دانش جوین
چهارشنبه, تیر ۱۸, ۱۴۰۴
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
  • ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
دانش جوین
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
صفحه اصلی سایر اخبار تکنولوژی

OpenAI با مالک نیویورکر و وایرد قراردادی برای استفاده از محتوای رسانه‌ها امضا کرد

کارشناس روابط عمومی دیجیتال توسط کارشناس روابط عمومی دیجیتال
۰۴ مهر ۱۴۰۳
در سایر اخبار تکنولوژی
زمان خواندن: زمان موردنیاز برای مطالعه: 3 دقیقه
0
OpenAI با مالک نیویورکر و وایرد قراردادی برای استفاده از محتوای رسانه‌ها امضا کرد
3
بازدیدها
اشتراک گذاری در تلگراماشتراک گذاری در توییتر

OpenAI سه‌شنبه از همکاری با شرکت Condé Nast خبر داد که به موجب آن محصولات این شرکت هوش مصنوعی مانند ChatGPT و SearchGPT می‌توانند محتوای رسانه‌هایی نظیر نیویورکر، وایرد، ونیتی فیر، Vogue ،Condé Nast Traveler ،GQ ،Architectural Digest و Bon Appétit را نمایش دهند.

در وب‌سایت خبری OpenAI درباره قرارداد با Conde Nast آمده است:

«با معرفی نمونه اولیه SearchGPT، ما درحال آزمایش ویژگی‌های جستجوی جدید هستیم که یافتن اطلاعات و منابع محتوای قابل‌اعتماد را سریع‌تر و واقعی‌تر می‌کند. ما مدل‌های مکالمه خود را با اطلاعات وب ترکیب می‌کنیم تا پاسخ‌های سریع و به‌موقع با منابع روشن و مرتبط به شما ارائه دهیم.»

شرکت OpenAI اضافه کرد نمونه اولیه SearchGPT پیوندهای مستقیمی به اخبار ارائه می‌دهد و این شرکت قصد دارد «در آینده بهتر از این ویژگی‌ها را مستقیم در ChatGPT ادغام کند.»

قرارداد جدید OpenAI نمونه‌ای تازه از همکاری استارتاپ‌های هوش مصنوعی با شرکت‌های رسانه‌ای برای استفاده از محتوای آن‌ها در سرویس‌های AI است.

شرکت OpenAI و همکاری با Conde Nast

اخیراً استارتاپ هوش مصنوعی Perplexity نیز مدل تقسیم درآمد را برای ناشران ارائه کرد. رسانه‌ها و پلتفرم‌های ناشر محتوا ازجمله Fortune ،Time ،Entrepreneur ،The Texas Tribune ،Der Spiegel و WordPress.com اولین کسانی بودند که به «برنامه ناشران» این استارتاپ پیوستند.

شرکت OpenAI و مجله تایم در ژوئن «معامله محتوای چندساله» را اعلام کردند که به OpenAI اجازه می‌دهد به مقالات فعلی و آرشیو 100 ساله تایم دسترسی داشته باشد. طبق این قرارداد، OpenAI می‌توانند محتوای تایم را در چت جی‌پی‌تی خود برای پاسخ به سؤالات کاربران نمایش دهد و از محتوای تایم برای «بهبود محصولاتش» یا احتمالاً برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی خود استفاده کند.

همکاری‌های مشابه شرکت OpenAI با دیگر رسانه‌ها

ماه مه، شرکت OpenAI همکاری مشابهی با شرکت News Corp اعلام کرد. این شرکت به OpenAI اجازه می‌دهد به مقالات فعلی و آرشیو وال استریت ژورنال، مارکت واچ، بارون، نیویورک پست و سایر نشریات دسترسی داشته باشد. ردیت نیز قبلاً اعلام کرد با OpenAI همکاری خواهد کرد و به این شرکت اجازه می‌دهد مدل‌های هوش مصنوعی خود را از طریق محتوای Reddit آموزش دهد.

