دانش جوین
دوشنبه, خرداد ۱۹, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی علمی

در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال اعلام شد فاصله زیاد تصویب تا اختصاص بودجه‌های پژوهشی به دانشگاه‌ها/توقف طرح‌های کلان در دانشگاه تهران

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۵ دی ۱۴۰۰
در علمی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
19
140
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر
فاصله زیاد تصویب تا اختصاص بودجه‌های پژوهشی به دانشگاه‌ها/توقف طرح‌های کلان در دانشگاه تهران

معاون پژوهش‌وفناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه در اختصاص بودجه‌های پژوهشی دو موضوع تصویب و اختصاص اعتبارات مطرح است، گفت: حتی اگر در تصویب بودجه‌های پژوهشی، روند افزایشی وجود داشته باشد، ولی در تخصیص آن اقدام ویژه‌ای مشاهده نمی‌شود.

دکتر مهدی فکور ثقیه در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال با اشاره به اجرای طرح‌های کلان ملی بر اساس شاخص‌های شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، افزود: برای پیگیری این طرح‌ها کارگروهی در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شد، ولی در حال حاضر این طرح‌ها پویایی لازم را ندارند.

وی با اشاره به طرح‌های کلان واگذار شده به دانشگاه تهران، گفت: با واگذاری طرح‌های کلان ملی مصوب شورای عتف به دانشگاه تهران، در این دانشگاه دبیرخانه طرح‌های کلان ملی راه‌اندازی شد و گزارش‌های پیشرفت این طرح‌ها به شورای عتف ارسال می‌شد، ولی در حال حاضر اجرای این طرح‌های کلان ملی واگذار شده به این دانشگاه پیگیری نمی‌شود.

فکور دلیل پیگیری نشدن طرح‌های کلان ملی در دانشگاه تهران را عدم تزریق اعتبارات آن دانست و خاطر نشان کرد: علاوه بر آن در طی این مدت اولویت‌های تحقیقاتی دانشگاه تغییر کرد؛ چرا که از سوی رییس جمهور به این دانشگاه ابلاغیه‌ای برای مطالعه در زمینه سیلاب‌ها صادر شد و مطالعه در این زمینه برای ما تبدیل به یک طرح کلان شد.

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مطالعه در زمینه چالش‌های محیط زیست را از دیگر زمینه‌های اولویت‌دار تحقیقاتی این دانشگاه نام برد که موجب عدم پیگیری طرح‌های کلان ملی شده است و یادآور شد: از این رو در این مدت هم اولویت‌های تحقیقاتی برای ما تغییر کرد و هم یکسری محدودیت‌ها در بودجه‌های این طرح‌ها ایجاد شد.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح‌های کلان ملی، همه دانشگاه‌ها مشارکت داشتند، گفت: در تعاریفی که شد، تقریبا دانشگاه تهران در اکثر طرح‌های کلان ملی مشارکت دارد که در برخی از طرح‌ها مجری و در برخی از طرح‌ها همکار بوده است.

فکور با تاکید بر اینکه این طرح‌های کلان در طول زمان دستخوش تغییراتی شده است، گفت: به تدریج حتی طرح‌هایی که دارای کارفرما بود، از سوی شورای عتف پیگیری نشده است.

معاون پژوهش‌وفناوری دانشگاه تهران به وضعیت اعتبارات پژوهشی دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: موضوع اعتبارات و بودجه‌های پژوهش و فناوری نوعی سرمایه‌گذاری در کشور است و نتیجه آن را خواهیم دید، ولی بودجه‌های پژوهشی از جمله اعتباراتی است که به سرعت کم و یا حذف می‌شود.

وی نمونه آن را در همسان سازی حقوق اساتید و تامین بخش زیادی از آن از سوی دانشگاه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: شاید پرداخت حقوق در اولویت باشد و امیدواریم چالش‌های بودجه‌ای بخش پژوهش و فناوری برطرف شود و اعتبارات این بخش از سایر حوزه‌ها منفک شود.

فکور تاکید کرد : اگر این امر در بودجه سال ۱۴۰۱ ایجاد شود، امیدواریم مطالبات دانشگاهیان و دانشجویان را در این حوزه به سرعت تخصیص دهیم.

