دانش جوین
یکشنبه, خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی هنر و فرهنگ

گوهری که قدر ندید

دانش جوین توسط دانش جوین
۱۹ دی ۱۴۰۰
در هنر و فرهنگ
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 1 دقیقه
1
8
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

دست یافتن به جایگاهی ویژه، در بازیگری سینما معمولا متاثر از فضا و جریان‌های اجتماعی است. دیده شدن یا دیده نشدن بازیگران، تنها به قدرت بازیگری یا جنس انتخاب‌های آنها بستگی ندارد، از یک سو بخت و اقبال در سینما و دنیای بازیگری نقشی مهم دارد. از سویی دیگر، پسند منتقدان و تمرکز جشنواره‌ها و رسانه‌ها روی بعضی بازیگران باعث می‌شود عده‌ای زیر سایه نام‌ها و اعتبارها کمتر دیده شوند.
در میان انبوه بازیگران سینمای ایران چهره هایی هستند که دیده نشده یا کمتر قدر دیده‌اند. حتی اگر فرصت همکاری با کارگردانان نامدار را داشته یا با درخشش در نقش‌هایی خاص، تحسین شده باشند، باز هم فراموش شده و کمتر درباره هنر و توانایی‌شان صحبت شده است.
حسن رضایی یکی از این بازیگران است، بازیگری که عیار بالایی دارد، انعطاف و شیرینی دارد، در نقش‌های پرتحرک و اکشن، نقش‌های مکمل و نقش‌های پررنگ حضوری دلنشین و به یادماندنی داشته و سال‌های سال در حوزه‌ای دوام آورده که با فراموشی پیوندی دائمی دارد. رضایی اواخر دهه سی شمسی به سینما آمده، از دل فیلمفارسی به سینمای پس از انقلاب و سینمای دوران گذار رسیده، از سینمای دهه هفتاد و ظهور ستاره‌های خوش سیما و چشم روشن عبور کرده و آهسته و پیوسته به بازیگری ادامه داده است. خستگی ناپذیر و پیگیر، متاثر ازعشقی بوده که آتشش همواره در قلبش شعله کشیده و به نقش‌آفرینی‌هایش جان داده است.
حسن رضایی، بازیگر محبوب کیانوش عیاری است. عیاری کارگردانی حساس و نکته سنج است، شاید از معدود سینماگرانی که گوهر وجودی رضایی را کشف کرد و او را فراتر از یک بازیگر در حاشیه دید. مجموعه همکاری‌های مشترک رضایی و عیاری در عین حال که به نقش‌آفرینی‌هایی متنوع و درخشان انجامیده به کارنامه این بازیگر اعتبار بخشیده است. 
رضایی در فیلم‌های شبح کژدم (کیانوش عیاری)، آبادانی‌ها (کیانوش عیاری)، روز باشکوه (کیانوش عیاری)، گروگان (اصغر هاشمی) و فیلم شاد و مفرح الو الو من جوجوام (مرضیه برومند) کم نقص و کامل است. برای یک بازیگر حرفه‌ای که از این طریق امرار معاش می‌کند و باید به پیشنهادهای ریز و درشت تن بدهد، چند نقش خوب کافیست تا قدرش را بدانیم و اذعان کنیم که معیارهای یک بازیگر شش دانگ را دارد.
کاش مدیران چهلمین جشنواره فیلم فجر، در بخشی از برنامه‌های خود نکوداشت حسن رضایی را برگزار کنند. بازیگری که یک عمر برای سینمای ایران و علاقه‌مندانش تلاش کرد، زندگی و هنرش را به پای سینما ریخت و جز عشق چیزی طلب نکرد. نسل این بازیگران هر روز کمتر می‌شود و پاسداشت عشق و هنر آنها، ادای احترام به بازیگرانی است که زندگی و قلبشان را به سینما پیوند زدند. عمرش دراز باد.