سایر نشریات خبری و رسانه‌ها به‌شدت تلاش می‌کنند از کسب‌وکار خود در برابر هوش مصنوعی محافظت کنند؛ زیرا محتوایی که این فناوری تولید می‌کند، هر روز رایج‌تر می‌شود.

مرکز گزارش‌های تحقیقی (Center for Investigative Reporting)، قدیمی‌ترین اتاق خبر غیرانتفاعی انگلستان، ژوئن از OpenAI و مایکروسافت به‌دلیل نقض حق کپی‌رایت شکایت کرد. نشریاتی ازجمله نیویورک تایمز، شیکاگو تریبون و نیویورک دیلی نیوز هم شکایات مشابهی را پیش می‌برند.

OpenAI سه‌شنبه از همکاری با شرکت Condé Nast خبر داد که به موجب آن محصولات این شرکت هوش مصنوعی مانند ChatGPT و SearchGPT می‌توانند محتوای رسانه‌هایی نظیر نیویورکر، وایرد، ونیتی فیر، Vogue ،Condé Nast Traveler ،GQ ،Architectural Digest و Bon Appétit را نمایش دهند.

در وب‌سایت خبری OpenAI درباره قرارداد با Conde Nast آمده است:

«با معرفی نمونه اولیه SearchGPT، ما درحال آزمایش ویژگی‌های جستجوی جدید هستیم که یافتن اطلاعات و منابع محتوای قابل‌اعتماد را سریع‌تر و واقعی‌تر می‌کند. ما مدل‌های مکالمه خود را با اطلاعات وب ترکیب می‌کنیم تا پاسخ‌های سریع و به‌موقع با منابع روشن و مرتبط به شما ارائه دهیم.»

شرکت OpenAI اضافه کرد نمونه اولیه SearchGPT پیوندهای مستقیمی به اخبار ارائه می‌دهد و این شرکت قصد دارد «در آینده بهتر از این ویژگی‌ها را مستقیم در ChatGPT ادغام کند.»

قرارداد جدید OpenAI نمونه‌ای تازه از همکاری استارتاپ‌های هوش مصنوعی با شرکت‌های رسانه‌ای برای استفاده از محتوای آن‌ها در سرویس‌های AI است.

شرکت OpenAI و همکاری با Conde Nast

اخیراً استارتاپ هوش مصنوعی Perplexity نیز مدل تقسیم درآمد را برای ناشران ارائه کرد. رسانه‌ها و پلتفرم‌های ناشر محتوا ازجمله Fortune ،Time ،Entrepreneur ،The Texas Tribune ،Der Spiegel و WordPress.com اولین کسانی بودند که به «برنامه ناشران» این استارتاپ پیوستند.

شرکت OpenAI و مجله تایم در ژوئن «معامله محتوای چندساله» را اعلام کردند که به OpenAI اجازه می‌دهد به مقالات فعلی و آرشیو 100 ساله تایم دسترسی داشته باشد. طبق این قرارداد، OpenAI می‌توانند محتوای تایم را در چت جی‌پی‌تی خود برای پاسخ به سؤالات کاربران نمایش دهد و از محتوای تایم برای «بهبود محصولاتش» یا احتمالاً برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی خود استفاده کند.

همکاری‌های مشابه شرکت OpenAI با دیگر رسانه‌ها

ماه مه، شرکت OpenAI همکاری مشابهی با شرکت News Corp اعلام کرد. این شرکت به OpenAI اجازه می‌دهد به مقالات فعلی و آرشیو وال استریت ژورنال، مارکت واچ، بارون، نیویورک پست و سایر نشریات دسترسی داشته باشد. ردیت نیز قبلاً اعلام کرد با OpenAI همکاری خواهد کرد و به این شرکت اجازه می‌دهد مدل‌های هوش مصنوعی خود را از طریق محتوای Reddit آموزش دهد.

سایر نشریات خبری و رسانه‌ها به‌شدت تلاش می‌کنند از کسب‌وکار خود در برابر هوش مصنوعی محافظت کنند؛ زیرا محتوایی که این فناوری تولید می‌کند، هر روز رایج‌تر می‌شود.

