دانش جوین
شنبه, تیر ۱۴, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی بازی‌های کامپیوتری

آیا در حال حاضر ایکس باکس بهترین پلتفرم از لحاظ حمایت از حقوق مصرف کننده است؟

گیمفا توسط گیمفا
۱۹ فروردین ۱۴۰۴
در بازی‌های کامپیوتری
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 6 دقیقه
1
آیا در حال حاضر ایکس باکس بهترین پلتفرم از لحاظ حمایت از حقوق مصرف کننده است؟
5
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

جنبه‌ اقتصادی صنعت بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر، تلاطم‌های متعددی را تجربه کرده است. با افزایش تورم و هزینه‌های توسعه، قیمت‌های بازی‌های ویدیویی و کنسول‌ها به طور چشمگیری افزایش یافته‌اند و این امر باعث شده است که کنسول‌ها برای اکثر گیمرهایی که بودجه محدودی دارند، گزینه‌ مناسبی نباشد. حال در میان، برخی اعتقاد دارند که از میان بد و بدتر، ایکس باکس عملکردی به مراتب عادلانه‌تر در قبال مصرف کننده از خود نشان می‌دهد.

تبلیغات

در میان سیاست‌های سودجویانه‌ای که ضد مصرف‌کننده تلقی شده و هر روز بیشتر از پیش دیده می‌شوند، برخی از گیمرها اعتقاد دارند که اعمال مایکروسافت و ایکس باکس، تا حد زیادی هم راستا با حقوق مصرف‌کننده و مشتری‌مداری محسوب می‌شود.

این عقیده، حاصل برخی اتفاقات اخیر نظیر رونمایی پرحاشیه کنسول سوییچ ۲ از شرکت نینتندو بوده است. گیمرها نگرانی‌هایی را درباره قیمت تعیین‌شده ۴۴۹ دلاری کنسول، افزایش قیمت بازی‌ها و همچنین ویژگی دکمه اختصاصی C که به نظر می‌رسد پشت دیوار یک اشتراک آنلاین قفل شده است، مطرح کرده‌اند.

از سوی دیگر، سونی نیز به همین شکل در سال‌های اخیر، تا حدودی با واکنش‌های منفی گیمرها مواجه شده است. محدودیت‌های منطقه‌ای برای پورت‌های رایانه‌ای بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن، همچنان حل نشده باقی مانده و هواداران از ریمسترهای ناخواسته نیز ابراز نارضایتی می‌کنند. به همین شکل، تغییر گرایش مدیران بالا رده سونی به سمت بازی‌های سرویس‌محور زنده و اقتباس‌های سینمایی نیز به شکاف قابل توجهی در ارائه انحصاری‌های فرست پارتی در نسل کنونی نسبت به نسل‌های پیشین منجر شده است.

در همین حال، گیمرها ایکس باکس را به خاطر استراتژی چند پلتفرمی خود که هدفش جذب جامعه کثیری از بازیکنان است را تحسین می‌کنند. سرویس اشتراکی گیم پس این پلتفرم، همچنان امکان دسترسی از روز اول به عناوین AAA به همراه مجموعه‌ای گسترده از سایر بازی‌ها را فراهم می‌آورد. همچنین برنامه Xbox Play Anywhere نیز تضمین می‌کند که بازیکنان نیازی به خرید دوباره بازی‌ها هنگام جابه‌جایی بین ایکس باکس و رایانه شخصی نخواهند داشت.

یک کاربر در Reddit که شروع‌کننده این بحث بوده است، درباره این رویه‌ها این چنین پست کرده است:

این پست قرار نیست درباره جنگ کنسولی باشد و من نمی‌خواهم بگویم ایکس باکس بهتر از پلی استیشن یا نینتندو است. همچنین Valve و استیم نیز هدف من در این پست نیستند. نکته اصلی حرف من این است که ایکس باکس امکاناتی مانند گیم پس و ارتقا رایگان نسل بعدی از کنسول وان به سری ایکس را ارائه می‌دهد؛ اموری که نینتندو و سونی انجام نمی‌دهند.