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با اشاره به تفکیک معاونت‌های پژوهشی و فناوری در وزارت علوم با بیان اینکه باید منتظر باشیم که تحولات این دو حوزه چگونه خواهد شد، اظهار کرد: رویکرد معاونت فناوری وزارت علوم بر تعامل بیشتر با پارک‌های علم و فناوری است، ولی در کشور از ۴۵ پارک علم و فناوری تنها ۱۰ تا ۱۱ پارک دانشگاهی هستند و مابقی پارک‌های استانی هستند و این سوال پیش می‌آید که این تعاملات میان وزارت علوم و پارک‌های غیر دانشگاهی چگونه خواهد شد و پارک‌های غیر دانشگاهی چه جایگاهی دارند. اقدام وزارت علوم در این زمینه حرکت ارزشمندی است، ولی باید ساختارها و روابط تنظیم شود.

فکور به روند اختصاص اعتبارات پژوهشی به دانشگاه تهران اشاره کرد و با بیان اینکه در این زمینه دو موضوع “تصویب اعتبارات” و “تخصیص اعتبارات” مطرح می‌شود، گفت: حتی اگر در تصویب بودجه‌های پژوهشی، روند افزایشی مشاهده شود، ولی در تخصیص آن اقدام ویژه‌ای مشاهده نمی‌شود.

به گفته وی، اعتبارات پژوهشی دانشگاه تهران برای سال ۹۹ به طور کامل تخصیص نیافته است، ولی برای سال ۱۴۰۰ همچنان این اعتبارات تکمیل نشده و ابراز امیدواری کرد که در ۳ ماه آخر سال تخصیص مناسبی را دریافت کنند.

انتهای پیام

فاصله زیاد تصویب تا اختصاص بودجه‌های پژوهشی به دانشگاه‌ها/توقف طرح‌های کلان در دانشگاه تهران

معاون پژوهش‌وفناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه در اختصاص بودجه‌های پژوهشی دو موضوع تصویب و اختصاص اعتبارات مطرح است، گفت: حتی اگر در تصویب بودجه‌های پژوهشی، روند افزایشی وجود داشته باشد، ولی در تخصیص آن اقدام ویژه‌ای مشاهده نمی‌شود.

دکتر مهدی فکور ثقیه در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال با اشاره به اجرای طرح‌های کلان ملی بر اساس شاخص‌های شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، افزود: برای پیگیری این طرح‌ها کارگروهی در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شد، ولی در حال حاضر این طرح‌ها پویایی لازم را ندارند.

وی با اشاره به طرح‌های کلان واگذار شده به دانشگاه تهران، گفت: با واگذاری طرح‌های کلان ملی مصوب شورای عتف به دانشگاه تهران، در این دانشگاه دبیرخانه طرح‌های کلان ملی راه‌اندازی شد و گزارش‌های پیشرفت این طرح‌ها به شورای عتف ارسال می‌شد، ولی در حال حاضر اجرای این طرح‌های کلان ملی واگذار شده به این دانشگاه پیگیری نمی‌شود.

فکور دلیل پیگیری نشدن طرح‌های کلان ملی در دانشگاه تهران را عدم تزریق اعتبارات آن دانست و خاطر نشان کرد: علاوه بر آن در طی این مدت اولویت‌های تحقیقاتی دانشگاه تغییر کرد؛ چرا که از سوی رییس جمهور به این دانشگاه ابلاغیه‌ای برای مطالعه در زمینه سیلاب‌ها صادر شد و مطالعه در این زمینه برای ما تبدیل به یک طرح کلان شد.

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مطالعه در زمینه چالش‌های محیط زیست را از دیگر زمینه‌های اولویت‌دار تحقیقاتی این دانشگاه نام برد که موجب عدم پیگیری طرح‌های کلان ملی شده است و یادآور شد: از این رو در این مدت هم اولویت‌های تحقیقاتی برای ما تغییر کرد و هم یکسری محدودیت‌ها در بودجه‌های این طرح‌ها ایجاد شد.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح‌های کلان ملی، همه دانشگاه‌ها مشارکت داشتند، گفت: در تعاریفی که شد، تقریبا دانشگاه تهران در اکثر طرح‌های کلان ملی مشارکت دارد که در برخی از طرح‌ها مجری و در برخی از طرح‌ها همکار بوده است.