مرکز گزارش‌های تحقیقی (Center for Investigative Reporting)، قدیمی‌ترین اتاق خبر غیرانتفاعی انگلستان، ژوئن از OpenAI و مایکروسافت به‌دلیل نقض حق کپی‌رایت شکایت کرد. نشریاتی ازجمله نیویورک تایمز، شیکاگو تریبون و نیویورک دیلی نیوز هم شکایات مشابهی را پیش می‌برند.

اخبارجدیدترین

مشخصات گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ لو رفت

انتقاد تند کاخ سفید از تیم کوک، مدیرعامل اپل

جاسوس یا فناوری؟

OpenAI سه‌شنبه از همکاری با شرکت Condé Nast خبر داد که به موجب آن محصولات این شرکت هوش مصنوعی مانند ChatGPT و SearchGPT می‌توانند محتوای رسانه‌هایی نظیر نیویورکر، وایرد، ونیتی فیر، Vogue ،Condé Nast Traveler ،GQ ،Architectural Digest و Bon Appétit را نمایش دهند.

در وب‌سایت خبری OpenAI درباره قرارداد با Conde Nast آمده است:

«با معرفی نمونه اولیه SearchGPT، ما درحال آزمایش ویژگی‌های جستجوی جدید هستیم که یافتن اطلاعات و منابع محتوای قابل‌اعتماد را سریع‌تر و واقعی‌تر می‌کند. ما مدل‌های مکالمه خود را با اطلاعات وب ترکیب می‌کنیم تا پاسخ‌های سریع و به‌موقع با منابع روشن و مرتبط به شما ارائه دهیم.»

شرکت OpenAI اضافه کرد نمونه اولیه SearchGPT پیوندهای مستقیمی به اخبار ارائه می‌دهد و این شرکت قصد دارد «در آینده بهتر از این ویژگی‌ها را مستقیم در ChatGPT ادغام کند.»

قرارداد جدید OpenAI نمونه‌ای تازه از همکاری استارتاپ‌های هوش مصنوعی با شرکت‌های رسانه‌ای برای استفاده از محتوای آن‌ها در سرویس‌های AI است.

شرکت OpenAI و همکاری با Conde Nast

اخیراً استارتاپ هوش مصنوعی Perplexity نیز مدل تقسیم درآمد را برای ناشران ارائه کرد. رسانه‌ها و پلتفرم‌های ناشر محتوا ازجمله Fortune ،Time ،Entrepreneur ،The Texas Tribune ،Der Spiegel و WordPress.com اولین کسانی بودند که به «برنامه ناشران» این استارتاپ پیوستند.

شرکت OpenAI و مجله تایم در ژوئن «معامله محتوای چندساله» را اعلام کردند که به OpenAI اجازه می‌دهد به مقالات فعلی و آرشیو 100 ساله تایم دسترسی داشته باشد. طبق این قرارداد، OpenAI می‌توانند محتوای تایم را در چت جی‌پی‌تی خود برای پاسخ به سؤالات کاربران نمایش دهد و از محتوای تایم برای «بهبود محصولاتش» یا احتمالاً برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی خود استفاده کند.

همکاری‌های مشابه شرکت OpenAI با دیگر رسانه‌ها

ماه مه، شرکت OpenAI همکاری مشابهی با شرکت News Corp اعلام کرد. این شرکت به OpenAI اجازه می‌دهد به مقالات فعلی و آرشیو وال استریت ژورنال، مارکت واچ، بارون، نیویورک پست و سایر نشریات دسترسی داشته باشد. ردیت نیز قبلاً اعلام کرد با OpenAI همکاری خواهد کرد و به این شرکت اجازه می‌دهد مدل‌های هوش مصنوعی خود را از طریق محتوای Reddit آموزش دهد.

سایر نشریات خبری و رسانه‌ها به‌شدت تلاش می‌کنند از کسب‌وکار خود در برابر هوش مصنوعی محافظت کنند؛ زیرا محتوایی که این فناوری تولید می‌کند، هر روز رایج‌تر می‌شود.