حتی ایده انتشار بازی‌ها در پلتفرم‌های دیگر مانند رایانه شخصی و پلی استیشن، اقدامی به نفع مصرف‌کننده محسوب می‌شود، حتی اگر برخی افراد آن را تصمیمی بحث‌برانگیز بدانند. اگر طبق شایعات، کنسول بعدی ایکس باکس مبتنی بر ویندوز باشد و به شما امکان استفاده از استیم را بدهد، مجدداً نمونه‌ای دیگر از اقدامی به نفع مصرف‌کننده را مشاهده خواهیم کرد.

نکته خنده‌دار اما این است که این اقدامات، از سوی شرکت طماعی مانند مایکروسافت در حال انجام گرفتن است.

 البته یکی از کاربران در پاسخ، اشاره کرد که این مهربانی ایکس باکس و مایکروسافت، چندان را از روی دلسوزی برای گیمرها نیست و هدفی جز سود بیشتر و بهتر کردن جلوه تخریب شده آنها ندارد:

نفر سوم و آخر بودن [در جنگ کنسولی] به این معناست که شما باید تمام تلاش خود را برای به دست آوردن قلب و عقیده گیمر‌ها به دست آورید و این سیاست‌ها نیز جزوی از آنها است. یادتان باشد که زمانی که ایکس باکس ۳۶۰ در اوج موفقیت خود بود، مایکروسافت هراسی از انجام سیاست‌‌های سودجویانه نداشت. این موفقیت و غرور بیش از حد، از دلایل عرضه افتضاح ایکس باکس وان محسوب می‌شد که پر از این سیاست‌‌‌های ضد مصرف‌کننده بود. به یاد دارم که مایکروسافت در آن زمان گفته بود اگر از ایکس باکس وان خوشتان نمی‌آید، بروید و ایکس باکس ۳۶۰ بخرید!

نظر شما چیست؟ شما کدام یک از پلتفرم‌های کنسولی را بهتر از دیگری از لحاظ دفاع از حقوق مصرف‌کننده می‌دانید؟

farshadxعلیSEGA.STREETSایمانBrainiacCambyses The ThirdRoyalknight[DEMON]Moeinبدون‍ تعصبمترسک ( pc gamer ) 💚john117RobocopGOD OF WAR 3

جنبه‌ اقتصادی صنعت بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر، تلاطم‌های متعددی را تجربه کرده است. با افزایش تورم و هزینه‌های توسعه، قیمت‌های بازی‌های ویدیویی و کنسول‌ها به طور چشمگیری افزایش یافته‌اند و این امر باعث شده است که کنسول‌ها برای اکثر گیمرهایی که بودجه محدودی دارند، گزینه‌ مناسبی نباشد. حال در میان، برخی اعتقاد دارند که از میان بد و بدتر، ایکس باکس عملکردی به مراتب عادلانه‌تر در قبال مصرف کننده از خود نشان می‌دهد.

تبلیغات

در میان سیاست‌های سودجویانه‌ای که ضد مصرف‌کننده تلقی شده و هر روز بیشتر از پیش دیده می‌شوند، برخی از گیمرها اعتقاد دارند که اعمال مایکروسافت و ایکس باکس، تا حد زیادی هم راستا با حقوق مصرف‌کننده و مشتری‌مداری محسوب می‌شود.

این عقیده، حاصل برخی اتفاقات اخیر نظیر رونمایی پرحاشیه کنسول سوییچ ۲ از شرکت نینتندو بوده است. گیمرها نگرانی‌هایی را درباره قیمت تعیین‌شده ۴۴۹ دلاری کنسول، افزایش قیمت بازی‌ها و همچنین ویژگی دکمه اختصاصی C که به نظر می‌رسد پشت دیوار یک اشتراک آنلاین قفل شده است، مطرح کرده‌اند.

از سوی دیگر، سونی نیز به همین شکل در سال‌های اخیر، تا حدودی با واکنش‌های منفی گیمرها مواجه شده است. محدودیت‌های منطقه‌ای برای پورت‌های رایانه‌ای بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن، همچنان حل نشده باقی مانده و هواداران از ریمسترهای ناخواسته نیز ابراز نارضایتی می‌کنند. به همین شکل، تغییر گرایش مدیران بالا رده سونی به سمت بازی‌های سرویس‌محور زنده و اقتباس‌های سینمایی نیز به شکاف قابل توجهی در ارائه انحصاری‌های فرست پارتی در نسل کنونی نسبت به نسل‌های پیشین منجر شده است.