فکور با تاکید بر اینکه این طرح‌های کلان در طول زمان دستخوش تغییراتی شده است، گفت: به تدریج حتی طرح‌هایی که دارای کارفرما بود، از سوی شورای عتف پیگیری نشده است.

معاون پژوهش‌وفناوری دانشگاه تهران به وضعیت اعتبارات پژوهشی دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: موضوع اعتبارات و بودجه‌های پژوهش و فناوری نوعی سرمایه‌گذاری در کشور است و نتیجه آن را خواهیم دید، ولی بودجه‌های پژوهشی از جمله اعتباراتی است که به سرعت کم و یا حذف می‌شود.

وی نمونه آن را در همسان سازی حقوق اساتید و تامین بخش زیادی از آن از سوی دانشگاه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: شاید پرداخت حقوق در اولویت باشد و امیدواریم چالش‌های بودجه‌ای بخش پژوهش و فناوری برطرف شود و اعتبارات این بخش از سایر حوزه‌ها منفک شود.

فکور تاکید کرد : اگر این امر در بودجه سال ۱۴۰۱ ایجاد شود، امیدواریم مطالبات دانشگاهیان و دانشجویان را در این حوزه به سرعت تخصیص دهیم.

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با اشاره به تفکیک معاونت‌های پژوهشی و فناوری در وزارت علوم با بیان اینکه باید منتظر باشیم که تحولات این دو حوزه چگونه خواهد شد، اظهار کرد: رویکرد معاونت فناوری وزارت علوم بر تعامل بیشتر با پارک‌های علم و فناوری است، ولی در کشور از ۴۵ پارک علم و فناوری تنها ۱۰ تا ۱۱ پارک دانشگاهی هستند و مابقی پارک‌های استانی هستند و این سوال پیش می‌آید که این تعاملات میان وزارت علوم و پارک‌های غیر دانشگاهی چگونه خواهد شد و پارک‌های غیر دانشگاهی چه جایگاهی دارند. اقدام وزارت علوم در این زمینه حرکت ارزشمندی است، ولی باید ساختارها و روابط تنظیم شود.

فکور به روند اختصاص اعتبارات پژوهشی به دانشگاه تهران اشاره کرد و با بیان اینکه در این زمینه دو موضوع “تصویب اعتبارات” و “تخصیص اعتبارات” مطرح می‌شود، گفت: حتی اگر در تصویب بودجه‌های پژوهشی، روند افزایشی مشاهده شود، ولی در تخصیص آن اقدام ویژه‌ای مشاهده نمی‌شود.

به گفته وی، اعتبارات پژوهشی دانشگاه تهران برای سال ۹۹ به طور کامل تخصیص نیافته است، ولی برای سال ۱۴۰۰ همچنان این اعتبارات تکمیل نشده و ابراز امیدواری کرد که در ۳ ماه آخر سال تخصیص مناسبی را دریافت کنند.

انتهای پیام

اخبارجدیدترین

شغل مناسب برای کسانی که اهل شور و هیجان زیادی نیستند!

راهنمای جامع نگارش رزومه حرفه‌ای برای اپلای

چگونه از فناوری برای افزایش خلاقیت و نوآوری در محیط آموزشی استفاده کنیم؟

فاصله زیاد تصویب تا اختصاص بودجه‌های پژوهشی به دانشگاه‌ها/توقف طرح‌های کلان در دانشگاه تهران

معاون پژوهش‌وفناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه در اختصاص بودجه‌های پژوهشی دو موضوع تصویب و اختصاص اعتبارات مطرح است، گفت: حتی اگر در تصویب بودجه‌های پژوهشی، روند افزایشی وجود داشته باشد، ولی در تخصیص آن اقدام ویژه‌ای مشاهده نمی‌شود.

