشد.

البته، باید در نظر داشت که اسکین‌ها، تکسچر و مجموعه‌ای از افزودنی‌های دیگر در فروشگاه Minecraft در دسترس هستند. علاوه بر این، بازی مذکور حالا تبدیل به یک غول بازاریابی شده که با شرکت‌هایی مثل لگو همکاری می‌کند و فیلم آن نیز با بازی جک بلک در دست ساخت است.

Cambyses The Thirdبدون‍ تعصبRTnMBاپوزیسیون گیمفاcal kestis𔓙 NIGHTGAMING 𔓙[DEMON]X41

همه ما ماجرای Minecraft را می‌دانیم؛ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های صنعت که هر ساله طرفداران بیشتری را مجذوب خود کرده است. از سوی دیگر، عناوین دیگری که به موفقیت و جایگاهی مشابه دست یافتند، بازی‌های سرویس محوری چون Fortnite ،Roblox و Marvel Rivals بودند. با این حال، Minecraft نه تنها تغییر رویه نداد، بلکه حتی در برخی از فروشگاه‌ها مثل eShop، همواره در میان پرفروش‌ترین بازی‌ها دیده شده است.

تبلیغات

اینگلا گارنیج (Ingela Garneij)، تهیه‌کننده در استودیوی Mojang، در مصاحبه‌ای با IGN توضیح داد که برخلاف جهتی که صنعت بازی در حال حاضر طی می‌کند، Minecraft با دیگر عناوین سرویس محور هم‌مسیر نخواهد شد:

سرویس محور شدن بازی واقعاً با هدفی که آن را ساختیم هم‌راستا نیست. ما بازی را برای اهداف دیگری ساخته بودیم. بنابراین، کسب درآمد برای ما به این معنی است که پول را پرداخت می‌کنید و تمام.

اگنس لارسون (Agnes Larsson)، کارگردان نسخه Vanilla، با تایید این حرف به IGN گفت:

برای من، این بخشی از ارزش‌های مهم Minecraft است. به نظرم این موضوع به یکی از اصول اساسی تبدیل شده که Minecraft بر آن بنا شده است؛ فرهنگ و ارزش‌هایی که عالی و بی‌نقص هستند. فکر می‌کنم همه ما اینجا با این موضوع موافقیم. این یکی از ویژگی‌هایی است که بازی را قدرتمند می‌کند و ارزش‌هایی عمیق به آن می‌بخشد.

البته، باید در نظر داشت که اسکین‌ها، تکسچر و مجموعه‌ای از افزودنی‌های دیگر در فروشگاه Minecraft در دسترس هستند. علاوه بر این، بازی مذکور حالا تبدیل به یک غول بازاریابی شده که با شرکت‌هایی مثل لگو همکاری می‌کند و فیلم آن نیز با بازی جک بلک در دست ساخت است.

Cambyses The Thirdبدون‍ تعصبRTnMBاپوزیسیون گیمفاcal kestis𔓙 NIGHTGAMING 𔓙[DEMON]X41
پست قبلی

رسمی: Indiana Jones and the Great Circle در تاریخ ۱۷ آوریل برای PS5 منتشر می‌شود

پست بعدی

عنوانی که Assassin’s Creed Shadows را مسخره می‌کند، اکنون از محبوب‌ترین بازی‌های استیم است

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − نه =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • «کشتی‌گیران» وارد دنیای انیمیشن شدند!؛ ورزشی که محل وفاق است نه نفاق
  • حسن ریاحی در بیمارستان بستری شد؛ بهبودی اوضاع جسمی
  • جلوه خوشنویسی و نقاشی‌خط پیشکسوتان در «بی‌انتهاتر از عشق»
  • چمران: دلیل آلودگی فعلی هوا نه ترافیک است و نه وارونگی هوا
  • نمایش «نزیسته» در خانه نمایش دا اجرا می‌شود
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.