در همین حال، گیمرها ایکس باکس را به خاطر استراتژی چند پلتفرمی خود که هدفش جذب جامعه کثیری از بازیکنان است را تحسین می‌کنند. سرویس اشتراکی گیم پس این پلتفرم، همچنان امکان دسترسی از روز اول به عناوین AAA به همراه مجموعه‌ای گسترده از سایر بازی‌ها را فراهم می‌آورد. همچنین برنامه Xbox Play Anywhere نیز تضمین می‌کند که بازیکنان نیازی به خرید دوباره بازی‌ها هنگام جابه‌جایی بین ایکس باکس و رایانه شخصی نخواهند داشت.

یک کاربر در Reddit که شروع‌کننده این بحث بوده است، درباره این رویه‌ها این چنین پست کرده است:

این پست قرار نیست درباره جنگ کنسولی باشد و من نمی‌خواهم بگویم ایکس باکس بهتر از پلی استیشن یا نینتندو است. همچنین Valve و استیم نیز هدف من در این پست نیستند. نکته اصلی حرف من این است که ایکس باکس امکاناتی مانند گیم پس و ارتقا رایگان نسل بعدی از کنسول وان به سری ایکس را ارائه می‌دهد؛ اموری که نینتندو و سونی انجام نمی‌دهند.

حتی ایده انتشار بازی‌ها در پلتفرم‌های دیگر مانند رایانه شخصی و پلی استیشن، اقدامی به نفع مصرف‌کننده محسوب می‌شود، حتی اگر برخی افراد آن را تصمیمی بحث‌برانگیز بدانند. اگر طبق شایعات، کنسول بعدی ایکس باکس مبتنی بر ویندوز باشد و به شما امکان استفاده از استیم را بدهد، مجدداً نمونه‌ای دیگر از اقدامی به نفع مصرف‌کننده را مشاهده خواهیم کرد.

نکته خنده‌دار اما این است که این اقدامات، از سوی شرکت طماعی مانند مایکروسافت در حال انجام گرفتن است.

 البته یکی از کاربران در پاسخ، اشاره کرد که این مهربانی ایکس باکس و مایکروسافت، چندان را از روی دلسوزی برای گیمرها نیست و هدفی جز سود بیشتر و بهتر کردن جلوه تخریب شده آنها ندارد:

نفر سوم و آخر بودن [در جنگ کنسولی] به این معناست که شما باید تمام تلاش خود را برای به دست آوردن قلب و عقیده گیمر‌ها به دست آورید و این سیاست‌ها نیز جزوی از آنها است. یادتان باشد که زمانی که ایکس باکس ۳۶۰ در اوج موفقیت خود بود، مایکروسافت هراسی از انجام سیاست‌‌های سودجویانه نداشت. این موفقیت و غرور بیش از حد، از دلایل عرضه افتضاح ایکس باکس وان محسوب می‌شد که پر از این سیاست‌‌‌های ضد مصرف‌کننده بود. به یاد دارم که مایکروسافت در آن زمان گفته بود اگر از ایکس باکس وان خوشتان نمی‌آید، بروید و ایکس باکس ۳۶۰ بخرید!

نظر شما چیست؟ شما کدام یک از پلتفرم‌های کنسولی را بهتر از دیگری از لحاظ دفاع از حقوق مصرف‌کننده می‌دانید؟

farshadxعلیSEGA.STREETSایمانBrainiacCambyses The ThirdRoyalknight[DEMON]Moeinبدون‍ تعصبمترسک ( pc gamer ) 💚john117RobocopGOD OF WAR 3

اخبارجدیدترین

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

جنبه‌ اقتصادی صنعت بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر، تلاطم‌های متعددی را تجربه کرده است. با افزایش تورم و هزینه‌های توسعه، قیمت‌های بازی‌های ویدیویی و کنسول‌ها به طور چشمگیری افزایش یافته‌اند و این امر باعث شده است که کنسول‌ها برای اکثر گیمرهایی که بودجه محدودی دارند، گزینه‌ مناسبی نباشد. حال در میان، برخی اعتقاد دارند که از میان بد و بدتر، ایکس باکس عملکردی به مراتب عادلانه‌تر در قبال مصرف کننده از خود نشان می‌دهد.