دکتر مهدی فکور ثقیه در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال با اشاره به اجرای طرح‌های کلان ملی بر اساس شاخص‌های شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، افزود: برای پیگیری این طرح‌ها کارگروهی در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شد، ولی در حال حاضر این طرح‌ها پویایی لازم را ندارند.

وی با اشاره به طرح‌های کلان واگذار شده به دانشگاه تهران، گفت: با واگذاری طرح‌های کلان ملی مصوب شورای عتف به دانشگاه تهران، در این دانشگاه دبیرخانه طرح‌های کلان ملی راه‌اندازی شد و گزارش‌های پیشرفت این طرح‌ها به شورای عتف ارسال می‌شد، ولی در حال حاضر اجرای این طرح‌های کلان ملی واگذار شده به این دانشگاه پیگیری نمی‌شود.

فکور دلیل پیگیری نشدن طرح‌های کلان ملی در دانشگاه تهران را عدم تزریق اعتبارات آن دانست و خاطر نشان کرد: علاوه بر آن در طی این مدت اولویت‌های تحقیقاتی دانشگاه تغییر کرد؛ چرا که از سوی رییس جمهور به این دانشگاه ابلاغیه‌ای برای مطالعه در زمینه سیلاب‌ها صادر شد و مطالعه در این زمینه برای ما تبدیل به یک طرح کلان شد.

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مطالعه در زمینه چالش‌های محیط زیست را از دیگر زمینه‌های اولویت‌دار تحقیقاتی این دانشگاه نام برد که موجب عدم پیگیری طرح‌های کلان ملی شده است و یادآور شد: از این رو در این مدت هم اولویت‌های تحقیقاتی برای ما تغییر کرد و هم یکسری محدودیت‌ها در بودجه‌های این طرح‌ها ایجاد شد.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح‌های کلان ملی، همه دانشگاه‌ها مشارکت داشتند، گفت: در تعاریفی که شد، تقریبا دانشگاه تهران در اکثر طرح‌های کلان ملی مشارکت دارد که در برخی از طرح‌ها مجری و در برخی از طرح‌ها همکار بوده است.

فکور با تاکید بر اینکه این طرح‌های کلان در طول زمان دستخوش تغییراتی شده است، گفت: به تدریج حتی طرح‌هایی که دارای کارفرما بود، از سوی شورای عتف پیگیری نشده است.

معاون پژوهش‌وفناوری دانشگاه تهران به وضعیت اعتبارات پژوهشی دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: موضوع اعتبارات و بودجه‌های پژوهش و فناوری نوعی سرمایه‌گذاری در کشور است و نتیجه آن را خواهیم دید، ولی بودجه‌های پژوهشی از جمله اعتباراتی است که به سرعت کم و یا حذف می‌شود.

وی نمونه آن را در همسان سازی حقوق اساتید و تامین بخش زیادی از آن از سوی دانشگاه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: شاید پرداخت حقوق در اولویت باشد و امیدواریم چالش‌های بودجه‌ای بخش پژوهش و فناوری برطرف شود و اعتبارات این بخش از سایر حوزه‌ها منفک شود.

فکور تاکید کرد : اگر این امر در بودجه سال ۱۴۰۱ ایجاد شود، امیدواریم مطالبات دانشگاهیان و دانشجویان را در این حوزه به سرعت تخصیص دهیم.

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با اشاره به تفکیک معاونت‌های پژوهشی و فناوری در وزارت علوم با بیان اینکه باید منتظر باشیم که تحولات این دو حوزه چگونه خواهد شد، اظهار کرد: رویکرد معاونت فناوری وزارت علوم بر تعامل بیشتر با پارک‌های علم و فناوری است، ولی در کشور از ۴۵ پارک علم و فناوری تنها ۱۰ تا ۱۱ پارک دانشگاهی هستند و مابقی پارک‌های استانی هستند و این سوال پیش می‌آید که این تعاملات میان وزارت علوم و پارک‌های غیر دانشگاهی چگونه خواهد شد و پارک‌های غیر دانشگاهی چه جایگاهی دارند. اقدام وزارت علوم در این زمینه حرکت ارزشمندی است، ولی باید ساختارها و روابط تنظیم شود.