دست یافتن به جایگاهی ویژه، در بازیگری سینما معمولا متاثر از فضا و جریان‌های اجتماعی است. دیده شدن یا دیده نشدن بازیگران، تنها به قدرت بازیگری یا جنس انتخاب‌های آنها بستگی ندارد، از یک سو بخت و اقبال در سینما و دنیای بازیگری نقشی مهم دارد. از سویی دیگر، پسند منتقدان و تمرکز جشنواره‌ها و رسانه‌ها روی بعضی بازیگران باعث می‌شود عده‌ای زیر سایه نام‌ها و اعتبارها کمتر دیده شوند.
در میان انبوه بازیگران سینمای ایران چهره هایی هستند که دیده نشده یا کمتر قدر دیده‌اند. حتی اگر فرصت همکاری با کارگردانان نامدار را داشته یا با درخشش در نقش‌هایی خاص، تحسین شده باشند، باز هم فراموش شده و کمتر درباره هنر و توانایی‌شان صحبت شده است.
حسن رضایی یکی از این بازیگران است، بازیگری که عیار بالایی دارد، انعطاف و شیرینی دارد، در نقش‌های پرتحرک و اکشن، نقش‌های مکمل و نقش‌های پررنگ حضوری دلنشین و به یادماندنی داشته و سال‌های سال در حوزه‌ای دوام آورده که با فراموشی پیوندی دائمی دارد. رضایی اواخر دهه سی شمسی به سینما آمده، از دل فیلمفارسی به سینمای پس از انقلاب و سینمای دوران گذار رسیده، از سینمای دهه هفتاد و ظهور ستاره‌های خوش سیما و چشم روشن عبور کرده و آهسته و پیوسته به بازیگری ادامه داده است. خستگی ناپذیر و پیگیر، متاثر ازعشقی بوده که آتشش همواره در قلبش شعله کشیده و به نقش‌آفرینی‌هایش جان داده است.
حسن رضایی، بازیگر محبوب کیانوش عیاری است. عیاری کارگردانی حساس و نکته سنج است، شاید از معدود سینماگرانی که گوهر وجودی رضایی را کشف کرد و او را فراتر از یک بازیگر در حاشیه دید. مجموعه همکاری‌های مشترک رضایی و عیاری در عین حال که به نقش‌آفرینی‌هایی متنوع و درخشان انجامیده به کارنامه این بازیگر اعتبار بخشیده است. 
رضایی در فیلم‌های شبح کژدم (کیانوش عیاری)، آبادانی‌ها (کیانوش عیاری)، روز باشکوه (کیانوش عیاری)، گروگان (اصغر هاشمی) و فیلم شاد و مفرح الو الو من جوجوام (مرضیه برومند) کم نقص و کامل است. برای یک بازیگر حرفه‌ای که از این طریق امرار معاش می‌کند و باید به پیشنهادهای ریز و درشت تن بدهد، چند نقش خوب کافیست تا قدرش را بدانیم و اذعان کنیم که معیارهای یک بازیگر شش دانگ را دارد.
کاش مدیران چهلمین جشنواره فیلم فجر، در بخشی از برنامه‌های خود نکوداشت حسن رضایی را برگزار کنند. بازیگری که یک عمر برای سینمای ایران و علاقه‌مندانش تلاش کرد، زندگی و هنرش را به پای سینما ریخت و جز عشق چیزی طلب نکرد. نسل این بازیگران هر روز کمتر می‌شود و پاسداشت عشق و هنر آنها، ادای احترام به بازیگرانی است که زندگی و قلبشان را به سینما پیوند زدند. عمرش دراز باد.