تبلیغات

در میان سیاست‌های سودجویانه‌ای که ضد مصرف‌کننده تلقی شده و هر روز بیشتر از پیش دیده می‌شوند، برخی از گیمرها اعتقاد دارند که اعمال مایکروسافت و ایکس باکس، تا حد زیادی هم راستا با حقوق مصرف‌کننده و مشتری‌مداری محسوب می‌شود.

این عقیده، حاصل برخی اتفاقات اخیر نظیر رونمایی پرحاشیه کنسول سوییچ ۲ از شرکت نینتندو بوده است. گیمرها نگرانی‌هایی را درباره قیمت تعیین‌شده ۴۴۹ دلاری کنسول، افزایش قیمت بازی‌ها و همچنین ویژگی دکمه اختصاصی C که به نظر می‌رسد پشت دیوار یک اشتراک آنلاین قفل شده است، مطرح کرده‌اند.

از سوی دیگر، سونی نیز به همین شکل در سال‌های اخیر، تا حدودی با واکنش‌های منفی گیمرها مواجه شده است. محدودیت‌های منطقه‌ای برای پورت‌های رایانه‌ای بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن، همچنان حل نشده باقی مانده و هواداران از ریمسترهای ناخواسته نیز ابراز نارضایتی می‌کنند. به همین شکل، تغییر گرایش مدیران بالا رده سونی به سمت بازی‌های سرویس‌محور زنده و اقتباس‌های سینمایی نیز به شکاف قابل توجهی در ارائه انحصاری‌های فرست پارتی در نسل کنونی نسبت به نسل‌های پیشین منجر شده است.

در همین حال، گیمرها ایکس باکس را به خاطر استراتژی چند پلتفرمی خود که هدفش جذب جامعه کثیری از بازیکنان است را تحسین می‌کنند. سرویس اشتراکی گیم پس این پلتفرم، همچنان امکان دسترسی از روز اول به عناوین AAA به همراه مجموعه‌ای گسترده از سایر بازی‌ها را فراهم می‌آورد. همچنین برنامه Xbox Play Anywhere نیز تضمین می‌کند که بازیکنان نیازی به خرید دوباره بازی‌ها هنگام جابه‌جایی بین ایکس باکس و رایانه شخصی نخواهند داشت.

یک کاربر در Reddit که شروع‌کننده این بحث بوده است، درباره این رویه‌ها این چنین پست کرده است:

این پست قرار نیست درباره جنگ کنسولی باشد و من نمی‌خواهم بگویم ایکس باکس بهتر از پلی استیشن یا نینتندو است. همچنین Valve و استیم نیز هدف من در این پست نیستند. نکته اصلی حرف من این است که ایکس باکس امکاناتی مانند گیم پس و ارتقا رایگان نسل بعدی از کنسول وان به سری ایکس را ارائه می‌دهد؛ اموری که نینتندو و سونی انجام نمی‌دهند.

حتی ایده انتشار بازی‌ها در پلتفرم‌های دیگر مانند رایانه شخصی و پلی استیشن، اقدامی به نفع مصرف‌کننده محسوب می‌شود، حتی اگر برخی افراد آن را تصمیمی بحث‌برانگیز بدانند. اگر طبق شایعات، کنسول بعدی ایکس باکس مبتنی بر ویندوز باشد و به شما امکان استفاده از استیم را بدهد، مجدداً نمونه‌ای دیگر از اقدامی به نفع مصرف‌کننده را مشاهده خواهیم کرد.

نکته خنده‌دار اما این است که این اقدامات، از سوی شرکت طماعی مانند مایکروسافت در حال انجام گرفتن است.

 البته یکی از کاربران در پاسخ، اشاره کرد که این مهربانی ایکس باکس و مایکروسافت، چندان را از روی دلسوزی برای گیمرها نیست و هدفی جز سود بیشتر و بهتر کردن جلوه تخریب شده آنها ندارد:

نفر سوم و آخر بودن [در جنگ کنسولی] به این معناست که شما باید تمام تلاش خود را برای به دست آوردن قلب و عقیده گیمر‌ها به دست آورید و این سیاست‌ها نیز جزوی از آنها است. یادتان باشد که زمانی که ایکس باکس ۳۶۰ در اوج موفقیت خود بود، مایکروسافت هراسی از انجام سیاست‌‌های سودجویانه نداشت. این موفقیت و غرور بیش از حد، از دلایل عرضه افتضاح ایکس باکس وان محسوب می‌شد که پر از این سیاست‌‌‌های ضد مصرف‌کننده بود. به یاد دارم که مایکروسافت در آن زمان گفته بود اگر از ایکس باکس وان خوشتان نمی‌آید، بروید و ایکس باکس ۳۶۰ بخرید!