فکور به روند اختصاص اعتبارات پژوهشی به دانشگاه تهران اشاره کرد و با بیان اینکه در این زمینه دو موضوع “تصویب اعتبارات” و “تخصیص اعتبارات” مطرح می‌شود، گفت: حتی اگر در تصویب بودجه‌های پژوهشی، روند افزایشی مشاهده شود، ولی در تخصیص آن اقدام ویژه‌ای مشاهده نمی‌شود.

به گفته وی، اعتبارات پژوهشی دانشگاه تهران برای سال ۹۹ به طور کامل تخصیص نیافته است، ولی برای سال ۱۴۰۰ همچنان این اعتبارات تکمیل نشده و ابراز امیدواری کرد که در ۳ ماه آخر سال تخصیص مناسبی را دریافت کنند.

انتهای پیام

فاصله زیاد تصویب تا اختصاص بودجه‌های پژوهشی به دانشگاه‌ها/توقف طرح‌های کلان در دانشگاه تهران

معاون پژوهش‌وفناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه در اختصاص بودجه‌های پژوهشی دو موضوع تصویب و اختصاص اعتبارات مطرح است، گفت: حتی اگر در تصویب بودجه‌های پژوهشی، روند افزایشی وجود داشته باشد، ولی در تخصیص آن اقدام ویژه‌ای مشاهده نمی‌شود.

دکتر مهدی فکور ثقیه در گفت‌وگو با دانشجو اینترنشنال با اشاره به اجرای طرح‌های کلان ملی بر اساس شاخص‌های شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، افزود: برای پیگیری این طرح‌ها کارگروهی در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شد، ولی در حال حاضر این طرح‌ها پویایی لازم را ندارند.

وی با اشاره به طرح‌های کلان واگذار شده به دانشگاه تهران، گفت: با واگذاری طرح‌های کلان ملی مصوب شورای عتف به دانشگاه تهران، در این دانشگاه دبیرخانه طرح‌های کلان ملی راه‌اندازی شد و گزارش‌های پیشرفت این طرح‌ها به شورای عتف ارسال می‌شد، ولی در حال حاضر اجرای این طرح‌های کلان ملی واگذار شده به این دانشگاه پیگیری نمی‌شود.

فکور دلیل پیگیری نشدن طرح‌های کلان ملی در دانشگاه تهران را عدم تزریق اعتبارات آن دانست و خاطر نشان کرد: علاوه بر آن در طی این مدت اولویت‌های تحقیقاتی دانشگاه تغییر کرد؛ چرا که از سوی رییس جمهور به این دانشگاه ابلاغیه‌ای برای مطالعه در زمینه سیلاب‌ها صادر شد و مطالعه در این زمینه برای ما تبدیل به یک طرح کلان شد.

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مطالعه در زمینه چالش‌های محیط زیست را از دیگر زمینه‌های اولویت‌دار تحقیقاتی این دانشگاه نام برد که موجب عدم پیگیری طرح‌های کلان ملی شده است و یادآور شد: از این رو در این مدت هم اولویت‌های تحقیقاتی برای ما تغییر کرد و هم یکسری محدودیت‌ها در بودجه‌های این طرح‌ها ایجاد شد.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح‌های کلان ملی، همه دانشگاه‌ها مشارکت داشتند، گفت: در تعاریفی که شد، تقریبا دانشگاه تهران در اکثر طرح‌های کلان ملی مشارکت دارد که در برخی از طرح‌ها مجری و در برخی از طرح‌ها همکار بوده است.

فکور با تاکید بر اینکه این طرح‌های کلان در طول زمان دستخوش تغییراتی شده است، گفت: به تدریج حتی طرح‌هایی که دارای کارفرما بود، از سوی شورای عتف پیگیری نشده است.

معاون پژوهش‌وفناوری دانشگاه تهران به وضعیت اعتبارات پژوهشی دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: موضوع اعتبارات و بودجه‌های پژوهش و فناوری نوعی سرمایه‌گذاری در کشور است و نتیجه آن را خواهیم دید، ولی بودجه‌های پژوهشی از جمله اعتباراتی است که به سرعت کم و یا حذف می‌شود.