اخبارجدیدترین

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

دست یافتن به جایگاهی ویژه، در بازیگری سینما معمولا متاثر از فضا و جریان‌های اجتماعی است. دیده شدن یا دیده نشدن بازیگران، تنها به قدرت بازیگری یا جنس انتخاب‌های آنها بستگی ندارد، از یک سو بخت و اقبال در سینما و دنیای بازیگری نقشی مهم دارد. از سویی دیگر، پسند منتقدان و تمرکز جشنواره‌ها و رسانه‌ها روی بعضی بازیگران باعث می‌شود عده‌ای زیر سایه نام‌ها و اعتبارها کمتر دیده شوند.
در میان انبوه بازیگران سینمای ایران چهره هایی هستند که دیده نشده یا کمتر قدر دیده‌اند. حتی اگر فرصت همکاری با کارگردانان نامدار را داشته یا با درخشش در نقش‌هایی خاص، تحسین شده باشند، باز هم فراموش شده و کمتر درباره هنر و توانایی‌شان صحبت شده است.
حسن رضایی یکی از این بازیگران است، بازیگری که عیار بالایی دارد، انعطاف و شیرینی دارد، در نقش‌های پرتحرک و اکشن، نقش‌های مکمل و نقش‌های پررنگ حضوری دلنشین و به یادماندنی داشته و سال‌های سال در حوزه‌ای دوام آورده که با فراموشی پیوندی دائمی دارد. رضایی اواخر دهه سی شمسی به سینما آمده، از دل فیلمفارسی به سینمای پس از انقلاب و سینمای دوران گذار رسیده، از سینمای دهه هفتاد و ظهور ستاره‌های خوش سیما و چشم روشن عبور کرده و آهسته و پیوسته به بازیگری ادامه داده است. خستگی ناپذیر و پیگیر، متاثر ازعشقی بوده که آتشش همواره در قلبش شعله کشیده و به نقش‌آفرینی‌هایش جان داده است.
حسن رضایی، بازیگر محبوب کیانوش عیاری است. عیاری کارگردانی حساس و نکته سنج است، شاید از معدود سینماگرانی که گوهر وجودی رضایی را کشف کرد و او را فراتر از یک بازیگر در حاشیه دید. مجموعه همکاری‌های مشترک رضایی و عیاری در عین حال که به نقش‌آفرینی‌هایی متنوع و درخشان انجامیده به کارنامه این بازیگر اعتبار بخشیده است. 
رضایی در فیلم‌های شبح کژدم (کیانوش عیاری)، آبادانی‌ها (کیانوش عیاری)، روز باشکوه (کیانوش عیاری)، گروگان (اصغر هاشمی) و فیلم شاد و مفرح الو الو من جوجوام (مرضیه برومند) کم نقص و کامل است. برای یک بازیگر حرفه‌ای که از این طریق امرار معاش می‌کند و باید به پیشنهادهای ریز و درشت تن بدهد، چند نقش خوب کافیست تا قدرش را بدانیم و اذعان کنیم که معیارهای یک بازیگر شش دانگ را دارد.
کاش مدیران چهلمین جشنواره فیلم فجر، در بخشی از برنامه‌های خود نکوداشت حسن رضایی را برگزار کنند. بازیگری که یک عمر برای سینمای ایران و علاقه‌مندانش تلاش کرد، زندگی و هنرش را به پای سینما ریخت و جز عشق چیزی طلب نکرد. نسل این بازیگران هر روز کمتر می‌شود و پاسداشت عشق و هنر آنها، ادای احترام به بازیگرانی است که زندگی و قلبشان را به سینما پیوند زدند. عمرش دراز باد.