نظر شما چیست؟ شما کدام یک از پلتفرم‌های کنسولی را بهتر از دیگری از لحاظ دفاع از حقوق مصرف‌کننده می‌دانید؟

farshadxعلیSEGA.STREETSایمانBrainiacCambyses The ThirdRoyalknight[DEMON]Moeinبدون‍ تعصبمترسک ( pc gamer ) 💚john117RobocopGOD OF WAR 3

جنبه‌ اقتصادی صنعت بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر، تلاطم‌های متعددی را تجربه کرده است. با افزایش تورم و هزینه‌های توسعه، قیمت‌های بازی‌های ویدیویی و کنسول‌ها به طور چشمگیری افزایش یافته‌اند و این امر باعث شده است که کنسول‌ها برای اکثر گیمرهایی که بودجه محدودی دارند، گزینه‌ مناسبی نباشد. حال در میان، برخی اعتقاد دارند که از میان بد و بدتر، ایکس باکس عملکردی به مراتب عادلانه‌تر در قبال مصرف کننده از خود نشان می‌دهد.

تبلیغات

در میان سیاست‌های سودجویانه‌ای که ضد مصرف‌کننده تلقی شده و هر روز بیشتر از پیش دیده می‌شوند، برخی از گیمرها اعتقاد دارند که اعمال مایکروسافت و ایکس باکس، تا حد زیادی هم راستا با حقوق مصرف‌کننده و مشتری‌مداری محسوب می‌شود.

این عقیده، حاصل برخی اتفاقات اخیر نظیر رونمایی پرحاشیه کنسول سوییچ ۲ از شرکت نینتندو بوده است. گیمرها نگرانی‌هایی را درباره قیمت تعیین‌شده ۴۴۹ دلاری کنسول، افزایش قیمت بازی‌ها و همچنین ویژگی دکمه اختصاصی C که به نظر می‌رسد پشت دیوار یک اشتراک آنلاین قفل شده است، مطرح کرده‌اند.

از سوی دیگر، سونی نیز به همین شکل در سال‌های اخیر، تا حدودی با واکنش‌های منفی گیمرها مواجه شده است. محدودیت‌های منطقه‌ای برای پورت‌های رایانه‌ای بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن، همچنان حل نشده باقی مانده و هواداران از ریمسترهای ناخواسته نیز ابراز نارضایتی می‌کنند. به همین شکل، تغییر گرایش مدیران بالا رده سونی به سمت بازی‌های سرویس‌محور زنده و اقتباس‌های سینمایی نیز به شکاف قابل توجهی در ارائه انحصاری‌های فرست پارتی در نسل کنونی نسبت به نسل‌های پیشین منجر شده است.

در همین حال، گیمرها ایکس باکس را به خاطر استراتژی چند پلتفرمی خود که هدفش جذب جامعه کثیری از بازیکنان است را تحسین می‌کنند. سرویس اشتراکی گیم پس این پلتفرم، همچنان امکان دسترسی از روز اول به عناوین AAA به همراه مجموعه‌ای گسترده از سایر بازی‌ها را فراهم می‌آورد. همچنین برنامه Xbox Play Anywhere نیز تضمین می‌کند که بازیکنان نیازی به خرید دوباره بازی‌ها هنگام جابه‌جایی بین ایکس باکس و رایانه شخصی نخواهند داشت.

یک کاربر در Reddit که شروع‌کننده این بحث بوده است، درباره این رویه‌ها این چنین پست کرده است:

این پست قرار نیست درباره جنگ کنسولی باشد و من نمی‌خواهم بگویم ایکس باکس بهتر از پلی استیشن یا نینتندو است. همچنین Valve و استیم نیز هدف من در این پست نیستند. نکته اصلی حرف من این است که ایکس باکس امکاناتی مانند گیم پس و ارتقا رایگان نسل بعدی از کنسول وان به سری ایکس را ارائه می‌دهد؛ اموری که نینتندو و سونی انجام نمی‌دهند.