مرکز گزارش‌های تحقیقی (Center for Investigative Reporting)، قدیمی‌ترین اتاق خبر غیرانتفاعی انگلستان، ژوئن از OpenAI و مایکروسافت به‌دلیل نقض حق کپی‌رایت شکایت کرد. نشریاتی ازجمله نیویورک تایمز، شیکاگو تریبون و نیویورک دیلی نیوز هم شکایات مشابهی را پیش می‌برند.

OpenAI سه‌شنبه از همکاری با شرکت Condé Nast خبر داد که به موجب آن محصولات این شرکت هوش مصنوعی مانند ChatGPT و SearchGPT می‌توانند محتوای رسانه‌هایی نظیر نیویورکر، وایرد، ونیتی فیر، Vogue ،Condé Nast Traveler ،GQ ،Architectural Digest و Bon Appétit را نمایش دهند.

در وب‌سایت خبری OpenAI درباره قرارداد با Conde Nast آمده است:

«با معرفی نمونه اولیه SearchGPT، ما درحال آزمایش ویژگی‌های جستجوی جدید هستیم که یافتن اطلاعات و منابع محتوای قابل‌اعتماد را سریع‌تر و واقعی‌تر می‌کند. ما مدل‌های مکالمه خود را با اطلاعات وب ترکیب می‌کنیم تا پاسخ‌های سریع و به‌موقع با منابع روشن و مرتبط به شما ارائه دهیم.»

شرکت OpenAI اضافه کرد نمونه اولیه SearchGPT پیوندهای مستقیمی به اخبار ارائه می‌دهد و این شرکت قصد دارد «در آینده بهتر از این ویژگی‌ها را مستقیم در ChatGPT ادغام کند.»

قرارداد جدید OpenAI نمونه‌ای تازه از همکاری استارتاپ‌های هوش مصنوعی با شرکت‌های رسانه‌ای برای استفاده از محتوای آن‌ها در سرویس‌های AI است.

شرکت OpenAI و همکاری با Conde Nast

اخیراً استارتاپ هوش مصنوعی Perplexity نیز مدل تقسیم درآمد را برای ناشران ارائه کرد. رسانه‌ها و پلتفرم‌های ناشر محتوا ازجمله Fortune ،Time ،Entrepreneur ،The Texas Tribune ،Der Spiegel و WordPress.com اولین کسانی بودند که به «برنامه ناشران» این استارتاپ پیوستند.

شرکت OpenAI و مجله تایم در ژوئن «معامله محتوای چندساله» را اعلام کردند که به OpenAI اجازه می‌دهد به مقالات فعلی و آرشیو 100 ساله تایم دسترسی داشته باشد. طبق این قرارداد، OpenAI می‌توانند محتوای تایم را در چت جی‌پی‌تی خود برای پاسخ به سؤالات کاربران نمایش دهد و از محتوای تایم برای «بهبود محصولاتش» یا احتمالاً برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی خود استفاده کند.

همکاری‌های مشابه شرکت OpenAI با دیگر رسانه‌ها

ماه مه، شرکت OpenAI همکاری مشابهی با شرکت News Corp اعلام کرد. این شرکت به OpenAI اجازه می‌دهد به مقالات فعلی و آرشیو وال استریت ژورنال، مارکت واچ، بارون، نیویورک پست و سایر نشریات دسترسی داشته باشد. ردیت نیز قبلاً اعلام کرد با OpenAI همکاری خواهد کرد و به این شرکت اجازه می‌دهد مدل‌های هوش مصنوعی خود را از طریق محتوای Reddit آموزش دهد.

سایر نشریات خبری و رسانه‌ها به‌شدت تلاش می‌کنند از کسب‌وکار خود در برابر هوش مصنوعی محافظت کنند؛ زیرا محتوایی که این فناوری تولید می‌کند، هر روز رایج‌تر می‌شود.