دست یافتن به جایگاهی ویژه، در بازیگری سینما معمولا متاثر از فضا و جریان‌های اجتماعی است. دیده شدن یا دیده نشدن بازیگران، تنها به قدرت بازیگری یا جنس انتخاب‌های آنها بستگی ندارد، از یک سو بخت و اقبال در سینما و دنیای بازیگری نقشی مهم دارد. از سویی دیگر، پسند منتقدان و تمرکز جشنواره‌ها و رسانه‌ها روی بعضی بازیگران باعث می‌شود عده‌ای زیر سایه نام‌ها و اعتبارها کمتر دیده شوند.
در میان انبوه بازیگران سینمای ایران چهره هایی هستند که دیده نشده یا کمتر قدر دیده‌اند. حتی اگر فرصت همکاری با کارگردانان نامدار را داشته یا با درخشش در نقش‌هایی خاص، تحسین شده باشند، باز هم فراموش شده و کمتر درباره هنر و توانایی‌شان صحبت شده است.
حسن رضایی یکی از این بازیگران است، بازیگری که عیار بالایی دارد، انعطاف و شیرینی دارد، در نقش‌های پرتحرک و اکشن، نقش‌های مکمل و نقش‌های پررنگ حضوری دلنشین و به یادماندنی داشته و سال‌های سال در حوزه‌ای دوام آورده که با فراموشی پیوندی دائمی دارد. رضایی اواخر دهه سی شمسی به سینما آمده، از دل فیلمفارسی به سینمای پس از انقلاب و سینمای دوران گذار رسیده، از سینمای دهه هفتاد و ظهور ستاره‌های خوش سیما و چشم روشن عبور کرده و آهسته و پیوسته به بازیگری ادامه داده است. خستگی ناپذیر و پیگیر، متاثر ازعشقی بوده که آتشش همواره در قلبش شعله کشیده و به نقش‌آفرینی‌هایش جان داده است.
حسن رضایی، بازیگر محبوب کیانوش عیاری است. عیاری کارگردانی حساس و نکته سنج است، شاید از معدود سینماگرانی که گوهر وجودی رضایی را کشف کرد و او را فراتر از یک بازیگر در حاشیه دید. مجموعه همکاری‌های مشترک رضایی و عیاری در عین حال که به نقش‌آفرینی‌هایی متنوع و درخشان انجامیده به کارنامه این بازیگر اعتبار بخشیده است. 
رضایی در فیلم‌های شبح کژدم (کیانوش عیاری)، آبادانی‌ها (کیانوش عیاری)، روز باشکوه (کیانوش عیاری)، گروگان (اصغر هاشمی) و فیلم شاد و مفرح الو الو من جوجوام (مرضیه برومند) کم نقص و کامل است. برای یک بازیگر حرفه‌ای که از این طریق امرار معاش می‌کند و باید به پیشنهادهای ریز و درشت تن بدهد، چند نقش خوب کافیست تا قدرش را بدانیم و اذعان کنیم که معیارهای یک بازیگر شش دانگ را دارد.
کاش مدیران چهلمین جشنواره فیلم فجر، در بخشی از برنامه‌های خود نکوداشت حسن رضایی را برگزار کنند. بازیگری که یک عمر برای سینمای ایران و علاقه‌مندانش تلاش کرد، زندگی و هنرش را به پای سینما ریخت و جز عشق چیزی طلب نکرد. نسل این بازیگران هر روز کمتر می‌شود و پاسداشت عشق و هنر آنها، ادای احترام به بازیگرانی است که زندگی و قلبشان را به سینما پیوند زدند. عمرش دراز باد.

برچسب ها: کیانوش عیاری
پست قبلی

کیمسیون تلفیق فردا موضوع ارز ترجیحی را بررسی می کند

پست بعدی

نمایش اسف‌بار؛ دمبله لایق تمدید با بارسلوناست؟

مربوطه پست ها

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
هنر و فرهنگ

«دلکوکِ» فصل بهار از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود

۱۸ خرداد ۱۴۰۴
مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد
هنر و فرهنگ

مجموعه عکس «دور خدا بگرد» کتاب شد

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!
هنر و فرهنگ

این شما و این برنامه کنسرت‌های لاکچری؛ باید زودتر کاری کرد!

۱۷ خرداد ۱۴۰۴
بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد
هنر و فرهنگ

بازیگری یعنی فراموش شدن در نقش؛ روشنفکری که اسیر خود شد

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان
هنر و فرهنگ

«میرزا مخنث» و بازخوانی خشونت تاریخی آقامحمدخان در کرمان

۱۶ خرداد ۱۴۰۴
از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!
هنر و فرهنگ

از اثر جدید بنکسی تا نظر عجیب یک نگارگر درباره اینکه هنرمند خلاق نیست!

۱۶ خرداد ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • یحیی گل‌محمدی از فولاد رفتنی شد؟
  • بازگشت اسطوره استقلال به خانه
  • قیمت رهن کامل آپارتمان در تهران ۱۴۰۴ /جدول نرخ‌ها در منطقه ۵ تا ۲ میلیارد
  • خداحافظی کارتال با پرسپولیس؛ بازگشت به فنر باغچه؟!
  • جنگ ترامپ و ماسک؛ بازار میم‌کوین‌ها نیز با ۳۵۵ میلیون دلار حجم معاملات منفجر شد!
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.