حتی ایده انتشار بازی‌ها در پلتفرم‌های دیگر مانند رایانه شخصی و پلی استیشن، اقدامی به نفع مصرف‌کننده محسوب می‌شود، حتی اگر برخی افراد آن را تصمیمی بحث‌برانگیز بدانند. اگر طبق شایعات، کنسول بعدی ایکس باکس مبتنی بر ویندوز باشد و به شما امکان استفاده از استیم را بدهد، مجدداً نمونه‌ای دیگر از اقدامی به نفع مصرف‌کننده را مشاهده خواهیم کرد.

نکته خنده‌دار اما این است که این اقدامات، از سوی شرکت طماعی مانند مایکروسافت در حال انجام گرفتن است.

 البته یکی از کاربران در پاسخ، اشاره کرد که این مهربانی ایکس باکس و مایکروسافت، چندان را از روی دلسوزی برای گیمرها نیست و هدفی جز سود بیشتر و بهتر کردن جلوه تخریب شده آنها ندارد:

نفر سوم و آخر بودن [در جنگ کنسولی] به این معناست که شما باید تمام تلاش خود را برای به دست آوردن قلب و عقیده گیمر‌ها به دست آورید و این سیاست‌ها نیز جزوی از آنها است. یادتان باشد که زمانی که ایکس باکس ۳۶۰ در اوج موفقیت خود بود، مایکروسافت هراسی از انجام سیاست‌‌های سودجویانه نداشت. این موفقیت و غرور بیش از حد، از دلایل عرضه افتضاح ایکس باکس وان محسوب می‌شد که پر از این سیاست‌‌‌های ضد مصرف‌کننده بود. به یاد دارم که مایکروسافت در آن زمان گفته بود اگر از ایکس باکس وان خوشتان نمی‌آید، بروید و ایکس باکس ۳۶۰ بخرید!

نظر شما چیست؟ شما کدام یک از پلتفرم‌های کنسولی را بهتر از دیگری از لحاظ دفاع از حقوق مصرف‌کننده می‌دانید؟

farshadxعلیSEGA.STREETSایمانBrainiacCambyses The ThirdRoyalknight[DEMON]Moeinبدون‍ تعصبمترسک ( pc gamer ) 💚john117RobocopGOD OF WAR 3
پست قبلی

گزارش: شوکیس بزرگ ایکس باکس در ۸ ژوئن برگزار می‌شود

پست بعدی

بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 2 و Call of Duty: Modern Warfare 3 برای نسل جدید در استرالیا رده‌بندی شدند

مربوطه پست ها

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید
بازی‌های کامپیوتری

ویدیوی ۱۱ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds 2 را تماشا کنید

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است
بازی‌های کامپیوتری

کوجیما: ۹۵ درصد مراحل توسعه Death Stranding 2 تکمیل شده است

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود
بازی‌های کامپیوتری

بودجه Star Citizen هر روز به یک میلیارد دلار نزدیک‌تر می‌شود

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد
بازی‌های کامپیوتری

تحلیلگر: GTA 6 و سوییچ ۲ درآمد صنعت گیمینگ را تا سال ۲۰۲۷ به ۹۲ میلیارد دلار افزایش خواهند داد

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر
بازی‌های کامپیوتری

منبع داخلی: مراسم تابستانه Xbox شامل غافلگیری‌های زیادی نخواهد شد + اطلاعات بیشتر

۲۱ فروردین ۱۴۰۴
انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس
بازی‌های کامپیوتری

انتخاب Assassin’s Creed Shadows به عنوان بهترین بازی پلی استیشن در ماه مارس

۲۱ فروردین ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • گوشی سه‌بار تاشو، پرچمدار بعدی سامسونگ با قیمتی نجومی/ عکس
  • پخش یک سریال محرمی جدید؛ دعوت از چهره‌هایی که نیاز تلویزیون است
  • قطعه‌ای که در وصف سالار شهیدان اجرا شد؛ تأکید به ترویج فرهنگ عاشورایی
  • برگزاری مجالس هنر تعزیه در فرهنگسرای نیاوران
  • وداع با حضرت علی اکبر (ع) نقاشی جدید حسن روح‌الامین شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.