مرکز گزارش‌های تحقیقی (Center for Investigative Reporting)، قدیمی‌ترین اتاق خبر غیرانتفاعی انگلستان، ژوئن از OpenAI و مایکروسافت به‌دلیل نقض حق کپی‌رایت شکایت کرد. نشریاتی ازجمله نیویورک تایمز، شیکاگو تریبون و نیویورک دیلی نیوز هم شکایات مشابهی را پیش می‌برند.

پست قبلی

با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تولید تصویر آشنا شوید

پست بعدی

قابلیت Fine-tuning برای بهینه‌سازی مدل‌های GPT-4o و GPT-4o mini عرضه شد

مربوطه پست ها

مشخصات گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ لو رفت
سایر اخبار تکنولوژی

مشخصات گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ لو رفت

۱۷ تیر ۱۴۰۴
انتقاد تند کاخ سفید از تیم کوک، مدیرعامل اپل
سایر اخبار تکنولوژی

انتقاد تند کاخ سفید از تیم کوک، مدیرعامل اپل

۱۷ تیر ۱۴۰۴
جاسوس یا فناوری؟
سایر اخبار تکنولوژی

جاسوس یا فناوری؟

۱۷ تیر ۱۴۰۴
راز نظم در آسمان / چرا هواپیماها در آسمان با یکدیگر برخورد نمی‌کنند؟
سایر اخبار تکنولوژی

راز نظم در آسمان / چرا هواپیماها در آسمان با یکدیگر برخورد نمی‌کنند؟

۱۷ تیر ۱۴۰۴
مرورگر اج سریع‌تر از همیشه؛ مایکروسافت از پیشرفت بزرگ در عملکرد رابط کاربری خبر داد
سایر اخبار تکنولوژی

مرورگر اج سریع‌تر از همیشه؛ مایکروسافت از پیشرفت بزرگ در عملکرد رابط کاربری خبر داد

۱۷ تیر ۱۴۰۴
ارزان‌ترین گوشی هوش مصنوعی دنیا عرضه شد
سایر اخبار تکنولوژی

ارزان‌ترین گوشی هوش مصنوعی دنیا عرضه شد

۱۷ تیر ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دانلود اپلیکیشن دانش جوین

جدیدترین اخبار

  • ساپینتو بالاخره به تهران رسید
  • پرسپولیس: ۸۰ میلیارد بدهیداین بازیکن را ببرید
  • تمرینات پیش فصل پرسپولیس کلید خورد/ قرمز‌ها آماده سفر به ترکیه
  • ستاره محبوب پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد!
  • ربیعی سرمربی هوادار شد
  • پاسینیک
  • خرید سرور hp
  • خرید سرور ایران و خارج
  • مانیتور ساینا کوییک
  • خرید یوسی
  • حوله استخری
  • خرید قهوه
  • تجارتخانه آراد برندینگ
  • ویرایش مقاله
  • تابلو لایت باکس
  • قیمت سرور استوک اچ پی hp
  • خرید سرور hp
  • کاغذ a4
  • قیمت هاست فروشگاهی
  • پرشین هتل
  • خرید لیفتراک دست دوم
  • آموزش علوم اول ابتدایی
  • راحت ترین روش یادگیری انگلیسی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.

خوش آمدید!

ورود به حساب کاربری خود در زیر

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

ورود
بدون نتیجه
مشاهده همه نتیجه
  • نخست
  • علمی
  • تکنولوژی
    • آرشیو تکنولوژی
    • نرم افزار، اپلیکیشن، سیستم عامل
    • خودرو
    • آرشیو فین‌تک
      • IT
      • دوربین
    • لپتاپ و کامپیوتر و سخت افزار
    • موبایل
  • بازی‌های کامپیوتری
  • پزشکی، سلامت، بهداشت
  • هنر و فرهنگ
  • مقالات
  • سایر پیوندها
    • همیار آی‌تی

تمام حقوق مادی و معنوی وب‌سایت دانش جوین محفوظ است و کپی بدون ذکر منبع قابل پیگرد قانونی خواهد بود.