وی نمونه آن را در همسان سازی حقوق اساتید و تامین بخش زیادی از آن از سوی دانشگاه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: شاید پرداخت حقوق در اولویت باشد و امیدواریم چالش‌های بودجه‌ای بخش پژوهش و فناوری برطرف شود و اعتبارات این بخش از سایر حوزه‌ها منفک شود.

فکور تاکید کرد : اگر این امر در بودجه سال ۱۴۰۱ ایجاد شود، امیدواریم مطالبات دانشگاهیان و دانشجویان را در این حوزه به سرعت تخصیص دهیم.

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با اشاره به تفکیک معاونت‌های پژوهشی و فناوری در وزارت علوم با بیان اینکه باید منتظر باشیم که تحولات این دو حوزه چگونه خواهد شد، اظهار کرد: رویکرد معاونت فناوری وزارت علوم بر تعامل بیشتر با پارک‌های علم و فناوری است، ولی در کشور از ۴۵ پارک علم و فناوری تنها ۱۰ تا ۱۱ پارک دانشگاهی هستند و مابقی پارک‌های استانی هستند و این سوال پیش می‌آید که این تعاملات میان وزارت علوم و پارک‌های غیر دانشگاهی چگونه خواهد شد و پارک‌های غیر دانشگاهی چه جایگاهی دارند. اقدام وزارت علوم در این زمینه حرکت ارزشمندی است، ولی باید ساختارها و روابط تنظیم شود.

فکور به روند اختصاص اعتبارات پژوهشی به دانشگاه تهران اشاره کرد و با بیان اینکه در این زمینه دو موضوع “تصویب اعتبارات” و “تخصیص اعتبارات” مطرح می‌شود، گفت: حتی اگر در تصویب بودجه‌های پژوهشی، روند افزایشی مشاهده شود، ولی در تخصیص آن اقدام ویژه‌ای مشاهده نمی‌شود.

به گفته وی، اعتبارات پژوهشی دانشگاه تهران برای سال ۹۹ به طور کامل تخصیص نیافته است، ولی برای سال ۱۴۰۰ همچنان این اعتبارات تکمیل نشده و ابراز امیدواری کرد که در ۳ ماه آخر سال تخصیص مناسبی را دریافت کنند.

انتهای پیام

برچسب ها: بودجه های پژوهشی
پست قبلی

۲۵ درصد متقاضیان، تسهیلات رونق تولید گرفتند

پست بعدی

برترین دانشگاه‌های جهان در رشته حسابداری

مربوطه پست ها

شغل مناسب من
علمی

شغل مناسب برای کسانی که اهل شور و هیجان زیادی نیستند!

۳۰ فروردین ۱۴۰۴
راهنمای جامع نگارش رزومه حرفه‌ای برای اپلای
علمی

راهنمای جامع نگارش رزومه حرفه‌ای برای اپلای

۲۵ اسفند ۱۴۰۳
چگونه از فناوری برای افزایش خلاقیت و نوآوری در محیط آموزشی استفاده کنیم؟
علمی

چگونه از فناوری برای افزایش خلاقیت و نوآوری در محیط آموزشی استفاده کنیم؟

۰۸ بهمن ۱۴۰۳
آموزش دیجیتال: آینده‌ای روشن برای یادگیری مادام‌العمر
علمی

آموزش دیجیتال: آینده‌ای روشن برای یادگیری مادام‌العمر

۰۷ بهمن ۱۴۰۳
چطور با استفاده از ابزارهای علمی، چالش‌های روزمره را حل کنیم؟
علمی

چطور با استفاده از ابزارهای علمی، چالش‌های روزمره را حل کنیم؟

۰۶ بهمن ۱۴۰۳
نقش تکنولوژی در تسهیل دسترسی به منابع آموزشی در سراسر جهان
علمی

نقش تکنولوژی در تسهیل دسترسی به منابع آموزشی در سراسر جهان

۰۵ بهمن ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ۴۰ هزار رشته قنات در کشور احیا می شود
  • آب مسأله اول کشور شده است
  • ۱۹ میلیون هکتار زمین طی ۵ سال آبخیزداری می‌شود
  • بررسی بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت
  • سیگنال صعودی ارز چین لینک «Chainlink»
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.